Parašė Gintaras663
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Kad jau galima iš vidaus duris atsidaryt pačiam nes fiksatoriai išlužęParašė Garbanius Rodyti pranešimąI patvori greiciau ta Karosa, keista kad ir taip ilgai važinėjo.
Comment
-
Baikite varyti ant labai geru senu autobusu nors jie ir isluze bet tai juk yra jau beveik labai retas autobusas. As isviso stebiuosi kodel Kauno AP dar is vieno likusiu donoro ir jo nepadare muziejinio.Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąKad jau galima iš vidaus duris atsidaryt pačiam nes fiksatoriai išlužę
Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Nemanau kad padarys. Nes jis pasatytas iškart suputu. Jau geriau tikėtis kad Ikarusą padarys muziejinį kuris tikrai daug vertingesnis už Karosą.Parašė rytis001 Rodyti pranešimąBaikite varyti ant labai geru senu autobusu nors jie ir isluze bet tai juk yra jau beveik labai retas autobusas. As isviso stebiuosi kodel Kauno AP dar is vieno likusiu donoro ir jo nepadare muziejinio.
Comment
-
O eiliniam keleiviui rūpi, kad tai retas autobusas? Ar jam įdomu, kad kas antrą savaitgalį virinami rėmai? Ar žiemą šaldamas galvoja, kad karosą reikia išsaugoti? KA ir taip turi dvi važiuojančias muziejines transporto priemones, ir 3 nevažiuojančias. Šio autobuso toliau ekspoatuoti finansiškai neverta. Kol yra dalių 208, tol ji važiuos. Iki pirmo rimto gedimo.
Comment
-
208jau seniai nevažiuoja,kruta dar vis mineta ilgoji 2192 ir 2211 kurios tikėkimės,jei ne iki liepos tai bent jau iki žiemos išnyks,kaip morališkai pasene ir šaldantys užpakaliusParašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąO eiliniam keleiviui rūpi, kad tai retas autobusas? Ar jam įdomu, kad kas antrą savaitgalį virinami rėmai? Ar žiemą šaldamas galvoja, kad karosą reikia išsaugoti? KA ir taip turi dvi važiuojančias muziejines transporto priemones, ir 3 nevažiuojančias. Šio autobuso toliau ekspoatuoti finansiškai neverta. Kol yra dalių 208, tol ji važiuos. Iki pirmo rimto gedimo.
Comment
-
Todėl kad nėra kuo jų keisti. Ilgi autobusai dabar aukso vertės.Parašė Komandoras Rodyti pranešimąLabai jau greitai sunyko Kauno karosos. Dauguma, jei ne visos 1996 pagamintos, o tik dvi beliko. Kaip Vilnius tiek daug išlaikė?
Comment
-
-
Jo, man irgi keista, kad Karosos taip palyginti trumpai važinėjo, nors ir buvo gautos naujos. Man asmeniškai jos patiko, neblogi buvo autobusai. Klausiau kažkur forume, kame problemos su Karosomis, tai atsakė, kad problemos su rėmais.Parašė Komandoras Rodyti pranešimąLabai jau greitai sunyko Kauno karosos. Dauguma, jei ne visos 1996 pagamintos, o tik dvi beliko. Kaip Vilnius tiek daug išlaikė?
O štai skandinavai, buvo gauti jau naudoti, daugelis jau virš 30 metų (!), baisu į juos žiūrėti, bet dar važinėja (įdomu, ką pasakytų švedai, tai sužinoję?).
Dabar perkami seni autobusai, virš 10 metų (turbūt nurašyti Vakaruose pagal jų standartus ir kriterijus), ir tuo labai džiaugiamasi...
Man įdomu, kodėl buvo pradėta surinkinėti skirtingus autobusus iš viso pasaulio, o ne apsistoti prie 1-2 modelių? Tai sumažintų aptarnavimo ir remonto sąnaudas ir palengvintų aptarnaujančio personalo darbą.
Kodėl, pavyzdžiui, nebuvo galima atnaujinti parką naujais Ikarusais? Na arba tęsti Karosų užpirkimą. Būtų vienodi auobusai, o ne "zooparkas" kaip dabar.
Pagaliau, buvo padarytas mano manymu vienas geras žingsnis parko atnaujinime, kad nupirkti 55 dyzeliniai Soliariai, o po to dar 24 dujiniai. Gražūs, patogūs autobusai, gauti nauji o ne panaudoti, teigiamai prisidėjo prie autobusų parko ir miesto įvaizdžio.
Comment
Comment