Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Būtų stojama. O šiaip tai reikia plėsti A juostų tinklą.
    Atsiprašau, neįsiskaičiau.

    Comment


      Na manau, kad tokio dydzio miestui kaip Kaunas sias laikais nestoti visose stotelese(isimtis 29E) butu pernelyg didele prabanga. 27 mikriukas jau beveik uzsilenkes, 30 irgi skaiciuoja paskutines dienas tikekimes(maciau pries 2savaites prie transporto skyriaus a le kazkoks protestas lyg, stovejo toje aiksteleje Gertrudos g, gal kokie 7Girbobuso Fordai).

      Uztektu manau apkeist 39 ir 10 autobuso trasas Silaniuose, tuo paciu 10 vos padaznint, o 37 nuo Vilijampoles tilto iskart paleist i Neries krantine, kad sutaupyt laiko sukinejimuisi po slabodke ir truputi padazninti ir jau butu labai gerai( tik mano manymu aisku)

      Kas del 15 ir 17metru autobusu tai be abejo jie butu ne visose marsutuose ir butu reikalingi jei mikriukam tikrai ateitu galas. Jau dabar ju yra ~20vnt ir visi kone prasciausios bukles lyginant su 12m.

      Comment


        O kodėl Kaune neperkama naujų dvigubų autobusų (kaip Vilniuj 2006)?

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Na manau, kad tokio dydzio miestui kaip Kaunas sias laikais nestoti visose stotelese(isimtis 29E) butu pernelyg didele prabanga. 27 mikriukas jau beveik uzsilenkes, 30 irgi skaiciuoja paskutines dienas tikekimes(maciau pries 2savaites prie transporto skyriaus a le kazkoks protestas lyg, stovejo toje aiksteleje Gertrudos g, gal kokie 7Girbobuso Fordai).

          Uztektu manau apkeist 39 ir 10 autobuso trasas Silaniuose, tuo paciu 10 vos padaznint, o 37 nuo Vilijampoles tilto iskart paleist i Neries krantine, kad sutaupyt laiko sukinejimuisi po slabodke ir truputi padazninti ir jau butu labai gerai( tik mano manymu aisku)

          Kas del 15 ir 17metru autobusu tai be abejo jie butu ne visose marsutuose ir butu reikalingi jei mikriukam tikrai ateitu galas. Jau dabar ju yra ~20vnt ir visi kone prasciausios bukles lyginant su 12m.
          O Romainiams pagreitinto 24 ar dar kokio nesinorėtų?
          (nestojančio prie kapinių, tuberkuliozės ligoninės)

          Comment


            Baikit jus matyt Kaune didmiesti. Su tom juostom Kaune perdetas dalykas: pats viesasis nebutinai ja vaziuoja, o ir kamsciu praktiskai nera.

            Vienintele A juosta kur irengti mano manymu, tai Zemaiciu plente prie "Statoilo" vaziuojant link centro, pirma juosta tik autobusams, nes dabar nevisada ir per 2 zalius pravaziuoja rytais. Aisku uz sviesoforo reiketu siek tiek paplatinti, bet ten vietos yra.

            Comment


              Kaunas ne viensėdis.

              Comment


                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                O Romainiams pagreitinto 24 ar dar kokio nesinorėtų?
                (nestojančio prie kapinių, tuberkuliozės ligoninės)
                Nesinoretu. Ten pvz ne sezono metu nera praktiskai keleiviu. Autobusai stoja del taip prastai sudarytu grafiku, kad tampydami laika tiesiog sustoja: niekas neislipa-neilipa, pastovi kokias 20s ir toliau velkas deja....

                Comment


                  Galėtų patvarkyt grafikus ir kai kuriose stotelėse stoti pagal pageidavimą.

                  Comment


                    Parašė disident Rodyti pranešimą
                    Tuščias būtų toks maršrutas. Jei tas greitasis maršrutas nestos keliose stotelėse, bet važiuos įprastu 35 km/h greičiu (čia ne vidutinis, čia greičio maksimumas), tai įveiks trasą gal 3-5 min greičiau, nei paprastas autobusas. Nelabai yra Kaune poreikio tokiems autobusams.
                    Reikia suremontuot gatves ir sutvarkyt tvarkaraščius, kad dingtų tas vilkimasis.
                    Taip pat galima įvesti sustojimą stotelėje pagal pareikalavimą. Yra tokių stotelių, kur retai kas įlipa/išlipa, bet pagal galiojančią tvarką, vairuotojas turi būtinai sustoti ir atidaryti duris.
                    Reikalavimo vairuotojui sustoti ir atidaryti duris nėra. Kelių transporto kodekse numatyta galimybė nesustoti, jei nėra išlipančiųjų ir įlipančiųjų. Deja, vežėjai niekada nesirūpino informuoti apie tai keleivius, tas pastarieji per daugelį metų (netgi suaugusieji) negirdėję tokio dalyko, kartais stebisi, kodėl vairuotojas nesustabdė vairuotojo. Į tokias situacijas papuola keleiviai, kurie neskuba eiti prie durų, artėjant prie stotelės. Keleiviai rašydavo skundus... Ilgainiui susiformavo vežėjų, kaip darbdavių, nuomonė, iškreipianti kodekse nustatytą tvarką, bet jai neprieštarauja (nes nėra straipsnių, tai prieštaraujančių įgyvendinti) ir darbo vidaus taisyklėse numatyta, kad vairuotojai privalo sustoti. Bet ši tvarka ir jos taikymas skirtingose įmonėse skiriasi, nes skiriasi ir vadovų požiūris...
                    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                    O kodėl Kaune neperkama naujų dvigubų autobusų (kaip Vilniuj 2006)?
                    Savivaldybė neskiria tam lėšų, o vežėjas jų išvis netaupo autobusams įsigyti.
                    Paskutinis taisė Ametistas; 2013.03.31, 22:29.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                      Galėtų patvarkyt grafikus ir kai kuriose stotelėse stoti pagal pageidavimą.
                      Galetu, realiai mygtukai lyg ir visose(?) autobusuose yra. Na bet daug kas galetu buti padaryta uz salyginai mazus pinigus, bet.......

                      Comment


                        Jei galima ir nedaro, tokius reikia terorizuoti (žr. 2493).
                        Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2013.03.31, 22:35.

                        Comment


                          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                          Jei galima ir nedaro, tokius reikia terorizuoti.
                          250(1) straipsnis. Terorizmo kurstymas
                          1. Tas, kas viešais pareiškimais žodžiu, raštu ar panaudodamas visuomenės informavimo priemonę skatino ar kurstė teroro aktą ar kitus su terorizmu susijusius nusikaltimus arba niekino teroro aukas,
                          baudžiamas bauda arba laisvės apribojimu, arba areštu, arba laisvės atėmimu iki trejų metų.
                          http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai..._l?p_id=437555
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Ne ta prasme. Reikia tinginystes kelti viešumon, žiniasklaidoje diskutuoti apie nesugebėjimą išnaudoti galimybių.

                            Comment


                              Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                              Ne ta prasme. Reikia tinginystes kelti viešumon, žiniasklaidoje diskutuoti apie nesugebėjimą išnaudoti galimybių.
                              Siūlau prisijungti prie asociacijos, kuri tuo ir rūpinsis
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Ar nepilnamečius priimat?

                                Comment


                                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                  Reikalavimo vairuotojui sustoti ir atidaryti duris nėra. Kelių transporto kodekse numatyta galimybė nesustoti, jei nėra išlipančiųjų ir įlipančiųjų. Deja, vežėjai niekada nesirūpino informuoti apie tai keleivius, tas pastarieji per daugelį metų (netgi suaugusieji) negirdėję tokio dalyko, kartais stebisi, kodėl vairuotojas nesustabdė vairuotojo. Į tokias situacijas papuola keleiviai, kurie neskuba eiti prie durų, artėjant prie stotelės. Keleiviai rašydavo skundus... Ilgainiui susiformavo vežėjų, kaip darbdavių, nuomonė, iškreipianti kodekse nustatytą tvarką, bet jai neprieštarauja (nes nėra straipsnių, tai prieštaraujančių įgyvendinti) ir darbo vidaus taisyklėse numatyta, kad vairuotojai privalo sustoti. Bet ši tvarka ir jos taikymas skirtingose įmonėse skiriasi, nes skiriasi ir vadovų požiūris...Savivaldybė neskiria tam lėšų, o vežėjas jų išvis netaupo autobusams įsigyti.
                                  Pagal 2012m. birželio 7d. patvirtintas KELEIVIŲ IR BAGAŽO VEŽIMO VIETINIO SUSISIEKIMO AUTOBUSAIS, TROLEIBUSAIS IR MARŠRUTINIAIS TAKSI KAUNO MIESTE TAISYKLES stotelėje sustoti yra privaloma.
                                  "18. Keleiviai įlaipinami ir išlaipinami autobusų stotyse ir stotelėse, nurodytose eismo tvarkaraščiuose. Sustoti šiose autobusų stotyse ir stotelėse yra privaloma. Įlipti į maršrutinį taksi ir išlipti iš jo galima stotelėse arba kitose vietose, kuriose transporto priemonei nedraudžia sustoti Kelių eismo taisyklės. "

