Panašu, kad maršrutams į Šiaulius Kautra prirašė šią Setrą, vietoj senoko Neoplan (http://fotobus.msk.ru/vehicle/211713/#n223969). Tad, jei važiuosite į Kauną (04:00 arba 07:55) arba Šiaulius (16:00 arba 16:45), teks ir jums išbandyti
Dar vienas Klaipėdos AP autobusas pasipuošė žuvėdromis.
O as turiu del ko paburbeti ant Kautros. Siandien teko vaziuot Crafteriu i Vilniu, tai keleiviu buvo tiek daug, kad net netilpo. Vienas sutiko stoveti, cia taip legalu? Be to, neveike viduje kondicionierius, kol neapsikentes is galutines sedynes nuejau pasakyt vairuotojui, tai tas tik po mano pastabos ijunge ventiliacija. Tas pats vairuotojas irgi patikimumo nekele, pagal isvaizda tik gaves teises, sankabos atleist nemoka, su uztrauktu rankiniu vaziuot bande, o galu gale nors ir sedejau paciam gale girdejau kaip vienam keleiviui gyresi, kaip jis policijos caddziu isvenge...
O tuo tarpi Transevis maciau nauja Crafteri irgi nusipirko, kazkas cia minejo, kad uzsileks, bet nepanasu
Uždrausti visai reikia tokiu maršrutu žmones kankinti visokiais Crafteriais, su sunkvežimiu turbūt ne ką prastesnis komfortas būtų. Purtosi nuo kiekvienos duobės.
Del patogumo, tai bent man dvimetriniui, ten sakyciau dar viskas ten normaliai, bet tokie bajeriai, kaip neveikiantis kondicionierius ir jokio papildomo vedinimo, tikrai "Kautrai" ivaizdzio negerina..
Uždrausti visai reikia tokiu maršrutu žmones kankinti visokiais Crafteriais, su sunkvežimiu turbūt ne ką prastesnis komfortas būtų. Purtosi nuo kiekvienos duobės.
Aukštesniems žmonėms tai nėra patogu dėl per mažų tarpų tarp sėdynių. Bet mano nuomonė tokia - jei vietovėse, kur keleivių srautai maži, geriau toks, negu jokio, tai jau geriau tegul būna.
O tarp Vilniaus ir Kauno kodėl tokie važinėja, tai čia tiesiog rinka taip sudėliojo - keleiviams yra poreikis, kad važiuotų kuo dažniau ir nuvežtų kuo greičiau. Mikroautobusai tam geriausiai tinka. Be to, už Kautros Crafterius yra dar blogesnis variantas - Transrevis mikroautobusai, kuriuose kondicionierių atitinka praverti langai, liukas ir galinės bagažinės durelės; sėdynės net neatsilenkia ir yra tokios kietos, kad tinkamos tik miesto maršrutams.
Del patogumo, tai bent man dvimetriniui, ten sakyciau dar viskas ten normaliai, bet tokie bajeriai, kaip neveikiantis kondicionierius ir jokio papildomo vedinimo, tikrai "Kautrai" ivaizdzio negerina..
Tai Kautra kalta, kad vairuotojas pamiršo įjungti? Nematau logikos tokiame tavo pasakyme.
Be to, pats pasakei, kad Crafteriai purtosi nuo duobių, tai ar Crafteriai dėl to kalti? Nuo duobių purtosi ir lengvieji automobiliai, ir kiti autobusiukai, ir netgi seni autobusai.
Tai gi pats sakei, kad vairuotojas naujokas, gal ir pamiršo įjungti. Taigi visi klystam, o ypač nauji daubuotojai. Reikia juos suprasti, ir neteisti iškarto, bei Kautros keiksnoti.
Kokie mes lietuviai esame bjaurūs...
Kalta "Kautra", kad leidzia su neveikianciais kondikais savo autobusus, o vairuotojas, naujokas ar ne naujokas manau nepasiteisinimas. Man tai dzin, bet tuo autobusu vaziavo ir uzsenieciu, jiem manau ne dzin.. Ir apskritai mane nustebino, kad "Kautra" neapsiskaiciavo su autobusais, nes netilpo apie 10 žmonių.
O pykstu labiausiai ko gero ant LG, nezinau kokios to priežastys, bet tokie langai tarp dviejų miestų nežinau ar pateisinami, tenka rinktis tokias alternatyvas...
Ko gero pati geriausia naujiena - Marijampolės AP Setra 415 GT-HD. Beje, autobusas visiškai naujas, ko gero tai dabar vienas geriausių autobusų Lietuvoje
Ko gero pati geriausia naujiena - Marijampolės AP Setra 415 GT-HD. Beje, autobusas visiškai naujas, ko gero tai dabar vienas geriausių autobusų Lietuvoje Atvaizdas
Druskininku AP pagaliau pakeite savo giuvena Karosa.. O kaip sitie MB midbusai? Geriau tarkim nei Sprintai ar Crafteriai? Cia is keleivio puses.
Jei tas didelis kondicionierius viršuje veikia, tai nėra dar taip blogai Kai kuriuose jų Sprinteriuose nėra nei užuolaidėlių prie netamsintų langų, jau nekalbant apie kondicionierius...
pora nuotraukų iš Anykščių autobusų stoties, vakar Vilniaus Kautros filialo maršrutu Vilnius- Anykščiai-Vilnius važiavo autobusas Renault Tracer 106, ir taip pat mačiau Temsa Opalin 9, 202 kurio nenufotografavau.
pora nuotraukų iš Anykščių autobusų stoties, vakar Vilniaus Kautros filialo maršrutu Vilnius- Anykščiai-Vilnius važiavo autobusas Renault Tracer 106, ir taip pat mačiau Temsa Opalin 9, 202 kurio nenufotografavau. Atvaizdas
Bet visgi įdomiai čia su Autoturu, jų tarpmiestiniams maršrutams reikia 3-4 autobusų, o Kautra šiuo metu jų Vilniuje laiko 16 (neįskaitant miesto autobusų). Nejaugi buvo tokia didelė skylė su užsakomaisiais...
Nebuvo ten ką optimizuoti, net atvirkščiai į Druskininkus Autoturas turėjo vieną reisą kasdien ir kitą penktadieniais, sekmadieniais, o Kautra važiuoja kasdien po du kartus.
Bet visgi įdomiai čia su Autoturu, jų tarpmiestiniams maršrutams reikia 3-4 autobusų, o Kautra šiuo metu jų Vilniuje laiko 16 (neįskaitant miesto autobusų). Nejaugi buvo tokia didelė skylė su užsakomaisiais...
Šitas Renault ilgai nakvodavo Ukmergėje, nes iš Ukmergės veždavo darbuotojus į Vilnių (berods Girtekos įmonių grupei priklausančią įmonę Terminals LT). Dabar kiek mačiau nakvoja Neoplan CityLiner Gar. Nr. 104
Busturas jau nėra vienas iš nedaugelio parkų, kurie neeksploatuoja mikroautobusų. Šis Mercedes-Benz Sprinter 2006 metų gamybos, taip pat Busturas įsigijęs 2007 metų, naujesnio modelio Sprinterį.
Apgailėtina. Kuo toliau, tuo labiau tarpmiestinis VT mikrobizuojasi. Ir dar norima, kad žmonės naudotųsi VT? Jau geriau senas automobilis, nei naujas mikrobas.
Comment