Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Pasirode svieslentes ant stulpu, kurie atsirado prie kiekvienos miesto stoteles.
    Trukumas tik tas, kad holograma tik is vienos puses.
    Būtų trūkumas, jei ji būtų per vidurį stotelės, o kai pakraštyje tai nelabai daug ten tų žiūrovų iš kitos pusės.

    Comment


      Parašė evil Rodyti pranešimą

      Būtų trūkumas, jei ji būtų per vidurį stotelės, o kai pakraštyje tai nelabai daug ten tų žiūrovų iš kitos pusės.
      stulpai būtent ir statomi iš tos pusės iš kurios atvyksta transportas, ko nebuvo laikomasi anksčiau, kai į švieslentes reikėdavo žiūrėti nusisukus nuo atvažiuojančio transporto.

      Comment


        Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
        Pasirode svieslentes ant stulpu, kurie atsirado prie kiekvienos miesto stoteles.



        Trukumas tik tas, kad holograma tik is vienos puses.

        O tai sunku pasijudinti ir pasukt galvą bei pažiūrėt iš tos pusės kur pakabinta švieslentė. Šiaip ir senosios buvo iš vienos pusės.

        Comment


          Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą

          O tai sunku pasijudinti ir pasukt galvą bei pažiūrėt iš tos pusės kur pakabinta švieslentė. Šiaip ir senosios buvo iš vienos pusės.
          Gerai, kad pasakei. Nepagalvojau.

          Comment


            Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą

            O tai sunku pasijudinti ir pasukt galvą bei pažiūrėt iš tos pusės kur pakabinta švieslentė. Šiaip ir senosios buvo iš vienos pusės.
            Atsirado tikrai ne prie kiekvienos. Viena populiaresniu stoteliu- Kovo 11 osios gimnazija: i centra yra, i priesinga puse nera sviestlentes.

            Comment


              Atrodo ok, tik galvoju stotelės ženklą galėtų priderinti, uždėti ant švieslentės stulpo, dabar daug stulpų stotelėje gaunas.

              Comment


                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                Atrodo ok, tik galvoju stotelės ženklą galėtų priderinti, uždėti ant švieslentės stulpo, dabar daug stulpų stotelėje gaunas.
                Gali būti, kad stotelės ženklas (Nr. 548) turi būti įrengiamas kaip „Stop „linija“ ženklas (Nr. 554), t. y. ten kur turi sustoti autobusas (jo priekis).
                Nebent man su teksto suvokimu blogai...

                KELIO ŽENKLŲ ĮRENGIMO IR VERTIKALIOJO ŽENKLINIMO TAISYKLIŲ
                188. Ženklas Nr. 548 „Stotelė“ <...> Ženklas įrengiamas prie pat keleiviniam transportui sustoti skirtos vietos (aikštelės).
                194. Ženklas Nr. 554 „Stop“ linija naudojamas vietai, kurioje turi sustoti transporto priemonės, esant draudžiamam šviesoforo (reguliuotojo) signalui, nurodyti.
                Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
                Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

                Comment


                  Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

                  Gali būti, kad stotelės ženklas (Nr. 548) turi būti įrengiamas kaip „Stop „linija“ ženklas (Nr. 554), t. y. ten kur turi sustoti autobusas (jo priekis).
                  Nebent man su teksto suvokimu blogai...

                  KELIO ŽENKLŲ ĮRENGIMO IR VERTIKALIOJO ŽENKLINIMO TAISYKLIŲ
                  Perskaičiau kelis kartus.

                  Man atrodo tiesiog žymi sustojimo aikštelės vietą, ir kad autobusas turi sustot išleist/įleist keleivius prie jos (tiksliau, į ją), o ne kur nors šalia, pvz. pievoje.

                  Kitaip formuluoti reiktų kaip "vietą (ne aikštelę, o būtent vietą), kur VT turi sustoti, siekiant įlaipinti/išlaipinti keleivius".

                  Vilniuje kai kurios stotelės turi ženklus, nurodančias vietas, kur pirma tr. priemonė turi sustoti (labiausiai į prieky nutolusiame stotelės aikštelės kampe). Stotelės ženklas yra kitur, arčiau stoginės.
                  Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.16, 22:14.

