Parašė Mettal
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kauno viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei norim iš esmės atsikratyti mikriukų, tuomet susisiekimą su Šilainiais reikia gerinti iš esmės, ypač savaitgaliais. Grįžtant prie apšvietimo įrengimo klausimo Baltų pr., kyla klausimas, ar troleibusams pritaikytos atramos iš tiesų kainuoja gerokai daugiau, kad nebūtų galima jų įrengti? Šiai valdžiai atrodo vienaip, kitai gal atrodys kitaip, tad gal nereikėtų užkirsti troleibusams kelio.Parašė kempas Rodyti pranešimąManyčiau šilnainiuose reik, bent poros maršrutų, kurie važiuotu ne rečiau, kaip kas 10min darbo dienom, o savaitgaliais ne rečiau kaip kas 15-20min, vieną reik daryti nuo 2-ligoninės per baltų prospektą į centrą-geležinkelio stotį, o kitą 2-ligoninė per klinikas, urmo bazę, į petrašiūnus. Bei po biški naikinti tokius maršrutus, kurie važiuoja kas pusvalandį ar valandą, į trumpesnius maršrutus, bei dažniau kursuosiančius, kurie privežtų keleivius iki pagrindinių stotelių. O autobusus keisti iš didelių į midbusus ar į mikriukus priklausančius VT ir apmokėjimas su nuolatinių bilietu.
Kita problema miestas auga į rajoną todėl ramučius, neveronis, giraitę, karmėlavą, ringaudus reik jungti į vieną bendrą VT sistemą su tuo pačių nuolatiniu bilietu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąGiraitei VT reikėtų.Koks klausimas, toks ir atsakymas. Rajoninis ar ne rajoninis - vis tiek VT.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąRajoninis.
Dar kartą aiškinu: Giraitėje pilna tranzitinio priemiestinio-tarpmiestinio VT. Į Šlienavą ir Žiegždrius tik 46 vienintelis važiuoja. Nutolimas nuo miesto čia visiškai jokios reikšmės neturi.Nors Giraitė arčiau tikrojo miesto nei Šlienava ar Žiegždriai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Midibusai reikstu VT degradavima, o ne gerinima. Tuo labiau i didziausiai miesto mikrorajona... Mikriukai isvis neturi nieko bendro su miesto viesuoju transportu, kazin ar issivysciusiose salyse yra kur nors tokiu mikriuku kaip pas mus. Mikriukai miesto viesajame transporte yra issigimimas.Parašė kempas Rodyti pranešimąManyčiau šilnainiuose reik, bent poros maršrutų, kurie važiuotu ne rečiau, kaip kas 10min darbo dienom, o savaitgaliais ne rečiau kaip kas 15-20min, vieną reik daryti nuo 2-ligoninės per baltų prospektą į centrą-geležinkelio stotį, o kitą 2-ligoninė per klinikas, urmo bazę, į petrašiūnus. Bei po biški naikinti tokius maršrutus, kurie važiuoja kas pusvalandį ar valandą, į trumpesnius maršrutus, bei dažniau kursuosiančius, kurie privežtų keleivius iki pagrindinių stotelių. O autobusus keisti iš didelių į midbusus ar į mikriukus priklausančius VT ir apmokėjimas su nuolatinių bilietu.
Kita problema miestas auga į rajoną todėl ramučius, neveronis, giraitę, karmėlavą, ringaudus reik jungti į vieną bendrą VT sistemą su tuo pačių nuolatiniu bilietu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Beje siandien, pasirodo, jau pakeisti grafikai, stotelese, viena is auku tapau ir as
Dabar prisiminiau, kad pries pora dienu maciau kaip keite kazkur, taigi likus net 5 dienom iki isigaliojimo balandzio 2d., reiskiai nemazai zmoniu ziurejusiu i grafikus stotelese patyre idomiu isbandymu..Paskutinis taisė Gator; 2013.03.30, 22:37.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ten, kur keleivių srautai nėra dideli, iš tiesų galėtų kursuoti midibusai. Arba mikroautobusai, bet su sąlyga, kad žemagrindžiai ir su automatinėmis durimis. Nes varinėti tuščiai didelius autobusus nėra naudinga. Nors neįsivaizduoju, kokiu iš dabartinių Kauno maršrutų galima būtų leisti midibusus. Gal 11...Parašė Gator Rodyti pranešimąMidibusai reikstu VT degradavima, o ne gerinima. Tuo labiau i didziausiai miesto mikrorajona... Mikriukai isvis neturi nieko bendro su miesto viesuoju transportu, kazin ar issivysciusiose salyse yra kur nors tokiu mikriuku kaip pas mus. Mikriukai miesto viesajame transporte yra issigimimas.
