Darbai vykdomi panašiai, kaip ir Lietuvoje t.y. belekaip šakar-makar
Šiaip, pavažinėjus porą dienų Rygos VT, įspūdžiai gana kontrastingi ir dažnai nelabai pozityvūs. Bet čia lyginant su civilizuotų Europos šalių VT. Lyginant su Lietuvos miestų VT tai visvien yra kosTmodromas ir Vasiukai.
Pasižiūrėjau, kad 1 tramvajaus maršrutas piko metu važiuoja kas 5-6 minutes. Čia tai bent! Gerai, kad kiti maršrutai rečiau važiuoja, nes jau visai graudu pasidarytų.
Įdomu, kad Helsinkis naudoja 1000 mm aka metre-gauge vėžės plotį. Įdomu, kas lėmė tokį pasirinkimą, ir kodėl neperdarė į tokį patį plotį, kaip dominuojanti geležinkelių vėžė?
Daugpilis, kur šiuo metu vyksta rimtas tramvajaus sistemos atnaujinimas/plėtra. Visiškas mindfuck, kad ~10 kartų didesniam Vilniui tokie dalykai yra "per bragu", "vasiukai" ir "nesąmonė"
Comment