Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    As itariu, kad galvoja apie greita maarsuta tarp Silainiu ir Centro, bet pradziai tuomet reiketu ekspermentuoti su trumpa technika.
    Teisingai itari. Jis bus greitasis tarp Šilainių ir Centro. Dabar laukiama Susisiekimo Ministerijos leidimo, nes tokių autobusų Lietuvoje dar nebuvo. Jeigu bus leidimas (manau kad bus), tai bus nupirkti 3-4 tokie autobusai.

    Comment


      Sveiki siandien dvigubas Den Oudsten dirba 29 marsrutu. Gal kas galetu uzfiksuoti ji besisukanti tarp oro uosto posukiu?

      Comment


        Per Kauno naktis teko pasivažinėti 37N. Mano didžiuliai nuostabai negalima "išmušti" e-bilieto. Teko pirkti grynais. Kodėl toks sprendimas priimtas naktiniam maršrutui? Vienas dalykas labai nepatogu, kadangi autobusas buvo pilnas žmonių, tai pusė turbūt apskritai nesusimokėjo. O šiaip linksmas važiavimas buvo pilnu autobusu . O ir vairuotoja ne pėščia, mina kaip išprotėjus.
        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

        Comment


          Pagal idėją turėjo padaryt, kad terminuoti negalioja naktiniams, bet man kažkas irgi skundėsi, kad ir vienkartinio nepavykdavo su ebilietu išmušt naktiniame... Bene klaida padartyta bus? Pats vienkartinį norėjai mušt ar terminuotą, kuris negalioja naktiniuose?

          Comment


            Kadangi bilietas iš vairuotojo kainuoja 2.40, paprasčiausiai tai puikus būdas nulupti nuo keleivio 40-čia centų brangiau. Tačiau taip pat reiktų paminėti, kad tokiu atveju daug lengviau išlaikyti naktinius maršrutus Kauno mieste.

            Comment


              Vienkartinį bandžiau po 2 Lt. Ant išmušimo aparato rašė "Blokuotas".
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                Parašė Traf Rodyti pranešimą
                Kadangi bilietas iš vairuotojo kainuoja 2.40, paprasčiausiai tai puikus būdas nulupti nuo keleivio 40-čia centų brangiau. Tačiau taip pat reiktų paminėti, kad tokiu atveju daug lengviau išlaikyti naktinius maršrutus Kauno mieste.
                Esmė, kad paskelbta, kad negalioja tik terminuoti, o vienkartiniai turi galioti. Todėl ir įtarti galima klaidą. Jei būtų kaip sakai tai būtų paprasčiausiai tą ir pranešę.
                Dėl nulupimo ir uždirbimo abejočiau, nes: jei nenuskaito nemažai žmonių (visgi nemaža dalis jau padauginusių, be to ir kontrolė negresia) tiesiog neperka bilieto. Taip pat jei perka, kai kurie perka po 1,20Lt (nors priklausytu pilna kaina).
                Taigi manyčiau, kad nenuskaitymas kaip tik mažintų pajamas.

                Comment


                  Labas vakaras,
                  Esu besidomintis viešuoju transportu, bet apie tai kol kas išmanau nedaug.
                  Noriu paklausti klausimo. Kas kauno autobusuose nustato, koks autobusas važiuos kokiu maršrutu?
                  Ir dar vienas dalykas, kodėl Kaune nėra įrašomi nauji arba perrašomi seni stotelių pavadinimai? Kai kuriuose maršrutuose, tai visame maršrute pasako vos pusę stotelių, nes kiti pavadinimai yra pasikeitę, bet neįrašyti.
                  Vilniuje tokios praktikos tikrai nesutiksi.

                  Comment


                    1. Koks autobusas kokiu maršrutu važiuos, nustato dispečerinė, kuri ir sudarinėja vairuotojams grafikus.
                    2. Kaune, kiek teko man matyti, stoteles perrašo tiek viduje, tiek ir stotelėse
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Parašė booraz Rodyti pranešimą
                      Per Kauno naktis teko pasivažinėti 37N. Mano didžiuliai nuostabai negalima "išmušti" e-bilieto. Teko pirkti grynais. Kodėl toks sprendimas priimtas naktiniam maršrutui? Vienas dalykas labai nepatogu, kadangi autobusas buvo pilnas žmonių, tai pusė turbūt apskritai nesusimokėjo. O šiaip linksmas važiavimas buvo pilnu autobusu . O ir vairuotoja ne pėščia, mina kaip išprotėjus.
                      Šių metų pavasarį Kauno miesto Taryba priėmė sprendimą naktiniuose maršrutuose neleisti naudotis įprastiniais bilietais. Dabar bilietas turi būti perkamas tik iš vairuotojo.

