Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
    Parodos ir K. Petrausko gatvėse troleibusų tinklą ties „Autrolis“

    http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...utrolis-379846

    Įgyvendinus projektą, autobusai nebevažinėtų Vytauto ir Savanorių prospektais, Parodos gatve, juos pakeistų troleibusai. Tai leistų sumažinti taršą miesto gatvėse.

    kas nors tiki šitu briedu?
    Tai kad čia visiška nesąmonė, kuriuos autobusų maršrutus galima nuimti? 6 - ne, 27 - ne, 34 - ne, 38 - ne, na labiausiai dubliuosis 43 su laidais, bet tai irgi jau senai 43 grafikas tokia parodija, kad net graudu..

    Nebent planuojama, kad pažymėtas bilietėlis pvz, galiotų visą valandą ar pusantros nuo pažymėjimo laiko, tada galima kalbėti apie maršrutų reformą.
    Paskutinis taisė disident; 2011.09.29, 20:03.

    Comment


      Parašė disident Rodyti pranešimą
      Tai kad čia visiška nesąmonė, kuriuos autobusų maršrutus galima nuimti? 6 - ne, 27 - ne, 34 - ne, 38 - ne, na labiausiai dubliuosis 43 su laidais, bet tai irgi jau senai 43 grafikas tokia parodija, kad net graudu..
      43 visuomet vazineja pergrustas.. na, bet uztat 43 mikriukas "papildo"

      Del 9 autobuso turbut tas vienintelis reisas ir vaziuoja pilnas.. Siap yra toks dalykas kaip persedimas, kitu laiko daznai vazineja visiskai tuscias..

      Comment


        Parašė vilijampolietis
        Jokiu budu negalima 9 paleisti is pilies į Romainius per Raudondvario plentą... 9 skirtas sujungti Šilainius su Raudondvario plentu, nes Raudondvario pl. daug visokiausių įmonių... Teko vieną kartą važiuoti rytiniu reisu po 5 ryto, tai kol autobusas nusileido nuo kalno Baltų pr. jau nebuvo sėdimų vietų autobuse, buvau nustebintas... Be to gi Ermitažas atsidarys Raudondvario pl., ten turbut irgi bus naujų darbo vietų

        Nemanau, kad atidarius Ermitažą, keleivių srautai turėtų smarkiai išaugti- juk statybinių medžiagų pirkti nedaug kas važiuoja VT. Darbuotojai gal ir prisidės.
        Mano nuomone, 9-as galėtų užsukti prie Kauno pilies.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          kaip uzsukdavo pries 5 metus, labai patogu budavo

          Comment


            Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
            kaip uzsukdavo pries 5 metus, labai patogu budavo
            Bet nuo pilies i Silainius niekas nevaziuodavo, nes zmones arba nezinodavo arba nenoredavo vazinet ekskursijos po Slabotke ir Silainius..

            Comment


              Parašė OneMillion
              kaip uzsukdavo pries 5 metus, labai patogu budavo
              Pilnai pritariu. Nesuprantu, kodėl tą užsukimą panaikino. Šilainiai- antras pagal gyventojų skaičių Kauno mikrorajonas, bet troleibusų linija dėl biurokratinių kliūčių ten dar nenutiesta. Todėl įtariu, kad autobusai į Šilainius važinėja tikrai pilni. Papildomas maršrutas į centrą šilainiškiams tikrai nepamaišys. Juolab 9-ojo užsukimui prie Kauno pilies labai didelių investicijų neprireiks. Ir maršrutas prailgs nelabai stipriai.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Sveiki, įkeliu pamąstymui išgalvotą autobuso maršrutą, kuris galbūt būtų aktualus rytinės miesto dalies miegamųjų rajonų gyventojams. Maršrutas eitų pro Kalniečių, Dainavos, Eigulių ir Centro rajonus. Stojama būtų tik miegamųjų rajonų stotelėse ir centre. Žemėlapyje pažymėjau preliminarias stoteles miegamuosiuose rajonuose ir centre. Autobusas važiuotų gatvėmis, kuriose galimas didesnis nei įprastas greitis mieste, todėl centrą būtų galima pasiekti gerokai greičiau nei troleibusu. Autobusų eismas vyktų ratu, panašiai kaip 15 ir 16 numerio troleibusuose. Pažymėjau keletą alternatyvių trasų. Įdomu būtų išgirsti jūsų komentarus.

