Parašė Xamas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kauno viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Normalu, kad klientui norisi geriausio aptarnavimo už mažiausią kainą. Tačiau miestų VT visame pasaulyje nėra pelninga sritis, todėl dotuojama iš vastybės biudžeto. Jei biudžete pinigų nėra pakankamai, tenka kelti bilietų kainas. Deja, tai kenkia sistemai, nes didinant kainas prarandama dalis keleivių ir taip mažėja maršrutų rentabilumas. Bet tikėtis kažko stebuklingo ir reikalauti mintyse to, ką čia pasakoji, nelabai apgalvota.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kelionės iki darbo nuošaliose miesto vietose yra miesto savivaldybės (turi rūpintis gyventojų pervežimu), keleivio/gyventojo (teisė rinktis darbo vietą ten, kur būtų patogu nuvykti), darbdavio (turi rūpintis darbuotojų gerove, patogumais) rūpestis. Tad visos šalys turi prisiimti atsakomybę dėl situacijos ir imtis priemonių, o ne dejuoti.Parašė uksas Rodyti pranešimąIr nuo ziedo iki heso peskom i darba nu gerasMažiau burbuliuotum, pabandytum kartą kitą ir priprastum. Nereikia vaidinti pono. Europos Vakaruose kažkodėl ir 3-4 maršrutais važiuoti normalu. Perlipimas ten nesudaro žmonėms kliūčių. Tik lietuviai vis skundžiasi ir aimanuoja.Parašė uksas Rodyti pranešimąJO labai jau patogu sokinet is vieno i kita, ypac pecininkam, a cia kad nenutuktu tauta cia sportas....Teisingas pastebėjimas.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTai ka jus tikites, kad is vieno mieto pakrascio iki kito vaziuos jum transportas ir kainuos 1.80??? Optimistai
)))Paskutinis taisė Ametistas; 2014.02.09, 20:20.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Panašu, jog tai Tvirtovės alėjoje buvusi 2 maršruto KT dalis (posūkiui į Savanorių pr.), kuri šiuo metu prie likusio KT neprijungta. Gal buvo pažeista izoliacija? Toje vietoje naudojamoje linijoje yra sektorinis izoliatorius, ir abi linijos (šiuo metu naudojama ir nenaudojama) prijungtos prie maitinimo. Street View 1; Street View 2Paskutinis taisė Lich; 2014.02.10, 23:00.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Buvo,greičgiausiai,pamestas senasis,todėl išduoti nauji,kaip ir 601.Parašė Krokas Rodyti pranešimąSveiki turiu klausimeli toki viena
 pastebejau siandien soliari senaji vaziavo 37 marsrutu garazinis numeris atrodo buvo 613, ir i akis krito registracijos numeriai HAT, gal kas zinot kodel ji perregistravo ar cia perpirko is kazko?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nejaugi senutėse Škodose 14Tr montuoja video kameras?
 Šiandien teko pavažiuoti su gar.nr.348 ir ką pastebėjau , priekyje ir troleibuso gale buvo priklijuoti lipdukai su vaizdo kameros atvaizdu ir užrašu "jus stebi vaizdo kameros",tai gal žinote kas kur ta kamera yra?
 Ar čia šiaip "tipo" prevencija? Nes pats nemačiau jokios kameros.
							
						Neskubėk ir nespėsi.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Isvis, kazin kokia nauda is tu kameru? Teko vaziuoti vakare naujuoju Solariu, tai keli girti pacanai garsiai keikesi, uzkabinejo keleivius, bei siukslino autobuse, o vairuotojas kaip niekur nieko...Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąNejaugi senutėse Škodose 14Tr montuoja video kameras?
 Šiandien teko pavažiuoti su gar.nr.348 ir ką pastebėjau , priekyje ir troleibuso gale buvo priklijuoti lipdukai su vaizdo kameros atvaizdu ir užrašu "jus stebi vaizdo kameros",tai gal žinote kas kur ta kamera yra?
