Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuo balandžio 10 dienos 42-ojo, 45-ojo ir 6-ojo A maršrutų autobusai bei 54-ojo maršruto maršrutiniai taksi nuo Breslaujos gatvės važiuos Prancūzų g., Alsėdžių g., Žarėnų g., Verkių g., o toliau – įprastais maršrutais. 34-ojo maršruto autobusai važiuos įprastu maršrutu.

    Tuo tarpu nuo gegužės 15 dienos Prancūzų gatvė nuo sankryžos su Kaišiadorių gatve bus uždaryta eismui. 34-ojo maršruto autobusai iš Kauno klinikinės ligoninės važiuos iki Kaišiadorių ir Prancūzų gatvių sankryžos. 42-ojo, 45-ojo ir 6A maršrutų autobusai bei 54-ojo maršruto maršrutiniai taksi važiuos įprastais maršrutais.



    http://www.kaunas.lt/2017/03/galerij...ekonstrukcija/

    Comment


      Gegužės 14d. vėl vyks Kauno dviračių lenktynės. Vėl bus uždarytas Čiurlionio tiltas ir Europos prospektas... autobusai aišku vaižiuos pagal pakeistą tvarkaratį.
      Klausimas tik toks... visuomet autobusams vykstant šioms varžyboms būna palikta atitverta eismo juosta per tiltą, dažniausia trečia, arba priespriešinio eismo...
      Ar vairuototojai būna tokie nesusipratėliai kur jiems važiuot, kai važiuoja, persirikiuoja iš jiems skirtos juostos ir užkerta kelią dviratininkams kurie kovoja dėl medalių?
      Šiemet esame sugalvoję daugiau priemonių? bet juk autikų vairuotojai "naglu snukiu" pervaziuoja ir nutraukia STOP juosta...

      Comment


        Tai ne čia reikia rašyti, o susisiekti su Kauno autobusai ir suderinti kokį nors instruktažą (priminimą), ką reiškia tos juostos
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Tai ne čia reikia rašyti, o susisiekti su Kauno autobusai ir suderinti kokį nors instruktažą (priminimą), ką reiškia tos juostos
          praitų metų situaciją galiu jums papasakoti kaip ten buvo. Imam 32 maršrutą - link Ringaudų važiuojant pagal nustatytus naujus planus reikėjo važiuot Karaliaus Mindaugo, Mindaugo Didžiojo tiltu, Minkovskių gatve ir paskui įprastomis gatvėmis atgal važiuojant link geležinkelio stoties per tiltą buvo palikta viena juosta. Bet buvo palikta bėda kurios neišsprendė savivaldybė ar kas tiksliai atsakingi už tai nežinau pravažiuot per tiltą ar visą mano minėtą lankstą laiko užtrunka tikrai skirtingai kurio nebuvo visiškai papildomai duota - parke dėl šito sakė važiuokit bet kaip o tą laiką dasivysit. Ne visiem vairuotojams nervai laiko ir važiavo ta palikta viena juosta skirta važiuot link geležinkelio stoties į tuos prižiūrinčius asmenis nekreipdami dėmesio kuris dar kažką bandė pasakyt duodavo grąžos ir tuojau pat užsičiaupdavo. Jei netyčia susitikdavo du autobusai toje vienoje juostoje vienas iš jų išvažiuodavo atitvertą stop linija juostą ir prasilenkę vėl grįždavo.
          Išspręsti šitą bėdą nėra sunku jei tam dėl tikros situacijos uždaroma gatvė koreguojamas maršrutas todėl reikia ir koreguoti grafikus dadėti laiko įveiktą apylanką ir viskas. O kaip buvo praitais metais nebuvo aplamai nekoreguojami nei grafikai tik premilinari apylanka kuriai nebuvo duota laiko.
          Kas pasekoje buvo autobusai kurie važiavo tvarkingai važiavo be grafiko kas netvarkingai nekreipdami dėmesio važiuodami prieš dviračių gaują važiavo pagal grafiką keli autobusai išvis nevažiavo tomis valandomis.

