Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Ne apie daugumą žmonių kalba, o apie mažumą, kuri iki šiol pirko bilietus, bet dabar nepirks, nes neapsimokės.
    Ir net nesijaus kažką bkogai darantys, nes net negaus jokios baudos, o tik legaliai nusipirks kontrolės bilietą .
    Gaunasi, kad surinks mažiau pajamų dėl tokio sprendimo.
    Nebent padažnins kontrolės apsilankymus (gal kažkas keisis perdavus tą parkavimui kaune ir įvedus kontrolės bilietą)
    Kontrolės bilieto kaina yra pusė baudos ir jis veikia kaip pirma bauda. Pagerinimas tik toks, kad tavęs dėl to neišmeta iš transporto ir nereikia atlikti ankstesnių veiksmų, kažkur trenktis mokėt tą pusę baudos. Pusę baudos sau paima greitai ir žmogaus-zuikio per daug nesunervina, neatbaido nuo naudojimosi transportu.

    Antrą kartą per metus pagautas moka visą baudą, o ne vėl perka kontrolės bilietą. Bent jau taip aš manau, nes taip būtų logiška.
    ПТН ПНХ
    «Русский военный корабль, иди нахуй!»

    Comment


      Parašė manometras Rodyti pranešimą

      Kontrolės bilieto kaina yra pusė baudos ir jis veikia kaip pirma bauda. Pagerinimas tik toks, kad tavęs dėl to neišmeta iš transporto ir nereikia atlikti ankstesnių veiksmų, kažkur trenktis mokėt tą pusę baudos. Pusę baudos sau paima greitai ir žmogaus-zuikio per daug nesunervina, neatbaido nuo naudojimosi transportu.

      Antrą kartą per metus pagautas moka visą baudą, o ne vėl perka kontrolės bilietą. Bent jau taip aš manau, nes taip būtų logiška.
      iš kur žino kas pirmą, o kas dešimtą kartą?

      Comment


        Parašė Etransport Rodyti pranešimą

        Aš kalbu dėl kitų metų kainų didinimo, ka Kauno autobusai jau 2024 metais norėjo išsireikalauti, nes imone šiuo metu balansuoja ties nuostolių riba.
        .
        Tai kitais metais kainos didėja tik perkant ne žiogo pagalba.
        Ar apie kokį tu kitų metų didėjimą žiogui kalbi?
        Paskutinis taisė Gator; Vakar, 21:16.

        Comment


          Parašė bimbam Rodyti pranešimą

          iš kur žino kas pirmą, o kas dešimtą kartą?
          Turėtų suvest duomenis. Na, aš nedirbau to darbo, bet ir anksčiau pirma nuobauda buvo pusė baudos, turėdavo susivedę asmens duomenis ir datą, kada pagavo.
          ПТН ПНХ
          «Русский военный корабль, иди нахуй!»

          Comment


            Parašė manometras Rodyti pranešimą

            Turėtų suvest duomenis. Na, aš nedirbau to darbo, bet ir anksčiau pirma nuobauda buvo pusė baudos, turėdavo susivedę asmens duomenis ir datą, kada pagavo.
            Tai niekas nesuves, nes suvedinėja tik tada kada vedasi į mikriuką ir supildo ir sužiūri duomenis. Pagal naująją tvarką viskas vyksta iškart ir vietoje, moki 8eur kad ir šimtintą kartą

            Comment


              Parašė bimbam Rodyti pranešimą

              Tai niekas nesuves, nes suvedinėja tik tada kada vedasi į mikriuką ir supildo ir sužiūri duomenis. Pagal naująją tvarką viskas vyksta iškart ir vietoje, moki 8eur kad ir šimtintą kartą
              Nesąmonė (t. y., manau, kad taip nebus). Techniškai dabar įmanoma viską suvest tame pačiame transporte, todėl ir keičia tvarką.
              ПТН ПНХ
              «Русский военный корабль, иди нахуй!»

              Comment


                Vienas momentas, kurį mačiau komentare - įprastai ta bauda mokama į valstybės VMI kasą, o tie 8 eur nueis tiesiai Kauno autobusams, kas yra naudingiau parkui.

