Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Teisingai, nesako visuose autobusuose, nes tiesiog yra neįrašyti įrašai Pasako "kita stotelė" ir viskas.
    Manau, kad dar yra ir daugiau stotelių, kurių nesako per garsiakalbius.

    Comment


      Galbūt būtų užtekę tiesiog ilgo autobuso.
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
        Dėkui. Iš tiesų informacija būtų dar vertingesnė jei pasakytumėte bent 5 autobusų garažinius numerius, kuriuose tų stotelių nepraneša (nepaisant fakto, kad, kaip supratau, nepraneša visuose autobusuose). Čia tiesiog dėl komplikuoto biurokratinio bendravimo būdo Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriuje. Jiems kol fakto kaip blyno ant lėkštės nepateiki, tol jie ir toliau sau sėdi nejudindami piršto, kad ką nors padarytų dėl keliamos problemos sprendimo - toks įspūdis susidaro gavus jų atsakymus, kuriuose tiesiog persismelkęs tingumas ir bandymas vis kaip nors atsifutbolinti nuo darbo.
        Visuose troleibusuose "Studentų skvero" stotelė (taip pat kada skelbiama "kita stotelė", plius dar kažkas apie tobulėjimą ir t.t.) skelbiama labai tyliai, ir atrodo, kad stotelė visai neskelbiama, nors garsinis-informacinis signalas apie privažiuotą stotelę yra.

        Įdomu ar sugrįš ta pati troleibusų stotelių pavadinimų garsintoja (Neringa Levulienė) įrašyti naujų stotelių Parodos /K. Petrausko gatvėse? Kažkada kiek pamenu buvo atnaujintos stotelės, kaip Eivenių g., ir įrašytos naujos kaip Nuokalnės g. ir t.t. Jos balsas vienas malonesnių kuriuos man teko girdėti viešojo transporto stotelių informavimo sistemose.

        Comment


          Parašė booraz Rodyti pranešimą
          Galbūt būtų užtekę tiesiog ilgo autobuso.
          Dėl techninių priežasčių 18 metrų autobusas negali būti leidžiamas į maršrutus, kurie eina į Parodos g. kalną. O 15 metrų autobusų Kaune jau turbūt nebeeksploatuoja - senokai mačiau gatvėse.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė Lich Rodyti pranešimą
            Įdomu ar sugrįš ta pati troleibusų stotelių pavadinimų garsintoja (Neringa Levulienė) įrašyti naujų stotelių Parodos /K. Petrausko gatvėse? Kažkada kiek pamenu buvo atnaujintos stotelės, kaip Eivenių g., ir įrašytos naujos kaip Nuokalnės g. ir t.t. Jos balsas vienas malonesnių kuriuos man teko girdėti viešojo transporto stotelių informavimo sistemose.
            Labai abejočiau, nors sutinku, kad būtent šios įgarsintojos balso tembras yra labai malonus. Stotelių pavadinimai skelbiami garsiai ir aiškiai, ko negalima pasakyti apie visas naująsias stoteles, kurios įgarsintos tyliai pamurmant.

            Comment


              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
              1. Koks autobusas kokiu maršrutu važiuos, nustato dispečerinė, kuri ir sudarinėja vairuotojams grafikus.
              2. Kaune, kiek teko man matyti, stoteles perrašo tiek viduje, tiek ir stotelėse
              Sudaro grafika menesiui kokiu marsrutu vaziuosi, o kokiu grafiku ateina i duota telefona sms is vakaro.

              Parašė Komentatorius Rodyti pranešimą
              32 - amen nesako važiuojant į Ringaudų pusę (Suvalkiečių g, Stirnų g, seniūnija, mechanikos fakultetas, varžupio g) , o važiuojant link stoties nesako (Kauno šiltadaržiai ir tų pačių, kurias išvardinau)
              38 ir 21 nesako "biurų centras"

              Neperasyta juostele seno tipo dar uzsilikus,ir igarsintoja dar atostogauja


              Jau nauji kautros mikroautobusai yra
              Naujieji bendrovės „Kautra" simbolika papuošti mikroautobusai kauniečiams bus pristatyti rugpjūčio 9 dieną, 13 valandą, prie miesto savivaldybės pastato.
              http://www.ebus.lt/autobusu-pasaulio...autobusai.html
              Paskutinis taisė uksas; 2014.09.09, 09:35.

