Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    O tai yra aktualu Vilniuje? Didžiausia esamo VT problema - pajėgumų trūkumas?

    Kiek atsimenu diskusijose (pirmasis Zuoku tramvajus, paskui metro, dabar vėl tramvajus) valkiotus skaičius, tai netgi didžiausi fanai pajėgumų trūkumą (ir kartu - minimalų srautą, būtiną naujai rūšiai) sugebėdavo surasti tik trumpose laiko atkarpose, vos keliuose taškuose ir tik skaičiuodami labai kūrybiškai. Labai kūrybiškai - tai sudėdami visus tos miesto pusės srautus į vieną, ir dar pridėdami viršaus ateičiai (būsimieji keleiviai, kurie pradės važinėti, pakerėti naujos transporto rūšies naujumo ir patogumo).

    Kas atidžiai skaitėt naujausią studiją - labai prašau pakomentuoti, ar taip yra ir dabar.
    Keleivių srautai buvo gauti ne "labai kūrybišku" metodu, o atlikus transporto srautų modeliavimą pagal kelionių ryšių matricą, kuri gauta įvertinus perspektyvines darbo ir gyvenamąsias vietas.
    http://noriubegti.blogspot.com/
    http://miestutransportas.blogspot.com/

    Comment


      pataisykit jei klystu, bet viena is turbut rimciausiu VT bedu yra piko metu:

      Stovi daug daug keleiviu, laukia autobuso.
      Atvaziavo....
      netilpau..
      Laukiu kito.
      Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
      Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

      Comment


        Parašė yessuz Rodyti pranešimą
        pataisykit jei klystu, bet viena is turbut rimciausiu VT bedu yra piko metu:

        Stovi daug daug keleiviu, laukia autobuso.
        Atvaziavo....
        netilpau..
        Laukiu kito.
        Tikrai ne...
        Vėlavimai ir greitis didžiausia problema.

        Comment


          Parašė yessuz Rodyti pranešimą
          pataisykit jei klystu, bet viena is turbut rimciausiu VT bedu yra piko metu:

          Stovi daug daug keleiviu, laukia autobuso.
          Atvaziavo....
          netilpau..
          Laukiu kito.
          Kuriam maršrute šitaip būna?

          O aš, savo ruožtu, siūlau dar vieną bėdą į rimčiausių sąrašą (labiau nepiko metu):

          Ateini į stotelę
          Lauki autobuso
          Lauki
          Dar lauki...
          Suskaičiuoji, kad su mašina jau būtum nuvažiavęs
          Atvažiuoja autobusas, važiuoji.
          Jeigu reikia persėsti - lauki dar kartą

          Ir tramvajus, būdamas talpesnis, važinės dar rečiau - arba vežios daugiau oro.

          Comment


            Parašė yessuz Rodyti pranešimą
            pataisykit jei klystu, bet viena is turbut rimciausiu VT bedu yra piko metu:

            Stovi daug daug keleiviu, laukia autobuso.
            Atvaziavo....
            netilpau..
            Laukiu kito.
            Nespėjau, sekantis už valandos Ypač linksma, kai lauke -20-30C

            Comment


              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
              Kuriam maršrute šitaip būna?

              O aš, savo ruožtu, siūlau dar vieną bėdą į rimčiausių sąrašą (labiau nepiko metu):

              Ateini į stotelę
              Lauki autobuso
              Lauki
              Dar lauki...
              Suskaičiuoji, kad su mašina jau būtum nuvažiavęs
              Atvažiuoja autobusas, važiuoji.
              Jeigu reikia persėsti - lauki dar kartą

