Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pas mus net nėra kas tą kontroliuotų. Viskas parko rankose.
    Už Kauną nepasakysiu, bet Vilniuje galinėse stotelėse matuoja keleivių kontrolė arba kiti Susisiekimo paslaugų įgalioti darbuotojai. Taigi, nėra pas mus jau taip visiškai vežėjų malonei palikta.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Na naujuosiuose vilniaus troleibusuose tai langai tieisog užsirakina esant kondicionavimui.
    Kažkaip man kyla abejonių, kad tie langai savaime užsirakina. Pernelyg modernu.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Kažkaip man kyla abejonių, kad tie langai savaime užsirakina. Pernelyg modernu.
      Na kokia technologija nežinau, bet naujuosiuose vasara langai neatsidaro, esu ir aš kažkada mėginęs. Prie lango buvo lipdukas kur užrašyta kad veikiant kondicionieriui neatsidaro, kaip tiksliai parašyta neatsimenu.

      Comment


        Užsirakina su specialiu raktu.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Užsirakina su specialiu raktu.
          Pas Solaris autobusus taip galima užrakinti ne su tokiu jau spec raktu, o keturkampiu apie 1x1 cm raktu. Pas man autobusus kažko ypatingo dėl užrakto nepastebėjau.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Na kokia technologija nežinau, bet naujuosiuose vasara langai neatsidaro, esu ir aš kažkada mėginęs. Prie lango buvo lipdukas kur užrašyta kad veikiant kondicionieriui neatsidaro, kaip tiksliai parašyta neatsimenu.
            Parašyta ne kad neatsidaro, o kad veikiant kondicionierius neatidaryti lango

            Comment


              [QUOTE=MedinisStrazdas;n1890035]

              Vėl pasikartosiu - užsivilk megztinį vairuodamas ir nereikės 22C.

              Nors 22 jau yra pilna higienos normose, vasara tikrai būtų gerai iki tiek atvėsinti, na o žiemą teks stovėti prie durų jeigu tiek užkaitinsit.
              ​​​​​​
              jei žiema bus sakykim -10C ar daugiau salone niekaip nebus nei 22C nei 15C. Apie autobuso priekį kita kalba ten gali būti ir daug didesnė kad vairuotojas atidarius duris nejaustų šalčio. Prie tokios temperatūros net Webasto nepadeda įkaitinti variklio iki darbinės temperatūros. Autobusas taip padarytas kad pirminė šiluma ateina į priekį ir tik tada eina į saloną. Kaip ir vasarą jei lauke apie +30C dėl nuolatos kas 1 - 2 minutes atidaromų durų tikrai nebus išlaikoma nei 22C nei 25C o bus tokia pat minimum 30C tik šlykščiai labai su didelia drėgme.
              būtent dėlto ir įlipus atrodo kad autobuse šalta bet pamatavus oro drėgnuma bus arti 70 - 80 %.
              Paskutinis taisė egiscrypth; 2021.06.01, 09:54.

              Comment


                Ar dar žinote tai, kad automatiškai varikliui artėjant prie virimo temperatūros link 100C automatiškai skystis pasiduoda į autobuso saloną ir taip papildomai atsivesina variklis.
                ne paslaptis kad taip galiniuose sustojimuose reikia daryti kad išeitų toliau tęsti darbą (kalbu kai pagrindą parko sudarė dyzeliniai Solaris vanhool den ir pan autobusai).

                Comment


                  Uždarę pilies žiedą, 7 troleibusą pakeitė autobusu, kuris kažkodėl važiuoja tik nuo stoties. Daugumą 7 maršruto trasos iki stoties dubliuoja kiti maršrutai, išskyrus kvartalą tarp Pramonės pr. ir Kovo 11-osios g., kur gyventojai norintys važiuoti link Baršausko gatvės gavos biški ant ledo palikti, net ir su persėdimu nėra kaip, tik pro aplinkui darant ratą, Pramonės pr., Urmą ir Draugystės g. arba eit pėsčiomis iki Turgavietės ar Draugystės parko stotelių. Šiaip iš ir į Krėvės pr. stotelę pakankamai daug žmonių važiuodavo, galėjo ir pagalvot apie kažkokią alternatyvą nuimdami maršrutą.

                  Comment


                    Nuo birželio 14 dienos dar daugiau troleibusų maršrutų keis autobusais, bus uždaroma ar palikta tik viešajam transportui ta atkarpa. Nuo girstučio iki taikos PR žiedo.
                    pagal dabartinias žinias turėtų būti aplamai uždaryta važiuotų pro dujotiekio pramonės pr draugystės gatve.

                    Comment


                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                      Parašyta ne kad neatsidaro, o kad veikiant kondicionierius neatidaryti lango
                      Bet realiai tai veikiant kondicionieriui ir neatsidaro. Vadinasi užrakina, arba vairuotojas pats arba automatiškai.

                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                      jei žiema bus sakykim -10C ar daugiau salone niekaip nebus nei 22C nei 15C. Apie autobuso priekį kita kalba ten gali būti ir daug didesnė kad vairuotojas atidarius duris nejaustų šalčio. Prie tokios temperatūros net Webasto nepadeda įkaitinti variklio iki darbinės temperatūros. Autobusas taip padarytas kad pirminė šiluma ateina į priekį ir tik tada eina į saloną. Kaip ir vasarą jei lauke apie +30C dėl nuolatos kas 1 - 2 minutes atidaromų durų tikrai nebus išlaikoma nei 22C nei 25C o bus tokia pat minimum 30C tik šlykščiai labai su didelia drėgme.
                      būtent dėlto ir įlipus atrodo kad autobuse šalta bet pamatavus oro drėgnuma bus arti 70 - 80 %.
                      Nežinau kam čia pasakoji nes realybėje tai ir žiema prikaitina ir vasara atvėsina.

