Parašė Nerijus_kns
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Is tikruju ilgi marsrutai yra blogai. Neproporcingai atkarpomis pasiskirsto keleiviai. Labai keista, kituose marsrutuose kur viso 3-4 grafikai, vis autobusai buna seni, kiauri, o 41 ajame visada pastebiu dujini Solari. Kodel tokiame nepopuliariame marsrute vazuoja geros transporto priemones ? Po 20 val visiems marsrutams jau reikia Midi busiku, ir juokinga kai vakare pro centra prarieda dvieju ar triju sekciju 23 aisis, vezdamas vos pora keleiviu.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Pvz 20 tik kažkiek daugiau piko valandomis 31, 32, 41, 45 o kažkur nuo 19h gali vos ne mikriukai dauguma maršrutų važiuot tau midibusai bus manau kaip tik
Comment
-
Dėl senų autobusų paskirstymo yra taip - seni autobusai tokie kaip daf den ir panasus dirba pertraukiniuose arba vienpamaininiuose grafikuose tokių daugiausiai turi 6 ar 40 marsrutasParašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Is tikruju ilgi marsrutai yra blogai. Neproporcingai atkarpomis pasiskirsto keleiviai. Labai keista, kituose marsrutuose kur viso 3-4 grafikai, vis autobusai buna seni, kiauri, o 41 ajame visada pastebiu dujini Solari. Kodel tokiame nepopuliariame marsrute vazuoja geros transporto priemones ? Po 20 val visiems marsrutams jau reikia Midi busiku, ir juokinga kai vakare pro centra prarieda dvieju ar triju sekciju 23 aisis, vezdamas vos pora keleiviu.
Comment
-
na 36, 37 turi pertrauku irgi nemazai.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Dėl senų autobusų paskirstymo yra taip - seni autobusai tokie kaip daf den ir panasus dirba pertraukiniuose arba vienpamaininiuose grafikuose tokių daugiausiai turi 6 ar 40 marsrutas
Comment
-
Tai todėl ir 36 retas reiškinys man priekaba o vanhool ar den priekaba. O dabar pertraukiami pereina prie dyzeliniu Solaris ar vanhool autobusų. Jie daugiausiai pravaziave. 3 maršrute vis pasitaiko senų.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
na 36, 37 turi pertrauku irgi nemazai.
Comment
-
ne paskalos o raelybe , tik tiesiai scviesiai , nesako nes vairai is kart pabegtu , spresis sausio menesi ka nuims ir kadaParašė Mettal Rodyti pranešimą
Pamiršot pridurti, kad čia yra turgaus bobų paskalos. Ir iškart užbėgant už akių - pasiteisinimas "Vairai nekalba be reikalo..." netinka. Dar ne tokių "tiesų" esame girdėję.
Comment
-
nuo kaledu jau ir alytuj jie busParašė Al1 Rodyti pranešimąMikrobai (maršrutiniai taksi) iš viso yra atsilikusių šalių transportas. Gerai, kad juos Vilniuje iš viso išspyrė. Blogai, kad jie vis dar parazituoja Kaune ir Klaipėdoje. Dar blogiau, kad Klaipėdoje jie pilnai integruoti ir gauna už ridą. Kaune tik iš dalies integruoti į bilieto sistemą.
Comment
-
tai kur tau tie mersai nebyres , jei jie buvo sKirti vest gyvulius , o avizeniuos juos perdare i keleivinius , vokietis pamates kaip jie ten lipdami begtu atgal neatsigrezdamas ir saukdamas jezus marija kur as papuoliau , a kavenskie gerai , ale mersaiParašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Kadangi atsirado 67 maršrutas jam reikia 3 mikrų 44 4, 19 3, apie 15 mikrų su paliktų rezervu o naujieji mersai byra atėjo laikai kad jų trūkumas yra. Tiesiog leidžia didelius autobusus kur jie gali važiuoti. Prikelti jau 322 ir 323 mikrai jie dirba 21 maršrute ir 44 pertraukiamamPaskutinis taisė uksas; 2018.12.16, 22:00.