Bet kuriuo atveju, Šilainių susisiekimas su centru turi likti tiesioginis. Galima trumpinti kai kuriuos ilgus maršrutus (pvz: 3, 39), bet su sąlyga, kad nenukentės eismo dažnumas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
11 galima. Kvailystė savaitgaliais jį trumpinant pašalinti iš Vilijampolės. Kaip tik Linksmadvaryje jį galėtų pakeisti funikulierius. Daug neaiškumų pridirbta su įprastinėmis vienomis, o savaitgalinėmis - kitomis trasomis.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTen, kur keleivių srautai nėra dideli, iš tiesų galėtų kursuoti midibusai. Arba mikroautobusai, bet su sąlyga, kad žemagrindžiai ir su automatinėmis durimis. Nes varinėti tuščiai didelius autobusus nėra naudinga. Nors neįsivaizduoju, kokiu iš dabartinių Kauno maršrutų galima būtų leisti midibusus. Gal 11...
Bet kuriuo atveju, Šilainių susisiekimas su centru turi likti tiesioginis. Galima trumpinti kai kuriuos ilgus maršrutus (pvz: 3, 39), bet su sąlyga, kad nenukentės eismo dažnumas.
Gal reikėtų grąžinti 32 ir jam skirti keletą reisų iš 3.
O šiaip tai reikia tam kampui (Šilainių seniūnijai) kapitaliai perdaryti VT.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Didžiausias Kaune savo populiacija miesto mikrorajonas ir kartu seniūnija yra Dainava. Kada pagaliau kauniečiai - tai įsikals į galvą.Parašė Gator Rodyti pranešimąMidibusai reikstu VT degradavima, o ne gerinima. Tuo labiau i didziausiai miesto mikrorajona...
Yra ir Honkonge (aišku kita specifika), yra ir Ventspilyje (jei norisi arčiau Europos). Neabejoju galima rasti pavyzdžių ir V. Europoje, tad nereikia čia kategoriškumų... Aš čia referuoju į tai, jog mikriukai yra midibusai, kurie operuojami kaip VT mieste.Mikriukai isvis neturi nieko bendro su miesto viesuoju transportu, kazin ar issivysciusiose salyse yra kur nors tokiu mikriuku kaip pas mus. Mikriukai miesto viesajame transporte yra issigimimas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tokio absurdo, kaip stabčiojimas, abejoju, kad kur Vakarų Europoje yra.Parašė tivoli Rodyti pranešimąDidžiausias Kaune savo populiacija miesto mikrorajonas ir kartu seniūnija yra Dainava. Kada pagaliau kauniečiai - tai įsikals į galvą.
Yra ir Honkonge (aišku kita specifika), yra ir Ventspilyje (jei norisi arčiau Europos). Neabejoju galima rasti pavyzdžių ir V. Europoje, tad nereikia čia kategoriškumų... Aš čia referuoju į tai, jog mikriukai yra midibusai, kurie operuojami kaip VT mieste.
Apskritai, mikroautobusų ne tokia paskirtis.
Midibusai Kaune tiktų paleidus dar kokį naktinį maršrutą.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai aš ir turėjau omenyje midibusus kaip VT autoparką, o ne mikrobų integravimą į VT sistemą.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąTokio absurdo, kaip stabčiojimas, abejoju, kad kur Vakarų Europoje yra.
Apskritai, mikroautobusų ne tokia paskirtis.
Midibusai Kaune tiktų paleidus dar kokį naktinį maršrutą.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai midibusai, žinoma, kad yra Vakaruose. Sakydami "nėra", turime omeny tokius mikrobus, kurie važinėja mūsų didmiesčių gatvėmis. Ne žemagrindžiai, su rankinėmis durimis, be stovimų vietų, bet su stovinčiais keleiviais, neintegruoti į miesto sistemą, važinėja ne pagal tvarkaraščius, pažeisdami KET, užlįsdami prieš dubliuojamus municipalinius VT maršrutus ir graibydami grietinėlę nuo pastarųjų. Savo nuožiūra nevykdantys ankstyvų ar vėlyvų reisų.Parašė tivoli Rodyti pranešimąAš čia referuoju į tai, jog mikriukai yra midibusai, kurie operuojami kaip VT mieste.
Ar toks transportas, tavo nuomone, normaliame mieste gali egzistuoti?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Fiat Ducato nėra žemagrindžiai- tai jų didžiausias minusas.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąTiesa, o kokia situacija su Ducato, kuriuos VVT leidžia į 88 ir 89?
