Parašė Kriugeris
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Tai 6G nesikeičia, lieka kaip greitasis praleisdamas kai kurias stoteles?Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Dalinai taip, dalinai ne. Raide prideta, nes vaziuoja kita trasa nei tikrasis 6 marsrutas. Nenuspresta ,kaip ji pervadint kad nevisur stotu, vaziuotu pakeista trasa, o marsruto prazia ir pabaiga yra tokios kaip ir 6. Netrukus neliks ir jo manau
Na jei jau nebenorima turėti atskirai išskirtų greitųjų maršrutų tiesiog G raidę buvo galima pakeisti į C
Comment
-
kam juos dažninti jei nėra apkrauti, piko metu vienas kitas konkrečiu laiku tik būna daugiau vežantis.Parašė Kriugeris Rodyti pranešimąTvarkaraščiai įkelti, toks vaizdas, kad dauguma autobusų maršrutų visiškai nedažninami.
Comment
-
Nuo kalno leidžiantis nuo respublikinės ligoninės, buvo augantis medis tai jį beveik nupjovė, dabar realu ir didesniems autobusams ten pravažiuoti.Parašė Kriugeris Rodyti pranešimąStandartinių autobusų leidimas 54-uoju maršrutu laikinas ar visados taip bus?
Comment
-
kuo rečiau kursuos maršrutas, tuo mažiau keleivių jis pritrauks ir pervešParašė egiscrypth Rodyti pranešimą
kam juos dažninti jei nėra apkrauti, piko metu vienas kitas konkrečiu laiku tik būna daugiau vežantis.
#VTplanavimopagrindai
- 5 patinka
Comment
-
Autobusų nepadaugejo, troleibusams palikti vasaros sezono grafikai, tik pastumdyti laikai. SImet remiantis statistika vasarą transportas pervezė 20 proc maziau keleivių. Kitą vasarą troleibusams bus planuojama dar maziau troleibusų, nes bus remiamasi sios vasaros perveztais skaiciais. Pamirskti troleibusams intervalalą iki 10 minucių. Jau pratinkimes pikui apie 12-15 min. 7 marseute lieka 10. 13 _14 - 10 troleibusų /15_16 jau tik 7 .vienas 1 tures daugiausia 12 trolwibusųParašė Kriugeris Rodyti pranešimąTvarkaraščiai įkelti, toks vaizdas, kad dauguma autobusų maršrutų visiškai nedažninami.
Comment
-
Bet koks tikslas dirbti į minusą tikėdamasis tik po kažkurio laiko užsitarnauti patrauklumą?Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
kuo rečiau kursuos maršrutas, tuo mažiau keleivių jis pritrauks ir perveš
#VTplanavimopagrindai
kad nėra pinigų tam skirta
Jei 54 aptarnaus ne mikriukai turėtų greitai dažnumas važiavimo prareteti, nes grubiai 1 autobusas atstoja kokius 4 mikriukus.
Comment
-
Žiauru.. Kaunas auga skaitosiParašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Autobusų nepadaugejo, troleibusams palikti vasaros sezono grafikai, tik pastumdyti laikai. SImet remiantis statistika vasarą transportas pervezė 20 proc maziau keleivių. Kitą vasarą troleibusams bus planuojama dar maziau troleibusų, nes bus remiamasi sios vasaros perveztais skaiciais. Pamirskti troleibusams intervalalą iki 10 minucių. Jau pratinkimes pikui apie 12-15 min. 7 marseute lieka 10. 13 _14 - 10 troleibusų /15_16 jau tik 7 .vienas 1 tures daugiausia 12 trolwibusų
- 2 patinka
Comment
-
Auga, vaikai užaugo, sulaukė 18m, teises išsilaikė, BMW nusipirko ir nereikia jiem tų troleibusų.Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
Žiauru.. Kaunas auga skaitosi
- 1 patinka
Comment
-
,,dasidejo; 17 marsrute grafikas , o 44 mazaji aptarnaus net 6 . 6 18 57 40 37 be pokyciuParašė Kriugeris Rodyti pranešimą
Žiauru.. Kaunas auga skaitosi
Comment
-
ne tiesiog yra smarkiai dirbama ties tuo, kad nebūtų vežiojamas "oras". Analizuojami visais laikais keleivių srautai kiekviename sustojime, kuriais laikais nėra keleivių tokius laikus praretinama.Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
Žiauru.. Kaunas auga skaitosi
Comment
-
Nuostabi taktika! Kodėl apie tai nepagalvojo Vakarų Europa? Gal jai reikia perduoti savo gerąją patirtį, jie tikrai daug sutaupys ir pritrauks daug keleivių?Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
ne tiesiog yra smarkiai dirbama ties tuo, kad nebūtų vežiojamas "oras". Analizuojami visais laikais keleivių srautai kiekviename sustojime, kuriais laikais nėra keleivių tokius laikus praretinama.
