Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "Мы не знаем другого города, в котором население уже приближалось бы к 600 тысячам и при этом не было бы никаких других видов транспорта, кроме автобуса и троллейбуса. "

    Nu tai jau tikrai

    Comment


      Įdomu ar Vilnius vienintelis tokio dydžio miestas Europoje, kuris neturi tramvajaus ar metro?

      Comment


        Parašė Edd Rodyti pranešimą
        Įdomu ar Vilnius vienintelis tokio dydžio miestas Europoje, kuris neturi tramvajaus ar metro?
        Pagal plota, ar pagal gyventoju skaiciu?
        ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

        Comment


          Gyventojų skaičių.

          Comment


            Keli Vilniaus tramvajaus vaizdinai:



            ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

            Comment


              Parašė Edd Rodyti pranešimą
              Įdomu ar Vilnius vienintelis tokio dydžio miestas Europoje, kuris neturi tramvajaus ar metro?
              Kisiniove atrodo nera. Jei klystu pataisykit.

              Comment


                Parašė evvt Rodyti pranešimą
                Kisiniove atrodo nera. Jei klystu pataisykit.
                Taip tu esi teisus.

                Citata is wikipedijos:

                Gyventoju skaicius: 647 700

                Внутригородские перевозки в Кишинёве осуществляются автобусами, троллейбусами, маршрутными такси


                С конца XIX века Кишинёве функционировал трамвай. В 1913 году он был переведён на электрическую тягу. К концу 1950-х годов сеть трамвайных линий превысила 17 км, а количество ежегодно перевозимых пассажиров превысило 9 млн человек. В начале 1960-х годов троллейбус полностью вытеснил трамвай.

                В настоящее время в Кишинёве маршрутное такси является самым доступным видом транспорта, так как охватывает весь город и курсирует намного чаще, чем автобусы и троллейбусы.
                ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                Comment


                  jo... Sakykit ką norit, o atsidurti vienoj eilutėj su Kišiniovu yra gėda
                  Kaip po dykumą blaškiausi

                  Comment


                    Parašė maxas Rodyti pranešimą
                    Keli Vilniaus tramvajaus vaizdinai:


                    man tik įdomu kodėl šitas tramvajus važiuoja vidury gatvės ir dar prieš eismą

                    O šeip reika mums to metro arba tramvajaus ara metrotramvaaus ;DD

                    Comment


                      Dublino tramvajus pasiekia 70 km/h maksimalų greitį, nors daugelyje vietų važiuoja lėčiau (ypač sulėtina prie perėjų ir pan.). Vilniuje net jei vidutinis greitis bus apie 40km/h, tai jau bus žymiai greičiau nei vidutinis automobilių greitis spūsčių metu. Labai svarbu yra tai, kad tramvajumi vienu metu galima pervežti žymiai daugiau žmonių, nei autobusais/troleibusais. Dublino tramvajų talpa: trumpesniame variante telpa 221 žmogus, o ilgesniame 310. Palyginimui prailgintuose Vilniaus soliariuose telpa 150 žmonių. T.y. ilgesnis Dublino tramvajaus variantas talpina daugiau kaip dvigubai didesnį žmonių skaičių nei Vilniaus pailginti soliariai, nors neaišku ar talpa buvo skaičiuojama vienodais būdais. Čia pateikti maksimalūs žmonių skaičiai.

                      Comment


                        Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                        Šiaip įdomus faktas: šiandien Paryžiuje buvo paleista tramvajaus linija. Tai pirma linija po 70 metų, kai šos transporto priemonės buvo atsisakyta autobuso naudai.
                        Tik tiek, kad ten (bent kol kas) nebando tramvajaus įkišti į siauras centro gatves.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                          Tik tiek, kad ten (bent kol kas) nebando tramvajaus įkišti į siauras centro gatves.
                          Jiems pasisekė, kad XIX a. išgriovus velniop visą senamiestį, centre pas juos gatvės tiesios ir plačios
                          Kaip po dykumą blaškiausi

                          Comment


                            Anaiptol Tokio kirmėlyno kaip Paryžiuj dar reiktų paieškot.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė Edd Rodyti pranešimą
                              Dublino tramvajus pasiekia 70 km/h maksimalų greitį, nors daugelyje vietų važiuoja lėčiau (ypač sulėtina prie perėjų ir pan.). Vilniuje net jei vidutinis greitis bus apie 40km/h, tai jau bus žymiai greičiau nei vidutinis automobilių greitis spūsčių metu.
                              Čia kiek nusišnekėjau. Vidutinis tramvajaus greitis Dubline - 24km/h, tad su tuo 40km/h labai persistengiau.

                              Comment


                                Požeminis tramvajus Maskvoje:



                                Vienbėgis ten pat:

                                http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                Comment


                                  Mano nuomone, mums reikia tramvajo, bet tik aplink vilniu, per mikrorejonus kaip fabai, seskine, Justus. O ne per miesto centra, kur vietos ir taip nera transportui !

                                  Comment


                                    /\
                                    Tu žinoma remiesi Vilniaus miesto keleivių srautų statistika
                                    Įžvalgos.lt - FB - G+

                                    Comment


                                      Tramvajumi reikia sujungti tankiausiai gyvenamas miesto vietas (Justiniškės, Karoliniškės ir t.t.) su traukos objektais - Akropoliu, Siemens'u, miesto centru.
                                      Mano manymu reikalingiausios linijos būtų tokios:
                                      1. Centras - Fabijoniškės.
                                      2. Justiniškės (Rygos g.) - Saulėtekis (per Ozo/ Kareivių gatves)
                                      3. Pilaitė - Stotis (Teodoro Narbuto g./Konstitucijos pr.)

                                      Comment


                                        Parašė NoBoDyX Rodyti pranešimą
                                        Pilaitė - Stotis (Teodoro Narbuto g./Konstitucijos pr.)
                                        Sita sutampa su "Rentinio" siuloma metrotramvajaus linija.
                                        Paskutinis taisė Maxas; 2006.12.23, 22:52.
                                        ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                        Comment


                                          Šios kryptys tiesiog yra pagrindinės. Kitur kamščiai ne tokie dideli.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X