Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos autobusų eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ką gi, šiemet ir vėl jokių pokyčių maršrutuose į kapines. Žmonės į autobusus netelpa, 11 maršrute ratus suka trumpiausi iš trumpiausių autobusų (Castrosua ir Irisbusai), 8 maršrute orą vežioja "garmoškės". Linkėjimai KKT.

    Comment


      Castrosua ir Irisbus trumpesni už dyzelinius??
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Mažiau talpesni. Ne taip išsireiškiau. Jų salonas trumpesnis ir mažiau talpesnis, nes gale beveik metrą ilgio užima variklio skyrius.

        Comment


          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
          Ką gi, šiemet ir vėl jokių pokyčių maršrutuose į kapines. Žmonės į autobusus netelpa, 11 maršrute ratus suka trumpiausi iš trumpiausių autobusų (Castrosua ir Irisbusai), 8 maršrute orą vežioja "garmoškės". Linkėjimai KKT.
          už kokio dydžio autobusus savivaldybė apmoka tokie ir važiuoja

          Comment


            Paistalai. Lygiai taip pat gali bandyti pateisinti trumpus autobusus Vilniaus greituosiuose. 11 maršrute, posūkyje iš Taikos pr. į Debreceno g. veikia geležinė neperkalbama logika, kaip ir Mogiliovo g. žiede - ilgas autobusas ten nepravažiuos. Taškas. Niekad nedarėm bandomojo važiavimo ir nedarysim.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              To bandomojo važiavimo net nereikia, ir taip akivaizdu, kad vietos ilgam autobusui ten daugiau nei pakankamai. Posūkio spindulys iš Taikos pr. į Debreceno g. didelis, Debreceno g. pradžioje eismo juostos plotis siekia 7(!!!) metrus. Ir prieš nepilnus 15 metų ilgi autobusai Debreceno gatvėje buvo norma.

              Dėl Mogiliovo žiedo. Šį pavasarį gatvėje įvesta tvarka, išpaišytas horizontalusis ženklinimas. Po tokių pokyčių žiede atsirado daugiau vietos, neliko chaotiško automobilių parkavimo. Važiuoti ilgiems autobusams sudarytos visos sąlygos. Bet juk KKT...

              Comment


                Kone akivaizdu, jog apie transportą nieko nenusimanantys švogeriai KKT sėdi. Net ir tai ne specialistai pateikia komentarus su argumentais, o jie juos panaudoja vienam reikalui po tualeto..
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                  Kone akivaizdu, jog apie transportą nieko nenusimanantys švogeriai KKT sėdi. Net ir tai ne specialistai pateikia komentarus su argumentais, o jie juos panaudoja vienam reikalui po tualeto..
                  o Kaune maršrutų grafikų dažninimas ar retinimas dabar daromas pagal atsižymėjusių keleivių komposteriu kiekį. Tokiu būdų aišku ar aplamai reikia prailginto autobuso ar reikia jo kas 10 min 20 min ar gal dar rečiau

                  Comment


                    11 maršrute - bandomasis Iveco Urbanway 12M CNG, numeris 5E7 7784.

                    Comment


                      Kažkas iš keleivių nepatingėjo ir parašė atsiliepimą KKT svečių knygoje apie padėtį autobusuose lapkričio 1-ąją.