                Comment


                  Parašė manometras Rodyti pranešimą

                  Nesąmonė (t. y., manau, kad taip nebus). Techniškai dabar įmanoma viską suvest tame pačiame transporte, todėl ir keičia tvarką.
                  Taip, nesąmonė, bet bus.

                  Nežinau kaip įmanoma bet Vilniuje sistema, kurią kopijuoja, niekas nieko neveda. Tas pats ir Varšuvoje, tiesa ten bauda adekvadi, apie 30-35eur

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    O kam KA perka 25 naujus mikrobus? Pakeist senus 2016-19metų? 12m 2012-2014 autobusus? Plėst mikrobų tinklą, kurti dar daugiau dubliuojančių maršrutų?visi variantai?
                    Kad galvojama pirkti dar daugiau nenormalių autobusų yra absurdas, kai jau ir tiek mikrobų važiuoja. Dar dešimt metų, ir VT sistema atrodys lyg užtrigusi 90-uosiuose.

                    Bet jei taip rimtai, aš nesuprantu kam tiek daug perkama mikrobų. Ar rimtai niekas KA vadovybėje nesupranta, kiek švaistoma resursų su esamais maršrutais, ir mano, jog geriausias variantas mažinti išlaidas, pirkti kaimams skirtas transporto priemones. Kituose tokio dydžio Europos miestuose net įprastų 12m autobusų nevisada lengva rasti, nes pagrinde važiuoja didesni, dvigubi autobusai ( bei tramvajai ). Stoties rajonas savaitgaliais rimtai atrodo kaip koks Rusijos provincijos miestas, kai žmonės grūdasi į 67 ir 43 mikrobus, keliaujant link klinikų.

                    Bei gal nebaisiai susije, bet situacija važiuojant nuo stoties krypties, į parodos kalną savaitgaliais yra žiauriai durna, nes dažnai, visi taip važiuojantys maršrutai ( 3, 4, 34, 38 t.t ) kursuoja vos ne traukinuku, vienas paskui kitą ir tada sekančio autobuso reikia laukti ~20min. Labiausiai nervina, norint toliau persėsti Sporto and Utenos gatvėse, kai tinka visi maršrutai, nes teoriškai, sudarius normalius tvarkaraščius, būtu galima pasiekti ~7min dažnį be jokių įšsukių.

                    Comment


                      Parašė ne robotas Rodyti pranešimą

                      Kad galvojama pirkti dar daugiau nenormalių autobusų yra absurdas, kai jau ir tiek mikrobų važiuoja. Dar dešimt metų, ir VT sistema atrodys lyg užtrigusi 90-uosiuose.
                      Tai ten ne tik mikriukai, bet ir keli 8(?) metrų autobusai (elektriniai).

                      Comment


                        Parašė ne robotas Rodyti pranešimą

                        nes dažnai, visi taip važiuojantys maršrutai ( 3, 4, 34, 38 t.t ) kursuoja vos ne traukinuku, vienas paskui kitą ir tada sekančio autobuso reikia laukti ~20min.
                        Aš tokių atvejų irgi pastebiu ir tai labai nervuoja. Man atrodo kadaise (gal prieš 10 metų) skaičiau aiškinimą, kad tvarkaraščius sudarant siekiama, kad žmonės ateitų į stotelę grupėmis ir visi skirtingomis kryptimis išsivažinėtų. Nu kvaila logika būtų...

                        Va savaitgalį kažkada pastebėjau Baranausko g. stotelėje (Taikos pr. link Gražinos g. - 2 stotelės iki Taikos/Savanorių sankryžos kur nemažai galimų perlipimų)

                        12:42 16

                        12:58 16
                        12:59 8
                        12:59 9
                        12:59 10A

                        13:18 9

                        Comment


                          Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą

                          Aš tokių atvejų irgi pastebiu ir tai labai nervuoja. Man atrodo kadaise (gal prieš 10 metų) skaičiau aiškinimą, kad tvarkaraščius sudarant siekiama, kad žmonės ateitų į stotelę grupėmis ir visi skirtingomis kryptimis išsivažinėtų. Nu kvaila logika būtų...

