Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Shernas Rodyti pranešimą
    Sovietų sajungos lygiu tiek Vilnius, tiek ir Lietuva nebuvo nustekenti
    Jų (sovietų) požiūriu gal ir nebuvom; šiaip - aišku buvom

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Tunelis nuo Stoties link Centro tikrai išspręstų daug problemų.
      ☝️

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Va čia yra atvirkštinio mastymo pavyzdys. Geras VT pats sukuria srautus juo naudotis. Jeigu nėra srautų gyvenamojoje zonoje tai tiesiog reiškia kad VT nėra pakankamai patrauklus.
        Tai gali tramvajaus liniją kad ir iki paties Balbieriškio nutiesti, tačiau ar tai reiškia, kad atsiras pakankamai žmonių, kurie važiuos tramvajumi iš Vilniaus į Balbieriškį ?

        Sutinku, kad patogesnis VT padidins juo besinaudojančių žmonių skaičių, tačiau visvien kai kurios linijos bus labiau populiarios tarp keleivių, kai kurios mažiau, ir tai priklauso nuo natūralių priežasčių. Pylimo gatvė yra arčiau Centro, arčiau visokių įstaigų, traukos taškų, o Švitrigailos gatvė yra geografiškai labiau nutolusi, tai ir paaiškina, kodėl keleivių srautai joje mažesni (o ne kažkokie tamstos mėgstami profaniški teiginiai). Net ir dabartiniai keleivių skaičiai aiškiai paliudija, kad Pylimo gatvės stotelėmis besinaudoja žymiai daugiau keleivių negu Švitrigailos, todėl natūralu kad ir galvojant apie tramvajaus linijas, didesnis prioritetas turėtų būti duodamas jai.

        Comment


          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

          Tai gali tramvajaus liniją kad ir iki paties Balbieriškio nutiesti, tačiau ar tai reiškia, kad atsiras pakankamai žmonių, kurie važiuos tramvajumi iš Vilniaus į Balbieriškį ?

          Sutinku, kad patogesnis VT padidins juo besinaudojančių žmonių skaičių, tačiau visvien kai kurios linijos bus labiau populiarios tarp keleivių, kai kurios mažiau, ir tai priklauso nuo natūralių priežasčių. Pylimo gatvė yra arčiau Centro, arčiau visokių įstaigų, traukos taškų, o Švitrigailos gatvė yra geografiškai labiau nutolusi, tai ir paaiškina, kodėl keleivių srautai joje mažesni (o ne kažkokie tamstos mėgstami profaniški teiginiai). Net ir dabartiniai keleivių skaičiai aiškiai paliudija, kad Pylimo gatvės stotelėmis besinaudoja žymiai daugiau keleivių negu Švitrigailos, todėl natūralu kad ir galvojant apie tramvajaus linijas, didesnis prioritetas turėtų būti duodamas jai.
          Nutiesus tokią tramvajaus liniją aplink joje esančius susotjimus pradėtu vystytis aukšto tankio NT projektai, ką matome pvz Švedijoje. Taigi taip, su laiku atsirastu pakankamai žmonių ir Balbieriškėse.

          Bet kai savivaldybė įsivaizduoja kad vieno autobuso kas 30 min paleidimas jau yra puikus VT rajonui tai aišku niekas nepersės į VT.

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Centrinė valdžia už tramvajų, tai realiai tik Šimašius iki šiol viską stabdo.

            M. Skuodis – prieš metro ir naują oro uostą, bet už tramvajų Vilniuje
            Skaitykite daugiau: https://iq.lt/it-ir-transportas/m-sk...ilniuje/219988
            O iš kurios partijos Skuodis ir Šimašius?
            Ir kiek metų "atviras klausimas" būna atviru?

            Klaipėda bent susimokėjo už jiems mažiau atviro klausimo atsakymą.

            Už 461 010 Eur įsitikino, kad tramvajus ir metro Klaipėdai netiks - Atvira Klaipėda (atviraklaipeda.lt)
            Paskutinis taisė Panevezietis; 2022.10.04, 09:42.

            Comment


              Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą

              O iš kurios partijos Skuodis ir Šimašius?
              Ir kiek metų "atviras klausimas" būna atviru?

              Klaipėda bent susimokėjo už jiems mažiau atviro klausimo atsakymą.

              Už 461 010 Eur įsitikino, kad tramvajus ir metro Klaipėdai netiks - Atvira Klaipėda (atviraklaipeda.lt)
              Tai Vilnius irgi jau ne vieną studiją darė, kurių paskutinė parodė, kad tramvajus Vilniuje yra neatsiperkanti investicija.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Tai Vilnius irgi jau ne vieną studiją darė, kurių paskutinė parodė, kad tramvajus Vilniuje yra neatsiperkanti investicija.
                O kuriam pasaulio miestui tiesiogiai atsipirko tramvajus? Autobusai su troleibusais atsiperka? Mokyklos, daželiai, ligoninės, parkai, dviračių takai jau irgi atsipirkę?
                Flickr

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Tai Vilnius irgi jau ne vieną studiją darė, kurių paskutinė parodė, kad tramvajus Vilniuje yra neatsiperkanti investicija.
                  Nepavyko ant greitųjų surasti studijos(ų) apie Vilniaus tramvajų.

