Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    O tiksliau keleiviai jį daro kad degraduotų, nesižymint bilietų ar aplamai nemokant važiuoja. Todėl nuo kitų metų bus padarytas privalomas bilietų žymėjimas nors ir jis mėnesinis ar dar kitoks.
    kaip ir minėjau yra sėdintis (prie kompo) ir už tai atsakingas asmuo kuris nuolatos stebi keleivių srautus, o jie yra tragiški. Sekantys yra 37, 39, 40 maršrutai kad bent po kelis mikriukus bus įdėta kaip šiuo metu 38 maršrute.
    Kad keleivių būtų, reikia, kad VT normaliai kursuotų ir važiuotų normalūs autobusai, o ne Afrikos lygio VT. Keleivių kontrolę seniai galima buvo sutvarkyti. Bet skūpas moka du kartus. Gaila pasamdyti daugiau kontrolierių? Milijonus kainuoja? O tai kaip tada su bilietais? Gal tų zuikių ir nėra tiek daug, o keleivių mažėja, nes nafig reikalingas mikrobas kas valandą mieste?
    Tačiau pagrindinis dalykas, kurį turi įsikalti į galvą valdžia - ne keleivis turi derintis prie VT, o VT turi būti organizuotas taip, kad būtų patogus keleiviui. Tai kainuoja? Taip, kainuoja. Ir reikia dotuoti. Bet kokiu atveju dotavimas kainuoja pigiau nei reikia kišti į asfaltą. Na bet kelininkų mafija tai ne kažkoks valdiškas autobusų parkas... Ten "rimti" žmonės ir rimti pinigai sukasi... Otkatai garantuoti. O ką išpeši iš savo autobusų parko? Tik keli valdiški etatai su nelabai didele alga...

    Comment


      Viskas tiesa, bet Kaune tikrai skiriama pinigų VT, nereikia Dievo į medį varyt.. pernai 86 nauji trolikai, šįmet 100 naujų autobusų, čia jau stipru.. Bet esant žiauriai nevykusiai VT organizavimo sistemai, tie nauji autobusai ir troleibusai savo darbą atlieka prastai
      Paskutinis taisė Garbanius; 2020.08.05, 15:42.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

        Kad keleivių būtų, reikia, kad VT normaliai kursuotų ir važiuotų normalūs autobusai, o ne Afrikos lygio VT. Keleivių kontrolę seniai galima buvo sutvarkyti. Bet skūpas moka du kartus. Gaila pasamdyti daugiau kontrolierių? Milijonus kainuoja? O tai kaip tada su bilietais? Gal tų zuikių ir nėra tiek daug, o keleivių mažėja, nes nafig reikalingas mikrobas kas valandą mieste?
        Tačiau pagrindinis dalykas, kurį turi įsikalti į galvą valdžia - ne keleivis turi derintis prie VT, o VT turi būti organizuotas taip, kad būtų patogus keleiviui. Tai kainuoja? Taip, kainuoja. Ir reikia dotuoti. Bet kokiu atveju dotavimas kainuoja pigiau nei reikia kišti į asfaltą. Na bet kelininkų mafija tai ne kažkoks valdiškas autobusų parkas... Ten "rimti" žmonės ir rimti pinigai sukasi... Otkatai garantuoti. O ką išpeši iš savo autobusų parko? Tik keli valdiški etatai su nelabai didele alga...
        Bet jei nėra keleivių šiuo metu bet sugalvoji kad paleidziam kas 10 15 min kursuojancius visus maršrutus iš kur jie bus užpildyti jei kas 30 ar valandą kursuojanciuose vazineje po 20 30 keleiviu.
        tai ir derinasi prie keleivių jei mažai keleivių retinama o kai jau nėra ką retinti tai mažina autobuso talpa.
        o jei dar pas tave labai ribota kišenė nėra iš ko dotacijoms, turi tik ribota suma ką gali išleisti per menesi. Ar dar kažką pan padaryti kaip dabar sugreitino grafikus iki nerealumo taip sutaupant bent po 15 valandų nuo kiekvieno vairuotojo darbo laiko.
        Paskutinis taisė egiscrypth; 2020.08.05, 15:54.

