Išeitų - kuo daugiau maršrutų turi privatininkai, tuo blogiau VVT. Nes turi mažiau pajamų, o visas nedamokas turi amortizuoti tik jie.
Tai čia spiralė - mažiau pajamų, tiek pat nuostolių, mažiau tranporto priemonių, dar mažiau maršrutų, tada dar mažiau pajamų ir t.t.
					Tai čia spiralė - mažiau pajamų, tiek pat nuostolių, mažiau tranporto priemonių, dar mažiau maršrutų, tada dar mažiau pajamų ir t.t.



 
							
						
 Elementarus pavyzdys. A17 trasa yra dubliuojama viso pulko VRAP maršrutų. Susitartų dėl išlaidų pasidalijimo principų ir pratęstų A17 iki Nemenčinės ir tiek žinių. Tai tik 7 km.
 Elementarus pavyzdys. A17 trasa yra dubliuojama viso pulko VRAP maršrutų. Susitartų dėl išlaidų pasidalijimo principų ir pratęstų A17 iki Nemenčinės ir tiek žinių. Tai tik 7 km.






 
							
						
 Kėdainiuose irgi yra tokių variantų.
 Kėdainiuose irgi yra tokių variantų.
							
						
Comment