Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
    48 maršrutas tada nebereikalingas tampa?
    Šiaip ir yra kalba 48 trumpinti iki Kaniūkų. Lygiai kaip ir 44 iki Kaniūkų, nes nuo Kaniūkų yra ir 7 ir 11 troleibusai.

    Comment


      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

      Šiaip ir yra kalba 48 trumpinti iki Kaniūkų. Lygiai kaip ir 44 iki Kaniūkų, nes nuo Kaniūkų yra ir 7 ir 11 troleibusai.
      Po pakeitimo tokia būtų tvarka?

      48 Kauno pilis-Kaniūkai (dabar važiuoja iki Raudondvario, Kauno r.)
      44 Kaniūkai-Liucijanavos g. (dabar važiuoja iki pilies)

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

        Po pakeitimo tokia būtų tvarka?

        48 Kauno pilis-Kaniūkai (dabar važiuoja iki Raudondvario, Kauno r.)
        44 Kaniūkai-Liucijanavos g. (dabar važiuoja iki pilies)
        Greičiau 48-as būtų Kauno pilis - Lampėdžiai. Nes aš bent jau nematau prasmės pilnai nuo Kauno pilies iki Kaniūkų dubliuoti autobuso maršrutu troleibusus.
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Čia būtų KVT niokojimas, nes pvz 6 esmė yra Garliava, o ne 2 fortas.
          Kautra gal proteguojama kaio kokia autokausta?
          Reikia tikėtis eilinės egiscryph nepasitvirtinančios fantazijos nugirdus kokį kliedesį, nes sunku patikėti, kad taip sabotuotų VT.
          cia ne kliedesiai, o Kautroj jau yra toks skelbimas, kad reikės aptarnauti ir Kauno rajoną. Kauno autobusam nieko nebus blogo, nes rida vistiek liks tokia pati. Galima bus sutrumpinant maršrutą dažninti.

          Comment


            Egiscrypth, sakei jau isejai is KA, jau Kautroj isidarbinai?

            Comment


              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
              Egiscrypth, sakei jau isejai is KA, jau Kautroj isidarbinai?
              Nei ten nei ten dirbu. Yra pažįstamų kas dirba.

              Comment


                Jau dabar kautra priveza raudondvari. Idomu kiek ilgai. gal tiek kiek.buvo paemus mikrus is xozeinu

                Comment


                  Jau rajonus zadejo tris sujungt kauno prienu ir kazlu rudos. Ir ka pis. Jau nebevaziuoja kaunas kazlu ruda. Ir plutiskes kazlu ruda. Pigi reklama buvo

                  Comment


                    Parašė uksas Rodyti pranešimą
                    Jau rajonus zadejo tris sujungt kauno prienu ir kazlu rudos. Ir ka pis. Jau nebevaziuoja kaunas kazlu ruda. Ir plutiskes kazlu ruda. Pigi reklama buvo
                    Ir aš netikiu kad taip gali padaryti. Taip padarius lieka kaip kurie maršrutai beprasmiai.

                    Comment


                      Nueis i bankrota kaip vidada

                      Comment


                        Parašė uksas Rodyti pranešimą
                        Nueis i bankrota kaip vidada
                        Kauno autobusams nėra nei vieno nuostolingo maršruto.

                        O didžiausias galvos skausmas yra dėl mieste ir rajone esantiems maršrutams, kas turi mokėti dotacijas už nuolaidinius bilietus. Kas turi mokėti rajonas ar miestas. Keleivis įlipo rajone važiuoja į miestą ar atvirkščiai

                        Comment


                          Su dotacijom gal kas paaiškintų tiksliai (ne egis, žinoma). Toks vaizdas, kad kuo daugiau keleiauja su nuolaida, tuo didesnis nuostolis miestui.
                          Tarkim įlipa už 50 centų nuolaidininkas. Tai automatiškai miestui papildomas 50ct nuostolis už likusią pusę bilieto dotacijai.
                          Jei nebūtų įlipęs, miestui būtų geriau, nes mažiau dotacijų. Nesvarbu, kad žmogus sumokėjo 50ct vietoj 0ct, kuriuos sumokėtų neįlipęs.

