Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Po 10 ar 20 metų VT bus dar labiau degradavęs. Nes jei pažiūri atgal, kas buvo prieš 10 metų, tai situacija iš esmės nepasikeitė. Taip, atsinaujina parkas. Bet keleivių nedaugėja, esant katastrofiškai demografinei situacijai, ateityje mažės jaunimo, taigi ir moksleivių bei studentų VT bus dvigubai mažiau, pensininkų taip pat VT mažės. Nes dauguma tų, kurie dabar dirba ir yra priešpensijinio amžiaus, turi automobilius. Čia taip bus, jei niekas valstybėje nesikeis. O gerėjimui prošvaisčių nematau.
-
Bet tai labai smarkiai susiję su VT. VT trauksis.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNa bent jau Kaune, VT gerejima as matau ir pakankmai akivaizdu. Kad po 10-20metu Kaune smarkiai sumazes gyventoju tai cia faktas ir nieko nepadarysi. Bet cia jau kita tema.
Comment
-
Rinks parašus dėl 39 autobuso. Labai gaila, nes bent 1 greitasis maršrutas būtų labai patogus. Gal galima kur nors pasirašyti, kad 39 ir toliau nestotų prie kiekvieno stulpo?
Comment
-
Ir dar 4-o troleibuso prireikė. Į Savanorių prospektą nėra kaip nuvažiuot? T9+T10/T16. Į Raudondvario plentą? T5+T7. Kur problema?Parašė Al1 Rodyti pranešimąTroleibusai važiuoja, o jiems mat vieno karto per valandą kursuojančio autobuso reikia...
Comment
-
Kuriais?Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąMano manymu norint turėt padorią VT jungtį Kovo 11 g. su Savanorių pr., galima apsieiti su turimais resursais.
Comment
-
Kovo 11-osios g. su Savanorių pr. jungia T9/12, tereikia tik persėsti. Dalį Kovo 11-osios g. jungia ir A36, 41.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąKuriais?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Viesas transportas yra gerai jei jis vaziuoja visur ir visada. Ta prasme kad per kuo trumpesni laika atsidurtum reikiamoj vietoj. Man tarkim 7.30 ryte reikia buti prie masinu turgaus. vykstu is z. sanciu. Iseit pro duris turiu 6.30. Jei vykstu su masina tada 7.10. Kainos skirtumas apie 6 litai i per abi puses. Jei pakeleivis vaziuoja dar pigiau. Tad kam nuiminet mikrus, verst zmones rinktis autobusus kurie nevaziuoja kada reikia ir kaip reikia. Mano nuomone dar labiau padauges automobilininku gatvese. Kadangi jei is tolimesniu rajonu vazinet i darbus dar su persedimais tai isviso kruva laiko velniop issisvaisto. Zodziu daroma kad tik blogiau butu eiliniam zmogeliui. O ponam kurie visus tuos reikalus sprendzia yra visiskai pofig, nes jie net nezino kaip autobusas is vidaus atrodo.
Teko padirbet Londone. Ten masina nereikalinga, nes is bet kokios vietos i bet kokia vieta bet kuriuo metu nuvaziuosi be rupesciu. ( na nakti traukiniai nevaziuoja). Gyvenau rytu londone dirbau vakaru. I viena puse pusantros val gaudavosi kelio. Bet isejus is namu autobusas kas 10 min, traukinys (DLR) kas 8min, metro kas 2-4 min. Jokiu problemu.
Cia autobusas i taska vaziuoja vienas, kas valanda ir iki jo puse valandos kulniuot, Idijotizmas ne kitaip.Paskutinis taisė Xamas; 2014.02.09, 14:56.
Comment
-
Tik iš dalies taip. Lietuvoje nuo pat 1990 m. įsivyravo ultraagresyvi liberalizmo politika, kurios dėka ir buvo sunaikintas VT (ir ne tik jis). Jokioje kitoje kaimyninėje šalyje to neįvyko, nei Latvijoje, nei Estijoje, nei Lenkijoje. Nekalbant apie Baltarusiją. Dabar aišku, kad iš karto pakelti VT į deramą lygį nėra už ką. Bet kad ir nuoseklaus gerėjimo, deja, nesimato. Nes valdžios politika iš esmės nepasikeitė, stengiamasi palaikyti tai, kas yra. Ne daugiau.Parašė ViR2 Rodyti pranešimązmoniu koncentracija kita
Esant didesnei koncentracijai, galima islaikyti geresne infrastruktura. Musu atveju - turim tai. uz ka galim susimoket 
Comment
-
Nespeji i pusvalandi persest atvaziuoja trolikas buna jau 36 min nuo isedimo ir moki antra kartParašė Lich Rodyti pranešimą1 persėdimas - Kauno pilyje į 5 troleibusą. Mano manymu pagrindinė VT nepopuliarumo priežastis ne kaina, ar jos buvimas, o atgyvenusios transporto priemonės ir lėtas važiavimas (autobusai galėtų važiuoti greičiau, bet kartais dėl tvarkaraščių to nedaro, troleibusai to nedaro ir dėl seno KT išplanavimo ypatybių).
Ir nuo ziedo iki heso peskom i darba nu gerasParašė Garbanius Rodyti pranešimąIs Romainiu vaziuoja 39 autobusas
Ir beje is Romainiu niekas i Petraskes nevazineja 
JO labai jau patogu sokinet is vieno i kita, ypac pecininkam, a cia kad nenutuktu tauta cia sportas....Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKovo 11-osios g. su Savanorių pr. jungia T9/12, tereikia tik persėsti. Dalį Kovo 11-osios g. jungia ir A36, 41.
Geriausias sususuekimas maskvoj metro kas 2-3 min iki 2 nakties autobusao troleibusai kas 5 min i bet kurParašė Xamas Rodyti pranešimąViesas transportas yra gerai jei jis vaziuoja visur ir visada. Ta prasme kad per kuo trumpesni laika atsidurtum reikiamoj vietoj. Man tarkim 7.30 ryte reikia buti prie masinu turgaus. vykstu is z. sanciu. Iseit pro duris turiu 6.30. Jei vykstu su masina tada 7.10. Kainos skirtumas apie 6 litai i per abi puses. Jei pakeleivis vaziuoja dar pigiau. Tad kam nuiminet mikrus, verst zmones rinktis autobusus kurie nevaziuoja kada reikia ir kaip reikia. Mano nuomone dar labiau padauges automobilininku gatvese. Kadangi jei is tolimesniu rajonu vazinet i darbus dar su persedimais tai isviso kruva laiko velniop issisvaisto. Zodziu daroma kad tik blogiau butu eiliniam zmogeliui. O ponam kurie visus tuos reikalus sprendzia yra visiskai pofig, nes jie net nezino kaip autobusas is vidaus atrodo.
Teko padirbet Londone. Ten masina nereikalinga, nes is bet kokios vietos i bet kokia vieta bet kuriuo metu nuvaziuosi be rupesciu. ( na nakti traukiniai nevaziuoja). Gyvenau rytu londone dirbau vakaru. I viena puse pusantros val gaudavosi kelio. Bet isejus is namu autobusas kas 10 min, traukinys (DLR) kas 8min, metro kas 2-4 min. Jokiu problemu.
Cia autobusas i taska vaziuoja vienas, kas valanda ir iki jo puse valandos kulniuot, Idijotizmas ne kitaip.
Comment
-
Visiškai teisingai atsakei. Taip ir yra.Parašė Mettal Rodyti pranešimąManyčiau reaguoti, t.y. apsvarstyti, jie privalo. O ar tenkinti ar ne - jau patys sprendžia.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment