Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Atsakymas paprastas - vis dar yra atsilikusio mąstymo vairuotojų, kuriems nerūpi. Kuo dažniau keleiviai skųsis dėl tokių atvejų, tuo greičiau situacija gerės. Skundą patikrinti labai paprasta - transporto parko vadovybė tiesiog pasižiūri borto kompiuterio duomenis (tam net nereikia išeiti iš kabineto, nes prie sistemos prisijungiama internetu) ir tampa aišku, į kokią stotelę kurią dieną kokiu laiku atvyko, kiek laiko stovėjo stotelėje, ar buvo atidarytos durys, ar stovėjo uždarytomis, kokiu greičiu važiavo... Visa informacija ekrane. Deja, kažkodėl nėra etatinio darbuotojo kuris nuolat tikrintų tokius duomenis - tuomet nereikėtų keleivių skundų. Dabar be keleivio skundo niekas taip ir nepatikrina.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
O vairuotojams yra privaloma kiekvienoje stotelėje būtinai atidaryti duris, ar ne?Parašė Ametistas Rodyti pranešimąAtsakymas paprastas - vis dar yra atsilikusio mąstymo vairuotojų, kuriems nerūpi. Kuo dažniau keleiviai skųsis dėl tokių atvejų, tuo greičiau situacija gerės. Skundą patikrinti labai paprasta - transporto parko vadovybė tiesiog pasižiūri borto kompiuterio duomenis (tam net nereikia išeiti iš kabineto, nes prie sistemos prisijungiama internetu) ir tampa aišku, į kokią stotelę kurią dieną kokiu laiku atvyko, kiek laiko stovėjo stotelėje, ar buvo atidarytos durys, ar stovėjo uždarytomis, kokiu greičiu važiavo... Visa informacija ekrane. Deja, kažkodėl nėra etatinio darbuotojo kuris nuolat tikrintų tokius duomenis - tuomet nereikėtų keleivių skundų. Dabar be keleivio skundo niekas taip ir nepatikrina.
Comment
-
Kelių transporto kodekse nurodyta, kad sustoti stotelėje miesto ir rajono maršruto viešasis transportas privalo tik tuo atveju, jei yra prie durų stovinčių ir pasiruošusių artimiausioje stotelėje išlipti keleivių arba stotelėje laukiančių žmonių. Priešingu atveju sustoti neprivaloma. Tačiau daugelyje Lietuvos keleivinio transporto įmonių vidaus darbo tvarkos taisyklėse numačiusios prievolę, įpareigojančią vairuotojams sustoti stotelėje bet kokiu atveju. Tai papildomas saugiklis, užtikrinantis, kad, jei vairuotojas nesustotų ir dėl to pasiskųstų keleivis, būtų pretekstas pateikti vairuotojui pastabą, skirti baudą ar kitokią drausminę sankciją.Parašė disident Rodyti pranešimąO vairuotojams yra privaloma kiekvienoje stotelėje būtinai atidaryti duris, ar ne?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Pamainis grafikas tai yra kai autobusa vairuoja ta dieną du vairuotojei vienas rite kitas po per pietus paskeičia su rite vairavusiu vairuotoju, ritinės pamainos vairuotojai dirba mazdaug nuo 4:30 iki 14h , o antros pamainos vairuotojei dirba maždaug nuo 14h iki 23:30h . Buna atvėjų kai vairuotojei keičiasi ir 11h arba 16h pagal paskirtą laiką.
Pertraukiamas grafikas yra yra piko metu važuojantis autobusas , jis dažniausiai dirba 4h ritiniu laiku ir 4h po pietiniu laiku , mazdaug nuo 6h iki 10h ir nuo 14:30h iki 19h .
Dar yra Kaune vienpamainiai grafikai kuriais dirba tik rytinės pamainos vairuotojas , arba savaitgalį vienpamainiai pradeda maždaug 8-10h rite santikinai važuoja apie 8,9 valandas iki 16-18h.
Aisku Kaune nesenei Kaune pradėjo daugėti darbo dienos metu vienpamainių grafikų kurie pradeda nuo 9-11h ir dirba iki 18-20h
Comment
-
Šiandien 21ame maršrute dirba 800 (Ilgas Den Oundsten) trumpu grafiku.
803 23ame , 801 23 žemagrindio grafiku ir 806 23ame.Paskutinis taisė Gintaras663; 2014.04.25, 10:38.
Comment
-
Ir dėl šitos vienos situacijos apibendrini, kad naujieji VanHool neatlaiko krūvio? Galbūt tai vairuotojo nepatyrimo/nepripratimo prie autobuso problema?Parašė Komandoras Rodyti pranešimąNeatlaiko naujieji VanHool krūvio. Šiandien 803 apturėjo stabdžių bėdą. Vos spustelėjus pedalą, iškart kirsdavo stabdžiai pilnai. Kelionė labai netolygi buvo, griuvinėjo žmonės praktiškai kiekvienoje stotelėje.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Komodoaras sako tiesą , bet tik dėl 803 yra bėdos, šiandien pats važiavau juo tai prieš pat stotelę lėtinant ir vos riedant užsiblokuoja stabdžiai ir staigiai stoja.
Kiti Vanhoolai dirbai gerai , tik minusas juose pakankamai karšta, nes liukai paslėpti. 801 turėjo pries pora dienų bėda , perkaito variklis ir išsiliejo skysčiai.
Comment
-
Iš pradžių galvojau, kad vairuotojas persistengia su stabdžiu, tačiau išgirdau jo pokalbį su jį pakeitusiu vairuotoju. Taip pat skambino į parką ir pranešė, kad su stabdžiais bėdos. O šioks toks apibendrinimas kilo keleta sykių pastebėjus, kad plastmasės viduj atšoka, sykį apšvietimas vidaus sinchroniškai su duobėm įsijunginėdavo, arba šiaip bildesiai girdėdavos. Taip, tai pavieniai kartai, bet ant skirtingų autobusų pastebėti, tai taip ir apibendrinau.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąIr dėl šitos vienos situacijos apibendrini, kad naujieji VanHool neatlaiko krūvio? Galbūt tai vairuotojo nepatyrimo/nepripratimo prie autobuso problema?
Comment
-
Ar kartais ši bėda nepaveldėta iš VanHool A300 trumpų autikų? Esu girdėjęs, kad ir užsidegęs A300 buvo.Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą...perkaito variklis ir išsiliejo skysčiai.
Comment
-
Taip butent , nes variklis yra ties viduriu ir jei atkreipet dėmesį pas naujuosius Vanhool kad vienintelė variklio viteliacija yra dugne, šone jokių grotelių nėra. Todėl vasarą gali būti problemų dėl variklio perkaitimo.Parašė Komandoras Rodyti pranešimąAr kartais ši bėda nepaveldėta iš VanHool A300 trumpų autikų? Esu girdėjęs, kad ir užsidegęs A300 buvo.
Comment

Comment