                Paskutinis taisė Woolosas; 2011.09.29, 20:47.

                Comment


                  važiuoja prie mano namus man tinka

                  Comment


                    Parašė Woolosas Rodyti pranešimą
                    Sveiki, įkeliu pamąstymui išgalvotą autobuso maršrutą, kuris galbūt būtų aktualus rytinės miesto dalies miegamųjų rajonų gyventojams. Maršrutas eitų pro Kalniečių, Dainavos, Eigulių ir Centro rajonus. Stojama būtų tik miegamųjų rajonų stotelėse ir centre. Žemėlapyje pažymėjau preliminarias stoteles miegamuosiuose rajonuose ir centre. Autobusas važiuotų gatvėmis, kuriose galimas didesnis nei įprastas greitis mieste, todėl centrą būtų galima pasiekti gerokai greičiau nei troleibusu. Autobusų eismas vyktų ratu, panašiai kaip 15 ir 16 numerio troleibusuose. Pažymėjau keletą alternatyvių trasų. Įdomu būtų išgirsti jūsų komentarus.

                    Atvaizdas
                    Nelogiska, kad pvz. prie molo prekyboscentro nestoja

                    Comment


                      Parašė Woolosas Rodyti pranešimą
                      Sveiki, įkeliu pamąstymui išgalvotą autobuso maršrutą, kuris galbūt būtų aktualus rytinės miesto dalies miegamųjų rajonų gyventojams. Maršrutas eitų pro Kalniečių, Dainavos, Eigulių ir Centro rajonus. Stojama būtų tik miegamųjų rajonų stotelėse ir centre. Žemėlapyje pažymėjau preliminarias stoteles miegamuosiuose rajonuose ir centre. Autobusas važiuotų gatvėmis, kuriose galimas didesnis nei įprastas greitis mieste, todėl centrą būtų galima pasiekti gerokai greičiau nei troleibusu. Autobusų eismas vyktų ratu, panašiai kaip 15 ir 16 numerio troleibusuose. Pažymėjau keletą alternatyvių trasų. Įdomu būtų išgirsti jūsų komentarus.

                      Atvaizdas
                      Net ir žiediniai maršrutai turi turėti nors vieną galinį/pradinį punktą. Tai įvedus, variantas tikrų, bet tuomet reikėtų alternatyvaus priešinga kryptimi, tada reikėtų 20 aut. maršrutą keisti į Bitininkų g. - K. pilis. Tačiau pats siūlomas maršrutas man nepatinka, nes smarkiai dubliuotų kitų maršrutų trasas. Tegul žmonės išmoksta perlipti iš maršruto į maršrutą. Kauniečiai turėtų aktyviau rašyti į savivaldybę prašymus dėl valandinių ir kt. persėdimams skirtų bilietų rūšių. Nes išlaikyti maršrutus ilgomis trasomis ir dar tokius, kurie dubliuotų vienas kitą - ne tik neišmintinga, bet ir prabangos dalykas, kurio daugelis ES miestų jau atsisakę.

                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Nelogiska, kad pvz. prie molo prekyboscentro nestoja
                      Ten ne stotelės, o tiesiog taškai kreivę pasukti kiton gatvėn.
                      Paskutinis taisė Ametistas; 2011.09.30, 03:30.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                        Jokiu budu negalima 9 paleisti is pilies į Romainius per Raudondvario plentą... 9 skirtas sujungti Šilainius su Raudondvario plentu, nes Raudondvario pl. daug visokiausių įmonių... Teko vieną kartą važiuoti rytiniu reisu po 5 ryto, tai kol autobusas nusileido nuo kalno Baltų pr. jau nebuvo sėdimų vietų autobuse, buvau nustebintas... Be to gi Ermitažas atsidarys Raudondvario pl., ten turbut irgi bus naujų darbo vietų
                        Reikia aut. maršruto Kaniūkai - Raudondvario pl. - Panerių g. - Milikonių kalnas - Baltų pr. kvadratas (36 maršruto apsisukimas), užtektų d.d. piko metu, daugiau nereikia.
                        9 reikėtų keisti Romainiai - Raudondvario pl. - K. pilis, deja, bet su užsukimu į Lampėdžius. Nes Lampėdžiams maršruto reikia, bet naujo išlaikyti dėl kelių stotelių neapsimoka. Čia puikiai pasitarnautų naujam maršrutui mini autobusai. Be tokių neturime...
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                          Ten ne stotelės, o tiesiog taškai kreivę pasukti kiton gatvėn.
                          O tai kur stoteles:
                          Parašė Woolosas Rodyti pranešimą
                          Žemėlapyje pažymėjau preliminarias stoteles miegamuosiuose rajonuose ir centre.

