Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
    Na vilniečių ironijos ne į temą, niekada nesupratau ir nemanau kad suprasiu.
    O jei kalbet apie esme, nors matau, kad beprasmiska, tai jau vien tas nusiskejimas apie Panevezio dydi, irodo kad jie visais imanomais budais bando prastumt savo ideja, todel ir Stokholmas gali but ne netycia pasakyta, o specialiai, kad sudaryt didesni ispudi, ir labiau itikint visuomene metro realumu ir galimybemis.
    Tavęs paklausius susidaro įspūdis, kad po to pasisakymo jis tau asmeniškai į ausį pasakė ką ir kodėl sakė, gal siekė visus kauniečius sąmoningai suklaidinti
    O tavo spėlionės: gal todėl... o gal todėl... niekam neįdomios ir niekuo nepagrįstos tik tavo norais.
    Parašas :)

    Comment


      Suprantu kauniecius kad taip rupinasi kito miesto reikalais - galvoju kodel? ogi todel kad gal jie greit patys bus vilnieciai? ... na pagal esancia kelesdesimties paskutiniu metu tendencija . Bet kai jau taip lemta tai reik suprast kad kaunieciu nemazai - vilniuj metro tikrai prireiks j/k.

      Comment


        Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
        Taigi arena naudosis ne vien Kaunas, be to tai yra SPORTO arena, visos Lietuvos sporto renginiams. Tuo labiau kad kitos arenos gavo arba gaus parama is vyriausybes. Ir aisku dar tai kad 2011 Lietuvoj vyks Europos cempionatas.
        Tuo tarpu tramvajus ar metro, tera Vilniaus miesto reikmes tenkinti skirta transporto priemone.
        tikra tiesa. ir kontrolieriai, tramvajuje tikrindami bilietukus reikalaus gyvenamos vietos registracijos, ir jei paaiškės, kad tramvajuje važiuoja ne vilnietis, jis turės susimokėti baudą, kuri bus:
        a) ne vilnietis neturi bilietuko, tai bauda bus lygi 10 metrų
        tramvajaus bėgių tiesimo kainai;
        b) turi bilietuka - 5 m bėgių tiesimo kaina.

        kontrolierių brigadas ypač reikėtų sustiprinti stoties rajone. ir apskritai, manyčiau šią socialinę lygybę, reiktų jau dabar pradėti taikyti miesto maršrutiniuose troleibusuose ir autobusuose. taip bus galima greičiau surinkt lėšų tramvajaus statybai.

        Jei rimtai, tai tiek arena,tiek visuomeniniu transportu daugiau naudosis vietiniai. tie visos Lietuvos renginiai, yra vienetiniai atvejai, juolab reiktų nepamiršti, kad dėl tų renginių vyks konkurencija. į tuos renginius pretenduos ne tik siemens bei Kauno arenos,bet ir mažesnės arenos Panevėžio,Šiaulių. masinių renginių gali panorėti ir stadionai.
        ir kai visus renginius išdalins visiems (o juos tikrai dalins, nes kitaip bus imta rėkti apie vieno objekto protegavimą) paaiškės, kad Kauno arena yra reikalinga tik Kauniečiams, t.y. iš ateivių bus maždaug toks pats procentas, kaip ir miesto visuomeniniame transporte.

        P.S. šis pasisakymas nėra nukreiptas nei prieš arena, nei prieš tramvajų, nei prieš pinigų skyrimą iš ES ar LR biudžeto.

        Comment


          Matyt ten tas profesorius ar koks ten avinas, kuris sakė, kad Stokholmas-Oslas kai pasistatė metro, buvo Panevėžio dydžio, matyt, dar vis mintyse gyvena didžiojoj tėvynėj Sovietų Sąjungoj ir nenori suprast, kad čia jau seniai Lietuvos Respublika. Stokholmas ir Oslas turi gana stambius priemiesčius, ko Vilniuje visai nėra, be to, Oslas yra pailgas, jei toks būtų Vilnius, aš irgi abi rankas kelčiau už metro, o be to Stokholme gyvena 550 000, o su priemiesčiais - 1,3 mln., o Helsinikis su priemiesčiais - 1,1 mln.,taip kad nekiškit savo metro ir nedurninkit liaudies, jei norit, kaskit požemines stoteles greitajam tramvajui, jau dabar galit pradėt kasti nuo Žaliojo tilto žiedo link stoties, aš mielu noru prisidėčiau
          Paskutinis taisė Kosovo; 2007.05.02, 19:50.
          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