          Comment


            Parašė fosc Rodyti pranešimą
            Gegužės 14d. vėl vyks Kauno dviračių lenktynės. Vėl bus uždarytas Čiurlionio tiltas ir Europos prospektas... autobusai aišku vaižiuos pagal pakeistą tvarkaratį.
            Klausimas tik toks... visuomet autobusams vykstant šioms varžyboms būna palikta atitverta eismo juosta per tiltą, dažniausia trečia, arba priespriešinio eismo...
            Ar vairuototojai būna tokie nesusipratėliai kur jiems važiuot, kai važiuoja, persirikiuoja iš jiems skirtos juostos ir užkerta kelią dviratininkams kurie kovoja dėl medalių?
            Šiemet esame sugalvoję daugiau priemonių? bet juk autikų vairuotojai "naglu snukiu" pervaziuoja ir nutraukia STOP juosta...

            nes dėl tos vienos dienos niekas iš transporto skyriaus tiksliai nežinau kas koreguoja grafikus ir maršrutus nesivargina. Tą dieną maršrutai 32,35 ir kiti nebuvo pakoreguoti nereikėjo važiuot apylankomis tiksliau nebuvo laiko tam duota todėl ir važiavo visi kaip papuolė.
            Paskutinis taisė egiscrypth; 2017.04.19, 12:41.

            Comment


              Na tai kaip ir minėjau - problema yra iš KA pusės, kurie nepravedė instruktažo, kaip reikia važiuoti. Nesvarbu, kad tvarkaraščiai nėra keičiami. Laiką pasivysi per pietų pertrauką. Panevėžys, Šiauliai išvis atstovas gale turi 2 min. ir niekas ten neverkia dėl to. Vilniuje irgi per velomaratonus, kur keitėsi LABAI DAUG maršrutų ir trasų irgi anksčiau nesivargindavo niekas keisti tvarkaraščių. Bet niekas nenumirė ir niekas nevažiavo dviratininkų taranuoti.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Na tai kaip ir minėjau - problema yra iš KA pusės, kurie nepravedė instruktažo, kaip reikia važiuoti. Nesvarbu, kad tvarkaraščiai nėra keičiami. Laiką pasivysi per pietų pertrauką. Panevėžys, Šiauliai išvis atstovas gale turi 2 min. ir niekas ten neverkia dėl to. Vilniuje irgi per velomaratonus, kur keitėsi LABAI DAUG maršrutų ir trasų irgi anksčiau nesivargindavo niekas keisti tvarkaraščių. Bet niekas nenumirė ir niekas nevažiavo dviratininkų taranuoti.
                o Kaune kiek vėluojama tiek vėluojama niekas pietų sąskaita nedirba už dyką.
                Ne KA kaltė yra o ne pilnai suderinta renginių organizatorių su savivaldybe ar kokia kita instancija kuri atsakinga už uždaromas gatves. Pvz kaip buvo remontuojama Birštono gatvė dar tuometinį 11 maršrute per pamainą užsivėluodavo iki 1 valandos tai pravažiuodavo po vieną ratą mažiau

                Comment


                  Mokama už darbo valandas, tai ir gausi tiek, kiek turėjai plius už pavėluotą į pietus laiką.
                  O kad ten kažkas valandą vėluodavo, tai anokia čia tragedija. Vilniuje būna ir daugiau vėluoja ir praleidžia 2 ratus.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Mokama už darbo valandas, tai ir gausi tiek, kiek turėjai plius už pavėluotą į pietus laiką.
                    O kad ten kažkas valandą vėluodavo, tai anokia čia tragedija. Vilniuje būna ir daugiau vėluoja ir praleidžia 2 ratus.
                    mokama yra už suplanuotas ir skirtas tam maršrutui įveikti valandas o ne už realiai praleistas tam darbui valandas nieks nežiūri už papildomai praleistas minutes vėluojant

                    Comment


                      Mokama už darbo valandas (nuo atvykimo į parką iki išvykimo +/- kažkiek tai laiko pasiruošimui išvažiuoti ir autobuso pridavimui baigus darbą; jei vėluojama grįžti po darbo dėl, pavyzdžiui, spūsčių ar gedimo, pagal įstatymą turėtų būti mokama, bet praktiškai, tikriausiai ne), o ne už maršrute praleistą laiką. Taip reikalauja įstatymai.
                      Kaip papildoma skatinimo priemonė gali būti naudojamas tvarkaraščio laikymosi duomenys.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Mokama už darbo valandas (nuo atvykimo į parką iki išvykimo +/- kažkiek tai laiko pasiruošimui išvažiuoti ir autobuso pridavimui baigus darbą; jei vėluojama grįžti po darbo dėl, pavyzdžiui, spūsčių ar gedimo, pagal įstatymą turėtų būti mokama, bet praktiškai, tikriausiai ne), o ne už maršrute praleistą laiką. Taip reikalauja įstatymai.
                        Kaip papildoma skatinimo priemonė gali būti naudojamas tvarkaraščio laikymosi duomenys.
                        o iš tiesų yra mokama tik tame grafike už nustatytą laiką niekas nežiūri kiek daugiau laiko sugaištama dėl spūsčių aplamai nieko nemokama kas liečia dėl gedimo mokamas tik valandinis įkainis. Dar mokama 10 min paruošimui arba darbo baigimui (kuro užpylimas, inkasacija, pridavimas remontui ir pan.) ir 10 min pamainos perdavimas kitam vairuotojui priėmimas.