              Ir tramvajus, būdamas talpesnis, važinės dar rečiau - arba vežios daugiau oro.
              na nežinau, manęs niekas taip neišvaro baso į ražienas, aš pasižiūrau grafiką ir ateinu likus kelioms minutėms iki autobuso atvykimo
              o dabar kasdieninė automobilisto mantra: jeigu nereikia gramdyti ledo nuo stiklo ir pašildyti mašiniuko (susitaupo apie 15 min miego), tai sėdu į automobilį, prastoviu kamštyje 0,5 val, atriedu iki darbovietės ir ... mano vieta užimta, kiemas pilnas automobilių, gerai, važiuoji į šalia esantį, o varge, čia irgi nėra vietų,... apsukam dar vieną ratą, .. ir vėl vietos neradau , varau tada į mokamą aikštelę, sumoku už parkavimą iki pietų (nes gal atsilaisvins vieta kieme), valio, viena vieta atsirado, pervarau automobilį prie darbo į nemokamą parkingą, o po darbo sąžiningai 0,5 val iki namų, kur daugiabučio kiemas irgi pilnas ir automobilį reiks palikti prie maksimos
              Aš neliūdnas - aš blaivus

              Comment


                Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                na nežinau, manęs niekas taip neišvaro baso į ražienas, aš pasižiūrau grafiką ir ateinu likus kelioms minutėms iki autobuso atvykimo
                o dabar kasdieninė automobilisto mantra: (
                Apie tai ir šneka, kad visur savo problemos. Tramvajus spręstų tik dalį jų. Ir sukurtų naujų, ir tarp jų persėdimo bei parkavimo klausimai yra svarbiausi. Niekas jų net nenumato spręsti.
                Prie LOBT požeminį parkingą štai jau keturiolikti metai "stato". Prie stoties normalus parkingo irgi nėra.
                Dengtos persėdimo stotys irgi turėtų būti kažkaip įterptos.

                Comment


                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                  Ir tramvajus, būdamas talpesnis, važinės dar rečiau - arba vežios daugiau oro.
                  Na kaip pavyzdį paimkim stotelę Kalvarijų turgus. Pro ją pravažiuoja:
                  - 4 troleibusai (5, 6, 10, 11);
                  - 5 autobusai (4, 10, 26/26A, 30, 53);
                  - 2 privatūs autobusai (05, 062);
                  - 10 maršrutkių (2, 5, 11, 15, 24, 35, 51, 62, 76, 100)
                  Ar čia normali VT sistema? Jeigu atmesime maršrutkes tai per piko valanda nuo 7 iki 8 pravažiuoja 53 autobusai/troleibusai!! Paleisk vieną tramvajų kas 2 minutes ir jame bus vidutiniškai 2 kartus daugiau žmonių nei vidutiname autobuse ar troleibuse. Jei paleisim kas 4 minutes, bus 4 kartus daugiau žmonių. Taigi apie retus važiavimo intervalus nėra ko kalbėti.
                  http://noriubegti.blogspot.com/
                  http://miestutransportas.blogspot.com/

                  Comment


                    Parašė Sula

                    Nespėjau, sekantis už valandos Ypač linksma, kai lauke -20-30C
                    Nebent jei priemiestyje gyveni. Į didesnius mikrorajonus, ačiū Dievui, VT kursuoja dažniau nei kas valandą.
                    O interneto pagalba, galima pasiplanuoti kelionę, kad nepavėluoti į autobusą
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Engineer Rodyti pranešimą
                      Na kaip pavyzdį paimkim stotelę Kalvarijų turgus. Pro ją pravažiuoja:
                      - 4 troleibusai (5, 6, 10, 11);
                      - 5 autobusai (4, 10, 26/26A, 30, 53);
                      - 2 privatūs autobusai (05, 062);
                      - 10 maršrutkių (2, 5, 11, 15, 24, 35, 51, 62, 76, 100)
                      Ar čia normali VT sistema? Jeigu atmesime maršrutkes tai per piko valanda nuo 7 iki 8 pravažiuoja 53 autobusai/troleibusai!! Paleisk vieną tramvajų kas 2 minutes ir jame bus vidutiniškai 2 kartus daugiau žmonių nei vidutiname autobuse ar troleibuse. Jei paleisim kas 4 minutes, bus 4 kartus daugiau žmonių. Taigi apie retus važiavimo intervalus nėra ko kalbėti.
                      puikiai taikliai ir teisingai
                      Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                      Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                      Comment


                        Parašė Engineer Rodyti pranešimą
                        Na kaip pavyzdį paimkim stotelę Kalvarijų turgus. - 5 autobusai (4, 10, 26/26A, 30, 53);
                        Gal kažką pražiopsojau, bet nuo kada 4 autobusas važiuoja pro Kalvarijų turgų ?

