Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Žiauriai trūksta 3 autobusų. Dėl kitų nžn ir kalbėti jų vardu negaliu, bet man tai tikrai. Ne hitas, bet didesnę dalį dienos 3 autikai atrodo kaip kažkoks tarpinis variantas tarp silkių skardinių Nr. 37 ir 40 bei oro logistikos Nr. [neįsivaizduoju, galit patarti jeigu norit, aš KUNe ne nuo senovės]. O piko metu tai tikrai prikrauti dviem sluoksniais.
    Ne dėl to reguliariai atiduodu užpakalį piktajam Boltui, kad patenkinčiau kažkokius bachvrinius lūkesčius. Taip prireikė. Brangu. Bet ką padarysi.

    (Jeigu kas klaus, Nr. 3 jungia stotį ir KTU miestelį )

    Comment


      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

      Turėtų aplamai bilietų pardavimas nesusijęs su atlyginimu, o ne kaip dabar iš vairuotojo vagia o poto dar nori kad del jų vairuotojas stengtųsi važiuotų pagal grafiką ijungtu kondicionierių ir t t.
      tai kad is vairuotpjo kisenes niekas , neimanoma per duru stikla, cia ne jo turi but bedos jistik vaira turi sukiot, o ne lot kaip suo uz grasius, ir parsiduot kaip kokia proastitute, jis turi tik vairuot ir gaut oria alga o ne pasalpos dydzio , ar protinga uz 180 valandu gaut 800euru is kuriu 200 uz lojimu, tai yra visiskas saves nevertinimas kaip zmogaus, o pasivertusiu tikra siuksle

      Comment


        Parašė juodwarnis Rodyti pranešimą
        Žiauriai trūksta 3 autobusų. Dėl kitų nžn ir kalbėti jų vardu negaliu, bet man tai tikrai. Ne hitas, bet didesnę dalį dienos 3 autikai atrodo kaip kažkoks tarpinis variantas tarp silkių skardinių Nr. 37 ir 40 bei oro logistikos Nr. [neįsivaizduoju, galit patarti jeigu norit, aš KUNe ne nuo senovės]. O piko metu tai tikrai prikrauti dviem sluoksniais.
        Ne dėl to reguliariai atiduodu užpakalį piktajam Boltui, kad patenkinčiau kažkokius bachvrinius lūkesčius. Taip prireikė. Brangu. Bet ką padarysi.

        (Jeigu kas klaus, Nr. 3 jungia stotį ir KTU miestelį )
        3 jungia labai daug ką, sukinėjasi ratais kilometrais, jungia praktiškai visus rajonus, išskyrus Aleksotą ir rytinį pakraštį Bet jo, trūksta tų populiarių 37, 40, 3 ir panašių, ir dar neleidžia prailgintų autobusų per Parodos kalną, tai Dainavos rajonas tuo požiūriu daros net labiau atsiskyręs nuo Centro nei Šilainiai, nes vietomis susidaro nemaži atstumai; nebent su savo auto, tada 10 min. visada išskyrus pikus.

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

          3 jungia labai daug ką, sukinėjasi ratais kilometrais, jungia praktiškai visus rajonus, išskyrus Aleksotą ir rytinį pakraštį Bet jo, trūksta tų populiarių 37, 40, 3 ir panašių, ir dar neleidžia prailgintų autobusų per Parodos kalną, tai Dainavos rajonas tuo požiūriu daros net labiau atsiskyręs nuo Centro nei Šilainiai, nes vietomis susidaro nemaži atstumai; nebent su savo auto, tada 10 min. visada išskyrus pikus.
          Kaip ilgų autobusų leidimas spręstų autobusų dažnumo problemą? Ogi atvirkščiai - pailgėtų intervalai. Ir šiaip 37 važiuoja 8-15 minučių intervalais, 40 važiuoja 10-15 minučių intervalais, turbūt nesu niekad laukęs ilgiau nei 10minučių vėlai vakare, kadangi man tinka bet kuris iš jų. Tai nežinau kaip jie ten dar dažniau galėtų važiuot ir kokia ten menama Dainavos atskirtis?

          O dėl KTU miestelio ir stoties jungties tai studentavimo laikais visad rinkdavausi Breslaujos stotelę - ten praktiškai bet kas važiuoja pro stotį ir kadangi važiuoja troleibusai tai labai dažnai.