 Ar čia šiaip "tipo" prevencija? Nes pats nemačiau jokios kameros.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Cia klausimas ne kokia nauda is kameru, o kokia nauda is tokio vairuotojo.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąIsvis, kazin kokia nauda is tu kameru? Teko vaziuoti vakare naujuoju Solariu, tai keli girti pacanai garsiai keikesi, uzkabinejo keleivius, bei siukslino autobuse, o vairuotojas kaip niekur nieko...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ilgokai užtrunka plėvelės nuėmimas nuo autobusų.. O po nuėmimo laukia perdažymas. Kantrybės, su laiku visus matysime gatvėseParašė Komandoras Rodyti pranešimąKada ilgintieji Van Hool'ai išvažiuos į gatves? Jau senokai kaip ir gauti jie.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai gal pas Jus vairuotojus moko kung fu ar dar kokių nors kovų elementų? O gal vairuotojai turi 7 gyvybes? Jeigu vairuotojas įsikiš į konfliktą, tie patys keleiviai jam nepadės, kai jį užpuls pacanai.Parašė Gator Rodyti pranešimąCia klausimas ne kokia nauda is kameru, o kokia nauda is tokio vairuotojo.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nežinau kaip tikslai yra, bet manau, kad tokiais atvejais jų pareiga yra skambinti policijai, kuri chuliganus pakuotu mazu maziausiai uz viesosios tvarkos pazeidima.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąTai gal pas Jus vairuotojus moko kung fu ar dar kokių nors kovų elementų? O gal vairuotojai turi 7 gyvybes? Jeigu vairuotojas įsikiš į konfliktą, tie patys keleiviai jam nepadės, kai jį užpuls pacanai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ar neįmanoma įrengti greito iškvietimo (policijos, apsaugos) mygtukų transporte, kurį nuspaudus dar ir perduotų koordinates? Skambinimas telefonu ilgai užtrunka ir trukdo vairuoti.Parašė Gator Rodyti pranešimąNežinau kaip tikslai yra, bet manau, kad tokiais atvejais jų pareiga yra skambinti policijai, kuri chuliganus pakuotu mazu maziausiai uz viesosios tvarkos pazeidima.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dujiniuose esanti kamera ir ekranas kabinoje yra beverčiai, kol nesibaigs garantija. Žiūrėjimo kampas toks, jog vairuotojas mato šėšėlių teatrą. Perdaryti laikiklių ir paversti ekraną neleidžia garantijos sąlygos. Dėl van hool. 802 jau perdažytas, sutvarkyti rasti gedimai, sumontuoti komposteriai. Jau galėtų dirbti linijoje, tik šią savaitę bus atliekama techninė apžiūra. Ceche stovi jau kitas, nuluptom plėvelėm, ruošiamas dažyti. Žmogiškieji ištekliai riboti, o dėl keliato autobusų paruošimo priimti naujų žmonių neverta. Tuo labiau, kai rasti gerą dažytoją be galo sunku. Ir ne tik su dažytojais problema.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šiaip 4 iš 5 jau turi galiojančią TA (pagal Transekstą), o anot vieno kauniečio, 802 jau ir dirbęs maršrutuose.Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą802 jau perdažytas, sutvarkyti rasti gedimai, sumontuoti komposteriai. Jau galėtų dirbti linijoje, tik šią savaitę bus atliekama techninė apžiūra.
Vairas yra daiktas, jis matyti nieko negali.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąJeigu dujokuose esanti kamera kaip ir bevertė, kad vairas šešėlius mato, tai ta pati situacija ir Vilniaus Man bei Solariuose?
Vilniaus MAN ir Solaris autobusuose vairuotojai nemato to, ką filmuoja kameros, nes elementariai pas juos nėra jokių ekranų, kur tai būtų rodoma. Ir kodėl iškart kamera tampa beverte, jeigu tu iškart nematai to, ką ji įrašinėja?
Comment
 
Comment