Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė tadux
    Gal galetum pasakyti kuo tramvajus pranasesnis uz autobusa ar troleibusa?
    Svarbiausias tramvajaus (kaip ir metro) pliusas yra tas, kad jis gali sutalpinti daugiau žmonių nei autobusai/troleibusai. Būtent dėl to tramvajai ir metro yra naudojami didesniuose miestuose, kur reikia pervežti daugiau žmonių. Kitas privalumas būtų greitis.

    Comment


      Taip yra privalumu tramvajaus, bet vargu ar galima juos sekmingai isnaudoti Lietuvoje.

      1. Pervezti daugiau zmoniu mums nelabai reikia nebent zmones keistu savas transporto priemones i visuomenines, nemanau kad tai atsitiks.

      2. O greiti kazin ar pasiektume ypac Vilniuje nes nelabai yra vietos begiams, tiesiant juos gatvese iskiltu tu paciu kamsciu problema.

      pataisykit kur suklydau.

      Comment


        Parašė tadux
        Taip yra privalumu tramvajaus, bet vargu ar galima juos sekmingai isnaudoti Lietuvoje.

        1. Pervezti daugiau zmoniu mums nelabai reikia nebent zmones keistu savas transporto priemones i visuomenines, nemanau kad tai atsitiks.

        2. O greiti kazin ar pasiektume ypac Vilniuje nes nelabai yra vietos begiams, tiesiant juos gatvese iskiltu tu paciu kamsciu problema.

        pataisykit kur suklydau.
        Nežinau ar tau teko kada nors Vilniuje važiuoti ryte į darbą troleibusu/autobusu iš kokių Justiniškių/Karoliniškių ir pan. miegamųjų rajonų. Greitai pakeistum nuomonę apie tai, kad mums nereikia pervežti daugiau žmonių. Tikra mėsmalė rytais būna. Vakare (po darbo) irgi būna problemų iš miesto centro važiuojantiems ypač populiariomis kryptimis.

        Bent jau vilnius.lt puslapyje skelbiama, kad tramvajams bus skirta atskira juosta (kuria jokia kita transporto priemonė negalės važiuoti), tuo pačiu visur kur tik įmanoma išlaikant esamą juostų skaičių automobiliams. O kur neįmanoma - platinant lygiagrečias gatves ir pan. O kur ir "ekvivalenčių" lygiagrečių gatvių nėra, tada nieko... (kai kas dar tikisi, kad bus požeminių ruožų). Todėl tramvajams kamščiai neturėtų grėsti.

        Kai bus nutiestas tramvajus - žmonės keis savo automobilius į jį ir dar kaip. Nes kamščiai gatvėse tik didės, o miesto centre netaip lengva bus kažkur nukišti savo automobilį. Jau yra pilna pavyzdžių Europoje.

        Comment


          Parašė Edd
          Svarbiausias tramvajaus (kaip ir metro) pliusas yra tas, kad jis gali sutalpinti daugiau žmonių nei autobusai/troleibusai. Būtent dėl to tramvajai ir metro yra naudojami didesniuose miestuose, kur reikia pervežti daugiau žmonių. Kitas privalumas būtų greitis.
          Kad tramvajus praktiškai niekuo nesiskiria nuo autobuso ar troleibuso pagal keleivių kiekį, nebent jei jis yra dvigubu vagonu, bet tada yra prailginti autobusai, kurių talpumas nedaug skirtųsi nuo tokio tramvajaus.

          Comment


            Parašė kaunaz
            Kad tramvajus praktiškai niekuo nesiskiria nuo autobuso ar troleibuso pagal keleivių kiekį, nebent jei jis yra dvigubu vagonu, bet tada yra prailginti autobusai, kurių talpumas nedaug skirtųsi nuo tokio tramvajaus.
            Šiek tiek paieškojau info, čia aišku tik pavyzdžiai, nes viskas priklauso nuo konkrečių modelių:
            Trijų dalių tramvajus - max 288 vietos
            Prailgintas autobusas - max 150 vietų

            Comment


              Parašė Edd
              Šiek tiek paieškojau info, čia aišku tik pavyzdžiai, nes viskas priklauso nuo konkrečių modelių:
              Trijų dalių tramvajus - max 288 vietos
              Prailgintas autobusas - max 150 vietų
              Dažniausiai tramvajai būna dviejų dalių.

