Parašė B-2
Rodyti pranešimą
Nuo Jogailos g. iki Pylimo g. yra 100 metrų.


Jei butu facebook, spausčiau "Like". Negirdėjau dar tokio juokingo pareiškimo, kad tramvajus yra praėjusio amžiaus technologija, o mikriukai jau skaitosi moderni transporto sistema. Postą pavadinčiau proamerikietišku, kurie turi 10-ies juostų automagistrales, ir už 200 metrų nuo darbo esančią kavinę VAŽIUOJA pietauti, nes paprasčiausiai neturi galimybės pereiti gatvės. Todėl važiuoja, sankryžoj apsisuka ir patenka į kavine
Deja posto proamerikietišku nevadinsiu, nes net amerikonai jau kitaip žiūri į masinį transportą ir intensyviai diegia tramvajaus sistemas. Automobilis kaip žinai atsirado XIX a, bet tamstos mercedeso nesiryžčiau laikyti dviejų šimtmečių senumo technologija, nes tikrai pranašesnis už tą kuris riedėjo tuomet. Lygiai taip pat tramvajus iš esmės pasikeitė, lyginant, kad ir su tuo pačiu Rygos tramvajumi. Tiek kaip transporto priemonė, tiek kaip sistema. O neskyrus VT prioriteto, jis yra elementariai sunaikinamas ir tada visi draugiškai sėdi kamščiuose, keikia savivaldybę ir svajoja apie aplinkkelius, 10 juostų magistrales, o jas nutiesus vistiek sėdi kamščiuose. Amerika geriausias pavyzdys. Išimk autobusus ir troleibusus iš tinklo ir palik tik mikriukus. Tai kas nutiktu, net sapne nesapnuotum. Jei skaitei studiją, tai žinai, kad savivaldybė kalba ne tik apie tramvajus bet ir apie BRT sistemą. O viso to esmė yra dalinis eismo prioritetas. Į kurį susiveda žalia banga VT sankryžose, jokio privačių automobilių įvažiavimo į VT kelią ir pan. Ant to tikimasi padidinti VT transporto greitį ir taip pritraukti daugiau keleivių. Apmaudu, kad darai tokius skubotus pareiškimus apie technologijas. Pabaigai noriu pasakyti, kad vidutinis amerikietis dėl transporto per metus išmeta daugiau kaip 3 kartus daugiau CO2 nei europietis. Energetiškai neefektyvi sistema.

Pats nevažinėjau, bet ne sykį apie tai girdėjau iš kitų. Gal anksčiau tokia sistema buvo? Ar čia dezinformacija?
Comment