                      Parašė ŠVENTINIS ŠURMULYS VIEŠAJAME TRANSPORTE
                      IP: 46.249.189.207 LĖBARTAI, 2017-11-01 15:15:18
                      Sveiki, net nežinau kaip apibūdinti šiandienos situaciją.... Apsileidimas, negalvojimas, perdėtas taupymas, netikėti srautai, geri orai? Ką kaltinti? Aišku, ne save... Žodžiu, šiandien situacija nuo 9 iki 14 (o gal ir vėliau, nežinau) val. absoliučiai tragiška. Į 11 ir 111 maršrutus išleista aiškiai per mažai autobusų. Labai per mažai! Net ir visiškai nieko bendro su viešuoju transportu neturinčiam žmogui yra aišku, kad 12 min. intervalai kiekviename iš maršrutų yra pasibaisėtini. Ar kas nors iš jūsų bent pasižiūrėjo į situaciją autobusuose? 111 maršrute toliau Žardės į autobusus įlipti neįmanoma, ką bekalbėti apie Berželio, Šilutės pl. stoteles... Net kontrolė nelipo tikrinti bilietų, nes matė, kad neprasibraus niekaip net iki durų. Žmonės laukė ir po 30 min. kad sustotų kas nors ir eitų įlipti. O kaip šalta! 11 maršrute tas pats, tik tiek kad transporto priemonės dar mažesnės... Tiesiog nužudėte, kai pamačiau, kad 10-11 val. tarpe intervalai po 18 min., kai pikas beprasidedąs.. Analogiška ir dar baisesnė situacija Lėbartuose - atvažiuoja mažytis 11, atidaro duris ir 100+ žmonių minia braunasi į autobusą. Durys užsidaro iš kokio 10 karto. Ir taip visą laiką, su visais autobusais. Tiesa, gal kiek geresnė situacija buvo su 111 - ten prailginti autobusai, daugiau žmonių tilpo susigrūsti. Beliko užjausti Kapinių st. laukiančius žmones, nes iš Lėbartų autobusai išvažiavo be laisvos vietos žmogui. Kiek jiems laukti - neaišku. Namo su žmona grįžome apsukę gerą ratą - vienintelis kiek laisvesnis autobusas buvo 117. Važiavome iki stoties ir į savo pietinį rajoną grįžome 8 autobusu. Beje, jūsų kelionių statistika bus labai netiksli, nes pusė žmonių tiesiog net neturėjo galimybių prieiti prie komposterių. Žodžiu, eilinį kartą nieko gero... Ačiū......
                      Parašė KKT
                      2017-11-08 13:35:29
                      Šventinam šurmuliui viešajame transporte…turėjome sunkių momentų. Gal galėtumėte patiklsinti laiką, kada tai buvo?
                      Taip pat rekomenduoju pasiskaityti paskutinius atsakymus į pasiūlymus dėl 21 ir 21A maršruto. Chamizmas.

                      Comment


                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                        <...>
                        Taip pat rekomenduoju pasiskaityti paskutinius atsakymus į pasiūlymus dėl 21 ir 21A maršruto. Chamizmas.
                        Kaip supratau, Jakiečiai sako, jog Bajorų gatvė pas juos asfaltuota ir nori pro ten kursuojančio viešojo transporto plius 21 ir 21A grafikų suderinimo. KKT atkerta, jog maršrutui reikalinga asfaltuota gatvė.

                        Kyla klausimas: ar KKT apsimeta šlangais ir nežino kokios gatvės asfaltuotos, ar tiesiog viską žino, bet bando įbrukti nuomonę (net nespecialistui), pagal kurią galima suprasti, jog jie nekompetetingi atlikti jiems pavestą darbą?

                        Pasiūlymų yra tikrai gerų, dėl kurių verta daryti apskrito stalo diskusiją dėl variantų, kaip tai daro Vilniuje "SĮ Susisiekimo paslaugos"
                        Daugiau mano nuotraukų >>
                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                        Comment


                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                          Kaip supratau, Jakiečiai sako, jog Bajorų gatvė pas juos asfaltuota ir nori pro ten kursuojančio viešojo transporto plius 21 ir 21A grafikų suderinimo. KKT atkerta, jog maršrutui reikalinga asfaltuota gatvė.

                          Kyla klausimas: ar KKT apsimeta šlangais ir nežino kokios gatvės asfaltuotos, ar tiesiog viską žino, bet bando įbrukti nuomonę (net nespecialistui), pagal kurią galima suprasti, jog jie nekompetetingi atlikti jiems pavestą darbą?

                          Pasiūlymų yra tikrai gerų, dėl kurių verta daryti apskrito stalo diskusiją dėl variantų, kaip tai daro Vilniuje "SĮ Susisiekimo paslaugos"
                          Ne tiek asfalte čia esmė, kiek KKT prioritetuose. Jiems svarbiausia, kad būtų patenkintas privatus verslas, o gyventojų interesai paskutinėje vietoje.

                          O keleivių pastabos labai taiklios. Dalis 21 ir 21A reisų darbo dienomis iš Jakų išvyksta 4-10 minučių skirtumu, ir paskui būna ilgas, 40-50 minučių tarpas. Kodėl KKT negali šiek tiek pakoreguoti 21A maršruto tvarkaraštį, kad nebūtų tokių "skylių"? Lengviau jiems ieškoti priežasčių, kodėl to nedaryti.