                  Comment


                    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą

                    Nepavyko ant greitųjų surasti studijos(ų) apie Vilniaus tramvajų.
                    Vilniaus miesto viešojo transporto atnaujinimo galimybių studija

                    https://judu.lt/wp-content/uploads/2...-ataskaita.pdf

                    Įvertinus tramvajaus įrengimo kaštus ir svarstytinus maršrutus, preliminariai skaičiuojama, kad tramvajaus įrengimas (įskaitant reikalingą gatvių rekonstrukciją) miestui atsieitų apie 1,3 – 1,62 mlrd. Eur.

                    Dėl nepakankamų keleivių srautų bei didelių investicinių ir eksploatacinių kaštų, šioje studijoje tramvajus nėra rekomenduojamas ar įtraukiamas į siūlomus atnaujinimo scenarijus kaip atskira transporto rūšis.
                    -----

                    Naujų transporto rūšių diegimo Vilniaus mieste specialusis planas

                    https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...alusis-planas/

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      Vilniaus miesto viešojo transporto atnaujinimo galimybių studija

                      https://judu.lt/wp-content/uploads/2...-ataskaita.pdf



                      -----

                      Naujų transporto rūšių diegimo Vilniaus mieste specialusis planas

                      https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...alusis-planas/
                      Dėkui.

                      "Dėl nepakankamų keleivių srautų bei didelių investicinių ir eksploatacinių kaštų, šioje studijoje tramvajus nėra rekomenduojamas ar įtraukiamas į siūlomus atnaujinimo scenarijus kaip atskira transporto rūšis."

                      "Nepaisant visų kintamųjų, remiantis įprasta praktika, tramvajaus linijos yra diegiamos maršrutuose, kuriuose keleivių skaičius viena kryptimi yra apie 6–20 tūkst. per valandą. Vilniuje, piko metu, keleivių skaičius maršrutuose daugiausiai siekia 4 tūkst. per valandą."

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Tai Vilnius irgi jau ne vieną studiją darė, kurių paskutinė parodė, kad tramvajus Vilniuje yra neatsiperkanti investicija.
                        Kas tiksliai darė tas studijas? Pati VMS su VGTU specelystų pagalba? What about normali studija, kurią darytų normali tos srities tarptautinė kompanija?

                        Comment


                          Čia kaip su dviračių takais buvo - nereikia tiesti, nes vis tiek niekas nevažinėja dviračiais

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Kas tiksliai darė tas studijas? Pati VMS su VGTU specelystų pagalba? What about normali studija, kurią darytų normali tos srities tarptautinė kompanija?
                            "Vilniaus miesto viešojo transporto atnaujinimo galimybių studija"

                            Konsultantas Smart Continent LT, UAB

                            Services - Smart Continent | Management advisory for Government and Business | Innovation and Research

                            Comment


                              Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą

                              "Vilniaus miesto viešojo transporto atnaujinimo galimybių studija"

                              Konsultantas Smart Continent LT, UAB

                              Services - Smart Continent | Management advisory for Government and Business | Innovation and Research
                              Jep, su būstine Šeimyniškių g. ir su komanda iš vietinių VU/VGTU "vadybininkų". Exactly, kas turėtų daryti 21 amžiaus ES sostinės transporto konsultacijas.

                              Comment


                                Bet kokia studija daryta vietinių "specialistų" apie viešojo transporto perspektyvas yra niekinė. Geriausiu atveju pinigų švaistymas, blogiausiu - tolesnis VT atsilikimo didinimas. Vilnius ir taip turi by far liūdniausias VT perspektyvas iš visų regiono sostinių.

                                Comment


                                  Studija nupirkta per viešus pirkimus. Ar rimta tarptautnė kompanija turėtų šansus ten laimėti (su kaina).

                                  Comment


                                    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
                                    Studija nupirkta per viešus pirkimus. Ar rimta tarptautnė kompanija turėtų šansus ten laimėti (su kaina).
                                    Koks skirtumas, kiek turėtų šansų? Čia jau einam į priežasčių aiškinimą. Esminis pointas, kad vietinių nevykėlių "studijos" yra išvis nieko nevertos ir yra absurdiška tai naudoti kaip kažkokį argumentą. Tam turi būti samdomos normalios kompanijos.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Koks skirtumas, kiek turėtų šansų? Čia jau einam į priežasčių aiškinimą. Esminis pointas, kad vietinių nevykėlių "studijos" yra išvis nieko nevertos ir yra absurdiška tai naudoti kaip kažkokį argumentą. Tam turi būti samdomos normalios kompanijos.
                                      Su tokio lygio studijom turbūt joks miestas nesistatytų tramvajaus, nes "neapsimoka" ir "nėra keleivių".
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
                                        "Dėl nepakankamų keleivių srautų bei didelių investicinių ir eksploatacinių kaštų, šioje studijoje tramvajus nėra rekomenduojamas ar įtraukiamas į siūlomus atnaujinimo scenarijus kaip atskira transporto rūšis."

                                        "Nepaisant visų kintamųjų, remiantis įprasta praktika, tramvajaus linijos yra diegiamos maršrutuose, kuriuose keleivių skaičius viena kryptimi yra apie 6–20 tūkst. per valandą. Vilniuje, piko metu, keleivių skaičius maršrutuose daugiausiai siekia 4 tūkst. per valandą."
                                        Panaikinkim autobusus ir troleibusus. Paleiskim maršrutkes. Keleivių srautas nesieks nei 1 tūkst per valandą. Išvada: dėl nepakankamų keleivių srautų autobusai ir troleibusai nėra rekomenduojami.

                                        Comment


                                          Kaip jūs siūlot tuos ekspertus prisikviest?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X