kaunas negali  astsilikti nuo Vilniaus ir Klaipedos.  tiek bilietu  kainu kelimu ,tiek nauju ismislu- priekiniu duru sistema.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sanaudos perdarymo minimalios, viskas daroma tam kad klientui - keleiviui patogiau butu naudotis viesuoju transportu.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKam perdarinėti troleibusų kabinas, jei pro priekines duris kol kas žada įleisti tik tuomet, kai keleivių srautai maži... Pinigų neturi kur dėti?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jokio patogumo iš priekinių durų tvarkos nėra. Tik nepatogumai.Parašė e2ards Rodyti pranešimąSanaudos perdarymo minimalios, viskas daroma tam kad klientui - keleiviui patogiau butu naudotis viesuoju transportu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tvarkingiems ir susimokantiems uz naudojimasi viesuoju transportu keleiviams jokiu nepatogumu neturetu kilti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąJokio patogumo iš priekinių durų tvarkos nėra. Tik nepatogumai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
srautai Kaune nera didesni- dideli keleiviu skaiciu sudaro retas troleibuso vaziavimas ne piko metu. daznaiusia vaziuoja 13 ir 14 marsrutai. kas 12 min intervala dareme , o kiti 1- 20,3 -20 min, 5-17, 7-20, 15 -20 . todel ir prisikaupia daug keleiviu. Vilniuje -minimaliai nuimti kilometrai ir intervalas iki 10 min nepiko metu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nu atvažiuok į Vilnių. Nepatogumai įlipant - eilutė prie priekinių durų, spūstis salone, nes žmonės nenori praeiti toliau. Vilniuje jau tvarka galioja 10 mėn. ir vis tiek spūstys tarp priekinių ir vidurinių durų, o galas tuštesnis. Dar kartą kartoju, kad Kaune keleivių srautai netgi didesni nei Vilniuje. Tai ilgina stovėjimo laiką stotelėje, ir visos kelionės laiką. Idiotiška tvarka - vairuotojai atidaro priekines duris dėl kelių įlipančių keleivių ir laiko likusias uždarytas, kol įlipantys ateis prie priekinių durų. Tuomet atidaro duris išlipantiems. Dažnai išlipančių būna daug ir išlipimas po užlaikymo užtrunka ilgiau, nei kelių keleivių įlipimas. Stotelėse, ypač ten, kur šaligatvis siauras, o keleivių srautai nemaži, problemos: keleiviams, norintiems įlipti į atvažiavusį autobusą ar troleibusą reikia brautis pro laukiančius kito troleibuso ar autobuso, tam, kad pasiekti priekines duris. Taip ir iki nelaimės arti - papulti po ratais galima, kai privažiuojant autobusui ar troleibusui, žmonės ima judėti prie tos vietos, kur būna sustojusio autobuso ar troleibuso priekis. Berods ar ne tokia nelaimė įvyko vakar prie Kalvarijų turgaus.Parašė e2ards Rodyti pranešimąTvarkingiems ir susimokantiems uz naudojimasi viesuoju transportu keleiviams jokiu nepatogumu neturetu kilti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai atsiprašau - jei jau taupome ant ridos ir leidžiame keleiviams grūstis kaip silkėms statinėje, tai gal jau netaupykim su priekinėm durim? Priekines duris galima įvest tik su sąlyga, kad bus daugiau reisų ir sumažės vienam troleibusui tenkančių žmonių skaičius, va tada suprantu, prašau.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąsrautai Kaune nera didesni- dideli keleiviu skaiciu sudaro retas troleibuso vaziavimas ne piko metu. daznaiusia vaziuoja 13 ir 14 marsrutai. kas 12 min intervala dareme , o kiti 1- 20,3 -20 min, 5-17, 7-20, 15 -20 . todel ir prisikaupia daug keleiviu. Vilniuje -minimaliai nuimti kilometrai ir intervalas iki 10 min nepiko metu.
Tik tūpas valdininkas gali taip pasakyt: didelį srautą lemia mažas intervalas, o šiaip srautų nėra, taigi nėra grūsties problemos..
Vilniuje yra durų tvarka, tačiau netaupoma pagrindinių troleibusų reisų skaičiaus sąskaita.
Ir dar tamstai personalinis klausimas: kada paskutinį kartą važiavai Kauno VT?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kauno keleivių srautus, tenkančius troleibusams, galima lyginti su Vilniaus. Ne bendrai pervežamų keleivių kiekį, o srautą. Kas fizikoje apibrėžiama kaip dalelių kiekis per ploto vienetą per laiko vienetą. Kitaip tariant keleivių kiekis vienam troleibusui per durų angos plotą per laiko vienetą...
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
trsp
neaisku ko keleiviams reikia...
pvz sustojimas Daukanto g. o man reikia nukakti iki Aukstaiciu stoteles. Atvyksta 1.3.14.15 troleibusai .daleiskime kad ir ir nederinamieji 1 su 3 sr 14 .visi trys. ir kaip zinia,visi lips i pirmaji.ors kitas ir dar kitas bus aytusciais ar visai tusciais. netolygus sruto pasiskistymas esant vinodam kelivio keliones tikslui.Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2011.05.02, 22:03.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ko keleiviams reikia, aišku - kuo greičiau iš taško A į tašką B. O kaip tą užtikrinti yra ir vadovėliai parašyti, ir šiame forume anavatiek pridiskutuota.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąneaisku ko keleiviams reikia...
pvz sustojimas Daukanto g. o man reikia nukakti iki Aukstaiciu stoteles. Atvyksta 1.3.14.15 troleibusai .daleiskime kad ir ir nederinamieji 1 su 3 sr 14 .visi trys. ir kaip zinia,visi lips i pirmaji.ors kitas ir dar kitas bus aytusciais ar visai tusciais. netolygus sruto pasiskistymas esant vinodam kelivio keliones tikslui.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
butent, didziausia problema yra ta, kad kaune per daug marsrutu didziaja dali vaziuojanciu tokiom pat trasomis ir kol nebus valandiniu bilietu vietoj nuolatiniu si problema egzistuos.Parašė disident Rodyti pranešimąKo keleiviams reikia, aišku - kuo greičiau iš taško A į tašką B. O kaip tą užtikrinti yra ir vadovėliai parašyti, ir šiame forume anavatiek pridiskutuota.
Comment
 
Comment