Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinių ir užsakomų autobusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Lietuvoje yra daug maršrutų, kurie atlieka priemiestinio susisiekimo funkciją, nors yra tarpmiestiniai.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Utena - Švenčionys negali būti priemiestiniu, nes 72 km.
    Jis ir nėra priemiestinis, rašiau, kad atlieka priemiestinio funciją, nes realiai važiuojančių iš Utenos į Švenčionis retai pasitaiko.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    7. Vietinio (priemiestinio) susisiekimo maršrutas – nustatyta gatvių (kelių) trasa, kuria keleiviai vežami vienos savivaldybės (neįskaitant miestų savivaldybių) teritorijoje. Atskirais atvejais, suderinus su Valstybine kelių transporto inspekcija, maršrutas gali tęstis per dviejų ir daugiau gretimų savivaldybių (neįskaitant miestų savivaldybių) teritorijas. Kai maršrutas tęsiasi per daugiau kaip dviejų savivaldybių (neįskaitant miestų savivaldybių) teritorijas, jo trasa negali būti ilgesnė kaip 50 km.
    Utena - Švenčionys negali būti priemiestiniu, nes 72 km.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Utena-Švečionys. Maršrutas visiškai atlieka priemiestinio funkciją, važiavimo tarifas jame didesnis nei kituose tarpmiestiniuose. Važinėja, kaip matot, taip pat atitinkamas transportas...
    Atvaizdas
    Ne visada taip yra. Esu matęs čia tą patį Berkhof, kur į Druskininkus važiavo. Beje, šis maršrutas pernai buvo vienintelis transportas tarp Švenčionių ir Švenčionėlių vasarą, nes Svirka vasarai pasinaikino visus priemiestinius maršrutus.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Kitų vežėjų autobusai Utenoje
    TOKS Biržai-Vilnius ir Marijampolės AP Ignalina-Marijampolė


    TOKS Vilnius-Zarasai


    TOKS Rokiškis-Vilnius


    Apdaužyta Zarasų AP Setra iš Kauno


    Vilnius-Zarasai


    Kaunas-Zarasai


    Rokiškio AP, Rokiškis-VIlnius


    Vienas ilgesniųjų maršrutų - Klaipėda-Utena. Autobusas nakvoja Utenoje ir išvyksta į Klaipėdą anksti ryte.


    Busturo, Utena-Šiauliai


    Kautros Visaginas-Kaunas


    Kaunas-Visaginas


    Autovelda, abu Mercedes tądien aptarnavo Utena-Panevėžys




    Meteoritturas Visaginas-Utena ir Panevėžio AP Utena-Panevėžys

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Utenoje
    Utenos AP aptarnauja tarpmiestinius maršrutus į Vilnius, Druskininkus, Kauną, Panevėžį, Švenčionis. Prieš kelis metus apkarpius, dabar į Vilnių kasdien vežama tik vienu reisu, kiti - penktadieniais/sekmadieniais.

    Į Druskininkus tądien važiavo Berkhof.

    Utena-Kaunas


    Utena-Panevėžys


    Utena-Švečionys. Maršrutas visiškai atlieka priemiestinio funkciją, važiavimo tarifas jame didesnis nei kituose tarpmiestiniuose. Važinėja, kaip matot, taip pat atitinkamas transportas...

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Neseniai Lietuvoje pradėjusi važinėti kažkieno Setra S415HD (ketvirtadienio vakarą Vilniuje, degalinėje šalia "Gerosios Vilties" žiedo):

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Dar vienas autobusas su 34 garažo numeriu...

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Vasarai jau baigiantis pradėjo važinėti Vlasavos naujas pirkinys - Ayats Bravo. Autobusas gamintas Ispanijoje, 77 vietų. Kadangi Vlasavos turimi maršrutai labai priklausomi nuo sezoniškumo, greičiausiai šis autobusai žiemą į maršrutus išvažiuos retai. Visgi, vasarą dviejų aukštų autobusai į pajūrį yra kaip ir būtinybė - piko dienomis, po du autobusus važiuodavo vienu išvykimo laiku.

