Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus autobusų fotogalerija
Collapse
X
-
Ir tie maršrutai, kuriuose ilgi autobusai nedirba jau senokai (išskyrus nebent išvažiavimus "iš rezervo").
22 maršrutas:

30 maršrutas:


34 maršrutas:


55 maršrutas:


Tiesa, nuo rytdienos ilgi autobusai 55 maršrute jau taps kasdienybe
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Prisimenant beveik mėnesio senumo "dujų krizę", kai dėl dujų užpildymo įrangos gedimo parke į maršrutus neišvažiavo praktiškai nei vienas dujinis autobusas (galima sakyti – laimė, jog tai atsitiko savaitgalį, o ne darbo dieną), o juos keitė bet kurie važiuojantys dyzeliniai.
Nuotraukose užfiksuoti kai kurie tądien dirbę ilgi autobusai. Pradžiai – tuose maršrutuose, kur juos neįprasta matyti tik savaitgaliais ar žiemą (17, 37).
17 maršrutas:

24 maršrutas:


31 maršrutas:

37 maršrutas:

46 maršrutas:

73 maršrutas:

78 maršrutas:
- 5 patinka
Komentuoti:
-
2 iš 5 Vilniaus Neoplan N4407 Centroliner - 592 ir 593.


"Žalioji" stotelė N. Vilnioje. Seniai tokios atsirado?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nuotraukos darytos 03.18:
Bitėnų g.
Mercedes-Benz O405N2 #498 by Robertas Robkis, on Flickr
Scania Citywide LFA #V8011 by Robertas Robkis, on Flickr
MAN A21 Lion's City NL273 CNG #948 by Robertas Robkis, on Flickr
Scania Citywide LFA #V8017 by Robertas Robkis, on Flickr
Kalvarijų g.
Solaris Urbino 12 CNG #962 by Robertas Robkis, on Flickr
Anadolu Isuzu Citibus (Yeni) #V7011 by Robertas Robkis, on Flickr
MAN A23 NG313 #4008 by Robertas Robkis, on Flickr
MAN A23 Lion's City GL NG313 #3019 by Robertas Robkis, on Flickr
Vilniaus g.
MAN A23 NG313 #3007 by Robertas Robkis, on Flickr
Volvo 7700A #772 by Robertas Robkis, on Flickr
- 4 patinka
Komentuoti:
-
-
Nuotraukos darytos 03.18
Stotis,
Anadolu Isuzu Citibus (Yeni) #V7018 by Robertas Robkis, on Flickr
Mercedes-Benz O405G #528 by Robertas Robkis, on Flickr
Plytinės g.
Scania Citywide LFA #V8015 by Robertas Robkis, on Flickr
Nemenčinės pl.
Mercedes-Benz O405GN #510 by Robertas Robkis, on Flickr
Neoplan N4421/3 Centroliner #998 by Robertas Robkis, on Flickr
Neoplan N4421/3 Centroliner #998 by Robertas Robkis, on Flickr
Bitėnų g.
Scania Citywide LFA #V8022 by Robertas Robkis, on Flickr
Mercedes-Benz O530 Citaro #152 by Robertas Robkis, on Flickr
Mercedes-Benz O405N2 #498 by Robertas Robkis, on Flickr
Scania Citywide LFA #V8022 by Robertas Robkis, on Flickr
Scania Citywide LFA #V8022 by Robertas Robkis, on Flickr
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Gririškės.
Solaris Urbino 12 CNG № 950, 68 maršrutas.
Castrosúa City Versus CNG № 983, 29 maršrutas.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Tą patį pirmadienį, kai 30 maršrute dirbo pakaitinis Nr. 428, rezervinė "armonika" Nr. 449 teko ir 29 maršrutui, paskutiniuoju metu besitenkinančiam tik trumpais autobusais (oficialiai – lyg dėl laikinos apylankos Grigiškėse). Taigi, vieno reiso foto chronika (autobusas dirbo nuo priešpet iki pat vakaro)
Vilkpėdėje:

Beje, vienintelė (iš 4-ių) neteisinga (pasenusi) maršruto lentelė ("Savanorių pr. - Grigiškės") buvo būtent priekyje

Pakeliui:

Kaip matyti užpildymas beveik vidutinis (buvo po 17 valandos).
Grigiškėse:

Ir "garbės ratas" Mokyklos gatvės "alėja", A1 "dubleriu" ir Pašto gatvėmis:




Į posūkius šiose siaurose gatvelėse tilpo neblogai. Taigi, esant noro, galima būtų ilgus autobusus leisti ir šiuo metu, bet poreikio tam, bent jau stebint šį reisą, nesimatė.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
-
O jei turi 30 min bilietą, gali jo neužtekt darant ratą..Parašė Mettal Rodyti pranešimąKas dėl 1 maršruto Vikingų slėnyje, tai anokia ten bėda - vis tiek atvažiuotų tas pats autobusas. Kai reikia rinktis, važiuoti šiltame autobuse ratą ar stovėti šaltyje ir laukti to paties autobuso, pasirinkimas gan aiškus turėtų būti
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Problema su švieslenčių krypčių keitimu ne tik pas Transrevį. Autobusai, o ypač dažnai, troleibusai, taip pat nesivargina nieko keisti. "Kam reikia, tas žino".
Kas dėl 1 maršruto Vikingų slėnyje, tai anokia ten bėda - vis tiek atvažiuotų tas pats autobusas. Kai reikia rinktis, važiuoti šiltame autobuse ratą ar stovėti šaltyje ir laukti to paties autobuso, pasirinkimas gan aiškus turėtų būti
Komentuoti:
-
Scania švieslentės jau perprogramuotos kaip ir visų G maršrutų.

tik gan keistai atrodo šoninė švieslentė su tuo Konst užrašu šone, kuris yra statinis (t.y. nejuda)..

na, ir ta pati sena Transrevio bėda su švieslentėmis - vairuotojai pamiršta pakeist galinėje st būdami kryptį. Šiandien du skirtingus autobusus teko matyt važiuojančius link Pilaites su kryptimi Saulėtekis. Tokiuose maršrutuose tai nelabai didelė bėda, bet tarkim 1 ne kartą Vikingų slėnyje teko matyt atvažiuojančius su 1 STOTIS ir važiuojančius į oro uostą. Ne kartą teko ir girdėt, kad dėl to nuvažiavo ne ten...
Komentuoti:
-
Šiek tiek įvairovės tarp naujųjų Scania Citywide LFA
339, Stotis (Stoties gatvė). Po 4G maršruto atidavimo Transreviui, liko keletas laisvų ilgų autobusų. Tikimybė, jog ilgas gali būti tiek 75, tiek 59 - išlieka

548, Savanorių prospektas. Kaip jau minėta, visi šio modelio autobusai iš 2 troleibusų parko grąžinti atgal į autobusų. Šiame autobuse sėdynės - iš troleibuso Škoda 14tr

949, Savanorių prospektas. Suremontuotas po nuvažiavimo į griovį Ukmergės gatvėje sausio 18 dieną
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Lėšos skiriamos. Jei skiriama dešimtys miljonų naujoms mašinoms, būtų galima pabandyti keisti ir salono priežiūros tradicijas...Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
Žinoma kad taip turėtų būti. Bet iš kur lėšos? Pasižiūrėkite kaip VVT puikiai prižiūri transporto techninę, estetinę puses, viskas belenkaip daroma. Taip pat ir švaros darbai vyksta.
Komentuoti:
-
Žinoma kad taip turėtų būti. Bet iš kur lėšos? Pasižiūrėkite kaip VVT puikiai prižiūri transporto techninę, estetinę puses, viskas belenkaip daroma. Taip pat ir švaros darbai vyksta.Parašė Knope Rodyti pranešimą
Jei valo vairuotojai (t.y. "prabraukia"), tada ne pyragai. Turėtų veikti normali tarnyba, kuri kiekvieną dieną rimtai praeitų saloną. Esu matęs, jog taip traukinių salonus Šveicarijoje valo. Baigiasi diena, brigada sulipa ir varo. Nenuostabu, kad keleiviams malonu važiuoti. Žodžiu - naujos mašinos, tai pradžia proceso, o ne pabaiga.
Komentuoti:
-
Jei valo vairuotojai (t.y. "prabraukia"), tada ne pyragai. Turėtų veikti normali tarnyba, kuri kiekvieną dieną rimtai praeitų saloną. Esu matęs, jog taip traukinių salonus Šveicarijoje valo. Baigiasi diena, brigada sulipa ir varo. Nenuostabu, kad keleiviams malonu važiuoti. Žodžiu - naujos mašinos, tai pradžia proceso, o ne pabaiga.Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
Transrevis kasdien plauna autobusus plovykloj, žinoma ne visus tą pačią dieną
. Kas dėl salono - esu matęs kaip vairuotojas grindis plauna, bet turbūt tai ir viskas ką jie daro.
Komentuoti:







Komentuoti: