Parašė 10.000
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Mano komentaras buvo ne apie tai. Sakau, kad tokuane mieste, pvz., kaip Vilnius, eismo srautai nėra lengvai nuspėjami, todėl sudėtinga sudaryti efektyviai VT tvarkaraščius, dėl ko VT dažnai atvyksta nelaiku. Už tai ir sakau, kad tvarkaraščių tokiame mieste, ypač kai VT nėra atskirtas nuo kito eismo srauto, turėtų nebūti - tik intervalai. Ir minėjau, kad tai būtų efektyvu tik pagrindiniuose maršrutuose. Ar dabar aiškiau?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Taip. Bet pats sakai, jog periferiniuose maršrutuose grafikai turi išlikti. Tai aš savo pavyzdyje labiau periferiją minėjau - jog, jeigu maršrutai nesilaikys grafiko ir važiuos per anksti, žmonės gali nespėti persėsti, ir tai gali sukelti daug nepatogumų. O atvažiuoti į stotelę ankstesniu autobusu, pvz.: 30min. anksčiau ne kiekvienas gali. Taigi, (periferinių) autobusų atvažiavimas į stotelę per anksti neturi būti toleruojamas.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąMano komentaras buvo ne apie tai. Sakau, kad tokuane mieste, pvz., kaip Vilnius, eismo srautai nėra lengvai nuspėjami, todėl sudėtinga sudaryti efektyviai VT tvarkaraščius, dėl ko VT dažnai atvyksta nelaiku. Už tai ir sakau, kad tvarkaraščių tokiame mieste, ypač kai VT nėra atskirtas nuo kito eismo srauto, turėtų nebūti - tik intervalai. Ir minėjau, kad tai būtų efektyvu tik pagrindiniuose maršrutuose. Ar dabar aiškiau?
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąMano komentaras buvo ne apie tai. Sakau, kad tokuane mieste, pvz., kaip Vilnius, eismo srautai nėra lengvai nuspėjami, todėl sudėtinga sudaryti efektyviai VT tvarkaraščius, dėl ko VT dažnai atvyksta nelaiku. Už tai ir sakau, kad tvarkaraščių tokiame mieste, ypač kai VT nėra atskirtas nuo kito eismo srauto, turėtų nebūti - tik intervalai. Ir minėjau, kad tai būtų efektyvu tik pagrindiniuose maršrutuose. Ar dabar aiškiau?
kokie gali buti grafikai kai autobusas dalyvauja bendrame eismo sraute kuris gali kisti viena diena toks kita diena jau kitoks ar keleiviu kiekis atitinkamose stotelese tiesiog grafikai yra tam kad butu i ka panasiai vaziuoti.
Comment
-
Taip, sutinku. Periferijoje turi būti pagal grafiką. Ten ir eismas nėra jau toks nenuspėjamas...Parašė 10.000 Rodyti pranešimąTaip. Bet pats sakai, jog periferiniuose maršrutuose grafikai turi išlikti. Tai aš savo pavyzdyje labiau periferiją minėjau - jog, jeigu maršrutai nesilaikys grafiko ir važiuos per anksti, žmonės gali nespėti persėsti, ir tai gali sukelti daug nepatogumų. O atvažiuoti į stotelę ankstesniu autobusu, pvz.: 30min. anksčiau ne kiekvienas gali. Taigi, (periferinių) autobusų atvažiavimas į stotelę per anksti neturi būti toleruojamas.
Taip, sutinku. Pagrindiniuose, ne periferinėje miesto dalyje, maršrutuose keleiviams tvarkaraščių turėtų nebūti - tik intervalai ir realaus laiko sistema bei profesionaliai dirbanti dispečerinė. Bet mūsų dienomis dar tai tėra svajonė.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąkokie gali buti grafikai kai autobusas dalyvauja bendrame eismo sraute kuris gali kisti viena diena toks kita diena jau kitoks ar keleiviu kiekis atitinkamose stotelese tiesiog grafikai yra tam kad butu i ka panasiai vaziuoti.Paskutinis taisė Ametistas; 2015.01.27, 18:25.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Taigi, įvyko pirkimas ir jį, tikriausiai nieko nenustebins, laimėjo olandų Womy Equipment Supply B.V., kuri parduos 4 trigubus autobusus už 119400€. Vieninteliai jos turimi tokio tipo autobusai yra, kas irgi nieko nenustebins, VanHool AGG300. Įdomu, kad autobusus tiekti pasisiūlė ir lietuvių įmonė UAB Dalu, tačiau už juos norėjo net 176 tūkst. eurų. Be to, DALU veikla susijusi su statybomis, tad spėju, kad pati ji tokių autobusų nė neturi ir būtų pirkusi iš jau minėtos įmonės.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąjokiu pirkimu apie trigubu autobusu pirkima nera buna pries menesy daromas norinciu vairuotoju ant ju dirbti sarasas o tokio nera. apziurejus marsrutus ir galinias marsruto aiksteles daugumoje is ju nera galimybes apsisukti.
Būsimų autobusų nuotrauka, spalvų deriniai daugeliui jau bus matyti.
Paskutinis taisė Komandoras; 2015.02.03, 17:06.
Comment
-
Kaip ir nustebins, nes va ką tik diskutavom, kad Vilniui neina nupirkt tiesiai iš užsieniečių. O kuo šitie olandai šiaip ypatingi?Parašė Komandoras Rodyti pranešimątikriausiai nieko nenustebins, laimėjo olandų Womy Equipment Supply B.V.
Kokia idėja slypi už šio pirkinio apskritai? Negi kauniečiai laipios pro priekį į tokį traukinį?
Comment
-
Šie Olandai laimi daugumą Kauno Autobusų pirkimų, taip pat Kaune važinėjantys VanHool tokiais pačiais spalvų deriniais pirks iš šios įmonės. Kažkur šioje temoje jau buvo diskutuota, apie ketinamus pirkti modelius ar šalis iš kurių perkama, kaip matome, viskas įvyko taip, kaip diskutuota. Markė, šalis, firma ir t.t. Todėl ir pasakiau, kad nenustebino. Neseku Vilniaus temos, bet keista, kad neina pirkti iš užsieniečių. Juk tie patys lietuviai tik laimėję konkursą, autobusus ima pirkti iš tų pačių užsienio firmų, tik dar pakeltomis kainomis.Parašė Torkas Rodyti pranešimąKaip ir nustebins, nes va ką tik diskutavom, kad Vilniui neina nupirkt tiesiai iš užsieniečių. O kuo šitie olandai šiaip ypatingi?
Iš savo patirties sakau, kad koks 39 maršrutas pilnai išnaudos šį pirkinį, nes dabar net ilgi autobusai perpildyti. Taip pat, 46 maršrutas, kuriame, kiek matau, važinėja minios. Manau ir daugiau tokių didelių reikės autobusų, juolab buvo šnekų įsteigti greituosius maršrutus, kurie vežtų pagrindines mases žmonių.Parašė Torkas Rodyti pranešimąKokia idėja slypi už šio pirkinio apskritai? Negi kauniečiai laipios pro priekį į tokį traukinį?Paskutinis taisė Komandoras; 2015.02.03, 18:05.
Comment
-
Mane tai stebina toks blaskymasis:
1. Kam tie trigubi autobusai, kai nera NEI VIENO marsuto, kur vazinetu vien dvigubi? Tikimybe tokiam 39 ar 46 sulaukt trumpo ar ilgo yra lygi 50:50, jei ne didesne trumpo naudai.
2. Jei jau nusprende kelt autobusu prestiza, tai kam jie isileido mikroautobusus pries pusmeti? Ar cia logika, kad geriau vienas trigubas retai nei trumpas daznai.
3. Vienintelis man suprantamas paaiskinimas, tai del PR'o: a le turim ratini tramvaju, reklama viesajam transportui, bei didesnis ir brangesnis demesys is uzsakomosios reklamos uzsakovu.
Comment
-
Čia gavosi nesusipratimas. Valstybinės įmonės negali pačios šiaip imti ir pasirinkti modelį, autobusų skaičių ir po kelis vienetus supirkti juos iš 99 skirtingų tiekėjų. Yra būtinas konkursas, kuriame turi dalyvauti tiekėjas - nesvarbu, iš Lietuvos, Latvijos, Vokietijos, Mėnulio ir t.t.Parašė Komandoras Rodyti pranešimąNeseku Vilniaus temos, bet keista, kad neina pirkti iš užsieniečių.
Tai kol kas nėra. Buvo kalbų apie mistinį greitąjį Šilainiai - Centras.Parašė Garbanius Rodyti pranešimą1. Kam tie trigubi autobusai, kai nera NEI VIENO marsuto, kur vazinetu vien dvigubi?
Comment
-
Žinoma negali, jos skelbia tarptautinius konkursus, ir kas pigiau pasiūlo, tą ir perka ir visai nesvarbu iš kur. Tiesa, dažnai galima pritaikyti kažkiek konkurso sąlygas, norint gauti konkretų pirkinį.Parašė Mettal Rodyti pranešimąČia gavosi nesusipratimas. Valstybinės įmonės negali pačios šiaip imti ir pasirinkti modelį, autobusų skaičių ir po kelis vienetus supirkti juos iš 99 skirtingų tiekėjų. Yra būtinas konkursas, kuriame turi dalyvauti tiekėjas - nesvarbu, iš Lietuvos, Latvijos, Vokietijos, Mėnulio ir t.t.
Comment
-
O tai nebutu zymiai ekonomiskiau pabandyti bent su dvigubais autobusais? Ar cia nori padaryti dideli WOW? Bet velgi, kam tada tuos mikriukus isileido jei jau tokia bomba ruosiaParašė Mettal Rodyti pranešimą
Tai kol kas nėra. Buvo kalbų apie mistinį greitąjį Šilainiai - Centras.
Comment
-
Mikriukų tikslas atlikti privežimo funkcija. Bet savivaldybė eilinį kartą tapo kekše ir priklaupė ant kelių prieš verslininkus. Kažin, ar privati bendrovė imtųsi vežti privežamaisiais. Bet jei ateityje mikriukuose galiotų lengvatos, dabartinius maršrutus būtų galima skaidyti, kad tikrai privežtų.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO tai nebutu zymiai ekonomiskiau pabandyti bent su dvigubais autobusais? Ar cia nori padaryti dideli WOW? Bet velgi, kam tada tuos mikriukus isileido jei jau tokia bomba ruosiawww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Na as irgi manau,kad Kaune privezamieji neisilaikytu be dotaciju. O dabar 5metam galim but ramus.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąMikriukų tikslas atlikti privežimo funkcija. Bet savivaldybė eilinį kartą tapo kekše ir priklaupė ant kelių prieš verslininkus. Kažin, ar privati bendrovė imtųsi vežti privežamaisiais. Bet jei ateityje mikriukuose galiotų lengvatos, dabartinius maršrutus būtų galima skaidyti, kad tikrai privežtų.
Comment
-
Kaip jie vairuojasi?Parašė Komandoras Rodyti pranešimąBūsimų autobusų nuotrauka, spalvų deriniai daugeliui jau bus matyti.
Atvaizdas
Comment
-
Jai neklystu kai vairuotojas pasuka vaira pvz. į kaire paskutinis ratas pasisuka taip pat.Parašė r08n Rodyti pranešimąKaip jie vairuojasi?Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Šiaip jie teoriškai yra sukonstruoti taip, kad priekabų ratai važiuotų varančiosios ašies vėžėmis. "Normaliame" autobuse priekiniai ratai važiuoja plačiausia trajektorija, tada vidurinė ašis, o priekaba - siauriausia (tuo siauriau, kuo atstumas nuo vidurinės ašies iki priekabos didesnis (palyginkite su fūrų priekabomis). Problema šiems autobusams būtų nebent važiuojant atbulamParašė rytis001 Rodyti pranešimąJai neklystu kai vairuotojas pasuka vaira pvz. į kaire paskutinis ratas pasisuka taip pat.
Comment
-
Nežinau kaip čia galima išsireikšti gražiau, bet: aš įžvelgiu tik vieną dalyką - kaip įsidėti sau į kišenę gražaus pinigėlio, prakišant eilinį rudos spalvos nemaloniai kvepiantį gabalą.Parašė Torkas Rodyti pranešimąĮdomus dalykas yra tas, kad net vokiečiams šitas modelis gedo 50% dažniau nei įprastiniai. Tad vėlgi klausimas - kokia gili mintis paslėpta po šiuo planu?
Comment
Comment