Parašė disident
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Konkretūs , bet ne viešai diskutuoti apie tai. Tai kviesk prie jų ir pamatysi , ar pats su dantim išlipsi iš troliko ar autobusoParašė taspac Rodyti pranešimąCia konkretus faktai ar VBS? Nes nelabai tikiu. As esu nekarta skambines, niekas nieko nesuzinojo. Galu gale jei kviestu troleibusu parkas, neitu gi su visa imone aiskintis. Cia manau labiau bijojimas buti aktyviu, nes visada lengviau uzsimerkti.
bet ,kad vairuotojams reikėtų to saugos pultelio , ar kažko panašaus , tai 100 procentų už esu.
Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Ir beto , investavo į tą sistemą GPS , ar kaip ji vadinasi (šitoj sritį aš žalias) ,kur mato realiu laiku kur yra trolikas , ar autobusas , tai nemanau , kad būtu kliūčių su saugos tarnyba susiderinti , skirti pinigėlių apsaugai , tuo labiau "ARGUS" vykdo kontrolę , galėtų pasiūlyti parkams pasiūlymus , ar kažką panašaus.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Pritariu , bet jau vistiek ženklas duotas būtų , reagavimas vyktų kažkoks tai vistiekParašė OneMillion Rodyti pranešimąKartais buna tokiu situaciju, kai nepades cia ir dabar argus, vosokie mygtukaiar gps.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Kokia tokio argumento prasme?Parašė OneMillion Rodyti pranešimąKartais buna tokiu situaciju, kai nepades cia ir dabar argus, vosokie mygtukaiar gps.
Visko bus. Ta pati galima pasakyti apie ne VT situacijas, kur nepades (nespes) nei policija, nei greitoji. Betikslis pasakymas
Apsauga cia butu neefektyvu, tokiems chuliganams tik policija turi buti kvieciama ir net nereikia jokiu sutarciu sudarinet ir pinigu moketi.
Comment
-
Man ir taip atrodo, padidintu VT patraukluma ir panasu, kad reikia tik noro. Nebent vairuotojai patys nenores terliotis su protokolu iforminimais kaip liudytojai ir pan.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Apsauga cia butu neefektyvu, tokiems chuliganams tik policija turi buti kvieciama ir net nereikia jokiu sutarciu sudarinet ir pinigu moketi.
Comment
-
Tada prasideda teismų slenkščių minimai , nu žodžiu daug "chlapato" , jei tas chuliganas neprisipažins. Bet daryt kažką tai reikia.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMan ir taip atrodo, padidintu VT patraukluma ir panasu, kad reikia tik noro. Nebent vairuotojai patys nenores terliotis su protokolu iforminimais kaip liudytojai ir pan.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Apie tą Valančiaus pvž nieko nežinau , tai jug gali paspausti prieš , jug mato incidentą , kad bus kažkas ir pan.Parašė OneMillion Rodyti pranešimąGulintis be samones vairuotojas negalejo issikviesti pareigunu, kai dauguma keleiviu spruko is troleibuso… sau galvose mygtukus issijunkite su rozinem svajonem, kaip pvz 37N per Valanciaus
) grizkite i realybe ir ivertinkite situacija ne tik is savo boksto.
Vat ir apie tai pagalvot reiktu.
Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Ar yra tose savivaldybybės įmonėse nors koks viršinykėlis su pawtais, galintis rimtai užsiimti šituo reikalu? Panašiai būna su stovėjimo aišktelėm. Valdiškos įmonės darbuotojas, vykdydamas savo pareigas, literaliai gauna į straublį už tų pačių pareigų vykdymą, o įmonės valdžia tik sugeba myžčiot, tipo, užsirakink vairinėj, neeskaluok konflikto, nepasiduok provokacijoms ir pan., o jeigu neturi ką veikti, tai gali bandyt prisiteisti žalos atlyginimą privataus kaltinimo tvarka. Kaip tada jaustis kitiems darbuotojams, kurie dar nenukentėjo? Kokia yra moralė, kai darbuotojai į darbą eina kaip į frontą? Ar nėra ten kažkokio juridinio skyriaus, kuris pats atstovautų darbuotoją tesmuose, prisiteistų neturtines žalas įmonės vardu ir išmokėtų kompensacijas ne tik nukentėjusiam, bet ir kitiems darbuotojams moraliniam klimatui pagerinti. Kitaip sakant, darbuotojai turi jausti, kad savivaldybė ir įmonės valdžia juos gins ir palaikys, esant reikalui, o ne paliks patiems kapstytis. Ar gal reiktų vairuotojams kurti savigynos būrius ir ginkluotis, jeigu vadovybė sėdi šlapiais klynais šituo klausimu?Parašė OneMillion Rodyti pranešimąAutrolis kaip visada nutyli,antradienio vakara 8 mars, 284 troleibuso vairuotoja sumuse du apsvaige chuliganai, gyvos vietos neliko...ejo drausminti ir gavo neblogai...o Sirvinskas sako reikejo uzsidaryti kabinoje...va tau ir virsininko patarimas,o jei butu islauze tureklus, tai kaltas vairuotojas...
Comment
-
Su juridiniais skyriais, atstovaujančiais darbuotoją teismuose visoje Lietuvoje problema. Nėra jų ir gydymo įstaigose, ir gydytojai taip pat neginami nuo šitų dalykų, o pacientai taip pat būna ir agresyvūs, ir girti, ir patys nežinantys, ko nori, prisižiūrėję Janutienės laidų bei iš bukumo paduoda gydytojus į teismą.Parašė r08n Rodyti pranešimą? Ar nėra ten kažkokio juridinio skyriaus, kuris pats atstovautų darbuotoją tesmuose, prisiteistų neturtines žalas įmonės vardu ir išmokėtų kompensacijas ne tik nukentėjusiam, bet ir kitiems darbuotojams moraliniam klimatui pagerinti.