              Comment


                Abejoju, ar lietuvaičiai taip mielai persės iš savo tačkių į visuomeninį transportą. Kad ir visiškas laužas, bet vis tiek važiuoja, jei galėtų tai ir į lovą su mašina važiuotų. Įtariu, kad toks individualizmas galėjo prisidėti ir prie laivininkystės Nemuno sužlugdymo, kai pradėta manyti, jog patogiau privažiuoti iki durų, nei romantiška kelionė.

                Comment


                  Parašė kaunaz
                  Dažniausiai tramvajai būna dviejų dalių.
                  Nauji tramvajai retai būna trumpesni nei 3 dalių. Nebent tu kalbi apie senus - pvz. Rygos ar kai kurių Lenkijos miestų. Be to viskas priklauso nuo kokretaus tramvajaus. Pvz. Dubline yra 3 ir 5 dalių tramvajai, kurie talpina atitinkamai 221 ir 310 žmonių. Beje, tie patys 3 dalių tramvajai esant reikalui bus išplėsti iki 5 dalių, todėl jokių problemų čia nematau. Svarbiausia man atrodo yra nutiesti linijas.

                  Comment


                    Parašė Edd
                    Nauji tramvajai retai būna trumpesni nei 3 dalių. Nebent tu kalbi apie senus - pvz. Rygos ar kai kurių Lenkijos miestų. Be to viskas priklauso nuo kokretaus tramvajaus. Pvz. Dubline yra 3 ir 5 dalių tramvajai, kurie talpina atitinkamai 221 ir 310 žmonių. Beje, tie patys 3 dalių tramvajai esant reikalui bus išplėsti iki 5 dalių, todėl jokių problemų čia nematau. Svarbiausia man atrodo yra nutiesti linijas.
                    Žiūrint kaip pažiūrėsi "nauji". Nauji, vis dar nebgaminami paprasti tramvajai, dažniausiai būna dviejų vagonų. O naujo principo, tie tokie kaip Porto mieste, kur jie yra pusiau metro tokie iš tikrųjų turi daugiau vagoniukų, bet pastarieji mažesni.

                    Comment


                      Parašė Mantaz
                      Nemanau, kad metro Vilniui būtų reikalingas, juk tiek nedaug žmonių čia gyvena. Jei būtų bent 1 mln gyventojų, dar suprasčiau
                      O kom blogai,jai ta pati metro (t.y. jo atsakas) nutiesti iki tu paciu priemesciu kaip Nemencine,Lentvaris ir t.t. Manau ir gautusi tas pats 1 mil. gyventoju
                      I don't drive fast,I just fly low

                      Comment


                        Parašė Linas
                        Abejoju, ar lietuvaičiai taip mielai persės iš savo tačkių į visuomeninį transportą. Kad ir visiškas laužas, bet vis tiek važiuoja, jei galėtų tai ir į lovą su mašina važiuotų. Įtariu, kad toks individualizmas galėjo prisidėti ir prie laivininkystės Nemuno sužlugdymo, kai pradėta manyti, jog patogiau privažiuoti iki durų, nei romantiška kelionė.
                        Sąlygos privers.

                        Aišku galima pasukti kitu keliu - ne "europietišku", o "amerikietišku". T.y. apsieiti be tramvajaus ir visus pinigus investuoti į gatvių platinimą ir pan. Šis atvejis man nelabai patinka.

                        Comment


                          Parašė ether
                          O kom blogai,jai ta pati metro (t.y. jo atsakas) nutiesti iki tu paciu priemesciu kaip Nemencine,Lentvaris ir t.t. Manau ir gautusi tas pats 1 mil. gyventoju
                          Taigi net per visą Vilniaus apskritį nėra milijono gyventojų, o tu nori, kad būtų "urbanised area" . Be to tas Lentvaris pakankamai toli nuo Vilniaus centro, tiest metro iki ten būtų nesamonė.