              Comment


                [QUOTE=Traf;826788]Labai abejočiau, nors sutinku, kad būtent šios įgarsintojos balso tembras yra labai malonus. Stotelių pavadinimai skelbiami garsiai ir aiškiai, ko negalima pasakyti apie visas naująsias stoteles, kurios įgarsintos tyliai pamurmant.[/QUOTEI

                iki R. Jokubauskaites igarsinimo Vilniaus VT, buvo pati tolbuliausia ir labiausiai vykusi sustojimu praneseja.

                Comment


                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  O 15 metrų autobusų Kaune jau turbūt nebeeksploatuoja - senokai mačiau gatvėse.
                  Eksploatuojami 3 "šimtakojai" 14,5 metro autobusai (1083, 2213 ir 2214). Jie taip vadinami dėl parazitinio trečio tilto (tinginio). Beje, 2214 dažnai naudojamas užsakymams, nenustebkite jį pamatę kitame mieste. Ir už "šimtakojų" vairavimą, kaip ir sudvejintų autobusų, mokama 0,85Lt/h priemoka. Todėl vairuotojai šiuos autobusus labai saugo ir prižiūri.
                  Paskutinis taisė Virtęs pelenais; 2014.09.09, 09:46.

                  Comment


                    [QUOTE=Nerijus_kns;826832]
                    Parašė Traf Rodyti pranešimą
                    Labai abejočiau, nors sutinku, kad būtent šios įgarsintojos balso tembras yra labai malonus. Stotelių pavadinimai skelbiami garsiai ir aiškiai, ko negalima pasakyti apie visas naująsias stoteles, kurios įgarsintos tyliai pamurmant.[/QUOTEI

                    iki R. Jokubauskaites igarsinimo Vilniaus VT, buvo pati tolbuliausia ir labiausiai vykusi sustojimu praneseja.
                    Vilniaus igarsinimas man irgi labai solidus palygint su Kauno: Kaune autobusams vienaip, troleibusams kitaip, naujos stoteles dar kitaip, tikrai nesolidu. Ir dar.. Man Vilniuj patinka, kad sako pvz: Latviu stotele, kita Seliu stotele.

                    Comment


                      Parašė uksas Rodyti pranešimą
                      Sudaro grafika menesiui kokiu marsrutu vaziuosi, o kokiu grafiku ateina i duota telefona sms is vakaro.
                      Na, aš pasakiau tendenciją, kaip grafikai vairuotojams sudarinėjami Vilniuje. Nesistebiu, kad skirtinguose miestuose sava tvarka
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Pristatyti nauji Kauno mikroautobusai.

                        http://kaunas.kasvyksta.lt/2014/09/0...ikroautobusai/

                        Comment


                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                          Dėl techninių priežasčių 18 metrų autobusas negali būti leidžiamas į maršrutus, kurie eina į Parodos g. kalną. O 15 metrų autobusų Kaune jau turbūt nebeeksploatuoja - senokai mačiau gatvėse.
                          Tos techninės priežastys - čia kelintų metų pasiteisinimas? Žemagrindžiu ilgu Den Oudsten 39 maršrutu į Dainų slėnio kalną tiesiog užskridom, nors žmonių jame buvo tikrai nemažai.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Nepatenkintų maršrutinių taksi reforma kauniečių paguodai – patogūs mikroautobusai
                            Šalia Kauno savivaldybės bendrovė „Kautra“ antradienį pristatė pirmuosius keleivių poreikiams perdarytus mikroautobusus „Mercedes Benz Sprinter“. Jie nuo rugsėjo vidurio iki metų pabaigos pakeis visas dabar važinėjančias maršrutinių taksi mašinas