Comment
-
Įsigaliojus Kauno apygardos teismo 2014 m. kovo 3 d. nutarčiai, nutraukiamas 92-ojo maršrutinių taksi maršruto „Kauno pilis – Raudondvaris“ eismas.
Transporto ir eismo organizavimo skyrius
http://www.kvt.lt/index.php?id=691
Comment
-
Atsiprašau, jog nenurodau šaltinio (galbūt atrasit ir papildysite), jog pats nuostolingiausias maršrutas Kaune yra 48 Kauno pilis - Raudondvaris. Per metus generuojantis apie 1,5mln. lt nuostolių. Nelikus maršrutinio taksi, šio maršruto nuostoliai neišvengiamai mažės, o kartu padaugės keleivių į Kaniūkus važiuojančiuose maršrutuose. Be to, autobusu daugiausiai važiuoja lengvatiniai keleviai, o mokantys pilną kainą dažniau pasirenka maršrutinį taksi.
Comment
-
Nieko keisto, vakar maciau ilga Den oudsen autobusa sitam marsute. Dar reiketu derinimo su 44, nes matau, kad vienas paskui kita vazineja. O pats 44 buna netgi pergrustas stovinciu keleiviu..Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąAtsiprašau, jog nenurodau šaltinio (galbūt atrasit ir papildysite), jog pats nuostolingiausias maršrutas Kaune yra 48 Kauno pilis - Raudondvaris. Per metus generuojantis apie 1,5mln. lt nuostolių. Nelikus maršrutinio taksi, šio maršruto nuostoliai neišvengiamai mažės, o kartu padaugės keleivių į Kaniūkus važiuojančiuose maršrutuose. Be to, autobusu daugiausiai važiuoja lengvatiniai keleviai, o mokantys pilną kainą dažniau pasirenka maršrutinį taksi.
Comment
-
Siūlyčiau 48 paversti pusiau greituoju: išmesti kai kurias stoteles toje atkarpoje, kur važiuoja troleibusai. Tai stotelės tokios kaip Gervių g., Vyžuonos g., Žagarės g. Manau, kad pagrindinis keleivių srautas važiuoja iki Pilies.Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąAtsiprašau, jog nenurodau šaltinio (galbūt atrasit ir papildysite), jog pats nuostolingiausias maršrutas Kaune yra 48 Kauno pilis - Raudondvaris. Per metus generuojantis apie 1,5mln. lt nuostolių. Nelikus maršrutinio taksi, šio maršruto nuostoliai neišvengiamai mažės, o kartu padaugės keleivių į Kaniūkus važiuojančiuose maršrutuose. Be to, autobusu daugiausiai važiuoja lengvatiniai keleviai, o mokantys pilną kainą dažniau pasirenka maršrutinį taksi.
Comment
-
Matant kaip greitai Kaune kelią skinasi greitieji maršrutai, kažin ar tai realu. Be to šiuo atveju, greitųjų autobusų funkciją atlieka rajoninis transportas, kuris kursuoja gana dažnai ir važiuoja greičiau už miesto transportą, tačiau nevažiuoja pro pagrindinį Raudondvario gyvenamąjį kvartalą.Parašė disident Rodyti pranešimąSiūlyčiau 48 paversti pusiau greituoju: išmesti kai kurias stoteles toje atkarpoje, kur važiuoja troleibusai. Tai stotelės tokios kaip Gervių g., Vyžuonos g., Žagarės g. Manau, kad pagrindinis keleivių srautas važiuoja iki Pilies.
Logiška būtų, kad rajono savivaldybė prisidėtų prie 48 autobuso išlaikymo, gal tada atsirastų poreikis labiau derinti rajoninį ir miesto transportą.
Comment
-
O kur to skelbto konkurso vasario 27 dienos kaip buvo skelbta, nugaletojai,ar jau visai uzmirsot apie ji! Ar viskas vyksta ticharia?Parašė Tautvis Rodyti pranešimąĮsigaliojus Kauno apygardos teismo 2014 m. kovo 3 d. nutarčiai, nutraukiamas 92-ojo maršrutinių taksi maršruto „Kauno pilis – Raudondvaris“ eismas.
Transporto ir eismo organizavimo skyrius
http://www.kvt.lt/index.php?id=691
Comment
-
Parašė uksas Rodyti pranešimąO kur to skelbto konkurso vasario 27 dienos kaip buvo skelbta, nugaletojai,ar jau visai uzmirsot apie ji! Ar viskas vyksta ticharia?
"2014-02-24 įvyko vežėjo (operatoriaus) parinkimo keleiviams vežti reguliariais reisais vietinio susisiekimo kelių transporto maršrutais konkurso dokumentų vokų su vežėjų (operatorių) pateiktais konkurso pasiūlymais atplėšimas. Šiuo metu vykdomas vežėjų (operatorių) pasiūlymuose pateiktų kvalifikacinių duomenų atitikimo vežėjo (operatoriaus) parinkimo keleiviams vežti reguliariais reisais vietinio susisiekimo kelių transporto maršrutais konkurso sąlygų apraše nustatytiems kvalifikaciniams reikalavimams nagrinėjimas. Kol nagrinėjami pasiūlymai, pateikti bet kokią informaciją susijusią su konkursu draudžia įstatymai."
Comment
Comment