                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                      Ar dar žinote tai, kad automatiškai varikliui artėjant prie virimo temperatūros link 100C automatiškai skystis pasiduoda į autobuso saloną ir taip papildomai atsivesina variklis.
                      ne paslaptis kad taip galiniuose sustojimuose reikia daryti kad išeitų toliau tęsti darbą (kalbu kai pagrindą parko sudarė dyzeliniai Solaris vanhool den ir pan autobusai).
                      ??? Tai kad variklio optimali darbinė temperatūra yra virš 100C. Todėl ir aušinimo skysčiai paprastai būna specialiai daromi kad virimas būtų virš 100C o ne šiaip vandens pripilta.



                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Bet realiai tai veikiant kondicionieriui ir neatsidaro. Vadinasi užrakina, arba vairuotojas pats arba automatiškai.



                        Nežinau kam čia pasakoji nes realybėje tai ir žiema prikaitina ir vasara atvėsina.



                        ??? Tai kad variklio optimali darbinė temperatūra yra virš 100C. Todėl ir aušinimo skysčiai paprastai būna specialiai daromi kad virimas būtų virš 100C o ne šiaip vandens pripilta.


                        Normali temperatūra 85 - 90

                        Comment


                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                          Ar dar žinote tai, kad automatiškai varikliui artėjant prie virimo temperatūros link 100C automatiškai skystis pasiduoda į autobuso saloną ir taip papildomai atsivesina variklis.
                          ne paslaptis kad taip galiniuose sustojimuose reikia daryti kad išeitų toliau tęsti darbą (kalbu kai pagrindą parko sudarė dyzeliniai Solaris vanhool den ir pan autobusai).
                          Tai yra avarinis apsaugos režimas, kad neužvirtų variklis. Tokio autobuso eksploatuoti negalima, jį reikia remontuoti.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                            Tai yra avarinis apsaugos režimas, kad neužvirtų variklis. Tokio autobuso eksploatuoti negalima, jį reikia remontuoti.
                            Tai kad taip vyksta su visais Solaris Volvo.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              ??? Tai kad variklio optimali darbinė temperatūra yra virš 100C. Todėl ir aušinimo skysčiai paprastai būna specialiai daromi kad virimas būtų virš 100C o ne šiaip vandens pripilta.
                              Variklio temperatūra gal ir yra virš 100C, bet kai aušinimo skystis irgi siekia 100C ar daugiau, tai autobusas vienu ar kitu būdu išsakys tau viską, ką apie tave galvoja. Pradedant lempučių girliandomis ir pypsėjimu, baigiant žaliai nudažytais variklio agregatais ir žalia bala ant kelio.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                Tai kad taip vyksta su visais Solaris Volvo.
                                Tai reiškia, kad KA jų normaliai neprižiūri. Techniškai tvarkingo automobilio aušinimo sistema neturi užvirinėti iš viso.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                  Tai reiškia, kad KA jų normaliai neprižiūri. Techniškai tvarkingo automobilio aušinimo sistema neturi užvirinėti iš viso.
                                  jei nesugeba mokėti normalių atlyginimų iš kur turės pinigų autobusų priežiūrai

                                  Comment


                                    Ne piniguose esmę, o darbo organizavime įmonėje. Nuolat gendantys autobusai generuoja nuostolius. Tikriausiai jie didesni nei kai kurių gedimų pašalinimo laiku ir profilaktikos kaina.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Ne piniguose esmę, o darbo organizavime įmonėje. Nuolat gendantys autobusai generuoja nuostolius. Tikriausiai jie didesni nei kai kurių gedimų pašalinimo laiku ir profilaktikos kaina.
                                      O ar blogai nuolat gendantys autobusai jei vietoj pvz pakeistos lemputės gali įrašyti kad pakeistas visas žibintas ?
                                      naujieji MAN autobusai kainavo net 3 šaltkalvių darbo vietas

                                      Comment


                                        O tai jau kitas dalykas. Bet kai valdžia tą daro, tai turime, ką turime...

                                        Tai aišku, kad atleido. Nes nauja technika perkama ne tam, kad stovėtų remonte, o dirbtų. Be to garantijos metu tech. aptarnavimą atlieka gamintojo atstovai. Kai pasibaigs garantija ir pradės gesti, tai priims naujus šaltkalvius...

                                        Comment


                                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                          Ar dar žinote tai, kad automatiškai varikliui artėjant prie virimo temperatūros link 100C automatiškai skystis pasiduoda į autobuso saloną ir taip papildomai atsivesina variklis.
                                          ne paslaptis kad taip galiniuose sustojimuose reikia daryti kad išeitų toliau tęsti darbą (kalbu kai pagrindą parko sudarė dyzeliniai Solaris vanhool den ir pan autobusai).
                                          Stebino, kodėl darbai kovo 11 gatvės atkarpoje neprasidėjo kur vakcinuoja žmones, bet gal gerai padarė, kad nukėlė, bet poreikis daug žmonių vakcinuoti nedingsta, įdomu kaip susiderins.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X