- 1 patinka
Comment
-
bet kad daromi tokie iš krovininių ne tik keleiviams vežti, yra perdaromi ir į kitos paskirties mašinas pvz greitąsias policijos tik dabar naujieji ford jau originalūs.Parašė uksas Rodyti pranešimą
tai kur tau tie mersai nebyres , jei jie buvo slirti vest gyvulius , o avizeniuos juos perdare i keleivinius , vokietis pamates kaip jie ten lipdami begtu atgal neatsigrezdamas ir saukdamas jezus marija kur as papuoliau , a kavenskie gerai , ale mersai
Comment
-
Sėda vokietis į tą mersą ir tada rėkiaParašė uksas Rodyti pranešimą
tai kur tau tie mersai nebyres , jei jie buvo sKirti vest gyvulius , o avizeniuos juos perdare i keleivinius , vokietis pamates kaip jie ten lipdami begtu atgal neatsigrezdamas ir saukdamas jezus marija kur as papuoliau , a kavenskie gerai , ale mersai
Lietuvių perdarytais „Mercedes-Benz“ važinėja ir patys vokiečiai
Comment
-
http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...u-taksi-893608
kalbos, kalbos ir kazkas aiskaus. Aisku ir kruva komentaru. Savaitgali mikrai tikrai vazineja pernelyg tusti.
Comment
-
išvis norima panaikinti tokią sąvoką kaip maršrutinis taksi stojantis kur patinka. Bus tie patys mikrai gal važiuos net ta pačia trasa bet stos tik sustojimuose. Vietoj 52 važiuos 68 maršrutas.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąhttp://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...u-taksi-893608
kalbos, kalbos ir kazkas aiskaus. Aisku ir kruva komentaru. Savaitgali mikrai tikrai vazineja pernelyg tusti.
Comment
-
O 20 vel vaziuos pilnai Pabrėžos gatveParašė ssnaiperis Rodyti pranešimąKeista, kaip niekas nepaminėjo, jog 35, 35A grąžinamas iki Fredos
Comment
-
Kiek čia dar galima "taupyti". Tuoj beveik visi autobusai virs mikrobais. Parkui pigiau eksploatuoti net ir didelius autobusus tada, kai keleivių mažiau, nei prisipirkti krūvą skirtingo dydžio autobusų ir mikrobų, kurie didesnę laiko dalį stovi, o ne dirba. Kaune seniausiai reikia autobusų maršrutų reformos, nes priveista daug retai kusuojančių maršrutų. Tai iš kur tie keleiviai atsiras, jei autobusas važiuoja kas valandą ar dar rečiau mieste? Net ir į kai kuriuos pakraščius kas valandą kursuojantis autobusas netenkina daugumos. Todėl ir nesinaudoja žmonės VT. Dar leiskit daugiau mikrobų, tai dar daugiau žmonių atbaidysite...Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąPakelbti nauji 20 ojo 35, ojo ir 35 A autobusu eismo tvarkarasciai. Nuimama po kelis reisus visuose marsrutuose. Taupymas. O del 35 A, tai seniai ten turi savaitgali vaziuoti mazasis autobusas.
- 5 patinka
Comment
-
Reformą jau seniai buvo galima pradėti, esant galimybei persėsti nemokamai su e-bilietu. Nežinia, ko laukiama.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Kiek čia dar galima "taupyti". Tuoj beveik visi autobusai virs mikrobais. Parkui pigiau eksploatuoti net ir didelius autobusus tada, kai keleivių mažiau, nei prisipirkti krūvą skirtingo dydžio autobusų ir mikrobų, kurie didesnę laiko dalį stovi, o ne dirba. Kaune seniausiai reikia autobusų maršrutų reformos, nes priveista daug retai kusuojančių maršrutų. Tai iš kur tie keleiviai atsiras, jei autobusas važiuoja kas valandą ar dar rečiau mieste? Net ir į kai kuriuos pakraščius kas valandą kursuojantis autobusas netenkina daugumos. Todėl ir nesinaudoja žmonės VT. Dar leiskit daugiau mikrobų, tai dar daugiau žmonių atbaidysite...
Comment
-
kad kaip tik daugumos keleivių pageidavimu padaryti užsukimai į kazliškius, nes kažkam per toli ateiti iki Kalvarijų gatvės.Parašė Litch Rodyti pranešimą67 maršrutui reikalingas patobulinimas. Panaikinti užsukimą į Kazliskius važiuojant link Skubios pagalbos centro. Dabar užsukimas dubliuojasi ir didžioji dalis kelevių priversti važiuoti ratu ne vieną o du kartus.
Comment
Comment