                        Comment


                          Parašė Engineer Rodyti pranešimą
                          Na kaip pavyzdį paimkim stotelę Kalvarijų turgus. Pro ją pravažiuoja:
                          - 4 troleibusai (5, 6, 10, 11);
                          - 5 autobusai (4, 10, 26/26A, 30, 53);
                          - 2 privatūs autobusai (05, 062);
                          - 10 maršrutkių (2, 5, 11, 15, 24, 35, 51, 62, 76, 100)
                          Ar čia normali VT sistema? Jeigu atmesime maršrutkes tai per piko valanda nuo 7 iki 8 pravažiuoja 53 autobusai/troleibusai!! Paleisk vieną tramvajų kas 2 minutes ir jame bus vidutiniškai 2 kartus daugiau žmonių nei vidutiname autobuse ar troleibuse. Jei paleisim kas 4 minutes, bus 4 kartus daugiau žmonių. Taigi apie retus važiavimo intervalus nėra ko kalbėti.
                          Maršrutinius ketinama naikinti, privatininkai irgi po truputi veja (067 maršrutas). Be jų lieka 4 troleibusai ir 5 autobusai. Iš jų 4A važiuoja 2kartus per dieną iki AP, o 30 su 26A kursuoja per valandą kartą-du.
                          Lieka transportas vežantis keleivius ta pačia Kalvarijų gatvės atkarpa, bet skirtingom kryptim. Gal tik troleibusai šiek tiek dubliuojasi, bet juos galima suderinti: 5 su 6 ir 10 su 11.

                          Comment


                            Parašė Engineer Rodyti pranešimą
                            Na kaip pavyzdį paimkim stotelę Kalvarijų turgus. Pro ją pravažiuoja:
                            - 4 troleibusai (5, 6, 10, 11);
                            - 5 autobusai (4, 10, 26/26A, 30, 53);
                            - 2 privatūs autobusai (05, 062);
                            - 10 maršrutkių (2, 5, 11, 15, 24, 35, 51, 62, 76, 100)
                            Ar čia normali VT sistema? Jeigu atmesime maršrutkes tai per piko valanda nuo 7 iki 8 pravažiuoja 53 autobusai/troleibusai!! Paleisk vieną tramvajų kas 2 minutes ir jame bus vidutiniškai 2 kartus daugiau žmonių nei vidutiname autobuse ar troleibuse. Jei paleisim kas 4 minutes, bus 4 kartus daugiau žmonių. Taigi apie retus važiavimo intervalus nėra ko kalbėti.
                            O tai normali sistema būtų važiuoti su dviem persėdimais? Jei dabar žmogui reikia važiuoti maršrutu, kuris eina ne tramvajaus trasa, tada dalis tramvajaus trasa, o vėliau vėl ne? Žinoma, savivaldybės vežėjams labai norėtųsi, kad žmonės geriau važinėtų su persėdimais, bet miestiečiams tai nebūtų patogi sistema. Antras dalykas, nereikia į vieną vietą suplakti autobusų ir troleibusų su maršrutinėmis, nes važinėja visai skirtingi kontingentai, o ir važiavimo kaina skiriasi 3 kartus. Todėl, jei neliktų maršrutkių, tai nereiškia, kad tie keleiviai persės į autobusus, troleibusus ar tramvajus.