                        Comment


                          Mokama nuo darbo pradžios iki darbo pabaigos, kas patvirtinta grafiku. Ir kas ten per tą laiką nutinka, aišku, kad nemokama. Tačiau jei dėl spūsties ar gedimo tenka grįžti į parką jau po oficialaus darbo laiko pabaigos, aišku, tikriausiai nemokama, nes čia Lietuva. Įstatymai lieka popieriuje. Tačiau jei dėl kažkokių tai nuo vairuotojo nepriklausančių priežasčių jis negali atlikti reiso ar kelių, tai jam vis tiek alga kapsi.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Mokama nuo darbo pradžios iki darbo pabaigos, kas patvirtinta grafiku. Ir kas ten per tą laiką nutinka, aišku, kad nemokama. Tačiau jei dėl spūsties ar gedimo tenka grįžti į parką jau po oficialaus darbo laiko pabaigos, aišku, tikriausiai nemokama, nes čia Lietuva. Įstatymai lieka popieriuje. Tačiau jei dėl kažkokių tai nuo vairuotojo nepriklausančių priežasčių jis negali atlikti reiso ar kelių, tai jam vis tiek alga kapsi.
                            nuo liepos 1 dienos turėtų viskas biški gerėti nežymiai padidėti keliasdešimtimi centų valandinis atlyginimas aplamai visiem darbuotojams. Yra jau ir nustatytos naujos bilietų kainos kurios didės ne tik perkamų pas vairuotoją bet ir e-bilietų pokolkas nėra žinoma tik to data.

                            Comment


                              Tai bus euras, įtariu, pas vairuotoją, o e-bilietas apie 80 ct. Mikrobų bilietai irgi tikriausiai brangs, kitaip gausis negeras dalykas, jei autobuse ir troleibuse perkamo kaina bus vienoda kaip mikrobe, tai dalis keleivių, neturinčių e-bilieto nutekės į mikrobus.

                              Comment


                                Paskelbti tvarkaraščiai nuo 05.02
                                http://stops.lt/kaunas/

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Tai bus euras, įtariu, pas vairuotoją, o e-bilietas apie 80 ct. Mikrobų bilietai irgi tikriausiai brangs, kitaip gausis negeras dalykas, jei autobuse ir troleibuse perkamo kaina bus vienoda kaip mikrobe, tai dalis keleivių, neturinčių e-bilieto nutekės į mikrobus.
                                  turėtų mikriukai nebrangt o suvienodėti kaina perkamų bilietų kaina pas vairuotoją.

                                  Comment


                                    Na panašu, kad kalbos pagaliau virsta darbais
                                    CVP jau yra užregistruoti 2 naujų troleibusų pirkimo konkursai, kuriais bendrai bus bandoma nupirkti 80 troleibusų.

                                    Comment


                                      Aleliuja Pats laikas jau būtų, Galėtų šiap daryt kažkaip taip: 40 naujų 12 metrų, 20 naujų 12 metrų su autonomine eiga, ir 20 naujų 18 metrų.
                                      Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                      Comment


                                        O kodėl du konkursai? Kam reikalingi skirtingų modelių troleibusai? O esant dviem konkursams taip gali atsitikti, kad vieną laimės, tarkim Solaris, o kitą - Škoda. Ir nors abu gamina troleibusus viename kėbule (Solario), bet elektronika ir elektrinė dalis skirtingos...

                                        Comment


                                          Prašom išmokt bent kiek pažiūrėt į duotą šaltinį. Vienas konkursas yra žaliasis pirkimas. Tiesiog protingai panaudojo žalioms technologijoms skirtus pirkt pinigus 20 troleibusų, o kiti eis iš reguliaraus biudžeto.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X