          Comment


            Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
            Matyt ten tas profesorius ar koks ten avinas, kuris sakė, kad Stokholmas-Oslas kai pasistatė metro, buvo Panevėžio dydžio, matyt, dar vis mintyse gyvena didžiojoj tėvynėj Sovietų Sąjungoj ir nenori suprast, kad čia jau seniai Lietuvos Respublika. Stokholmas ir Oslas turi gana stambius priemiesčius, ko Vilniuje visai nėra, be to, Oslas yra pailgas, jei toks būtų Vilnius, aš irgi abi rankas kelčiau už metro, o be to Stokholme gyvena 550 000, o su priemiesčiais - 1,3 mln., o Helsinikis su priemiesčiais - 1,1 mln.,taip kad nekiškit savo metro ir nedurninkit liaudies, jei norit, kaskit požemines stoteles greitajam tramvajui, jau dabar galit pradėt kasti nuo Žaliojo tilto žiedo link stoties, aš mielu noru prisidėčiau
            Skambus tekstas ir nieko nepasakyta... Taigi kalba eina ne apie tai kiek dabar gyventojų miestuose yra, o kiek buvo tada, kai pradėtas statyti metro. Po 70 metų gal ir Vilniuje bus priemiesčių ir gyventojų
            Kažkokios pagarbos gal reiktų daugiau O jei nori kasti, tai pirmyn, tik gerą kastuvą pasiimk

            Comment


              dar net projektu nera... nei tramo, nei metro... o cia jau pinigus nepasidalino...
              manau reik ir apie viena ir apie antra galvoti... o gal iskart ir apie trecia... kas pasake kad metro tramui alternatyva? cia visai skirtingos svorio kategorijos... tarp ju yra monorail... taip kad visiems uztektu vietos... o pinigu neuztex ne vienam...

              Comment


                Parašė x21 Rodyti pranešimą
                o pinigu neuztex ne vienam...
                Pinigai, kaip žinia, ant medžių neauga. Paralyžuokit transportą ir pamatysit, koks bus to miesto ekonominis efektyvumas. Pastaruoju metu šis procesas Vilniuje matyti plika akimi.

                Comment


                  http://www.urbanrail.net/eu/euromet.htm pasižiūrėjimui kas ką turi.
                  Žaliai- metro/tramvajus.
                  http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                  Comment


                    Parašė music Rodyti pranešimą
                    http://www.urbanrail.net/eu/euromet.htm pasižiūrėjimui kas ką turi.
                    Žaliai- metro/tramvajus.
                    Volgograde yra tai (greitasis tramvajus, tik jau pasenęs), kas buvo planuota Vilniui.

                    Comment


                      neviasai, Vilniuje planavo modernu, o ne greita...

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Volgograde yra tai (greitasis tramvajus, tik jau pasenęs), kas buvo planuota Vilniui.
                        Gaila, kad mes tokio neturime. Tramvajus nenaudoja automobilių kelių, važiuoja tik estakada ar tuneliu. Mano manymu, tokį galima vadinti "lengvuoju metro". Jei turėtume tokį sovietmečio palikimą blogiausiu atveju tereikėtų bėgius ir riedmenis pakeisti.
                        Paskutinis taisė molotov_47; 2007.06.14, 19:47.

                        Comment


                          Parašė x21 Rodyti pranešimą
                          neviasai, Vilniuje planavo modernu, o ne greita...
                          Turiu galvoje 80-uosius... Bet, iš tiesų, skirtingai nei Volgograde riedančių šiek tiek modernizuotų standartinių vagonų, Vilniuje turėjo būti pritaikyti nauji riedmenys.

                          Parašė molotov_47 Rodyti pranešimą
                          Gaila, kad mes tokio neturime. Tramvajus nenaudoja automobilių kelių, važiuoja tik estakada ar tuneliu. Mano manymu, tokį galima vadinti "lengvuoju metro". Jei turėtume tokį sovietmečio palikimą blogiausiu atveju tereikėtų bėgius ir riedmenis pakeisti.
                          Šioks toks palikimas liko - palikta žalioji juosta naujose magistralinėse gatvėse.
                          Paskutinis taisė Sula; 2007.06.15, 08:32.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Šioks toks palikimas liko - palikta žalioji juosta naujose magistralinėse gatvėse.
                            Jo, ypač plati juosta T. Narbuto gatvėj ir Pilaitės prospekte, tik bėgių betrūksta
                            Paskutinis taisė Kosovo; 2007.07.24, 03:31.
                            "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Volgograde yra tai (greitasis tramvajus, tik jau pasenęs), kas buvo planuota Vilniui.


                              Comment


                                Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                Sąstatai nauji turėjo būti.. visai Sąjungai. Dabar ten standartinis važinėja.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Sąstatai nauji turėjo būti.. visai Sąjungai. Dabar ten standartinis važinėja.
                                  Esmė turbūt ne tramvajaus išvaizdoje, o tame, kad jis važiuoja po žeme.

                                  Comment


                                    Parašė oranger Rodyti pranešimą


                                    Matyt tik toks vienintelis sastatas iš Tatra T3D tramvajų, kursuojačių greitojoje linijoje, kiek žinau, visi kiti yra Tatra KT8

                                    Štai tokie.
                                    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                    Comment


                                      Ne kažinkiek geriau už ankstesnį

                                      Comment


                                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                        Esmė turbūt ne tramvajaus išvaizdoje, o tame, kad jis važiuoja po žeme.
                                        Na tokiems tai iš tiesų tik po žeme ir važinėti

                                        Comment


                                          Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                          Na tokiems tai iš tiesų tik po žeme ir važinėti
                                          Kijeve ir Prahoj tokie patys vazineja...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X