Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tauragės apskrities viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Autobusas Tauragėje

    Modelio negaliu pasakyti tiksliai, jis nenaudojamas matomai senokai kiek supratau dabar kaip sandėliukas vidus padarytas
    Attached Files
    Paskutinis taisė King T; 2017.02.11, 10:32.

    Comment


      #82
      Parašė King T Rodyti pranešimą
      Modelio negaliu pasakyti tiksliai, jis nenaudojamas matomai senokai kiek supratau dabar kaip sandėliukas vidus padarytas
      Čia Saffle ant Volvo B10MA (?) važiuoklės, ir tikrai retas eksponatas... Gali tikslia vietą nurodyti?
      Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

      Comment


        #83
        Sprendžiant iš valstybinio numerio, jis Lietuvoje net nebuvo registruotas. Švediška istorija ir 1991 m. nuotrauka - http://www.svenskbusshistoria.se/go/?id=16274
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          #84
          Pramonės gatvėja už Lukoil degalinės rasi prie gero noro

          Comment


            #85
            Solaris Urbino Electric 12

            Bandomasis elektrobusas Tauragėje, greitu metu turėtų būti isigijami 3 elektrobusai.
            Attached Files

            Comment


              #86
              3 elektrobusai Tauragei? Kur gi jie važiuos? Miestui turbūt pakanka ir 1 autobuso, o visa kita - miesto tipo autobusas į kaimus? Ar jau egzistuoja priemiestiniai elektrobusai?
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                #87
                Į kapines irgi reikia autobuso. Tai miesto maršrutas...

                Comment


                  #88
                  Neesu žinovas, bet manau elektrobuso eksploatacija daug pigesnė už autobuso, todėl galima tankinti grafiką su tomis pačiomis, o gal ir mažesnėmis išlaidomis. Tuo labiau, kad tankesnis VT kursavimas didina jo patrauklumą.

                  Comment


                    #89
                    Kur ten ką pritankinti Tauragėje? Autobusas mieste važiuoja maždaug kas valandą. Elektrobuso eksploatacija bus pigi iki pirmo gedimo. Po to supus patvoryje, nes nei patirties, nei reikiamų specialistų parke nėra ir tokioje Tauragėje nebus. Čia panašu kaip su reto modelio automobilio eksploatacija - ji brangi, nes nei detalių pigiai yra, ar iš viso yra, nei remontuoti paprasta...

                    Comment


                      #90
                      Kai autobusas vienas tai ir važiuoja kas valandą, o kai bus trys tai galima ir kas 20 min. Klausimas buvo kam 3. O neras meistrų Tauragėje išsikvies iš Klaipėdos, šiais laikais 100 km neatstumas.

                      Comment


                        #91
                        Ir kiek tokie išsikvietimai kainuos? Nevažinės ten Tauragėje kas 20 min. autobusai. Nes seniai tą buvo galima padaryti paleidžiant mikrobus. Bet niekas to nepadarė, nei parkas, nei privatininkai. Iš automobilio lietuvių neiškraštysi, o daugumai mokėti ten po 50 ct. už kelias stoteles Tauragėje yra per brangu. Todėl tie autobusai vežioja iš esmės tik pensininkus, invalidus, moksleivius ir Taurų priemiesčio mažas pajamas turinčius gyventojus, nes iki centro jiems tikrai toli. Visi kiti vaikšto.

                        Comment


                          #92
                          Seniai būtų buvę galima tik patrigubinus kaštus. O dabar jeigu pavyzdžiui 3 elektrobusų eksploatacija kainuos tarkime 2 ar 3 kartus (o gal ir daugiau) pigiau nei 1 paprasto autobuso, tai kodėl nepaleidus? Apie kažkokį pelną niekas nekalba, tai kokie privatininkai? Ir beje nuo kada tamsta tapote mikroautobusų mieste šalininku?