                          Comment


                            Parašė disident Rodyti pranešimą
                            Tai kad čia visiška nesąmonė, kuriuos autobusų maršrutus galima nuimti? 6 - ne, 27 - ne, 34 - ne, 38 - ne, na labiausiai dubliuosis 43 su laidais, bet tai irgi jau senai 43 grafikas tokia parodija, kad net graudu..

                            Nebent planuojama, kad pažymėtas bilietėlis pvz, galiotų visą valandą ar pusantros nuo pažymėjimo laiko, tada galima kalbėti apie maršrutų reformą.
                            6 galima iki gel. stoties trumpinti ir šiek tiek sudažninti. Vis tiek jis dubliuoja troleibusus, o to mums visai nereikia. Kitas variantas - 6E iki Technikos g. su mažai sustojimų tik d.d. piko metu. Gera alternatyva mikroautobusams. Likę 6 kursuotų tik iki gel. stoties.
                            27 nenuimsi, jis specifinis.
                            34, 38 irgi nenuimsi, nes nėra linijos į Šilainius ir nėra transporto žiedo prie Utenos g.
                            43 galima modifikuoti į 43 Vičiūnai - Gel. stotis, aš netgi būčiau linkęs sujungti su 34 ir suderinti. O 43 skylę tarp Šiaurės pr. ir Kauno pieno paimtų kitas maršrutas + būtų galima tuo pačiu aptvarkyti 13, 20, 19 trasas, sutvarkius Minkovskių g. parodiją, paėmus Lampėdžių problematiką. Variantų gali būti labai įvairių.
                            Paskutinis taisė Ametistas; 2011.09.30, 03:55.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              O tai kur stoteles:
                              Pražiūrėjau, kad užrašė apie stoteles... Taip, tokiu atveju nėra čia ką kalbėti - nereikia tokio maršruto. Ekspresai turi eiti Savanorių pr. ir kt. arterijomis, turi būti A juostos, o bilieto kaina eksprese - didesnės.
                              Paskutinis taisė Ametistas; 2011.09.30, 03:53.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Ekspresų kainų kelti negalima. Žmones reikia priktraukti į VT, o ne atstumti. Be to bus problemos su bilietais. Dėl kelių maršrutų atskirus bilietus įvedinėti? Ar visiems bilietus pardavinėti pas vairuotoją? Tai čia jau nebe ekspresas bus, nes stotelėse stovės po 5 min.

                                Comment


                                  Troleibusai parodos kalnu ir Petrausko gatve ar cia ne artejantis priesrinkiminis triukas? konkreciai ivardinant nieko negirdejau. zodziu, duoda darbo jusu vaizduotei ir fantazijai ''kuriant marsrutus''.
                                  projektai,sutartys ,derybos,pazadai... eilinis silainiu troleibusu variantas..........

                                  Comment


                                    čia jau skirti pinigai, daromi projektai...o šilainiai nieko tokio neturėjo.

                                    Comment


                                      Parašė Woolosas Rodyti pranešimą
                                      Sveiki, įkeliu pamąstymui išgalvotą autobuso maršrutą, kuris galbūt būtų aktualus rytinės miesto dalies miegamųjų rajonų gyventojams. Maršrutas eitų pro Kalniečių, Dainavos, Eigulių ir Centro rajonus. Stojama būtų tik miegamųjų rajonų stotelėse ir centre. Žemėlapyje pažymėjau preliminarias stoteles miegamuosiuose rajonuose ir centre. Autobusas važiuotų gatvėmis, kuriose galimas didesnis nei įprastas greitis mieste, todėl centrą būtų galima pasiekti gerokai greičiau nei troleibusu. Autobusų eismas vyktų ratu, panašiai kaip 15 ir 16 numerio troleibusuose. Pažymėjau keletą alternatyvių trasų. Įdomu būtų išgirsti jūsų komentarus.

