Parašė egiscrypth
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Tik viena žinoma kad Garliava niekada nesulauks dvigubu autobusų. Iš dalies 26 maršrutas tai padarys kai važiuos iki mastaičių.Parašė Mettal Rodyti pranešimą
O tai kaip "išlauždavo" trisekcijiniai 37-i kringelius prie Zoologijos sodo stotelės? Ir dar posūkį iš Petrausko g. į Vydūno al., kur yra privaloma iš pirmos juostos į pirmą pasukti, kai iš Petrausko g. į Savanorių pr. sukt galima išnaudojant abi Savanorių pr. juostas.
Comment
-
ar jį pratęs iki Mastaičių?Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Tik viena žinoma kad Garliava niekada nesulauks dvigubu autobusų. Iš dalies 26 maršrutas tai padarys kai važiuos iki mastaičių.
Comment
-
Aha, o 6 iki Išlaužo, 46 į Gervėnupį ir 29 iki Jonavos. Ir dar viena yra aišku - Kauno miesto maršrutiniai taksi niekada neišnyks.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
ar jį pratęs iki Mastaičių?
- 1 patinka
Comment
-
O galėtų kažką panašaus ir padaryti realybėje, juk pirmoje vietoje yra žmonių, keleivių patogumas, o ne licencijų gavimo sunkumai ar miestų ir rajonų valdžių sutarimai ir nesutarimai.Parašė Mettal Rodyti pranešimąAha, o 6 iki Išlaužo, 46 į Gervėnupį ir 29 iki Jonavos.
Iš kur tokia informacija?Parašė Mettal Rodyti pranešimąIr dar viena yra aišku - Kauno miesto maršrutiniai taksi niekada neišnyks.
Ir kokie bus tie maršrutiniai taksi? Su "žmogiškuoju veidu", ar "dirbantys" pagal "stavkių" sistemą?
Comment
-
Jo, aš irgi pastebėjau šito požymius.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąTiesiamas kontaktinis tinklas nuo Gedimino st. per Parodos Kalna i sporto stotele. 2 aisis vaziuos savo tikraja trasa
Tik įdomu ir neaišku, kaip ten važiuos troleibusai, nes per linijų sujungimą reikia važiuoti iš inercijos, o ten status kalnas (t.y. turi būti pilnas "gazas").
Comment
-
6 - geriau tegul kelią į Garliavos (Rinkūnų) geležinkelio stotį sutvarko ir paskui pratęsia iki jos 6 maršrutą. Turės Garliava geležinkelio susisiekimąParašė Mettal Rodyti pranešimą
Aha, o 6 iki Išlaužo, 46 į Gervėnupį ir 29 iki Jonavos. Ir dar viena yra aišku - Kauno miesto maršrutiniai taksi niekada neišnyks.
46 - nuo galinės stotelės reiktų išasfaltuoti keliuką iki asfaltuoto keliuko į Gervėnupį ir ties jo prieigomis įrengti apsisukimo aikštelę
26 - turbūt netikslinga nuimti nuo Kazliškių šį maršrutą, geriau sutvarkyti A5 sankryžas ir per jas organizuoti eismą į Mastaičius.
29 - turbūt apsimokėtų
Tik tiems, kas veža maršrutu Kaunas-Jonava nepatiktų
Šiaip šį maršrutą reiktų labai dažnai leisti, manau, ir prailgintais autobusais
Kaunas-Jonava kursuoja taip dažnai, kad atrodo, galėtų tas miestas iš karto už Kauno prasidėti, kur nors tarp LEZ, Ramučių ir Karmėlavos
Paskutinis taisė PoDV; 2019.05.14, 19:26.
- 1 patinka
Comment
-
Visai pamiršau paminėt, jog į 39 neleidžia 25 metrų autobusų, dėl apsisukimo Romainiuose. Net ir 2 sekcijų autobusus mažiau patyrę vairuotojai užlaužia, nudaužia veidrodžius, priekabos kampus nubraukia.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąO šiaip kuriuose maršrutuose didžiausi šansai jais pasivažinėti? Kaip suprantu, bet minėtų 23 ir 46, dar ir 39 kartais būna?