                                  Taip pat, kad kiltų mažiau diskusijų:
                                  "4 straipsnis. Kelių transporto valstybinis valdymas
                                  1. Kelių transporto valstybinį valdymą vykdo Susisiekimo ministerija ir savivaldybių institucijos.
                                  2. Susisiekimo ministerija pagal savo kompetenciją leidžia savivaldybėms, fiziniams ir juridiniams asmenims privalomus teisės aktus, reguliuojančius kelių transporto veiklą ir keleivių bei krovinių vežimą. Susisiekimo ministerija arba jos įgaliota institucija valdo ir organizuoja keleivių vežimą tolimojo ir tarptautinio susisiekimo maršrutais.
                                  3. Savivaldybių institucijos arba jų įgaliotos įstaigos valdo ir organizuoja keleivių vežimą vietinio susisiekimo maršrutais ir lengvaisiais automobiliais taksi. Savivaldybių institucijos pagal savo kompetenciją leidžia vežėjams privalomus teisės aktus."

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Galetu, realiai mygtukai lyg ir visose(?) autobusuose yra. Na bet daug kas galetu buti padaryta uz salyginai mazus pinigus, bet.......
                                    Bet tada butu sunkiau laikytis grafiko, pavyzdziui jei piko metu stotu beveik visose stotelese, o ne piko metu tik kokiam trecdalyje tai ne piko metu arba pralektu anksciau grafiko per stoteles, arba tektu dirbtinai letinti vaziavimo greiti.

                                    Comment


                                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                      Ar nepilnamečius priimat?
                                      Tai yra jaunimo organizacija, todėl asmenys nuo 14 m. su tėvų sutikimais taip pat priimami. Kol kas dar kuriu šios asociacijos tinklalapį. Po maždaug savaitės tikiuosi sukelti didžiają dalį informacijos: www.nvtka.lt, o jei sunku prisiminti, tuomet www.keleiviuasociacija.lt
                                      Kilus klausimams, galite rašyti el. p. asociacija@nvtka.lt
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Bet tada butu sunkiau laikytis grafiko, pavyzdziui jei piko metu stotu beveik visose stotelese, o ne piko metu tik kokiam trecdalyje tai ne piko metu arba pralektu anksciau grafiko per stoteles, arba tektu dirbtinai letinti vaziavimo greiti.
                                        Taip, reiketu juos pakoreguot ypatingai ne piko metu.Retom isimtim butu kitaip, o ir pasivyt grafika nera problema tarkim miesto pakrasty. Ir geriau bet kokiu atveju leciau kazkiek vaziuot, o ne lekt ir stabdyt. Ant ekonomijos(kuro atzvilgiu) iskart pasijaustu sutaupoma. Aisku jei kuras kitur nedingtu

                                        Comment


                                          Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimą
                                          Pagal 2012m. birželio 7d. patvirtintas KELEIVIŲ IR BAGAŽO VEŽIMO VIETINIO SUSISIEKIMO AUTOBUSAIS, TROLEIBUSAIS IR MARŠRUTINIAIS TAKSI KAUNO MIESTE TAISYKLES stotelėje sustoti yra privaloma.
                                          "18. Keleiviai įlaipinami ir išlaipinami autobusų stotyse ir stotelėse, nurodytose eismo tvarkaraščiuose. Sustoti šiose autobusų stotyse ir stotelėse yra privaloma. Įlipti į maršrutinį taksi ir išlipti iš jo galima stotelėse arba kitose vietose, kuriose transporto priemonei nedraudžia sustoti Kelių eismo taisyklės. "

                                          Taip pat, kad kiltų mažiau diskusijų:
                                          "4 straipsnis. Kelių transporto valstybinis valdymas
                                          1. Kelių transporto valstybinį valdymą vykdo Susisiekimo ministerija ir savivaldybių institucijos.
                                          2. Susisiekimo ministerija pagal savo kompetenciją leidžia savivaldybėms, fiziniams ir juridiniams asmenims privalomus teisės aktus, reguliuojančius kelių transporto veiklą ir keleivių bei krovinių vežimą. Susisiekimo ministerija arba jos įgaliota institucija valdo ir organizuoja keleivių vežimą tolimojo ir tarptautinio susisiekimo maršrutais.
                                          3. Savivaldybių institucijos arba jų įgaliotos įstaigos valdo ir organizuoja keleivių vežimą vietinio susisiekimo maršrutais ir lengvaisiais automobiliais taksi. Savivaldybių institucijos pagal savo kompetenciją leidžia vežėjams privalomus teisės aktus."
                                          Šias taisykles priima savivaldybės. Todėl prievolė sustoti, priklausomai nuo galiojančios tvarkos, taikoma arba netaikoma vienose ar kitose savivaldybėse.

                                          Kiek pamenu, rodos, esi šios tvarkos šalininkas ir esi prisidėjęs, kad ji būtų įvesta kaip privaloma. O aš, atvirkščiai, pasisakydavau už galimybę vairuotojas nesustoti
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X