Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Didžiausią naudą gaus tie nevilniečiai, kurie jį statys.

    Comment


      Parašė furtivete Rodyti pranešimą
      Didžiausią naudą gaus tie nevilniečiai, kurie jį statys.
      Ir dar tie, kurie tieks sąstatus, bėgius, automatiką, atsargines dalis ir t.t.

      Comment


        /\ žodžiu tiesiai šviesiai - paprastam ne vilniečiui tas tramvajus bus 0 sveikų tačiau jeigu jį statys ne už visos lietuvos mokesčių mokėtojų pinigus, tai tada tegu nors ir 5 tramvajus daro jeigu tramvajus TARKIM nepasiteisintų, nenorėčiau, kad į jį sukišti mano pinigai nueitų vėjais. tik tiek

        Comment


          Parašė x21 Rodyti pranešimą
          >..o gal netgi ir atsipirkti galetu?
          bileto kaina ~ 10 Lt, aptvertos stoteles, patekimas i jas tik per turniketus... bet ar daug bus norinciu uz tokia kaina vaziuot..?
          10 Lt. matyt bus bilietas parai ar panašiai.

          Comment


            Palyginimui, brangiame Paryziuje metro + RER vienkartinio bilieto kaina 1EUR 40 (~4 Lt 84 ct), Londonas - 1,5 GBP ( ~ 8 Lt) berods. Pataisykit, jei klystu.

            Comment


              Kažkas čia minėjo, kad bilieto kaina bus tokia, kaip autobuso.

              Comment


                taip, Londone butent ir turejau galvoj Oyster single fare ( http://www.tfl.gov.uk/tfl/fares-tick...l.asp#newfares )

                Comment


                  Štai kaip atrodo viena iš alternatyvų tramvajui - bebėgis autotramvajus. Kiek žinau, tokie ar panašūs važinėja Vokietijoje, Olandijoje. Kiek teko skaityt, autotramvajaus idėją palaiko LSDP.











                  Comment


                    Nu ir kuo tie autotramvajai skiriasi nuo paprasto auto?

                    Comment


                      Parašė Bi-Lo Rodyti pranešimą
                      Štai kaip atrodo viena iš alternatyvų tramvajui - bebėgis autotramvajus. Kiek žinau, tokie ar panašūs važinėja Vokietijoje, Olandijoje.

                      Iš išvaizdos labai mažiukas

                      Comment


                        >..kaip atrodo viena iš alternatyvų tramvajui - bebėgis autotramvajus...
                        nemanau kad tokiam transportui ES skirs pinigus, nes jis yra neekologiskas, be to naudoja bendra, skirta autotransportui kelia.

                        Comment




                          a tai čia neįgudusiems pusžiopliams vairuotojams germanams? chooliganz welcome!

                          Comment


                            Parašė Thomasasz Rodyti pranešimą
                            Nu ir kuo tie autotramvajai skiriasi nuo paprasto auto?
                            Autotramvajus gali kelis kartus daugiau keleivių prevežti, bet man nepatinka autotramvajus

                            Comment


                              Parašė Paulius Rodyti pranešimą
                              Autotramvajus gali kelis kartus daugiau keleivių prevežti, bet man nepatinka autotramvajus
                              Man irgi jis nepatinka, kažkox lievas

                              Comment


                                >..Autotramvajus gali kelis kartus daugiau keleivių prevežti...
                                Kokiu budu? Ar yra skirtumas kokios talpos transporto priemone, jei jinai sekmingai stoves kamstyje...? ...su visais kitais auto...

                                Comment


                                  Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                                  sleader, atkreipčiau Jūsų dėmesį į tai, kad prie tramvajaus A linijos (Santariškės - Stotis) ir planuojamos stovėjimo aikštelės tam, kad žmonės, važiuodami iš A į C galėtų persėsti tame taške B. Kitaip tramvajus tevežios niekingą srautą (viso Vilniaus mastu) iš Santariškių į darbą ir atgal.
                                  Tai kaip čia, į metro taške B niekas nepersėdinėtų, o į šaunujį tramvajų - visi?
                                  P.S. viešajam transportui ne nuodėmė būt nuostolingam. Yra manančių, kad miesto troleibusai / autobusai pelningi?
                                  O kiek tavo manymu parkavimo vietu galima irengti prie Operos teatro, jei tramvajumi per valanda galima pervezti iki 10000 zmonius? Ir koks avinas vaziuos iki Operos savo masiniuku, kad paskui tramu pasivazinetu iki Santariskiu/

                                  Comment


                                    Parašė Anz Rodyti pranešimą
                                    O kiek tavo manymu parkavimo vietu galima irengti prie Operos teatro, jei tramvajumi per valanda galima pervezti iki 10000 zmonius?
                                    prie operos ir baleto teatro automobilius kiš po žeme. KADANORS. o po žeme - tai žinai - nors ir milijoną.

