Parašė Nerijus_kns
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Jei ant manęs nekauktų, aš gal tapčiau klientu, t. y. susimokėčiau. O jei kaukia, tik pabėgčiau nuo tos nemandagios baisios vairuotojos. Rėkti negalima ir nereikia net ant galimų klientų. Rėkti yra sovietmečio metodas, jis nepadeda, tik parodo, kad žmogui pakrikę nervai. Kodėl pakrikę, gal ir galima suprast.
ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
O dar šiknon pabučiuoti nereikia ? Ner pinigų —eik pėsčiomis o ne per galines duris lysk.Parašė manometras Rodyti pranešimą
Jei ant manęs nekauktų, aš gal tapčiau klientu, t. y. susimokėčiau. O jei kaukia, tik pabėgčiau nuo tos nemandagios baisios vairuotojos. Rėkti negalima ir nereikia net ant galimų klientų. Rėkti yra sovietmečio metodas, jis nepadeda, tik parodo, kad žmogui pakrikę nervai. Kodėl pakrikę, gal ir galima suprast.
- 1 patinka
Comment
-
Manau užtenka pranešt pro mikrofoną (tegu ir prarūkytu balsu), kad toks ir toks ateina pasižymėti bilietą ir nejuda niekur iš vietos, kol tas nebūna padaryta. Įpratinus prie tokios tvarkos, galima prieiti prie UK(manau ir kitų šalių), kad net nepranešus, stovima ir laukiame, kol pasižymės/kiti keleiviai pradės reikšt pasipiktinimą keleiviu.Paskutinis taisė Garbanius; 2019.03.04, 18:49.
- 2 patinka
Comment
-
Ar tie mikrofonai veikia? Nepamenu, kad matęs būčiau nors kartą vairuotoją oer mikrafoną ką nors sakant. O jei ir buvo tai al kartą per kelis metus toks atvejis.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąManau užtenka pranešt pro mikrofoną (tegi ir prarūkytų balsu), kad toks ir toks ateina pasižymėti bilietą ir nejuda niekur iš vietos, kol tas nebūna padaryta. Įpratinus prie tokios tvarkos, galima prieiti prie UK(manau ir kitų šalių), kad net nepranešus, stovima ir laukiame, kol pasižymės/kiti keleiviai pradės reikšt pasipiktinimą keleiviu.
Pasiūlymas tai natūraliai geras, net nesuprantyu kodėl to nėra.
Comment
-
Veikia/turėtų veikti, juolab kad toks parko atnaujimas ant pat nosies...
Kodėl nėra padaryti tokie elementarūs dalykai, čia retorinis klausimas, pvz koks egiscrypth sakys, kad vairuotojo pareigose draudžiama kalbėtis su keleiviais, kiti sakys, kad jie gauna pinigus už barankos sukinėjimą, o ne už šnekas, treti teisinsis, kad 30metų dirbo ir viskas ok, nereikia čia ponų išmislų susigalvot
Comment
-
paprasčiausias būdas išvis nevažiuoti kol gerbiamasis nesugrįš ir nesusimokės, nes pinigai mokami ne nuo prasuktų ratų o nuo pradirbto laiko.Parašė Magician Rodyti pranešimąMikrofonai veikia. Prieš porą savaičių kaip tik rašiau apie vairuotoją kuris be jokių isterijų naudojantis mikrofonu ramiai susitvarkė.
Comment
-
taip kovo 20 diena perima 52 ir 53 , o balandi 55 ir 56Parašė Magician Rodyti pranešimąEina labai rimti gandai, kad 52 ir 53 mikroautobusus po kelių savaičių jau aptarnaus Kauno autobusai, o vėliau perims ir 55/56.
Panašu, kad Kautros eksperimentas baigiasi - bet gal kažkas su daugiau informacijos galėtų patikslinti, tiesa tai ar ne?
Comment
-
Čia vis dar gandai ar jau patvirtinta? Numerius keis ar 5x paliks?Parašė uksas Rodyti pranešimą
taip kovo 20 diena perima 52 ir 53 , o balandi 55 ir 56
Comment
-
Gandų lygį bus 68 69 64 ir t. t. bus ir pakeistos trasos,Parašė haveimooed Rodyti pranešimą
Čia vis dar gandai ar jau patvirtinta? Numerius keis ar 5x paliks?
Comment
-
O koks skirtumas jums ar už kautra ar už KA dirbti. Bent girdisi tokie gandai kad kartu kautros mikrai ateis su vairuotojaiisParašė ikarusas Rodyti pranešimąBent jau mum vairuotojam kolkas nieko nesako.
Comment
-
Egidijau neviena kart gyvai kalbejom puikiai pažysti iš matymo mane,valio je itik taip gausis,bet kai turi truliko kategorija likimas neaiškusParašė egiscrypth Rodyti pranešimą
O koks skirtumas jums ar už kautra ar už KA dirbti. Bent girdisi tokie gandai kad kartu kautros mikrai ateis su vairuotojaiis

Comment
-
Nauji tuoj bus trulikai ar vistiek nenori ant jų dirbt?Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
Egidijau neviena kart gyvai kalbejom puikiai pažysti iš matymo mane,valio je itik taip gausis,bet kai turi truliko kategorija likimas neaiškus


Comment
-
Kaip ir temsos naujosios bėdų pilnosParašė ssnaiperis Rodyti pranešimąVilniuje ne visi vairuotojai nori ant naujų troleibusų dirbti. Labiau ištikimi senesniems
Comment
-
Bet jei ir bus priskirtas mikriukas nemanau kad viena maršrutą ir teks brūžint įdės ir 33 44 67 per mėnesį bus iš anksto suplanuoti kokie bent 5 rezervai kurie reiškia kad gal teks ir su normaliu autobusu dirbtiParašė ikarusas Rodyti pranešimą
Egidijau neviena kart gyvai kalbejom puikiai pažysti iš matymo mane,valio je itik taip gausis,bet kai turi truliko kategorija likimas neaiškus


- 1 patinka
Comment
Comment