Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sakau - reikia troleibusų.
    Jei net Parodos ir K. Petrausko gatvėse bus KT...

    Comment


      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
      Na man beveik utopiskai skamba mikriuku isnykimas ir NAUJU ekologisku 15 ir 17m autobusu pirkimas mikriukams pakeisti. Vaziavimo intervalai 10-15 min
      Nesuprantu, kas neleidžia paleisti 12 metrų midibusų su važiavimo intervalais kad ir 7 min. Būtų ir dažnai, ir patogu, ir mikriukų nereikėtų, ir keleivių netrūktų. Kažkas ims rėkti: reikės daug vairuotojų ir technikos, neapsimoka. Tik kažkodėl mikriukuose dar daugiau vairuotojų ir technikos, ir jiems kažkodėl apsimoka.

      Kitas pastebėjimas dėl mikriukų. Yra pvz. atkarpa Geležinkelio stotis - Baršausko - Urmas - Partizanų g. Kas ten važiuoja? Ogi 15 ir 16 troleibusai. Tai kodėl, po galų, toje atkarpoje siautėja 30 mikrikas? Raukti jį ties gel. stotim ir daugint troleibusų.

      Comment


        Man keista, jog Kupčinskas pasisako prieš troleibusus... Kadangi tiesiamas KT Parodos g., maniau, kad jis už juos, nusivyliau... Tikėsimės nepaseks Zuoko pėdomis ir nepradės isteriškai klykti kad reik išnaikinti...

        Troleibusas man asmeniškai yra prioritetinė viešojo transporto priemonė, į autobusus sėdu jei praleidau reikiamus troleibusus, arba jei jie toje atkarpoje nevažiuoja. Mikroautobusus renkuosi tik ekstremaliomis sąlygomis (pvz. kada dar galima išsisukti be taksi vėluojant).
        Manau, kad su tinkamu ir nauju KT troleibusai gali lengvai konkuruoti su autobusais manevringumu, o patogumo prasme - šie ir taip būdavo geresni nei dauguma autobusų (salono švara, nėra išmetamųjų dujų kvapo). Jei būtų mano valia troleibusus palikčiau miesto centre, o autobusus palikčiau kaip privežamuosius (iš šilanių, aleksoto ir t.t.) iki tam tikrų stotelių, kur būtų bendros stotelės persėdimui į troleibusus (pvz. Kauno pilis, gel/aut. stotis, Kalniečių poliklinika), mikroautobusus naikinčiau visai, arba dalį integruočiau į VT sistemą.

        Comment


          Parašė Lich Rodyti pranešimą
          Man keista, jog Kupčinskas pasisako prieš troleibusus... Kadangi tiesiamas KT Parodos g., maniau, kad jis už juos, nusivyliau... Tikėsimės nepaseks Zuoko pėdomis ir nepradės isteriškai klykti kad reik išnaikinti...
          Lieka neaišku, ar Kupčinskas pasisako prieš troleibusus iš viso, ar tiesiog prieš troleibusus Šilainiuose.

          Kaip jau sakiau praeitame pranešime,pats būdamas troleibusų fanas, deja, randu daugiau argumentų prieš jų buvimą Šilainiuose, nei už.
          Šilainiuose tikrai vargu ar apsimoka tiesti troleibusų tinklą, juo labiau santykinai pingant pervežimams autobusais. Esu už troleibusus, tačiau svaiguliuot reikia baigt vien pažiūrėjus į dabartinius autobusų tvarkaraščius su dideliais intervalais. Troleibusas galbūt patrauklesnė transporto priemonė už autobusą, tačiau ar tai suvilios šilainiškius į jį persėsti, jeigu važiavimo intervalai bus tokie pat, kaip dabartinių autobusų?

          Comment


            Dar pastebėjau, kad grąžinami 3 autobuso reisai su laikikliu dviračiams.

            Comment


              Na su tokiais demografiniais rodikliais už 15 metų jau ir dabartinio VT kiekio bus per daug.... Na nebent pradės plūsti imigrantai iš Rytų

              Comment


                Parašė Lich Rodyti pranešimą
                ... Mikroautobusus renkuosi tik ekstremaliomis sąlygomis (pvz. kada dar galima išsisukti be taksi vėluojant)...
                Esminiai žodžiai šaime tekste "vėluojant" mikroautobusai todėl ir populiarūs, kad nuveža greitai, todėl dauguma net nežiūri į autobusus ir troleibusus, nes žmogui svarbiausiai nuvykti iš taško A į tašką B ir kuo tai padaryti greičiau tuo jam geriau. Tačiau, visada kalbant apie VT populiarumą, plėtrą ir t.t jo važiavimo greitis ignoruojamas.

                Comment


                  Parašė lietus Rodyti pranešimą
                  Esminiai žodžiai šaime tekste "vėluojant" mikroautobusai todėl ir populiarūs, kad nuveža greitai, todėl dauguma net nežiūri į autobusus ir troleibusus, nes žmogui svarbiausiai nuvykti iš taško A į tašką B ir kuo tai padaryti greičiau tuo jam geriau. Tačiau, visada kalbant apie VT populiarumą, plėtrą ir t.t jo važiavimo greitis ignoruojamas.
                  Vadinasi - reikia greitųjų maršrutų.
                  Siūlyčiau 44 Partizanų g. - Stotis (per Radvilėnų pl. ir Tunelio g.) ir 45 Baltų pr. - Stotis (per Karaliaus Mindaugo pr.)