    Beje, tai pirmas įsigytas dviejų aukštų autobusas tarpmiestiniuose pervežimuose po septynių metų pertraukos. Šiandien, Vilnius-Palanga.
    Paskutinis taisė Raikkonen; 2015.08.29, 21:10.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Otokar Navigo 185SE, Utena - Šiauliai.



    Panevėžio AS.



    Neoplan N116 Cityliner laukia išvykimo į Kauną.

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    EZARA naujas autobusas


    Paskutinis taisė digital; 2025.07.01, 23:24.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Marijampolė
    Geriausias Marijampolės AP autobusas Setra S415 GT-HD, Vilnius-Marijampolė


    Marijampolės Vilkamos, Kaunas-Marijampolė


    Kautra Vilkaviškio filialui perdavė dar vieną Neoplan N116 Cityliner, dabar jų Vilkaviškyje du.


    Kaunas-Druskininkai per Marijampolę, vėliau Druskininkai-Vilkaviškis


    Vilnius-Vilkaviškis


    Vilniaus Kautros, Vilkaviškis-Vilnius


    Kauno Kautros, Kaunas-Vištytis


    Ilgasis Kaunas-Vilnius


    TOKS, Vilnius-Marijampolė


    Šakių AP Sprinteris laukia išvykimo stotyje


    Panevėžio AP, Vilkaviškis-Panevėžys


    Busturas, Šiauliai-Marijampolė


    Jurbarko mažieji autobusai, Jurbarkas-Marijampolė

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Užtat koks patogumas su 4 - į Švendubrę ir svarbiausių miesto taškų.
    Tai kad tas taškas tik vienas gaunasi, kurio 5 neaptarnauja - Laisvės aikštė. Todėl Druskininkuose visai ne pro šalį būtų įdiegti vienkartinį elektroninį, kuris pvz. galiuotų dar 30min persėdimui nuo pažymėjimo. Taip įmanoma būtų pvz. su 1 nuvažiuoti iki stoties, o ten persėsti (aišku tvarkaraščius suderinti). Ir nereikia ratų sukti ir kelti kitiems nepatogumų.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Užtat koks patogumas su 4 - į Švendubrę ir svarbiausių miesto taškų.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    O tai kad Druskininkai gali sau leisti dažnesnį VT kursavimą yra labai gerai. Pagal 2012 metais atliktą apklausą, net 82 proc. apklaustųjų vertino teigiamai esamą maršrutų tinklą ir kursavimo dažnumą. Norėtųsi tikėti, kad ir keleivių skaičius Druskininkų VT po Kautros atėjimo didėjo.
    Aš manau, kad Druskininkuose esančia VT sistema jau turėtų būti iš esmės šiek tiek pakoreguota - kai kurie autobusai per tušti važinėja tik dėlto, kad sistema yra truputi pasęnusi.
    Pvz.: jau 2011 metais atidarytas Parko tiltas, tai manau buvo puiki galimybė padaryti iš 4 maršruto žiedinį. Toliau 2 maršruto užsukimas į ligoninę darbo dienomis visai nėra reikalingas, kiek kartų esu važiavęs, niekas niekada nelipdavo ir neišlipdavo. Pagaliau į Švendubrę turėtų važiuoti 5 arba 6 maršrutas, bet tikrai ne 4, kuris prieš tai daro garbės ratą per Laisvės aikštę. Taip pat 1 maršrutas galėtų būti pratęstas iki Mizarų gatvės miegamojo rajono (o jei atidarys oro uostą, tai ir iki jo)