                          Comment


                            Faktas tik vienas - perėmus Kautrai keleiviams geriau tikrai nebus.

                            Comment


                              Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
                              Faktas tik vienas - perėmus Kautrai keleiviams geriau tikrai nebus.
                              Tai čia švelniai sakant. Tai būtų VT sabotažas, VT bombardavimas. Juk visű tų 6, 23, 46 esmė ir yra garliavq, domeikava ir tt, o ne ousiaukelė iki jų.
                              Tiediog pernelyg didžiulis absurdas, kad įmanoma būtų patikėti, kad taip bus.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                Tai čia švelniai sakant. Tai būtų VT sabotažas, VT bombardavimas. Juk visű tų 6, 23, 46 esmė ir yra garliavq, domeikava ir tt, o ne ousiaukelė iki jų.
                                Tiediog pernelyg didžiulis absurdas, kad įmanoma būtų patikėti, kad taip bus.
                                Man Kautra akyse nukrito po maršrutinių taksi perėmimo ir galų gale sunaikinimo. Žinant kaip buvo su maršrutiniais taksi - (iš pradžių reisų mažinimas, nepelningų maršrutų naikinimas, o vėliau ir visiškas atsisakymas aptarnauti maršrutus) nieko gera nežadantis rajonui toks sprendimas būtų.

                                Comment


                                  Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

                                  Man Kautra akyse nukrito po maršrutinių taksi perėmimo ir galų gale sunaikinimo. Žinant kaip buvo su maršrutiniais taksi - (iš pradžių reisų mažinimas, nepelningų maršrutų naikinimas, o vėliau ir visiškas atsisakymas aptarnauti maršrutus) nieko gera nežadantis rajonui toks sprendimas būtų.
                                  Kautra pasirašo protingas sutartis. Jei per tam tikrą savaitę mėnesį ar pan tuo grafiku ar tam tikru išvykimo laiku pastoviai nėra minimalaus nustatyto keleivių kiekio reiškiasi jis yra nuostolingas ir galima to išvykimo laiko atsisakyti.

                                  Comment


                                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                    Kautra pasirašo protingas sutartis. Jei per tam tikrą savaitę mėnesį ar pan tuo grafiku ar tam tikru išvykimo laiku pastoviai nėra minimalaus nustatyto keleivių kiekio reiškiasi jis yra nuostolingas ir galima to išvykimo laiko atsisakyti.
                                    Čia yra labai negera strategija vykdant viešą paslaugą.

                                    Comment


                                      Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

                                      Man Kautra akyse nukrito po maršrutinių taksi perėmimo ir galų gale sunaikinimo. Žinant kaip buvo su maršrutiniais taksi - (iš pradžių reisų mažinimas, nepelningų maršrutų naikinimas, o vėliau ir visiškas atsisakymas aptarnauti maršrutus) nieko gera nežadantis rajonui toks sprendimas būtų.
                                      O kaip tu galvoji. Nupirko tackes. Vairam po kaklu pariso autkojus ir pristate kameru nukreiptu i kasa. Ko pasekme bankrotas. O pas xozeina nebuvo kameru, vazinejo vasara vairai su sortais ir adido treningiukais. Ypac tas legendinis kauno. Bet nebankrutaco dyrbo pelnyngai. Buvo gerai xozeinui ir vairai alga nesiskunde. Tai kur problema dabar?
                                      Paskutinis taisė uksas; 2021.11.11, 21:49.

                                      Comment


                                        Parašė uksas Rodyti pranešimą
                                        O kaip tu galvoji. Nupirko tackes. Vairam po kaklu pariso autkojus ir pristate kameru nukreiptu i kasa. Ko pasekme bankrotas. O pas xozeina nebuvo kameru, vazinejo vasara vairai su sortais ir adido treningiukais. Yoac tas legendinis kauno. Bet nebankrutaco dyrbo pelnyngai. Buvo gerai xozeinui ir vairai alga nesiskunde. Tai kur problema dabar?
                                        Kaip buvo deja nebebus.
                                        Paskutinis taisė digital; 2021.11.09, 13:33. Priežastis: citavimas

                                        Comment


                                          Radau kur Kauno autobusai stovi

                                          Comment

                                          Working...
                                          X