          Comment


            Iki 10 min intervalai būtų patogiausia.
            10-15 min - iš dalies gerai, jei iš namų planuoji laiką, žiūrėdamas grafikus (kas beje irgi papildomas darbas kaip ten bebūtų)
            15-30 min - pusėtinai. Tokie kur arba pataikai ant jų arba būtinai turi žiūrėt grafikus.
            30 min+ - nematau nieko gero, bent jau man. Be grafikų neapseisi, nebent iš namų susiplanavęs kelionę, tada dar pusėtina padėtis
            Jei virš 1 val. tai nieko gero, net turint su savimi grafiką. Nebent priderinti grafikai prie bendrų darbo/studijų pradžios laikų.

            Ok gal ir neatsiskyręs, tiesa rytinės Dainavos dalys iš tiesų labiau atsiskyręs nei Šilainiai, kursavimas nors ir nėra retas aplamai (tik atstumai iki stotelių bent jau man yra nemaži, reikia per tuos kreivus šleivus kiemus pereiti) tai su VT reikia važiuoti ilgiau visais atvejais, netgi specialiai pasižiūrėjau su apskritiminiais matavimo įrankiais, kiek miestų dalys nuo Centro nutolusios.
            Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.14, 22:32.

            Comment


              Pėstute per Ažuolyną, Vytauto parką - ir laukti nereikia, ir nekainuoja, ir trunka ne taip jau ilgai, ir kalorijos dega.

              Comment


                Parašė disident Rodyti pranešimą
                Pėstute per Ažuolyną, Vytauto parką - ir laukti nereikia, ir nekainuoja, ir trunka ne taip jau ilgai, ir kalorijos dega.
                Nuo Zoologijos sodo iki Laisvės alėjos pradžios - tikrai taip... Tik va bėda, kad Parodos gatvė į kalną kylantis transportas padūmija Ir gali numušti šaligatviu žemyn lekiantis dviratistas Per Vytauto parką einant Parodos gatvė lieka nuošalyje, bet kad laiptai prasti Ir vis tik - pėstute vaikštau...

                Comment


                  Nuo 11.23 tik savaitgaliais, du kartus per dieną pastoviai kursuos "naujas" autobusų maršrutas nr.25 → Kalniečių poliklinika - Karmėlavos kapinės.
                  Turbūt dėl 120 maršrutinio taksi panaikinimo, ar klystu?
                  https://stops.lt/kaunas/#bus/25(nuo11.23)/a-b
                  Paskutinis taisė Barabanas; 2019.11.16, 08:27.

                  Comment


                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą

                    Nuo Zoologijos sodo iki Laisvės alėjos pradžios - tikrai taip... Tik va bėda, kad Parodos gatvė į kalną kylantis transportas padūmija Ir gali numušti šaligatviu žemyn lekiantis dviratistas Per Vytauto parką einant Parodos gatvė lieka nuošalyje, bet kad laiptai prasti Ir vis tik - pėstute vaikštau...
                    Dažnai einu nuo zoosodo į centrą, tai kelių keliukų tikrai galima rasti. Apart Parodos gatvės galima leistis dvejais Vytauto parko ar Mykolaičio - Putino laiptais. Kai oras sausas yra visai geras takas iš Vaižganto gatvės žemyn palei namo Nr.2 tvorą Vytauto parku. Išeini tada į Būgos gatvės galą ir keliauji centran...
                    Keliauju per Lietuvą

                    Comment


                      Ką reiškia naujai pradėtos klijuoti snaigės ant autobusų prie priekinių durų netoli "žiogo" lipdukų? Kad autobuse yra kondicionierius?

                      Comment


                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                        Ką reiškia naujai pradėtos klijuoti snaigės ant autobusų prie priekinių durų netoli "žiogo" lipdukų? Kad autobuse yra kondicionierius?
                        taip, bet ar jis veikia nieks nenurodo.
                        Yra vairuotojų kurie išjungia kondicionierių jei keleiviai nesusimoka už kelionę ir taip laiko vairuotoją už debilą
                        Paskutinis taisė egiscrypth; 2019.11.17, 11:42.

                        Comment


                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                          taip, bet ar jis veikia nieks nenurodo.
                          Yra vairuotojų kurie išjungia kondicionierių jei keleiviai nesusimoka už kelionę ir taip laiko vairuotoją už debilą
                          Aš irgi laikyčiau

                          Comment


                            Aleksoto aerodrome jau 14 senų troleibusų. Įdomu, kada juos čia veža?
                            Pastebėjau, kad iš naujai atvežtų yra Nr. 340 ir 344. Negi jie blogesnės būklės, nei 2XX numeriai?
                            Dar anksčiau, su pirma partija, atvežti Nr. 347 ir 349, t.y. patys naujausi iš Škodų (1998 m.).

