Kalba naudojama gaminio/pirkinio dokumentacijoje ir paciame gaminyje/pirkinyje turi buti nustatyta pirkimo konkurso salyguose. Gali buti taip kad pasirinkimui buvo tik anglu ir rusu, o uz lietuviu kalba reikejo papildomai sumoketi nemazai pinigu, nes versti dokumentacija tikrai kainuoja. Taip kad pradziai reikia zinoti pirkimo konkurso salygas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
Hm.
Iki 1991 suprantama, kodėl rusiškai - per SSRS struktūras gautos tos TP.
Karosos, Lietuvos miestams pirktos 1995-1999 turi čekiškas lenteles - ten gaminta.
Solariai, 2004-2007, 2012-2013/4 - lietuviškos.
Škodos, Kaune ir Vilniuj pirktos iš Čekijos miestų - su čekiškomis lentelėmis.
Nežinau dėl Vilniaus Volvo ir MB.
MANuose be kalbų. Bet Vilniaus ETON tai geriausia - surinkta čia o lentelė rusiška.
Tai kodėl Lietuvos Škodos, pirktos 1995-1999 turi rusiškas lenteles?
Nemanau, kad dėl jų pertekliaus. Lygiai taip pat ir čekiškų buvo.Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2013.03.28, 11:18.
Comment
-
Ne. Keista, kad kalba ne gamintojo ar užsakovo.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO koks skirtumas? Rusofobija?
Kam ta pašalinė kalba? Kaip Vilniaus ETONų „gotov k rabote“.
Manau, visuose valstybei ir savivaldybei priklausančiuose dalykuose turi būti lietuvių kalba.Ne rusų ir ne anglų.
Comment
-
- Andrius KupčinskasTroleibusų linijos tiesti nebeapsimoka, visi pasaulyje šiuo metu orientuojasi į ekonomiškus hibridinius autobusus. Nepaisant to, apšvietimą šioje atkarpoje būtina kuo greičiau įrengti
http://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoj...bus_apsviestas
Negi ir jis Zuoką kopijuot pradėjo?
Comment
-
A. Kupčinskas visada pasisakė prieš troleibusus, už dujinius autobusus, gal netgi anksčiau apie tai kalbėjo, negu A. Zuokas, tik ne taip dažnai kalbėjo, todėl ir mažiau ausų pasiekė.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą- Andrius Kupčinskas
http://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoj...bus_apsviestas
Negi ir jis Zuoką kopijuot pradėjo?
Diskusinis klausimas. Sunku pasakyti, kas geriau. Rekonstruoti tinklą brangu, troleibusai yra trečdaliu brangesni negu autobusai, kita vertus, elektra gerokai pigesnė... Kaip ten bebūtų, ką A. Kupčinskas bekalbėtų, elektros tinklo plėtra Kaune numatoma. Tai kiek reikšmingi tokie politiniai plepalai - neaišku.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąEsama tinkla tegul rekonstruoja ir bus per akiswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Šilainiuose troleibusai yra būtini.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąEsama tinkla tegul rekonstruoja ir bus per akis
Comment
-
Troleibusai savaime problemos neišspręstų. Galima paleisti daugiau dujinių autobusų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠilainiuose troleibusai yra būtini.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
O kas tą neleidžia padaryti daugybę metų?Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTroleibusai savaime problemos neišspręstų. Galima paleisti daugiau dujinių autobusų.
Comment
-
Ir troleibusai gali neadekvačiai retai važiuoti - čia tik sprendimas. Su transporto priemone tai susiję ne itin daug.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąPradžioj mikrobus išnaikint reikia. Autobusai neadekvačiai retai važiuoja.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Darbo dienomis tai susisiekimas normalus (dar 10 ir 37 padažninti). Bet savaitgaliais tai taip, autobusai į Šilainius "neadekvačiai retai" kursuoja. Ypač po 24 ir 35 maršrutų panaikinimo poilsio dienomis. Deklaruojama, kad naikinami dubliuojantys maršrutai. Tas tiesa. Bet pamirštama, kad bendras reisų skaičius į Šilainius sumažėjo itin smarkiai. Be abejo, mikriukininkai tuo naudojasi.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąPradžioj mikrobus išnaikint reikia. Autobusai neadekvačiai retai važiuoja.
Comment
-
Šilainiuose tikrai vargu ar apsimoka tiesti troleibusų tinklą, juo labiau santykinai pingant pervežimams autobusais. Esu už troleibusus, tačiau svaiguliuot reikia baigt vien pažiūrėjus į dabartinius autobusų tvarkaraščius su dideliais intervalais. Troleibusas galbūt patrauklesnė transporto priemonė už autobusą, tačiau ar tai suvilios šilainiškius į jį persėsti, jeigu važiavimo intervalai bus tokie pat, kaip dabartinių autobusų?Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą- Andrius Kupčinskas
http://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoj...bus_apsviestas
Negi ir jis Zuoką kopijuot pradėjo?
O jei šviečiant pilnačiai norisi pavaryt utopijų, tai į Šilainius nuo Kauno pilies gal ir vertėtų nutiesti kelias tramvajaus linijas, neinančias gatvėmis, o kylančias į kalną savomis trasomis maždaug taip:
Toliau jau Šilainiuose galima vedžiot kaip nori: visur pievos ir plačios gatvės.
Projektas su nesveiku kiekiu estakadų ir žemės darbų kainuotų beprotiškus pinigus ir yra visiškai neįmanomas artimiausius 50 metų, tačiau ši investicija tikrai pastatytų VT toli priekyje prieš automobilius.Paskutinis taisė disident; 2013.03.28, 22:50.
Comment
-
Tai ir sakau, kad utopija: daug žemės darbų ir estakadų. Bet jei Kaunas būtų Švedijoje, jau dabar eitų statybaParašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąTu ir pažymėjai per siaurutę Erdvilo gatvę, Generalkos slėnį ir Smėlių kalvas...
Comment
Comment