                          Comment


                            #93
                            Už troleibusą elektrobuso eksploatacija nebus pigesnė. Neskaitant paties elektrobuso įsigijimo, troleibuso įsigijimo kainų ir KT. Grynai išlaidas elektrai ir techniniam aptarnavimui. Taigi, troleibuso eksploatacija nėra kartais pigesnė už autobusą, todėl elektrobuso eksoloatacija nebus kelis kartus pigesnė už autobuso.

                            Comment


                              #94
                              Įtampa dėl vežėjo: mažiausia kaina ne Tauragės?
                              https://www.15min.lt/verslas/naujien...ges-667-802236
                              Vežėjo konkurse, „Tauragės kurjerio“ žiniomis, be Tauragės autobusų parko, dalyvauja dar dvi įmonės – Latvijos ir Lietuvos vežėjai. Jei Tauragės autobusų parkas konkurso nelaimėtų, šios įmonės egzistavimas ir 53 jos darbuotojų likimas pakibtų ant plauko. Tauragės autobusų parko direktorius Rimantas Martinavičius „Tauragės kurjerį“ informavo, kad pralaimėjimo atveju konkurso rezultatus įmonė skųs.
                              Ir čia latviai nagus kiša.

                              Comment


                                #95
                                Pati savivaldybė nori užversti savo įmonę. Jokie ten konkursai vežėjo parinkimui ES lėšų gavimui nereikalingi. Tegul nemeluoja. O dabar dėl kelių elektrobusų yra didelė tikimybė, kad AP bus sužlugdytas. Ką ir rodo konkurso eiga. Jei būtų laimėjęs AP, tai nebūtų jokio reikalavimo pagrįsti. O dabar gi matosi, kad mažiausią kainą tikriausiai pasiūlė latviai... Ir kam tuomet atiteks elektrobusai? Privačiai latvių firmai bus atiduoti už ES ir savivaldybės lėšas nupirkti elektrobusai?
                                Dar daugiau - šitie latvių šaraškinai dabar pradės visuose miestuose ir rajonuose kaišioti pagalius, nes pagal naują VP įstatymą savivaldybės turės skelbti konkursus ir ta konkursų banga artimiausius kelis metus risis per visas savivaldybes. Deja, bet daliai parkų ateis galas, nes pačios savivaldybės pasistengs jų atsikratyti konkursų metu. Tačiau tai nereiškia, kad VT bus pigesnis ir geresnis. Nes iš nieko nebūna nieko. Kiek savivaldybės įdeda į VT, tokį VT ir turi. O kad įdėti nenori, tai niekas nesikeis ir atėjus privatininkams - jei savivaldybei bus svarbu tik kuo mažiau sumokėti, tai už kokias babkes privati firma nusipirks geresnius autobusus? Labdaros niekas nedarys. Ir taip aišku, kad VP įstatymo pakeitimas naudingas naujai prichvatizacijai ir valstybinio bei savivaldybių įmonių likvidacijai subankrotinant (atseit, nelaimėjo konkurso) užmaskuoti. Ir visa tai tik dėl to, kad Lietuva ritasi dugnan. Tam ir aukštųjų mokyklų reforma ir dar daug kitų reformų, kurios ne už kalnų - dar viena mokyklų tinklo reforma (uždarant dalį mokyklų jau ir miestuose), gydymo įstaigų reforma ir kt.
                                Paskutinis taisė Al1; 2017.05.27, 12:33.

                                Comment


                                  #96
                                  Gali bylinėtis po teismus nieko gero nelaimėsi,kaina savivaldybei yra svarbiausia ,o kas veš rajono žmones nelabai jiems svarbu prisiminkime ''Busturo'' ir Latvių RMS teismo ginčą latviai teismą laimėjo ir nuo liepos 1 dienos ''Busturo''aptarnaujamus priemiesčio maršrutus aptarnaus RMS.