                          Va savaitgalį kažkada pastebėjau Baranausko g. stotelėje (Taikos pr. link Gražinos g. - 2 stotelės iki Taikos/Savanorių sankryžos kur nemažai galimų perlipimų)

                          12:42 16

                          12:58 16
                          12:59 8
                          12:59 9
                          12:59 10A

                          13:18 9
                          Šiaip tai labai daug tokių atvėjų ir jau apie tai esu rašes keleta kartų, bet rimtai atrodo lyg specialiai bandoma daryti VT sistemą nepatogesnę.

                          Comment


                            Šita keleiviam nepatogi tvarka, patogi grafikų sudarinėtojam ir galimai vairuotojam. Aiškinama, kad vairuotojai panašiu metu išvažiuoja iš parko, paskui būtini pietūs po tam tikro laiko, tai taip ir gaunasi tokie “traukiniai” ir “skylės”. Problemos žinomos ir jiem, tiesiog atsakoma, “kitaip nieko nepakeisi, nebent reikia daugiau transporto priemonių, vairuotojų, pinigų…”

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Šita keleiviam nepatogi tvarka, patogi grafikų sudarinėtojam ir galimai vairuotojam. Aiškinama, kad vairuotojai panašiu metu išvažiuoja iš parko, paskui būtini pietūs po tam tikro laiko, tai taip ir gaunasi tokie “traukiniai” ir “skylės”. Problemos žinomos ir jiem, tiesiog atsakoma, “kitaip nieko nepakeisi, nebent reikia daugiau transporto priemonių, vairuotojų, pinigų…”
                              Dėl ko blogai, kad vairuotojas išvažiuos pvz 5 -10 minutėm vėliau iš parko ar, kad pietauti atvažiuos 10 min vėliau ar anksčiau nei dabar?

                              Comment


                                Pirmieji reisai veža ankstyvus darbininkus į darbą tad reikia derintis prie jų. Patys maršrutai Kaune kaip jau minėta labai ilgi, tad skaičiuojamas darbo-poilsio režimas, grafiko išsilyginimas galutininuose punktuose, pamainos keitimas apie 14h irgi pasak grafikų sudarinėtojų sunkiai stumdomas. Patys vairuotojai pastoviai leidžia trydą(turėjom tokių net šitam forume), kad vėluojam, kamščiai, nespėjam į WC, pavalgyt ir t.t. nors realybė ne visai tokia.

                                Comment


                                  Skamba kaip KA kompetingumo trūkumas. Kaip kitų šalių miestai sugeba padaryti keleiviam skirtus grafikus?

                                  Comment


                                    Vakarų Europoje grafikų sudarymas, ir vairuotojų darbo grafikai yra visiškai kitokie nei Lietuvoje, Kaune. Žinoma ten yra taktiniai grafikai ir nieką prie nieko nereikia derinti, tik maršrutus, pagauti vienas kito taktą ir viskas. Vairuotojai neturi savo autobusų kaip čia, o atidirba keletą ratų ir vairuotoją pakeičia kitas vairuotojas atitinkamai nurodytose stotelėse, nuo to laiko pietūs po to atitinkamu laiku, atitinkamoje stotelėje laukiamas kitas autobusas, ne būtinai to pačio maršruto kaip dirbo ryte. Yra 3 tipo vairuotojai: rytinis, vidurinės pamainos ir po pietinis. Kartais per dieną vairuotojas dirba per 1-5 maršrutus. Tai yra Miuncheno pavyzdys. Be to reikia mažiau transporto priemonių nes autobusai stovi galinėje stotelėje max 5-15min. Išimties atvejų iki 20min, kai keičiasi taktas
                                    Paskutinis taisė Etransport; Šiandien, 11:54.

                                    Comment


                                      Sveiki, iškilo klausimas:

                                      Kodėl autobusai nuo Naujakurių B stotelės važiuojant link ligoninės, kai kurie nuvažiuoja tiesiai Baltijos gatve, o kai kurie suka į kairę į Naujakurių gatvę ir tada pasuka į Jovainių gatvę?

                                      Comment

                                      Working...
                                      X