                            Comment


                              Kita grupė "spalvotų" Škodų stovi KA teritorijoje prie Raudondvario pl. Matyt, ne už kalnų diena, kai jų gatvėse nebeliks.

                              Comment


                                Tai jau paskelbti aukcionai. O dėl “naujumo” jau nekart minėta, kad naujesni, nereiškia geresni. Čia daug faktorių su pirmu numeriu, kėbulo korozija ir kaip su ja buvo kovota(kapitalinių kokybė ir kada paskutinis buvo)

                                Comment


                                  Kada planuojamos Škodų palydos? Iki Kalėdų ar anksčiau?

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                    Tai kad niekada Vakarais ir netapsime. Ir gerai, nes esame Lietuva. Kitas dalykas, kad su VT vis lipama ant tų pačių gręblių jau beveik 30 metų ir progreso nesimato. Per tą laiką tik didžioji dalis keleivių persėdo į automobilius ir viskas. Kai Vakaruose vyksta atvirkštinis procesas - ten stengiamasi mažinti kelionių automobiliais skaičių ir šiokie tokie pasiekimai yra. Tam reikalingas kokybiškas VT. O kiek iš mikrobo begimdytum autobusą, autobusu jis netaps. Švieslentės, automatinės durys ar žemagrindė dalis iš mikrobo nedaro nomalaus VT. Taip, vienas kitas maršrutas jais gali būti aptarnaujamas, bet tai, kiek pastaraisiais metais užveista Kaune mikrobų, tai yra grįžimas į 90-uosius tik kiek lengvesne forma. Pinigų yra, resursai ne begaliniai, bet pinigų yra, tik jei neskirsi normaliai pinigų VT, tai daug daugiau jų reikės sukišti į asfaltą. Bet, kaip matyti, Lietuvoje labiau mėgstama ir pelninga kišti pinigus į asfaltą.
                                    Visi, taupantys savo laiką, be abejo kad persėdo į automobilius. Ir teisingai padarė. Nes realiai kas pasikeitė VT nuo pvz. 1985? Škodas ir Ikarusus pakeitė Soliariai ir Temsos? Švieslentės ir žemagrindis įlipimas? Bet koks buvo gyvenimo tempas 1985 ir yra 2019 jaučiate skirtumą? Kur greitaeigis VT? Kur naujos kokybės VT maršrutų tinklas, su dažnu ir GREITAI važiuojančiu VT, su privežamaisiais maršrutais iki greitųjų linijų ir pan.? Su keleiviui patogiais persėdimo punktais ir visais kitais dalykais. Nėra ir niekas apie tai nekalba. Tiesiog madingos kalbos apie VT "populiarinimą", bet čia tik elelementarus išorinio transporto priemonės dizaino atnaujinimas. Jei tas pats autobusas ir troleibusas stovi bendrame kamštyje, tai kokia ta paskata juo naudotis gali būti? Hibridinis variklis? Autonominė troleibuso eiga? Visiškai nereikšmingos detalės.
                                    Elementarus pavyzdys. Anądien ryte variau į baseiną: su mašina iš namų Vilijampolėje išvažiavau 7.34 ir 7.52 buvau prie Girstučio. Tam kad su VT 7.52 būti prie Girstučio pagal Trafi greičiausio maršruto paiešką iš namų turėčiau išeiti 6.46 ir 7.46 būčiau vietoje. Prognozuojama kelionės trukmė 60 minučių. Tai kaip Jūs manote kelionės trukmė 18 minučių palyginus su 60 minučių didelis ar mažas skirtumas? Ir čia tik į vieną pusę. Man toks laiko skirtumas ryškiai per didelis,kad nuvažiuoti 8.25km (pagal maps.lt greičiausio maršruto paiešką) per 60 minučių, tai ačiū, bet šitą VT rytinės kelionės variatą paliksiu tiems, kas žada gyventi 200 metų ir tiesiog neturi kur laisvalaikio leisti.

