Debilizmas buvo ir Irisbuso pirkimas. Kam reikėjo kišti pinigus į naują tokios klasės autobusą? Būtų išėję du 7-8 metų senumo paprasti tarpmiestinio tipo autobusai.
Debilizmas buvo ir Irisbuso pirkimas. Kam reikėjo kišti pinigus į naują tokios klasės autobusą? Būtų išėję du 7-8 metų senumo paprasti tarpmiestinio tipo autobusai.
Būtent, Irisbus'as buvo perkamas išperkamąją nuoma. Matyt tik tokiam "pirkimui" savivaldybė pasirašė, nesvarbu jog logikos nulis...
Nes matyt savivaldybės biurokratams labai reikėjo autobuso savoms kelionėms. Apie tai, kas išsinuomoti pigiau nepagalvojo? O parkui, kurio pagrindinė veikla yra ne biurokratų vežiojimas, labiau reikalingi paprastesni autobusai ir jų reikia daugiau, nes turimų nepakanka net esamiems keliems tarpmiestiniams maršrutams.
Tai jau geriau šita pagyvenus Setra nei iš kito parko perpikti supuvę skandinavai.
O dėl Irisbus tai tikrai supjovė gryba, kam toks autobusas jeigalėjo tikrai nupirkti pora ar trejetą senesnių autobusų, kad ir paėmę paskolą su savivaldybės garantija.
Kadaise jau prašiau, norėčiau paprašyti ir dar kartą - susilaikykite bent jau nuo tokio stiliaus vertinimų.
Kai kurie įmonių vadovai ir čia užsuka - kaip po to jie gali teigiamai žiūrėti į "viešojo transporto entuziastus", jei randa tokius ir panašius įžeidinėjimus? Net jei kai kurie sprendimai ir yra ginčytini.
Debilizmas buvo ir Irisbuso pirkimas. Kam reikėjo kišti pinigus į naują tokios klasės autobusą? Būtų išėję du 7-8 metų senumo paprasti tarpmiestinio tipo autobusai.
Tai ne toks jau ir brangus jei uz nauja ir dar geresnes klases tik 2 paprasti 7-8 metu senumo iseje butu.
O dabar tiesiog diskusijos idomumo delei:
Jei Telsiai uz Irisbus'o kaina butu paeme tarkime 10 tokiu Neoplanu: http://suchen.mobile.de/lkw-inserat/...category=Coach
Ar Lietuvos autobusu parku kontekste tai butu jau padorus parkas, ar "senienos"?
Kai kurie įmonių vadovai ir čia užsuka - kaip po to jie gali teigiamai žiūrėti į "viešojo transporto entuziastus", jei randa tokius ir panašius įžeidinėjimus? Net jei kai kurie sprendimai ir yra ginčytini.
Kažin ar kas nors užsuka iš Telšių AP (nors vertėtų), o tie kas užsuka tikrai supranta kuo užsiima Telšių AP...
Kadaise jau prašiau, norėčiau paprašyti ir dar kartą - susilaikykite bent jau nuo tokio stiliaus vertinimų.
Kai kurie įmonių vadovai ir čia užsuka - kaip po to jie gali teigiamai žiūrėti į "viešojo transporto entuziastus", jei randa tokius ir panašius įžeidinėjimus? Net jei kai kurie sprendimai ir yra ginčytini.
Telšiuose buvo akivaizdus politinis užsakymas - arba AP perka naują autobusą, kurio kelis kartus per metus reikia savivaldybei ir ji paremia pirkinį, arba nieko negauna iš savivaldybės. Akivaizdu, kad sveikai mąstant Telšių AP tokio autobuso NEREIKIA net ir užsakomosioms kelionėms.
Tai ne toks jau ir brangus jei uz nauja ir dar geresnes klases tik 2 paprasti 7-8 metu senumo iseje butu.
O dabar tiesiog diskusijos idomumo delei:
Jei Telsiai uz Irisbus'o kaina butu paeme tarkime 10 tokiu Neoplanu: http://suchen.mobile.de/lkw-inserat/...category=Coach
Ar Lietuvos autobusu parku kontekste tai butu jau padorus parkas, ar "senienos"?
Telšių AP nereikia 10 tokių autobusų. Nes su jais važinėti į priemiestį nėra poreikio, o mieste jie irgi netinkami.
Taciau palyginus kokias griuvenas kartais matau atvykstancias i stoti toks Neoplanas atrodo kaip liuksusines klases autobusas.
Tiesiog idomu Lietuvos kontekste kaip atrodytu parkas, kurio visi autobusai butu tokie. Negi butu tarp prasciausiu parku su "senienom"?
Autobusai yra darbines masinos, tad ju amzius yra proporcingas ridai bei nusidevejimui ir seno autobuso neapsimoka atkelinet bet kokiu atveju. Ta puikiai supranta "Kautra". Ar musu parkam butu toks autobusas geras, sunku pasakyt, bet greiciausiai su tokia apverktina prieziura, butu dar vienas vaiduoklis.
Comment