                                      Atvaizdas
                                      Ar įdėmiai schemą brėžei? Dvejose vietose nelabai suprantu, kaip tu nori tą maršrutą paleisti: 1) Ar pro Muravą, ar S.Žukausko g. ir pro Kalniečių polikliniką 2) Nuo Prismos - ar tiesiai Pramonės prospektu, ar Draugystės ir Kovo 11-osios gatvėmis?

                                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                      9 reikėtų keisti Romainiai - Raudondvario pl. - K. pilis, deja, bet su užsukimu į Lampėdžius. Nes Lampėdžiams maršruto reikia, bet naujo išlaikyti dėl kelių stotelių neapsimoka. Čia puikiai pasitarnautų naujam maršrutui mini autobusai. Be tokių neturime...
                                      O jeigu į Lampėdžius užsuktų 48? Žinoma, ne pats ekonomiškiausias sprendimas, nes teks didinti transporto priemonių skaičių?
                                      O kaip mano jau minėtas siūlymas, tiesiog kad 9-asis abejomis kryptimis užsuktų prie Kauno pilies? O jo trasa liktų sena- Romainiai - Lampėdžiai.
                                      Nes jei galiniu punktu padaryti Kauno pilį, tai tas užsukimas į Lampėdžius gausis per stambus.
                                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.09.30, 09:27.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Ar įdėmiai schemą brėžei? Dvejose vietose nelabai suprantu, kaip tu nori tą maršrutą paleisti: 1) Ar pro Muravą, ar S.Žukausko g. ir pro Kalniečių polikliniką 2) Nuo Prismos - ar tiesiai Pramonės prospektu, ar Draugystės ir Kovo 11-osios gatvėmis?
                                        Tarkim galimi keli variantai. Pirmojo atveju trasa miegamuosiuose rajonuose eitų Šiaurės pr., Pramonės pr., toliau Baršausko g. ir t.t. Antruoju atveju - Šiaurės pr., Žukausko g., P. Lukšio g., Kovo 11-osios g., V. Krėvės pr., Pramonės pr., Draugystės g., Kovo 11-osios g., Baršausko g. ir t.t.

                                        Dėl stotelės prie Molo prekybos centro, tai tiesiog stotelė prie šeštojo forto tankiau apgyvendinta. Savanorių prospekte daug šviesoforų, tad važiuojant viešuoju transportu ženkliai greičiau nuvažiuoti į centrą vargu ar pavyktų, be to Savanorių prospektas nėra taip tankiai apgyvendinta gatvė kaip sakykim Kovo 11-osios ar Žukausko gatvės. Šio maršruto tikslas būtų pagerinti miegamųjų rajonų gyventojų susisiekimą su centru. Autobusai tiek tunelio, tiek Jonavos gatves galėtų įveikti gana greitai, ne vien tik dėlto, jog nestotų nei vienoje stotelėje iki miegamųjų rajonų, bet ir dėl gatvėse leidžiamo didesnio greičio bei mažesnio kiekio šviesoforų. Centrą taip pat praskrietų per keletą minučių, nes Karaliaus Mindaugo prospektas neužkimštas kaip Vytauto pr., Kęstučio ar Donelaičio gatvės automobiliais ir šviesoforais. Žinoma, maršrutas smarkiai dublioja esančius viešojo transporto maršrutus, tačiau, važiuoti 15 ar 16 troleibuso maršrutais į centrą nuo Pramonės prospekto ar 13,14 troleibuso maršrutais nuo Čečėnijos aikštės užtrunka gana ilgai.

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          O jeigu į Lampėdžius užsuktų 48? Žinoma, ne pats ekonomiškiausias sprendimas, nes teks didinti transporto priemonių skaičių?
                                          Ko gero nelabai ir nukentėtų tas dažnumas - maršrutu pakaitom važinėja tai ilgi, tai trumpi autobusai.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X