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė Xarru Rodyti pranešimą
    Ir dar kaip yra: Liškiavos bažnyčia, dvaro ansamblis, piliakalnis, alkakalnis, botanikos sodelis, Latežeris - architektūrinis kaimas, šalia ežeras, poilsiavietės, Švendubrėj - Raigardo slėnis, Velnio akmuo ir kt. VT tik paskatintų tų vietovių gyvavimą. O tie apklaustieji kaip ir ne prie ko - ir taip aišku, kad dėl "daugiau maršrutų" žmonės patenkinti, tik tiek, kad tais maršrutais nevažiuoja. Panašu, kad Lietuvoje tyčia siekiama sunaikinti priemiesčio viešąjį transportą, o su jais - ir kaimus.
    Tai per smulkūs objetai, kad būtų pastovūs srautai. Taip, VT tikrai paskatintų gyvavimą, o ar turizmo sektorius gaudamas milijonus iš ES ką nors padarė, kad VT ten kursuotų dažniau ir taip pritraukų žmones? Ne.

    Jei žmonių požiūris teigiamas, vadinasi jie yra linkę naudotis VT. O kad autobusai pustuščiai, tai kaip ir minėjau - vasara, Druskininkai mažas miestas tad daug kur galima nueiti pėsčiomis, atokesni mikrorajonai turistų netraukia.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lietuvoje jau sunaikintas priemiesčio VT, kaimai irgi nyksta. Taip, tai specialiai daroma.

    Komentuoti:


  • Xarru
    replied
    Ir dar kaip yra: Liškiavos bažnyčia, dvaro ansamblis, piliakalnis, alkakalnis, botanikos sodelis, Latežeris - architektūrinis kaimas, šalia ežeras, poilsiavietės, Švendubrėj - Raigardo slėnis, Velnio akmuo ir kt. VT tik paskatintų tų vietovių gyvavimą. O tie apklaustieji kaip ir ne prie ko - ir taip aišku, kad dėl "daugiau maršrutų" žmonės patenkinti, tik tiek, kad tais maršrutais nevažiuoja. Panašu, kad Lietuvoje tyčia siekiama sunaikinti priemiesčio viešąjį transportą, o su jais - ir kaimus.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė Xarru Rodyti pranešimą
    Aš suprantu, kad kurorto valdžia nori, kad žmonės važinėtų autobusais, o ne mašinom dėl mažesnės taršos, bet kad panašu, jog nuo to tuščių autobusų sukiojimosi ratais tarša didesnė... Vat, norėjau į Liškiavą nuvažiuot - o tas tik savaitgaliais, į Švendubrę - vos du per dieną. Manau, kad vasarą galėtų nuimti daugiau iš centro ir paleisti į apylinkių kaimus (Liškiavą, Latežerį, Leipalingį, Švendubrę...): būtų ir turistams patogiau nuvažiuot, ir kaimų gyventojams susisiekimas pagerėtų.
    Minėtuose miesteliuose nėra stambių traukos objektų, todėl labai retas turistas ten važiuotų ir dar viešuoju transportu, todėl VT nekursuoja dažnai.

    O tai kad Druskininkai gali sau leisti dažnesnį VT kursavimą yra labai gerai. Pagal 2012 metais atliktą apklausą, net 82 proc. apklaustųjų vertino teigiamai esamą maršrutų tinklą ir kursavimo dažnumą. Norėtųsi tikėti, kad ir keleivių skaičius Druskininkų VT po Kautros atėjimo didėjo.

    Komentuoti:


  • Xarru
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Priklauso Druskininkų autobusų parkui

    Na - vasara, geras oras, atstumai Druskininkuose nėra dideli, todėl ir keleivių nėra.
    Aš suprantu, kad kurorto valdžia nori, kad žmonės važinėtų autobusais, o ne mašinom dėl mažesnės taršos, bet kad panašu, jog nuo to tuščių autobusų sukiojimosi ratais tarša didesnė... Vat, norėjau į Liškiavą nuvažiuot - o tas tik savaitgaliais, į Švendubrę - vos du per dieną. Manau, kad vasarą galėtų nuimti daugiau iš centro ir paleisti į apylinkių kaimus (Liškiavą, Latežerį, Leipalingį, Švendubrę...): būtų ir turistams patogiau nuvažiuot, ir kaimų gyventojams susisiekimas pagerėtų.

    Komentuoti:

Working...
X