Lietuvos miestų VT per praėjusius 30 metų prarado turbūt pusę ar daugiau keleivių. Tikrai pasiteisino tas „nuostolingų“ reisų karpymas...
Įsikalkit į galvą, kad turi būti taktinis tvarkaraštis su vienodais intervalais. Pvz. piko metu kas 10 min., ne piko metu kas 20 min. Jokių nereguliarių tarpų, jokių paretinimų ir pataupymų, jokių kvailų tvarkaraščių kaitaliojimų kas kelis mėnesius, jokių durnų maršrutų su kas 70 min. važiuojančiais autobusais.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 16 patinka
Comment
-
Taip, nesuprantu koncepcijos, kad reikia turėti oro arba važinėti tuščiais autobusais. Nesvarbu, važiuoja daugiau autobusų, nepriklausomai nuo keleivių apkrovimo patikimumo, tai didina žmonių pasitikėjimą, kad jie vis dažniau naudosis viešuoju transportu.
O su taktiniu tvarkaraščiu galima būti ramiam žinant, kad po x minučių bus autobusas. Kaskart ta pati nesąmonė, kad nėra finansavimo, o savivaldybė švaistosi pinigais atsitiktinėms BMW vairuotojų asfaltavimo programoms.
- 4 patinka
Comment
-
Taip turėtų būti, bet kai norima iš viešojo transporto padaryti verslą ar kiek įmanoma su kuo mažesniu minusu paslaugą tai ir daroma kaip aš prieš tai rašiauParašė taccido Rodyti pranešimą
Nuostabi taktika! Kodėl apie tai nepagalvojo Vakarų Europa? Gal jai reikia perduoti savo gerąją patirtį, jie tikrai daug sutaupys ir pritrauks daug keleivių?
Lietuvos miestų VT per praėjusius 30 metų prarado turbūt pusę ar daugiau keleivių. Tikrai pasiteisino tas „nuostolingų“ reisų karpymas...
Įsikalkit į galvą, kad turi būti taktinis tvarkaraštis su vienodais intervalais. Pvz. piko metu kas 10 min., ne piko metu kas 20 min. Jokių nereguliarių tarpų, jokių paretinimų ir pataupymų, jokių kvailų tvarkaraščių kaitaliojimų kas kelis mėnesius, jokių durnų maršrutų su kas 70 min. važiuojančiais autobusais.
- 1 patinka
Comment
-
https://www.kaunas.lt/2023/08/31/pok...pareikalavima/
Antraštė gera.. Intensyvinami reisai, per kurią vietą įdomu
Comment
-
Intensyvina, nereiskia, kad didina. Tiesiog permeta 17 G ir 27 G nesuvartotus kilometrus i 3 ir 17 marsrutus.Parašė Kriugeris Rodyti pranešimąhttps://www.kaunas.lt/2023/08/31/pok...pareikalavima/
Antraštė gera.. Intensyvinami reisai, per kurią vietą įdomu
Comment
-
kai Lietuvoj toks paprastas reikalas išlaikyti nuosavą transporto priemonę tai ir norima kad važiuotų nauji, dažnai ir visa kitaip.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Intensyvina, nereiskia, kad didina. Tiesiog permeta 17 G ir 27 G nesuvartotus kilometrus i 3 ir 17 marsrutus.
Kai kitur tiek kainuoja draudimas, ekologinis, kelių mokestis supranti kad net neapsimoka turėti senesnės nei 10 metų mašinos. Kadangi belieka tik viešasis transportas nesvarbu koks ir kokiu dažnumu važiuojantis.
LIetuvoj kaip beveik niekas nekainuoja mašinai išlaikyti tai ir visi mandri tada.
Comment
Comment