                                    Comment


                                      Parašė Anz Rodyti pranešimą
                                      O kiek tavo manymu parkavimo vietu galima irengti prie Operos teatro, jei tramvajumi per valanda galima pervezti iki 10000 zmonius? Ir koks avinas vaziuos iki Operos savo masiniuku, kad paskui tramu pasivazinetu iki Santariskiu/
                                      Nelabai supratau, ką tuo nori pasakyt, kuo čia tas Operos teatras dėtas. Dar anksčiau šitoj temoj buvo kalbama apie planuojamas parkavimo vietas tramvajaus A linijai. Jos turėtų būti: ties Santariškėm, ties Baltupiais, ties kuro aparatūra, bei ties stotimi, ir mano supratimu, skirtos žmonėm, atvažiuojantiem pvz. iš Fabijoniškių, kad ten paliktų mašinas ir įsėstų į tramvajų. Kad jos išdėstytos būtent ten, galima rasti http://www.tramvajus.lt/projektas.html . Ar žmonėm bus patogu ten persėdinėt - labai abejoju. Ir anuo postu norėjau pabrėžti, kad jei niekas nenorės taip persėdinėt į metro (kaip kažkas minėjo), tai kodėl turėtų į tramvajų.

                                      Comment


                                        Pastaruoju metu tapau alergiškas žodžiui "modernus". Deja.

                                        Mano supratimu yra tik trys kriterijai viešąjam transportui: patogumas, patikimumas ir reali kaina. Ir "Systros" peršamas variantui iš dalies tinka tik pirmasis kriterijus.

                                        Nedetalizuodami likusį transportą padalinkime į dvi grupes: tas, kurių smirdintis vamzdis styro apačioje ir tas, kurių smirdintis vamzdis stovi Gariūnuose, Elektrėnuose ar Ignalinoje.
                                        Nėra nė menkiausios abejonės, kad priimtinesnis yra nutolusio vamzdžio variantas. Būtent apie tai aš toliau pasamprotausiu, tačiau dėl patikimumo neatsisakysiu ir smirdintį vamzdį su savimi besivežiojančių transporto priemonių - vien todėl, kad UPS'ų miestams dar kol kas negamina

                                        Nors Simferopolis - Jalta mums įprastos vielabraukės"Škodos" bendro naudojimo kelyje lėkė ~ 80 km/h bėginis transportas butų perspektyvus pvz maršrute Avižieniai ( Riešė ) - Laisvės prospektas - Stotis ( Iš Naujininkų pusės) su kokiais 5 - 6 sustojimais pagrindinių transporto arterijų susikirtimuose ir Pilaitė - Konstitucijos pr( negiliai po žeme ) - Žirmūnai - Saulėtekis ( Neries krantine) su perspektyva iki Dvarčionių ar Kairėnų. Tiesiai arčiau, aplink greičiau ... taip sakant. Juolab kad panašia linkme ( Dėl bėgių iš Pilaitės) galvojo ir komisiniais nesuinteresuoti brandaus socializmo laikų Vilniaus miesto planuotojai.

                                        Anot anekdoto apie viešnamį "lovas perstumdyti neužtenka, reikia ir paneles pakeisti" , panelės sėkmingai keičiamos - "Soliariai", "Volvo". Bet būsimas viešnamio griovimas ir perstatymas MIS "Systra" A linijos pasirodymui pagal www.tramvajus.lt pateiktus duomenis nenoromis primena kitą anekdotą - " apsvarstę jūsų pasūlymą mes vieningai nusprendėme įsigyti jūsų rūkomos žolės".

                                        Nes vienintelis siūlomo varianto privalumas - estetinis, dėl galimybės "pamaitinti" traukinuką per grindinyje nutiestą 3 bėgį, kuris patapo nereikšmingu nusprendus tramvajumi NE DUBLIUOTI Vilniaus g-ve O PAKEISTI visą autobusų ir troleibusų maršrutų govėdą bent jau Jogailos ir Pylimo gatvėje. Ieškant priekabių dėl techninės pusės, neteko girdėti, kad panaši sistema buvo išbandyta artimesnėmis Lietuvai, nei Bordo, klimatinėmis sąlygomis. Nes tramvajus naudoja ( kas kad paduodami tik po vagonais) 600V , o šlapia pasūdyta pliurzė praleidžia el. srovę tikrai geriau, nei "Mythbuster"ių šlapimas.( Norintiems kažką praneįti apie specialias gatvių valymo mašinas aš taktiškai priminsiu apie traktoriuką baltos gumos ratais Katedros aikštei valyti).

                                        Bent jau dabartinių "Vilniaus tramvajų" planų atžvilgiu nusiteikęs labai skeptiškai. Dar iki galo neišbandytos ir neišsemtos galimybės modernesnių už XIX a. technikos stebuklą priemonių, plačiai naudojamos margame sviete - viešajam transportui skirtos atskiros gatvių juostos, viešojo transporto judėjimui optimizuotas šviesoforų valdymas. 100 nuošimčių patikimumo negarantuoja jokie paskaičiavimai, o iš visų minėtų variantų būtent nutiestus bėgius bus sunkiausia "modernizuoti" reikalui esant.

                                        Pabaigsiu irgi anekdotu: " Nusprendė kartą amerikietis, vokietis ir sovietikas katę garstyčiomis pamaitinti.
                                        Vokietis supančiojo katę ir šeria šaukšteliu.
                                        - Tai prievarta!- nesutinka likusieji.
                                        Amerikietis farširuoja garstyčiomis žuvį.
                                        - Tai apgaulė!- nesutinka vokietis su sovietiku.
                                        Sovietikas tepa garstyčiomis katei pauodegį, tyrimo objektas kniaukdamas laižo antrą galą.
                                        - Mokinkitės. Savanoriškai ir su daina!"

                                        Visiškai nenoriu tramo pamilti tokiu būdu.

                                        Iki. Ir ryt nepamirškite užsukti į rinkimų apylinkes.

                                        Comment


                                          Patikai tu cia. Iskaitau
                                          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X