                      Kodėl manai, kad pusė nesusimokėjo? Vairuotojas (šiuo atveju - vairuotoja) privalo sužiūrėti, kad kiekvienas įsigytų bilietą, nes, kaip minėjau, turimi negalioja.

                      Dėl minimo „kaip išprotėjus“ - linkstu abejoti, ar tikrai jau taip buvo. Veikiausiai važiavo tiesiog greičiau negu dienos metu. O kitaip lyginant - normaliu greičiu, kokiu dienos metu pilni keleivių autobusai važiuoja Vakarų Europoje.
                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Pagal idėją turėjo padaryt, kad terminuoti negalioja naktiniams, bet man kažkas irgi skundėsi, kad ir vienkartinio nepavykdavo su ebilietu išmušt naktiniame... Bene klaida padartyta bus? Pats vienkartinį norėjai mušt ar terminuotą, kuris negalioja naktiniuose?
                      Kaip jau minėjau, o ir www.kvt.lt parašyta - dieniniai įprastiniai bilietai naktiniuose maršrutuose Kaune negalioja. Toks yra Tarybos sprendimas.
                      Parašė Traf Rodyti pranešimą
                      Kadangi bilietas iš vairuotojo kainuoja 2.40, paprasčiausiai tai puikus būdas nulupti nuo keleivio 40-čia centų brangiau. Tačiau taip pat reiktų paminėti, kad tokiu atveju daug lengviau išlaikyti naktinius maršrutus Kauno mieste.
                      Nulupimu to nepavadinčiau. Naktinių maršrutų vairuotojams pagal įstatymą yra mokamas didesnis atlyginimas. Didesnes išlaidas turi juk kas nors padengti. Miesto savivaldybė vežėjui skolinga didelius pinigus, todėl, jei yra pasirinkimas - naikinti naktinius maršrutus ar juos išsaugoti, bet šiek tiek kilstelint kainą - manau, kad geriau kilstelėti kainą ir maršrutus palikti.
                      Paskutinis taisė Ametistas; 2014.09.08, 21:00.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                        Kodėl manai, kad pusė nesusimokėjo?
                        Praeiti iš galo į priekį ar bent jau nuo vidurio į priekį buvo praktiškai neįmanoma, tie kurie įlipo per vidurį ar gale tikrai nesugebėjo prieiti prie vairuotojos ir susimokėti.

                        Dėl minimo „kaip išprotėjus“ - linkstu abejoti, ar tikrai jau taip buvo.
                        Čia iš gerosios pusės "kaip išprotėjus". Tikrai smagu, kai autobusas važiuoja normaliu greičiu.
                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Esmė, kad paskelbta, kad negalioja tik terminuoti, o vienkartiniai turi galioti. Todėl ir įtarti galima klaidą. Jei būtų kaip sakai tai būtų paprasčiausiai tą ir pranešę.
                          Dėl nulupimo ir uždirbimo abejočiau, nes: jei nenuskaito nemažai žmonių (visgi nemaža dalis jau padauginusių, be to ir kontrolė negresia) tiesiog neperka bilieto. Taip pat jei perka, kai kurie perka po 1,20Lt (nors priklausytu pilna kaina).
                          Taigi manyčiau, kad nenuskaitymas kaip tik mažintų pajamas.
                          Teisybė. Dabar pažiūrėjau http://www.kvt.lt/bilietu_kainos ir čia iš tiesų nerašoma, kad įprasti vienkartiniai e. bilietai negaliotų naktiniuose.