                          Comment


                            Parašė kaunaz
                            Žiūrint kaip pažiūrėsi "nauji". Nauji, vis dar nebgaminami paprasti tramvajai, dažniausiai būna dviejų vagonų. O naujo principo, tie tokie kaip Porto mieste, kur jie yra pusiau metro tokie iš tikrųjų turi daugiau vagoniukų, bet pastarieji mažesni.
                            Ne jokio naujo principo Paprasti nauji, žemagrindžiai tramvajai dažniausiai būna naudojami trijų ir daugiau dalių pvz. paieškok internete naujų Prahos, Oslo, Helsinkio, Dublino, Zagrebo, Atėnų ir t.t. tramvajų nuotraukų - vargu ar rasi mažiau nei trijų dalių. Bet tai neesmė, tas dydis gali keistis.

                            Comment


                              Ryte 7 maršruto trūlikas pilnu tempu kas 5 minutės važiuoja ir ne į kiekvieną sugebi įsiėsti, nes ir taip vietos nėra...
                              Tad laukiam geresnių laikų viešajam transportui..
                              P.

                              Comment


                                Nu tikrai ne visais Vilniaus marsuratais esu vazeves ypac piko valandom, tai gali buti, kad reikia pervezti daugiau keleiviu. Bet visgi as gan skeptiskai ziuriu i tramvajaus reikalinguma Lietuvoje. Manau esamas problemas butu galima spresti gerinant esamas visuomeninuio transporto rusis ir tai kainuotu kur kas pigiau. Kazkaip man keistai atrodo kalbos apie tramvajus kai turime pilnas gatves geltonu ikarusu...

                                Comment


                                  Parašė tadux
                                  Kazkaip man keistai atrodo kalbos apie tramvajus kai turime pilnas gatves geltonu ikarusu...
                                  Nieko keisto kai pagalvoji apie projekto abonentini mokesti.

                                  Comment


                                    Parašė liutass
                                    Nieko keisto kai pagalvoji apie projekto abonentini mokesti.
                                    as ta pati pagalvojau...

                                    Comment


                                      Parašė tadux
                                      Nu tikrai ne visais Vilniaus marsuratais esu vazeves ypac piko valandom, tai gali buti, kad reikia pervezti daugiau keleiviu. Bet visgi as gan skeptiskai ziuriu i tramvajaus reikalinguma Lietuvoje. Manau esamas problemas butu galima spresti gerinant esamas visuomeninuio transporto rusis ir tai kainuotu kur kas pigiau. Kazkaip man keistai atrodo kalbos apie tramvajus kai turime pilnas gatves geltonu ikarusu...
                                      Jo, ir tie ikarusai ne tik stovi kamščiuose, bet ir patys juos daro. Vien kiek jiems laiko užtrunka vieną sankryžą pervažiuoti. Modernizacija čia taip pat daug nepagelbės. O tramvajus aplenktų kamščius, kas Vilniuje yra labai aktualu ir būtų pagrindinė priežastis, kodėl čia jo reikia.
                                      Mano galerija Flickr'yje

                                      Comment


                                        Parašė Mantaz
                                        Jo, ir tie ikarusai ne tik stovi kamščiuose, bet ir patys juos daro. Vien kiek jiems laiko užtrunka vieną sankryžą pervažiuoti. Modernizacija čia taip pat daug nepagelbės. O tramvajus aplenktų kamščius, kas Vilniuje yra labai aktualu ir būtų pagrindinė priežastis, kodėl čia jo reikia.
                                        Kodel negali padaryti atskiros juostos autobusams? Tai padaryti zymiai pigiau, negu atskira juosta tramvajui.

                                        Comment


                                          Parašė liutass
                                          Kodel negali padaryti atskiros juostos autobusams? Tai padaryti zymiai pigiau, negu atskira juosta tramvajui.
                                          Šiaip už tiek pinigų, kiek kainuos visas tramvajau projektas, galima iš esmės pertvarkyti problematiškiausias miesto sankryžas ir gatves ir pripirkti krūvą naujų žemagrindžių trūlikų ir autobusų...
                                          Kaip po dykumą blaškiausi

                                          Comment

                                          Working...
                                          X