                                  Comment


                                    #97
                                    Šiaulių rajone buvo kiek kitaip. "Busturas" - Šiaulių miesto, o ne rajono nuosavybė. Savo Kuršėnų AP Šiaulių rajono savivaldybė gi nenuskriaudė. Kaip tik pelningiausius maršrutus į Šiaulius išvalė nuo mikrobų ir dabar čia veža beveik vien tik Kuršėnų AP. Visgi Tauragėje kiek kita situacija. Savivaldybėje yra tie, kam visgi rūpi savo AP likimas. O jo laukia bankrotas, jei neteks priemiesčio maršrutų. Vien tik iš tarpmiesčio neišgyvens: kiek ten tų maršrutų - keli į Šiaulius, keli į Vilnių, Kauną, Klaipėdą. O šią rinką lengvai praris "Kautra", TOKS. Galbūt netgi tie patys latviai...
                                    Todėl ir konkurso rezultatų iš karto nepaskelbė. Paprašė pagrįsti.

                                    Comment


                                      #98
                                      Trumpas fotoreportažas iš Pagėgių.

                                      Pagėgių stotelėje kabantis grafikas. Esminių pokyčių per kelis paskutinius metus nėra. Priemiestinių maršrutų nedaug. "Vietinis" vežėjas, iš tikrųjų UAB "Autokeda" iš Šilutės, aptarnauja maršrutą Pagėgiai - Panemunė - Tauragė, Pagėgiai - Natkiškiai. Taip pat tik ketvirtadieniais važiuojantį maršrutą Pagėgiai - Tauragė per Žukus. Pastaruoju maršrutu važiuoja mikroautobusas MB Sprinter, o kitus maršrutus aptarnauja Vanden Berghe ant MB važiuoklės sumontuotas midibusas (antra nuotrauka). Prieš kelis metus jame buvo kietos sėdynės, dabar sumontuotos minkštos. Maršrutą į Kentrius ir Šilutė per Katyčius aptarnauja Šilutės AP. Anksčiau, prie kelis metus juo važiuodavo autobusai. Dabar Šilutės AP leidžia mikroautobusą.




                                      Iš Tauragės atvažiavo nemažai žmonių. Į Panemunę išvažiavo vos keli. Iš Panemunės atvažiavo pora žmonių, išvažiavo į Natkiškius irgi pora. Įlipo stotelėje tik vienas. Dar prilipo vaikų prie gimnazijos.



                                      Jurbarko AP tarpmiestinis autobusas Alytus - Klaipėda. Jurbarke keičiasi autobusas, jei neklystu - į Alytų važiuoja vienas, į Klaipėdą kitas autobusas.
                                      "Busturas" maršrutu Šiauliai - Panemunė - Pagėgiai - Šilutė leidžia mikroautobusus. Tądien iš Šiaulių į Šilutę važiavęs Sprinteris atvažiavo į Pagėgius visiškai tuščias. Tuščiais išvažiavo ir į Šilutę.

                                      Paskutinis taisė Al1; 2018.01.21, 22:02.

                                      Comment


                                        #99
                                        Tauragės savivaldybė užsimojo miestelėnus nemokamai vežioti elektrobusais

                                        Tauragės savivaldybė pasiskelbė perkanti tris elektra varomus autobusus. Jie važinėtų į Jovarų, Žalgirių mikrorajonus, taip pat – Taurus. Tauragės rajono savivaldybės administracijos direktorius Modestas Petraitis feisbuko paskyroje paskelbė, kad jau parengtos pirkimo sąlygos, kad elektrobusų maršrutai bus ne tik dažnesni nei dabar, bet ir tikimasi, kad keleiviai galės jų paslaugomis naudotis nemokamai...
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Šaunu. Bet nuo dažninimo ir reikia pradėti, o ne nuo nemokamo padarymo. Stebiuosi, kad tokiais intervalais kaip dabar ten išvis žmonių yra, bet kur dėsies...
                                          Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X