                          Galbūt sprendimas blokuoti komposterius priimtas dėl to, kad kiti žmonės, nežinodami šio Tarybos sprendimo, tiesiog pasižymi savo e. bilietus su nuolaida. Kita vertus, situaciją reikės išsiaiškinti.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė booraz Rodyti pranešimą
                            Praeiti iš galo į priekį ar bent jau nuo vidurio į priekį buvo praktiškai neįmanoma, tie kurie įlipo per vidurį ar gale tikrai nesugebėjo prieiti prie vairuotojos ir susimokėti.
                            Deja, bet Keleivių ir bagažo vežimo taisyklėse nurodyta, kad keleivis privalo būti įsigijęs bilietą. Taip pat savivaldybės patvirtintose taisyklėse nurodoma, kad turi būti įlipama pro priekines duris. Jei keleivis nusprendė įlipti pro kitas duris ir susiduria su kliūtimis įsigyti bilietą - jis neša asmeninę atsakomybę dėl neįsigyto bilieto. Kokios problemos buvo keleiviui įlipti pro priekines duris?
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė Komentatorius Rodyti pranešimą
                              <...>
                              Ir dar vienas dalykas, kodėl Kaune nėra įrašomi nauji arba perrašomi seni stotelių pavadinimai?
                              Gyvenimas nestovi vietoje, todėl ir stotelių pavadinimai keičiami pagal poreikį arba sulaukus prašymo.
                              Parašė Komentatorius Rodyti pranešimą
                              Kai kuriuose maršrutuose, tai visame maršrute pasako vos pusę stotelių, nes kiti pavadinimai yra pasikeitę, bet neįrašyti.
                              Kuriuose maršrutuose taip yra ir kokių stotelių nepraneša transporto viduje pro garsiakalbius?
                              Parašė Komentatorius Rodyti pranešimą
                              Vilniuje tokios praktikos tikrai nesutiksi.
                              Netiesa - tokia praktika Vilniuje irgi yra.

                              Siūlau laisvalaikiu pasiskaityti asociacijos tinklaraštį http://tinklarastis.nvtka.lt, taip pat kolegų tinklalapį www.ebus.lt bei prisijungti prie asociacijos - www.nvtka.lt
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Autobuse buvo gal kokį 150-200 žmonių, turiu nuotraukų, bet iš jų neis suprasti. Stovint nereikėjo net laikytis, vienas bandė prie ažuolyno pradžioje išlipti, tai išlipo už zoologijos sodo
                                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                Comment


                                  32 - amen nesako važiuojant į Ringaudų pusę (Suvalkiečių g, Stirnų g, seniūnija, mechanikos fakultetas, varžupio g) , o važiuojant link stoties nesako (Kauno šiltadaržiai ir tų pačių, kurias išvardinau)
                                  38 ir 21 nesako "biurų centras"

                                  Comment


                                    Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                    Autobuse buvo gal kokį 150-200 žmonių, turiu nuotraukų, bet iš jų neis suprasti. Stovint nereikėjo net laikytis, vienas bandė prie ažuolyno pradžioje išlipti, tai išlipo už zoologijos sodo
                                    Tiek žmonių į 12 metrų autobusą (būtent tokie važinėja 37N maršrutu) fiziškai netilptų.

                                    Bet iš aprašymo supratau, kad pergrūstas. Buvo koks nors renginys, ar kiekvieną savaitgalį jie tokie pergrūsti?
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Kauno naktys.
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        Parašė Komentatorius Rodyti pranešimą
                                        32 - amen nesako važiuojant į Ringaudų pusę (Suvalkiečių g, Stirnų g, seniūnija, mechanikos fakultetas, varžupio g) , o važiuojant link stoties nesako (Kauno šiltadaržiai ir tų pačių, kurias išvardinau)
                                        38 ir 21 nesako "biurų centras"
                                        Dėkui. Iš tiesų informacija būtų dar vertingesnė jei pasakytumėte bent 5 autobusų garažinius numerius, kuriuose tų stotelių nepraneša (nepaisant fakto, kad, kaip supratau, nepraneša visuose autobusuose). Čia tiesiog dėl komplikuoto biurokratinio bendravimo būdo Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriuje. Jiems kol fakto kaip blyno ant lėkštės nepateiki, tol jie ir toliau sau sėdi nejudindami piršto, kad ką nors padarytų dėl keliamos problemos sprendimo - toks įspūdis susidaro gavus jų atsakymus, kuriuose tiesiog persismelkęs tingumas ir bandymas vis kaip nors atsifutbolinti nuo darbo.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                          Kauno naktys.
                                          Vadinasi, situacija buvo vienkartinė. Organizatoriai nepasirūpino geresniu susisiekimu po renginio - nesusitarė su savivaldybė ar vežėju. O ir Transporto ir eismo organizavimo skyrius galėjo suorganizuoti papildomų reisų. Juk tokius po kitų renginių organizuoja. Apie renginį tikrai savivaldybė žinojo, nes leidimus renginiui turėjo išduoti, tad informaciją apie renginį turėjo. Tai ir parodo, kad savivaldybė yra tingi ir neveikli.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X