Ar Kaune kur tokie tiktų?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Viskas su tais midbusais tvarkoje, bet paaiskinimas kodel ju nera labai paprastas: kainuoja jie panasiai kiek normalus autobusai, o ju prieziura irgi nera tokia pigi, labai panasi kiek 12metru autobusu. Zodziu maziausiai vargo ir geriausiai pritaikomi 12m autobusai Kaune. Midbusai vazineja ir jie reikalingi, tik Europos senamiescio siaurose gatvelese, bet tuomet dzin kiek kainuoja ir kad prieziura brangi. Panasiai kaip Vilniuj 88 ir 89.
Kas del Silainiu, tai nezinau kas cia bando suklaidint, bet pagal gyventoju tankuma tikrai Silainiai yra didziausias. Ir jiems tikrai nereikia midbusu, o kaip tik 15 ir 17metru autobusu, kuriu KA turi visai nedaug ir tie patys didziausi paliegeliai. Tokie Midbusai kaip turi Merula ar galu gale Druskininku Kautros Crafteriai ar Kauno rajonines Temsos reikalingos butu nebent naujiems marsutams kaip : Giraite-Silainiai, Uzliedziai-Sitkunai-Silainiai, Romainiai-Lampedziai-Pilis, dabartiniam 81 mikriukui, Viciunai-Stotis. Cia kaip tik pavyzdziai. Kur mazai keleiviu ir reikia privezti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na čia jau kitas dalykas, jeigu jų eksploatacijos kaštai panašūs kaip 12m autobusų, tai tada geriau 12m autobusai.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąViskas su tais midbusais tvarkoje, bet paaiskinimas kodel ju nera labai paprastas: kainuoja jie panasiai kiek normalus autobusai, o ju prieziura irgi nera tokia pigi, labai panasi kiek 12metru autobusu. Zodziu maziausiai vargo ir geriausiai pritaikomi 12m autobusai Kaune. Midbusai vazineja ir jie reikalingi, tik Europos senamiescio siaurose gatvelese, bet tuomet dzin kiek kainuoja ir kad prieziura brangi. Panasiai kaip Vilniuj 88 ir 89.
Tiems, kas aiškina, kad geriausios transporto priemonės yra 15 ar 18 metrų autobusai galiu pasakyt tiek: taip, autobusų parkui labiausiai apsimoka varinėti didelį autobusą retais intervalais. Vienok, keleiviui iš to mažai grožio. Dideli važiavimo intervalai išpučia keleivius į mikriukus ir tie dideli autobusai vėžinasi tušti.
Mikriukus įmanoma nukonkuruoti paprastu būdu: tiesus, kas +- 7 minutes važiuojantis autobuso maršrutas normaliu 50 km/h greičiu vietoj įprastų 35 km/h. Autobusai ten gali važinėti kokie tik nori, aišku labiausiai apsimoka nedideli. Gal pusę metų iš to maršruto bus nemenkas nuostolis, žmonės turi atrasti gerą dalyką, tačiau greitai kokybiškesnė ir pigesnė paslauga natūraliu būdu pasirodys populiaresnė.
Tokiu būdu galima kovoti su 27, 30, ir K. Petrausko gatve važinėjančiais mikriukais.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tuščias būtų toks maršrutas. Jei tas greitasis maršrutas nestos keliose stotelėse, bet važiuos įprastu 35 km/h greičiu (čia ne vidutinis, čia greičio maksimumas), tai įveiks trasą gal 3-5 min greičiau, nei paprastas autobusas. Nelabai yra Kaune poreikio tokiems autobusams.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąReiktų greitojo maršruto (kaip tie Vilniuj, ar vienareisis mūsų 29E) greitomis gatvėmis, ir nestojančio tarp Šilainių ir Centro. Kaip jums 2-oji ligoninė - Žemaičių pl. - Varnių g. - Jonavos g. - toliau į Centrą. Nebūtų stojama tarp stotelių Milikoniai ir Kauno pilis.
Reikia suremontuot gatves ir sutvarkyt tvarkaraščius, kad dingtų tas vilkimasis.
Taip pat galima įvesti sustojimą stotelėje pagal pareikalavimą. Yra tokių stotelių, kur retai kas įlipa/išlipa, bet pagal galiojančią tvarką, vairuotojas turi būtinai sustoti ir atidaryti duris.Paskutinis taisė disident; 2013.03.31, 23:11.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Būtų stojama. O šiaip tai reikia plėsti A juostų tinklą.Parašė disident Rodyti pranešimąTuščias būtų toks maršrutas. Nestoti Kauno pilyje iš viso yra nesąmonė, tai juk vienas pagrindinių perlipimo "hub'ų". Be to, jei tas greitasis maršrutas nestos keliose stotelėse, bet važiuos įprastu 35 km/h greičiu (čia ne vidutinis, čia greičio maksimumas), tai įveiks trasą gal 3-5 min greičiau, nei paprastas autobusas. Reikia suremontuot gatves ir sutvarkyt tvarkaraščius, kad dingtų tas vilkimasis.
Comment
 
Comment