        Comment


          Tu suprask viena, kad ir nebus keleivių, jei autobusai iš Vilniaus į Kauna važinėja dažniau (kas 15-20 minučių) nei mieste, kur 1-2 kartai per valandą... Pagal tokią logiką tai iš viso reikia visus priversti važiuoti keliais reisais per dieną. Vot tai bus VT efektyvumas ir VT užpildymas!
          Tegul tie mulkiai, kuri organizuoja VT, pasižiūri, kokiu dažnumu tarpukario Kaune važinėjo VT. Tik nereikia sekti pasakų, kad tada automobilių nebuvo daug...

          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Viskas tiesa, bet Kaune tikrai skiriama pinigų VT, nereikia Dievo į medį varyt.. pernai 86 nauji trolikai, šįmet 100 naujų autobusų, čia jau stipru.. Bet esant žiauriai nevykusiai VT organizavimo sistemai, tie nauji autobusai ir troleibusai savo darbą atlieka prastai
          Reikia dotuoti ir eksploataciją. Be to ar ne iš ES lėšų pirko techniką, tik dalį pridėjo savo?

          Comment


            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

            O tiksliau keleiviai jį daro kad degraduotų, nesižymint bilietų ar aplamai nemokant važiuoja. Todėl nuo kitų metų bus padarytas privalomas bilietų žymėjimas nors ir jis mėnesinis ar dar kitoks.
            kaip ir minėjau yra sėdintis (prie kompo) ir už tai atsakingas asmuo kuris nuolatos stebi keleivių srautus, o jie yra tragiški. Sekantys yra 37, 39, 40 maršrutai kad bent po kelis mikriukus bus įdėta kaip šiuo metu 38 maršrute.
            Gal reikia ne žymejimus skaičiuoti,bet pinigus už parduotus bilietus. O atsakingą asmenį į pensija

            Comment


              Parašė Kau80 Rodyti pranešimą

              Gal reikia ne žymejimus skaičiuoti,bet pinigus už parduotus bilietus. O atsakingą asmenį į pensija
              Už bilietus gerais laikais sudarė tik apie 35% reikiamų lėšų.

              Comment


                O tai ką 37, 40 mažiau žmonių už 34G tarkim dabar važiuoja statistiškai?

                Comment


                  Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
                  O tai ką 37, 40 mažiau žmonių už 34G tarkim dabar važiuoja statistiškai?
                  34G yra vienkartinių kaip Klinikose didelių virš 15 keleivių įlipimų, o bendras gal ir panašus srautas

                  Comment


                    Parašė Kau80 Rodyti pranešimą

                    Gal reikia ne žymejimus skaičiuoti,bet pinigus už parduotus bilietus. O atsakingą asmenį į pensija
                    kai tu nežymi nuolatinio, tai iš kur kam žinoti, kur kas važiuoja. Būna tokie automatiniai skaitliukai kurie skaičiuoja įlipančius ir išlipančius.
                    Tokie berods Alytaus viešajame transporte sudėti ir taip yra galimybė žiūrėti kiek bilietų parduota ir kiek žmonių važiuoja, tada aišku ar kiek maždaug zuikių važiuoja ir galimybė matyti kur ir kiek žmonių įlipa ar išlipa.

                    Kad būtų patrauklus VT žmonėms ir pritrauktų daugiau žmonių privalo tobulinti infrastruktūrą VT ir smaugti lengvuosius automobilius:
                    Dažnesi autobusų reisai;
                    Pergalvoti maršrutai;
                    A juostų įvedimas visame mieste;
                    Šviesoforų žalios bangos pritaikytos VT;
                    VT stotelių atstumų mažinimas ten kur kertasi VT linijos;
                    Prioritetinis gatvių remontas ten kur važiuoja VT;
                    Centro apmokestinimas tranzitiniam eismui.