                          Comment


                            15 maršrute - naujas MB Citaro, v.n. KDA499. Pašalinti vokiečių atributikos nesivargino (tai labai gerai) - iš kelių pusių liko užklijuotas senasis jo garažo nr. 8129.

                            Comment


                              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                              15 maršrute - naujas MB Citaro, v.n. KDA499. Pašalinti vokiečių atributikos nesivargino (tai labai gerai) - iš kelių pusių liko užklijuotas senasis jo garažo nr. 8129.
                              Yra ir antras Citaro iš ten pat - KCB 693.
                              Šis Citaro, kuris šiandien dirba 15-am su jutiklio kodu, kurį turėjo bandomasis Iveco, pakeitė senąjį FAK 803 Mercedes, kuriam ketvirtadienis buvo paskutinė darbo diena.
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Kas sako, kad Klaipėdoje liko mažai žmonių, tikrai yra neteisūs. Reikėjo matyti, kokios jų minios plūdo šeštadienį vakarop į Kalėdų eglės įžiebimo šventę. 16.30 val. įsėsti į autobusus Baltijos stotelėje jau buvo neįmanoma – jie tiesiog nestodavo. Tie žmonės, kurie nusprendė eiti pėsčiomis, ko gero, nieko nepralošė, nes autobusai važiavo gana lėtai.
                                http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...aledu-1598173/

                                Comment


                                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                  Kas sako, kad Klaipėdoje liko mažai žmonių, tikrai yra neteisūs. Reikėjo matyti, kokios jų minios plūdo šeštadienį vakarop į Kalėdų eglės įžiebimo šventę. 16.30 val. įsėsti į autobusus Baltijos stotelėje jau buvo neįmanoma – jie tiesiog nestodavo. Tie žmonės, kurie nusprendė eiti pėsčiomis, ko gero, nieko nepralošė, nes autobusai važiavo gana lėtai.
                                  Na, štai ir KKT komentaras:
                                  Šventiniam šurmuliui viešajame transporte… ir vel…turime patirtį, kad kiek prieš tokius renginius autobusų bepridėtum, paskutiniai prieš renginį 3-4 visada bus sausakimši. Deja neturime tokių transporto priemonių talpų, kad per keliolika minučių pusę norinčiųjų dalyvauti renginyje vienu metu galėtų nuvežti į renginį. Todėl visiems savo klientams, siekiant išvengti diskomforto kelionės metu, rekomenduojame atvykti 20-25 minutes prieš masinius renginius.
                                  Nelabai suprantu to "kad kiek bepridėtum" argumento, nes absoliučiai nei vienas reisas nebuvo pridėtas. Šeštadieniais tokiu metu autobusai kursuoja palyginti retai, todėl naivu tikėtis, kad įprastą savaitgalį tam tikrus kiekius keleivių pervežantys autobusai tai sugebės padaryti ir tada, kai srautai išauga kelis ar keliolika kartų.

                                  Comment


                                    Vakar Smiltynėje kursavo dviejų autobusų "traukinukas", g.n. 45 ir Castrosua. Keleivių dalyje reisų buvo apskritas 0. Tikiuosi, maršrutą finansavo Jūrų muziejus.

                                    Comment


                                      Antras autobusas važiavo be grafiko - paskui antrąjį?
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Abu važiavo tuo pačiu grafiku. Lieka neaišku, kodėl nepaleido dvigubo autobuso.

                                        Comment


                                          Sveiki. Dabar grįšim į gilią praeitį. Gal kas prisimena, dar nei GT nei PA nebuvo o 6 maršrutas baigdavosi smiltelės g. gale prie stovėjimo aikštelės. Prisimena gal kas, gyvavo Klaipėdoje autobusas MAN BÜSSING smėlio spalvos su, jei neklystu, raudonu “sijonu”. Jisai buvo parvarytas iš Skandinavijos šalių, buvo su automatinė pavarų dėže vėliau perdarė į mechanini. Su vairuotoju šio autobuso asmeniškai pažįstamas nebuvau bet gyvenom viename name. Gal kas turi nuotrauku šito autobuso ir šiek tiek jo atsiradimo Klaipėdoje istorijos pasidalinti?
                                          Paskutinis taisė Tigras; 2018.01.06, 23:33.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X