                            Comment


                              Nors Londono VT sistema nėra labai geas pavyzdys, bet ten važiuodavau su trimis persėdimais vien dėl to jog taip greičiau, nors galėjau važiuoti su vienu autobusu. Tiesą sakant ir Vilniuj kartais tenka taip pasielgti, ypač kai skubu.
                              Dear Sir,

                              Comment


                                Parašė B-2 Rodyti pranešimą
                                O tai normali sistema būtų važiuoti su dviem persėdimais? Jei dabar žmogui reikia važiuoti maršrutu, kuris eina ne tramvajaus trasa, tada dalis tramvajaus trasa, o vėliau vėl ne? Žinoma, savivaldybės vežėjams labai norėtųsi, kad žmonės geriau važinėtų su persėdimais, bet miestiečiams tai nebūtų patogi sistema. Antras dalykas, nereikia į vieną vietą suplakti autobusų ir troleibusų su maršrutinėmis, nes važinėja visai skirtingi kontingentai, o ir važiavimo kaina skiriasi 3 kartus. Todėl, jei neliktų maršrutkių, tai nereiškia, kad tie keleiviai persės į autobusus, troleibusus ar tramvajus.
                                Kad ir kaip keistai skambėtų bet pati neefektyviausia transporto sistema yra "nuo durų iki durų". Matai lietuviai normaliai po vakarus nepavažinėję su efektyvia VT sistema, labai bijo persėdimų. Tačiau visai be reikalo. Efektyvi transporto sistema neišsiverčia be persėdimų. Tačiau jie yra PATOGUS (to nežino lietuvis). Tau yra žymiai patogiau persėsti, negu važinėti ratais arba laukti būtent savo maršruto, nes kai mažinamas maršrutų skaičius, didinamas transporto priemonių dažnumas, trumpinamas maršrutas, o persėdimo trukmė labai nedidelė. Priešingai nei manai savivaldybės vežėjai neturės iš to naudos, nes tramvajaus sistema negalima be valandinio bilieto. Kai maršrutkes išmes iš Kalvarijų gatvės, dalis jų keleivių pereis į naują VT sistemą, dalis sės į automobilį. Kita vertus, neaišku kiek mikriukų keleivių važiuoja tik mikriukais iš principo, o kiek važiuoja tik todėl, kad jie atlekia pirmi į stotelę ir nugriebia grietinėlę.
                                http://noriubegti.blogspot.com/
                                http://miestutransportas.blogspot.com/