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                      Viskas tiesa, bet Kaune tikrai skiriama pinigų VT, nereikia Dievo į medį varyt.. pernai 86 nauji trolikai, šįmet 100 naujų autobusų, čia jau stipru.. Bet esant žiauriai nevykusiai VT organizavimo sistemai, tie nauji autobusai ir troleibusai savo darbą atlieka prastai
                      Naujasis transportas vezioja ora..... Iskyrus tam tikrus marsrutus iki 19 valandos

                      Comment


                        Parašė Kau80 Rodyti pranešimą

                        Gal reikia ne žymejimus skaičiuoti,bet pinigus už parduotus bilietus. O atsakingą asmenį į pensija
                        Tegu padaro visus marsrutus intervalu 1 valanda. Vaziuos tie, kam is tikruju reikia...

                        Comment


                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                          pernai 86 nauji trolikai, šįmet 100 naujų autobusų, čia jau stipru..
                          Teisingumo dėlei, 86 nauji troleibusai pernai, o šiemet - galbūt 100 naujų autobusų, jeigu miestas sumokėjo avansą, kad pradėtų juos gaminti ir jei išgalės pilnai už juos išsimokėt.
                          Kaunas, kaip ir dauguma rajoninių AP, eina pačiu bukiausiu keliu: iš apklausų ištraukta, kad svarbiausias VT pasirinkimo kriterijus keleiviui yra nauja transporto priemonė. Bet realybė yra tokia, kad keleivis nemoka atskirti naujo nuo seno. Raudonas? Taip! Žemagrindis? Taip! Minkštos sėdynės? Taip! Nu, reiškia, naujas. O realiai tai čia norvegų ir rumunų sudrožta 15 metų senumo Scania arba mikrobas maršrute, kuriame dar prieš mėnesį važinėjo ilgi autobusai.
                          Paskutinis taisė Mettal; 2020.08.06, 13:27.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Tas tai taip, čia labiau oponovau Al1, kuris teigia, kad VT visiškai nesirūpina neskirdamas jam pinigų, kas Kauno atveju yra netiesa, jie skiriami gan gausiai, tik panaudojami netinkamai.

                            P.S. Įdomu Kaune bus naujo modeliai MAN? Nes gali būt liudesys, kai 2004m autobusai atrodys geriau

                            Comment


                              Pastebėjau, kad 67 maršrutui vieno mikrobo neužtenka, tai dabar antras iš paskos važiuoja piko metu. Jau gal kokį mėnesį taip daro.

                              Comment


                                Efektyvūs manageriai valdo Kauno VT... Nafig tie autobusai Kaunui. Dajoš mikrobus kaip buvo laukiniais 90-aisiais ir bus OK su tuo VT...

                                Comment


                                  Parašė EddieLTU Rodyti pranešimą
                                  Pastebėjau, kad 67 maršrutui vieno mikrobo neužtenka, tai dabar antras iš paskos važiuoja piko metu. Jau gal kokį mėnesį taip daro.
                                  Vagonais paleistų.. kaip traukinius

                                  Comment


                                    Savaitė liko iki Rugsėjo, o rudeninių tvarkaraščių dar nėra?

                                    Comment


                                      Tai šią savaitę ir paskelbs. Studentams (daliai) mokslai prasidės rugsėjo 14 d.

                                      Comment


                                        Reikia inicijuoti tvarkas kaip kompensuojama prarasti pinigai jei neatvažiuoja transportas ir nespėjo per 30min pasinaudot nemokamu persėdimu.

                                        Kiek žmonės praranda pinigų dėl to, jau ir mane užkniso!

                                        Comment


                                          Nespėjai - tavo problema. Nieko nekompensuos, o jau greičiau panaikins tokią galimybę. Nes VT kursuoja vis rečiau, tai iš tiesų pasityčiojimas. Na, nebent tai gerai kur nors gatvių ruožuose, kur daug VT.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X