                            Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz3CoqOiV8M
                            Follow us: @15minlt on Twitter | 15min on Facebook

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Tos techninės priežastys - čia kelintų metų pasiteisinimas? Žemagrindžiu ilgu Den Oudsten 39 maršrutu į Dainų slėnio kalną tiesiog užskridom, nors žmonių jame buvo tikrai nemažai.
                              Ne aš tai sugalvojau, ne manęs ir klausk Matau dvi rimčiausias galimas priežastis: apie 1990 m. važiuojant į kalną 18 m Ikarus autobusui ir lūžus priekabos jungčiai, įvyko didelė avarija ir buvo daug sužeistų. Galbūt bijoma daugiau rizikuoti. Kita priežastis - paprastai 18 metrų autobusų varikliai nėra pakankamai galingi, kad įvažiuotų į tokį statų kalną, kaip Parodos. Žiemą net 12 metrų autobusai papusčius sunkiai įvažiuoja. Nusileisti nuo kalno 18 m autobusui žiemą irgi kiltų keblumų. Parodos g. kalno lydinti su Dainų slėnio kalnu neverta - pastarasis bent perpus mažesnio nuolydžio.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Būtent dėl to, kad ilgas autobusas yra ilgas, jame montuojami galingesni varikliai O ir su Dainų slėniu lyginu dėl to, kad šis kalnas Den Oudsten'ui buvo vieni niekai. Tai reiškia, kad į Parodos kalną jis važiuotų sunkiai kaip ir visi, bet užvažiuotų.

                                Suprantu, kad Ikarusų laikais ten ilgam autobusui buvo ne vieta, tačiau dabar jau visai kitokia situacija. Spėju, kad net nebuvo bandoma į kalną įvaryti tuščią be keleivių kad ir nežemagrindį Berkhof ar Den Oudsten.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Būtent dėl to, kad ilgas autobusas yra ilgas, jame montuojami galingesni varikliai O ir su Dainų slėniu lyginu dėl to, kad šis kalnas Den Oudsten'ui buvo vieni niekai. Tai reiškia, kad į Parodos kalną jis važiuotų sunkiai kaip ir visi, bet užvažiuotų.

                                  Suprantu, kad Ikarusų laikais ten ilgam autobusui buvo ne vieta, tačiau dabar jau visai kitokia situacija. Spėju, kad net nebuvo bandoma į kalną įvaryti tuščią be keleivių kad ir nežemagrindį Berkhof ar Den Oudsten.
                                  Parko vadovybėje daugelis turbūt tie patys dirba nuo tų pačių 1990 metų. Tai kaip įsitikinę savo tiesas, taip ir lieka su ta nuomone. Dėl bandymo - abejotina, ar bandė.

                                  Kita vertus, aš manau keleiviams naudingiau dažniau važiuojantys 12 metrų negu rečiau, bet 18 metrų.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Šiais laikais galima pamėginti prikimštą keleivių autobusą paleisti užvažiuoti Parodos kalnu
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                      Kita vertus, aš manau keleiviams naudingiau dažniau važiuojantys 12 metrų negu rečiau, bet 18 metrų.
                                      Be abejo. Tiesiog štai tokiais ekstra atvejais, kaip su 37N buvo, tikrai būtų neblogai leisti ilgą autobusą.

                                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                      Šiais laikais galima pamėginti prikimštą keleivių autobusą paleisti užvažiuoti Parodos kalnu
                                      Manyčiau dar ir šiais laikais tai būtų per daug rizikinga. Pirma reikia bandyti su tuščiu.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Ilgas 37N nepravažiuotų pro Rotušę. Ten midibusai vos vos laviruoja. Juolab sunkiai pasuktų i Jaksto g.

                                        Comment


                                          Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                                          Čia bus perkami trigubi Vanhoolai, su dviem garmoškėmis, kažkas tokio http://fotobus.msk.ru/photo/127056/
                                          http://gomotors.net/pics/VanHool/vanhool-agg-300-01.jpg Arba kažkas tokio

                                          Comment

                                          Working...
                                          X