                                Comment


                                  Parašė toleranceofculture
                                  Nors Londono VT sistema nėra labai geas pavyzdys, bet ten važiuodavau su trimis persėdimais vien dėl to jog taip greičiau, nors galėjau važiuoti su vienu autobusu. Tiesą sakant ir Vilniuj kartais tenka taip pasielgti, ypač kai skubu.
                                  Ir ilgi maršrutai nuo durų iki durų kartais yra reikalingi. Tarkime, iš Viršuliškių į Kalvarijų turgų. Galima važiuoti tiesiogiai 11 maršrutu, galima paėjėti pėsčiom nuo Žalgirio stadiono arba važiuoti su persėdimu. Žinoma, 11 maršrutas yra pats ilgiausias variantas, bet gausiai apsipirkus, greičiausiai bus pasirinktas būtent jis. Juk kas jau ką, o su nešuliais daryti persėdimą nėra labai patogu. Nesakau, kad visur turi galioti principas "nuo durų iki durų", bet į autobusų/geležinkelio stotį bei didesnes turgavietes turėtų būti paliktas tiesioginis susisiekimas iš didesnės miesto dalies. Net ir atsiradus tramvajui.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Engineer Rodyti pranešimą
                                    Kad ir kaip keistai skambėtų bet pati neefektyviausia transporto sistema yra "nuo durų iki durų". Matai lietuviai normaliai po vakarus nepavažinėję su efektyvia VT sistema, labai bijo persėdimų. Tačiau visai be reikalo. Efektyvi transporto sistema neišsiverčia be persėdimų. Tačiau jie yra PATOGUS (to nežino lietuvis). Tau yra žymiai patogiau persėsti, negu važinėti ratais arba laukti būtent savo maršruto, nes kai mažinamas maršrutų skaičius, didinamas transporto priemonių dažnumas, trumpinamas maršrutas, o persėdimo trukmė labai nedidelė. Priešingai nei manai savivaldybės vežėjai neturės iš to naudos, nes tramvajaus sistema negalima be valandinio bilieto. Kai maršrutkes išmes iš Kalvarijų gatvės, dalis jų keleivių pereis į naują VT sistemą, dalis sės į automobilį. Kita vertus, neaišku kiek mikriukų keleivių važiuoja tik mikriukais iš principo, o kiek važiuoja tik todėl, kad jie atlekia pirmi į stotelę ir nugriebia grietinėlę.
                                    Aš neneigiu, kad ta sistema būtų efektyvesnė, bet keleiviams ji tikrai nebūtų patogesnė. Kas dėl vakarų, tai dideliuose miestuose, kaip Londonas ar pan. sistema "nuo durų iki durų" yra neįmanoma vien dėl kitokių mastelių, nes tada turėtų būti tūkstančiai maršrutų, kas tik sukeltų didesnę painiavą. Net ir tokiam Vilniuje, manau, gana dažnas dalykas yra važiuoti su vienu persėdimu, bet su 2-3 persėdimais jau būtų marazmas (pavažiuoji 3-4 stoteles, lipi, lauki kito maršruto, vėl važiuoji 3-4 stoteles vėl lipi, vėl lauki ir t. t.). O dabar paimkim pavyzdį gatves, kur važiuotų tik tramvajus. Jeigu įvyksta kažkur avarija, techninis gedimas ar pan. ir tramvajus neatvažiuoja laiku. Tai keleiviai stotelėje lieka kvailių vietoje ir turi stovėti kokią valandą, nes jokių kitų alternatyvų nėra, o jei dar kažkur vėluoja, tai išvis "linksma".
                                    O dėl maršrutkių, tai jos yra vienas geriausių būdų pervilioti žmones iš nuosavų automobilių į viešąjį transportą. Todėl jų atsisakymas būtų tikrai žalingas miestui.

                                    Comment


                                      Parašė B-2 Rodyti pranešimą
                                      O dėl maršrutkių, tai jos yra vienas geriausių būdų pervilioti žmones iš nuosavų automobilių į viešąjį transportą. Todėl jų atsisakymas būtų tikrai žalingas miestui.
                                      O kuo jie tokie ypatingi, kad taip vilioja?
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Nebent jei priemiestyje gyveni. Į didesnius mikrorajonus, ačiū Dievui, VT kursuoja dažniau nei kas valandą.
                                        O interneto pagalba, galima pasiplanuoti kelionę, kad nepavėluoti į autobusą
                                        Darbas miesto pakraštyje A.Paneriuose, rytais situacija su VT šiek tiek geresnė. O štai išvažiuoti iš darbo buvo tragedija. Žinote, kaip su darbų "planavimu" šiais laikais. Vieną vakarą bendradarbiai kulniavo iki Maximos Bazės, kad neužšaltų. "Maxima" išgelbėjo, ten kas 15 min. kursuoja jų autobusas

                                        P.S. Čia kaip pavyzdys, kur tramvajus situacijos niekaip neįtakos. Nebent važinėtų iki A.Panerių, kaip viename iš variantų numatyta.
                                        Paskutinis taisė Sula; 2011.12.21, 08:35.

                                        Comment


                                          Parašė B-2 Rodyti pranešimą
                                          ...O dėl maršrutkių, tai jos yra vienas geriausių būdų pervilioti žmones iš nuosavų automobilių į viešąjį transportą. Todėl jų atsisakymas būtų tikrai žalingas miestui.
                                          Mikrobai destabilizuoja eismą ir kenkia VT progresui..
                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X