Parašė uksas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
O toks maršrutas dar yra? Kažkada buvo sprendžiama 21 sujungti su 24, nes trasos skyrėsi tik Saliuose.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Čia jau seniai aišku, kad gavo šią reklamąParašė Garbanius Rodyti pranešimąGruodzio menesi dar vazinejo 21.
P.S. Ant vieno Kauno Soliario(647 berods) uzklijuota KUN reklama, lyg 29 vazines visalaik..
Yra ir trečias Solaris, gavęs šią reklamą, tik neaišku, kuris
Comment
-
Truputi daugiau informacijos apie tai:Parašė Garbanius Rodyti pranešimąGruodzio menesi dar vazinejo 21.
P.S. Ant vieno Kauno Soliario(647 berods) uzklijuota KUN reklama, lyg 29 vazines visalaik..
http://www.myliukauna.lt/lt/naujieno...inti-autobusai
Comment
-
Nežinau ar jau seniai, bet atsirado dvi geležinkelio tilto stotelės centro kryptimi. Arčiau tilto skirta 1 troleibusui, toliau esanti autobusams ir joje stoja 5-ojo maršruto autobusus, kuris iki šiol ten nestodavo (arčiau tilto esančioje stotelėje), nes nesugebėdavo persirikiuoti į antrą juostą. Informacijos apie tai, deja, neradau...
Toliau tilto esantis stotelės ženklas.
Comment
-
Kaune bus tiesiamas troleibusų tinklas
Dar šią vasarą.
http://www.ebus.lt/lietuvoje-ir-pasa...s-tinklas.html
Tikriausiai KT reikės ir nukreipiant troleibusus kitais maršrutais, kai vyks Savanorių pr. estakados rekonstrukcija.
Comment
-
Nesu inžinierius, bet tai, jog estakada eina praktiškai per visą gatvės plotį, tai sunku įsivaizduoti, jog įmanoma paleisti eismą su visa vibracija remontuojant pačią estakadą. Bet gal ir klystu.Parašė Traf Rodyti pranešimąDžiugios naujienos!
O įdomu, vykstant estakados rekonstrukcijai eismas bus visiškai uždraustas?
Comment
-
Na taip, aš irgi panašiai galvoju tiesą pasakius. Eisimas tuomet bus nukreiptas kitomis gatvėmis ir įdomiausiu dalyku lieka VT organizavimas rekonstrukcijos laikotarpiu.Parašė tivoli Rodyti pranešimąNesu inžinierius, bet tai, jog estakada eina praktiškai per visą gatvės plotį, tai sunku įsivaizduoti, jog įmanoma paleisti eismą su visa vibracija remontuojant pačią estakadą. Bet gal ir klystu.
Comment
-
Mikroautobusai pamažu pradeda nykti ir Kaune...
Nebloga pradžia būtų, jei iš tiesų 30 maršruto mikroautobusų skaičių apkarpytų šešiskart. Bet ar planuojama bent dažninti kai kuriuos autobusų/troleibusų maršrutus, kad gyventojai nepajustų nepatogumų? Tikrai reikėtų kiek tankinti A37, T7 grafikus.
Miesto šeimininkai iš gatvių stumia „mikriukus“
Comment
-
Man kažkodėl nesiriša čia- norint nutiesti liniją Petrausko g. ir Parodos kalnu, pirma reikia rekonstruot likusią gatvės dalį. Tai tarkim balandį pradės, o pusę metų kaip minimum rekonstruos, tai linijos nutiest nespės tikrai. O jeigu kaip žadėta uždaro Savanorių pr. estakadą, tai pro kur jie nukreips trolius?
Comment
-
Galima nutiesti laikiną troleibusų liniją. Arba kitas variantas - dalį troleibusų, kurie važiuoja Savanorių pr. nuo centro (t.y. kyla į kalną) nukreipti Donelaičio gatve. O daliai troleibusų, kurie važiuoja Savanorių pr. maršrutus sutrumpinti viršuje: įrengiant laikiną žiedą prie Žemaičių stotelės esančioje stovėjimo aikštelėje. Žmonės tarp centro ir Savanorių pr. vaikščiotų pėsti arba važiuotų funikulieriumi.
Comment
-
Kad ta stovėjimo aikštelė pilna dažnai būna. Ir šeip, manai rengtų troleibusų žiedą stovėjimo aikštelėje? Man atrodo ten nebūtų už ko tų laidų prikabint. Nebent, žinoma, specialiai tam stulpus statytų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąGalima nutiesti laikiną troleibusų liniją. Arba kitas variantas - dalį troleibusų, kurie važiuoja Savanorių pr. nuo centro (t.y. kyla į kalną) nukreipti Donelaičio gatve. O daliai troleibusų, kurie važiuoja Savanorių pr. maršrutus sutrumpinti viršuje: įrengiant laikiną žiedą prie Žemaičių stotelės esančioje stovėjimo aikštelėje. Žmonės tarp centro ir Savanorių pr. vaikščiotų pėsti arba važiuotų funikulieriumi.
Paskutinis taisė Traf; 2013.03.05, 19:53.
Comment
-
http://tv.delfi.lt/video/fBH2ImMo/ Peržiūrėjus šitą video, tai tik pusė važiuojamosios dalies yra estakada. Tai manau pradžioje ardant polius, nuimant denginį eismas bus leidžiamas troleibusams viena juosta žemyn. O uždarys eismą tai neilgam laikui, nes reiks išardyti atraminę sieną supilti gruntą iki projektinio lygio, įrengti nuotekų tinklus ir pakloti aksfalto pirmąjį sluoksnį.
Comment
Comment