                  Comment


                    Kai yra tokia švieslentė, stotelės pavilijonas, tai stotelės ženklas yra visiškai perteklinis ir ateityje galėtų juos pašalinti.

                    Comment


                      Parašė Horn Rodyti pranešimą
                      Kai yra tokia švieslentė, stotelės pavilijonas, tai stotelės ženklas yra visiškai perteklinis ir ateityje galėtų juos pašalinti.
                      Arba kaip lipduką užklijuoti nugarinėje švieslentės dalyje, to ženklo tuščioje mėlynoje dalyje, dar būna berods geltonas ir raudoni stačiakampiai, žymintys kad toje stotelėje gali stoti tarpmiestiniai, ar tarptautiniai autobusai.

                      Comment


                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                        Arba kaip lipduką užklijuoti nugarinėje švieslentės dalyje, to ženklo tuščioje mėlynoje dalyje, dar būna berods geltonas ir raudoni stačiakampiai, žymintys kad toje stotelėje gali stoti tarpmiestiniai, ar tarptautiniai autobusai.
                        tie stačiakampiai iš viso ar kada nors buvo KET dalimi? Niekada nesu matęs jų reikšmių

                        Comment


                          Vakar važiavau troleibusu (berods 15 maršrutas). Veža taip, kad sėdimose vietose reikėtų 5-kių tvirtinimo taškų saugos diržų, o važiuoti stovint gali nebent patyrę snieglentininkai. Trumpas klausimas: KPŠ?

                          Comment


                            Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
                            Vakar važiavau troleibusu (berods 15 maršrutas). Veža taip, kad sėdimose vietose reikėtų 5-kių tvirtinimo taškų saugos diržų, o važiuoti stovint gali nebent patyrę snieglentininkai. Trumpas klausimas: KPŠ?
                            Su amžiumi silpnėja pusiausvyra. Troleibusai važiuoja taip pat, kaip ir prieš 30 m., mes senstame.

                            Comment


                              Parašė Austras Rodyti pranešimą

                              Su amžiumi silpnėja pusiausvyra. Troleibusai važiuoja taip pat, kaip ir prieš 30 m., mes senstame.
                              Teiginiams neprieštauju, bet neabejoju, kad keleivius vežti galima ir pagarbiau. Vankuveryje, bent kiek smarkiau truktelėjęs/pastabdęs autobuso vartuotojas keleiviams ištaria nuoširdų „atsiprašau“, taip kad, tai – kultūros ir pagarbos klausimas. Dar pastebėjau reklamą su džiugiu pranešimu „sulaukei 80 m. – 3 metų bilietas jums kainuos tik 3 eurus“. Mano patirties kontekste ši reklama atrodo kaip patyčia.

                              Comment


                                Dabar esu Maltoje, tai autobusai taip dažnai ir staigiai stabdo, kad greitai supratome, kad geriau sėdėti, o jei stovi - stipriai laikytis. Užtat važiuoja greitai

                                Comment


                                  Ne tik Maltoj, bet ir kitose vakarų šalyse, reikia net sėdint laikytis, kad nenugriūtum.

                                  Comment


                                    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
                                    Vakar važiavau troleibusu (berods 15 maršrutas). Veža taip, kad sėdimose vietose reikėtų 5-kių tvirtinimo taškų saugos diržų, o važiuoti stovint gali nebent patyrę snieglentininkai. Trumpas klausimas: KPŠ?
                                    30 mikriukas, dar rimčiau veždavo ir buvo visiems gerai.

                                    Comment


                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                      Ne tik Maltoj, bet ir kitose vakarų šalyse, reikia net sėdint laikytis, kad nenugriūtum.
                                      Bando maksimizuot kelionių laikus, kad realiau konkuruot su automobiliais pagal kelionės greitį?

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                        Bando maksimizuot kelionių laikus, kad realiau konkuruot su automobiliais pagal kelionės greitį?
                                        Apie ką ir kalba.

                                        Comment


                                          Gal vis tik minimizuot.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X