Klausimas ekspertams: ar čia dažnai taip būna, kad per 20-25 min. į Vilniaus AS vienu metu suvažiuoja 3 tokie gražuoliai ir vėl išsivažinėja kas sau?
Tiek Ecolines, tiek Eurolines važinėja būriais net jei pagal tvarkaraščius kartais to ir neturėtų būti. O dėl gražuolių Neoplanų, tai tikriausiai Ecolines šiuos autobusus nukreipė į maršrutus pro Lietuvą, dėl išaugusių srautų į Vokietiją.
Ką noriu pasakyti. Lenkijoje tolimajame (daugiau vietiniame) susisiekime plinta mikrobai... Apgailėtina...
Skirtingai nei mieste, tarpmiestiniame susiekime jų yra, bet ne tiek jau daug. Kalbant apie keleivių srautus, tikrai maždaug trečdalį maršrutų galėtų aptarnauti mikroautobusai.
Yra ir daug. Priklausomai nuo miesto. Ten, kur geležinkelis yra ir kursuoja daug traukinių, tai mikrobų beveik nėra. O kur geležinkelio nėra arba traukiniai važiuoja retai, tai mikrobai pastaraisiais metais dauginasi. Bet kokiu atveju tai yra VT degradacija.
Yra ir daug. Priklausomai nuo miesto. Ten, kur geležinkelis yra ir kursuoja daug traukinių, tai mikrobų beveik nėra. O kur geležinkelio nėra arba traukiniai važiuoja retai, tai mikrobai pastaraisiais metais dauginasi. Bet kokiu atveju tai yra VT degradacija.
Neaisku kokie keleiviu srautai.. Raikonnen mi nejo, kad nera dideli, tai kaip ir didelio autobuso neapsimoka leist..
O kodėl nedideli? Gal todėl kad irgi vyksta pagalvinė automobilizacija, o esamas VT nebetenkina poreikio. Todėl prisiveisia visokių firmelių kurios tik dar labiau žlugdo esamą VT, valdžia neinvestuoja į VT plėtrą, palikdama rinkos valiai, ko pasekoje keleiviai iš viso persėda į automobilius.
Faktas vienas - Lenkijoje ten, kur yra geras susisiekimas traukiniais, mikrobų praktiškai nėra. Tai ką tai rodo, kad ten, kur nėra susisiekimo traukiniais, esamas autobusų susisiekimas netenkina žmonių poreikio. Todėl ir randasi visokie mikrobai, nes privatininkai neįstengia investuoti į normalius autobusus... Beje, Lenkijoje tarpmiestinio susisiekimo mikrobuose jokių lengvatų nėra ir reikia iš anksto registruotis telefonu. Taip kad tokie tik nugraibo grietinę. Beje, jie dirba visai legaliai ir su maršrutinėmis lentelėmis, tačiau keleivius renka stočių prieigose.
Naujas Merulos prikinys - Van Hool T809 Alizée. Kalbant apie naujai nusipirktus autobusus, tai Druskininkų AP iš vienos privačios įmonės nusipirko Setra S211HD (1987 m.); Uma Trans nusipirko naują padidintos talpos MB Sprinterį.
Priemiestinis Raseinių AP Irisbus Proway
Ilgą laiką nematytas Šakių AP Neoplan 116 Cityliner.
Vienas iš dviejų Lietuvoje esančių Neoplan N3016NF
Ir Alytaus Kautros autobusas, Kauno Kautros maršrute Šiauliai-Vilkaviškis. Keleivius vežė tik iki Kauno, vėliau į Alytų grįžo su Kaunas-Alytus.
Šiandien Vilniuje, Arklių gatvėje pamačiau ir nufotografavauniekada man nematytą gražų autobusą IVECO ORLANDI. Gal žinot maždaug kelintų metų jis gamybos?
Į Klaipėdos AP atvyko du nauji Temsa Safari RD. Abu jie šiandien buvo Kaune, tik vienas iš jų buvo papuoštas parko atributika.
Kautros Safari HD važiuoja į Biržus. Teko matyti jau kelis Safarius su laikikliais dviračiams, tokie laikikliai greitu metu turėtų atsirasti ant visų naujų autobusų.
Latvių Ecolines autobusas netelpa į tarptautiniams maršrutams skirtą aikštelę. Joje telpa keturi-penki autobusai, o piko metu autobusų suvažiuoja gerokai daugiau.
Comment