                                    Comment


                                      Tai niekada autobusas ar troleibusas ir netgi tramvajus nebus greičiau už automobilį. Niekada ir niekur, kai kurie atskiri atvejai (maršrutai, o ne sistema) ne prie ko. Metro jau taip. Bet gal apie ją mūsuose nereikia. O tos smulkmenos, kaip mini, visgi yra esminės, o ne antraeilės. Štai Šveicarijos pavyzdys. Atrodo, nieko ypatingo, autobusai, troleibusai, tramvajai. O kokia VT kokybė? Aišku, daugiau tai eismo organizavimo klausimas, ne tiek pačios technikos. Kitas dalykas, vėlgi, kaip minėjau, galimybė pigiau smaukytis automobiliu. Niekur Vakaruose to nėra. Automobilis - brangus dalykas net ir vidutiniokui, todėl kiekvienas suaugęs šeimos narys po automobilį kieme nelaiko. O VT ten, nors mums atrodo brangus, bet pagal jų pragyvenimo lygį yra santykinai pigesnis nei Lietuvoje.

                                      Comment


                                        Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą

                                        Visi, taupantys savo laiką, be abejo kad persėdo į automobilius. Ir teisingai padarė. Nes realiai kas pasikeitė VT nuo pvz. 1985? Škodas ir Ikarusus pakeitė Soliariai ir Temsos? Švieslentės ir žemagrindis įlipimas? Bet koks buvo gyvenimo tempas 1985 ir yra 2019 jaučiate skirtumą? Kur greitaeigis VT? Kur naujos kokybės VT maršrutų tinklas, su dažnu ir GREITAI važiuojančiu VT, su privežamaisiais maršrutais iki greitųjų linijų ir pan.? Su keleiviui patogiais persėdimo punktais ir visais kitais dalykais. Nėra ir niekas apie tai nekalba. Tiesiog madingos kalbos apie VT "populiarinimą", bet čia tik elelementarus išorinio transporto priemonės dizaino atnaujinimas. Jei tas pats autobusas ir troleibusas stovi bendrame kamštyje, tai kokia ta paskata juo naudotis gali būti? Hibridinis variklis? Autonominė troleibuso eiga? Visiškai nereikšmingos detalės.
                                        Elementarus pavyzdys. Anądien ryte variau į baseiną: su mašina iš namų Vilijampolėje išvažiavau 7.34 ir 7.52 buvau prie Girstučio. Tam kad su VT 7.52 būti prie Girstučio pagal Trafi greičiausio maršruto paiešką iš namų turėčiau išeiti 6.46 ir 7.46 būčiau vietoje. Prognozuojama kelionės trukmė 60 minučių. Tai kaip Jūs manote kelionės trukmė 18 minučių palyginus su 60 minučių didelis ar mažas skirtumas? Ir čia tik į vieną pusę. Man toks laiko skirtumas ryškiai per didelis,kad nuvažiuoti 8.25km (pagal maps.lt greičiausio maršruto paiešką) per 60 minučių, tai ačiū, bet šitą VT rytinės kelionės variatą paliksiu tiems, kas žada gyventi 200 metų ir tiesiog neturi kur laisvalaikio leisti.
                                        Tai kad visai nesenai viskas buvo. Nereikejo traukt automobilio, buvo mieste toks marsrutinis taksi kuris vaziavo kas 3 minutes ir leke kaip vejas. Net ir vakare po 22valandos. Tai buvo zinoma kauno tricadke ir vairavo jas tikri sumacheriai.ot buvo geri laikai, kai pereme kautra tai padare tikra bardaka

                                        Comment


                                          Parašė uksas Rodyti pranešimą

                                          Tai kad visai nesenai viskas buvo. Nereikejo traukt automobilio, buvo mieste toks marsrutinis taksi kuris vaziavo kas 3 minutes ir leke kaip vejas. Net ir vakare po 22valandos. Tai buvo zinoma kauno tricadke ir vairavo jas tikri sumacheriai.ot buvo geri laikai, kai pereme kautra tai padare tikra bardaka
                                          Nors kartą tau pritariu, maršrutiniai taksi (senieji, o ne Kautros) kaip bebūtų gaila buvo išsigelbėjimas, greitai, patogiai, nebrangiai, sėdint, o ne susigrūdus autobuse iš taško A į tašką B, be jokių persėdimų, maršrutų sočiai, kursavimas dažnas, konkurencija keleivio naudai, kad ir kiek besakytumėt, kad atgyvenęs transportas, Europoj tokio nėra, Lietuvai toli iki Europos ir ne tik algom žiūrint. Panaikino tiek maršrutų, bet Kauno autobusai realiai tik kelis buvusius maršrutus pritaikė pagal save, kitur susisiekimas ženkliai suprastėjo. Monopolija valdo kaip sakant, konkurencijos nereikia, užtenka 1 reiso į valandą ir 3 persėdimų, valio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X