Comment
-
o cia tiesa del 6, 26, 29 ir 46 martsrutu?Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
Visai pamiršau paminėt, jog į 39 neleidžia 25 metrų autobusų, dėl apsisukimo Romainiuose. Net ir 2 sekcijų autobusus mažiau patyrę vairuotojai užlaužia, nudaužia veidrodžius, priekabos kampus nubraukia.
Comment
-
Keli aspektai jau daromi kai labai seniai buvo planuose parašyta dėl 26 maršruto pratęsimo. Tai Kalvarijų gatvės sujungimas su technikumo ir Vyčio kryžiaus asfaltavimas.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
ar jį pratęs iki Mastaičių?
Comment
-
Visiškai pritariu, reikia plėsti ir gerinti visuomeninio transporto tinklą, kad jis kuo labiau atitiktų žmonių poreikius.Parašė PoDV Rodyti pranešimą6 - geriau tegul kelią į Garliavos (Rinkūnų) geležinkelio stotį sutvarko ir paskui pratęsia iki jos 6 maršrutą. Turės Garliava geležinkelio susisiekimą
46 - nuo galinės stotelės reiktų išasfaltuoti keliuką iki asfaltuoto keliuko į Gervėnupį ir ties jo prieigomis įrengti apsisukimo aikštelę
26 - turbūt netikslinga nuimti nuo Kazliškių šį maršrutą, geriau sutvarkyti A5 sankryžas ir per jas organizuoti eismą į Mastaičius.
29 - turbūt apsimokėtų
Tik tiems, kas veža maršrutu Kaunas-Jonava nepatiktų
Šiaip šį maršrutą reiktų labai dažnai leisti, manau, ir prailgintais autobusais
Kaunas-Jonava kursuoja taip dažnai, kad atrodo, galėtų tas miestas iš karto už Kauno prasidėti, kur nors tarp LEZ, Ramučių ir Karmėlavos 
Nusispjauti! Pirmoje vietoje - žmonių poreikiai ir patogumas. Tegul "tie, kas veža", prisiderina. Prisiderins - gerai, ne - reiškia nereikia, bus apsieita be jų.Parašė PoDV Rodyti pranešimą29 - turbūt apsimokėtų
Tik tiems, kas veža maršrutu Kaunas-Jonava nepatiktų 
Comment
-
Įsivaizduoju, toks turėtų gautis maršrutas. Na nebent dar į Garliavą vienoj vietoj turėtų užsukti, kad laukais veltui nevažiuoti. Atsirastų galimybė nuvažiuoti tiesioginiu autobusu iš Kazliškių į Garliavą.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Keli aspektai jau daromi kai labai seniai buvo planuose parašyta dėl 26 maršruto pratęsimo. Tai Kalvarijų gatvės sujungimas su technikumo ir Vyčio kryžiaus asfaltavimas.
Na, dar geriau nei autostrada.Paskutinis taisė PoDV; 2019.05.14, 23:01.
Comment
-
Esminis visų tame mano pranešime rašytų pezalų skirtumas nuo to, ką parašė egiscrypth apie 26 maršrutą, yra tai, kad juos iš piršto išlaužiau aš pats, o ne kažkas kitas iš autobusų parko vairuotojų/mechanikų/sekretorių/t.t.Parašė zn76 Rodyti pranešimąIš kur tokia informacija?
Realiai žiūrint 26 pratęsimas iki Mastaičių yra toks pats logiškas, kaip ekskursijos Romainių gyventojams po Šilainius su 39 maršrutu. Kursuoja retai, maršruto ilgis kosminis (atitinkamai ir išsimušimai iš grafiko kosminiai) ir dar kelionės trukmė iš A į B visiškai nepatraukli dėl kažkieno noro su vienu maršrutu aprėpti VISKĄ.
Comment
Comment