                  Comment


                    Manau jei valdzia nepabijos ir laikysis zodzio, tai kitamet mikroautobusu turetu nelikti. Vienintele problema butu dabar is kur gaut NAUJU autobusu ir troleibusu. Apie ju pirkima tylu.

                    Comment


                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                      Vadinasi - reikia greitųjų maršrutų.
                      Siūlyčiau 44 Partizanų g. - Stotis (per Radvilėnų pl. ir Tunelio g.) ir 45 Baltų pr. - Stotis (per Karaliaus Mindaugo pr.)
                      Neaiškiai parašei siūlomo 44 trasą. O 45 būtų nerentabilus, nes prie stoties įliptų per mažai keleivių.
                      Reikėtų koreguoti abu variantus. Ir kilo klausimas - ar stotų visose pakeleivinėse stotelėse?
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Taigi pernykščiai Solariai buvo 1 etapas.
                        Kažkur buvo kalbų, jog susisiekimo ministerija pirks Lietuvos miestams (??), su tuo susiję kitų metų Vilniaus Solariai.

                        Comment


                          Toks 45 senais laikais vazinejo, as net atsimenu Matyt neatsitiktinai paskui padare per centra(nors tuomet dar vazinedavo perkrautas VT). O kad 45 reiketu grazint tai sutikciau. panaikinus 56 mikriuka, butu galima 39sujungt su 18 galbut??? Isvis dabartinis 39 Silainiuose nelabai toks. Vazineja pakankamai nedaznai ir dazniausiai paskui 23 ir 24. Is centro patogiau ir zymiai dazniau 10, is stoties-akropolio patogiau 34

                          Comment


                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            Neaiškiai parašei siūlomo 44 trasą. O 45 būtų nerentabilus, nes prie stoties įliptų per mažai keleivių.
                            Reikėtų koreguoti abu variantus. Ir kilo klausimas - ar stotų visose pakeleivinėse stotelėse?
                            45 taip važiuodavo prieš 15 metų.

                            Tokiu atveju - 45: Baltų pr. kvadratas, Žemaičių pl., Linkuvos/Panerių g., paskui Vileišio tiltas, ir Kauno pilis (viskas). O gal toliau - aplink Laisvės alėją iki Stoties.
                            44: Partizanų g., V. Krėvės pr., Birželio 23-osios g., A. Baranausko g., Radvilėnų pl., Tunelio g., M. K. Čiurlionio g., Karaliaus Mindaugo pr., Gimnazijos, Birštono, Šv. Gertrūdos, Šauklių g., Kauno pilis.

                            45 galėtų nestot Vilijampolėj, o 44 važiuotų „greitomis“ gatvėmis.

                            Comment


                              Klausimas: Ar Kaune maršrutai važiuojantys į oro uostą turį užrašus anglų kalbą ant švieslenčių?

                              Comment


                                Išorinių? Ne. Kaip draudžiamos lenkiškos, taip draudžiamos ir angliškos.
                                Bet yra lėktuvėlis važiuojant oro uostan

                                ir traukinukas stotin


                                Taip su 29. Dėl 29E nežinau.

                                Comment


                                  Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                  45 taip važiuodavo prieš 15 metų.

                                  Tokiu atveju - 45: Baltų pr. kvadratas, Žemaičių pl., Linkuvos/Panerių g., paskui Vileišio tiltas, ir Kauno pilis (viskas). O gal toliau - aplink Laisvės alėją iki Stoties.
                                  44: Partizanų g., V. Krėvės pr., Birželio 23-osios g., A. Baranausko g., Radvilėnų pl., Tunelio g., M. K. Čiurlionio g., Karaliaus Mindaugo pr., Gimnazijos, Birštono, Šv. Gertrūdos, Šauklių g., Kauno pilis.

                                  45 galėtų nestot Vilijampolėj, o 44 važiuotų „greitomis“ gatvėmis.
                                  Kas toks buvo prieš 15 metų aš žinau, man sakyti nereikia. Bet tai ne argumentas, kad toks maršrutas tinkamas dabar - per tą laiką labai daug kas pasikeitę, ypač sumažėjęs keleivių srautas.

                                  Tavo siūlomas 45 maršrutas būtų nerentabilus, nes dubliuotų esamus maršrutus. Iš esmės tokiu būdu iki centro galima nuvykti su persėdimu. Kita vertus, piko metu turbūt pasiteisintų. Bet ar verta kurti tokį maršrutą dėl pusvalandžio intervalo ir tik piko metui? Galbūt būtų verta, jei būtų 39 eliminuotas iš Šilainių ir nukreiptas į Ringaudus, o štai 18-ąjį panaikinus.

                                  Kokius keleivius vežtų 44-asis? Jame nematau patrauklumo - rida didelė, o nuo studentų miestelio iki centro susisiekimas yra puikus. 44-ąjį leisti iki K. pilies pro Karaliaus Mindaugo pr. - absurdas - lyg daryti antrą nenusisekusį 13-ąjį.

                                  Gal prieš aklai dėliojant trasas, reikėtų gerai pamąstyti, kam jos reikalingos ir dar argumentų kuo daugiau pateikti? Kol kas visiškai neįtikinai.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Maršrutas Karaliaus Mindaugo prospektu būtų patrauklus dėl Akropolio ir Žalgirio arenos. Jų nebuvo prieš 15 metų, tai kokiu tikslu ten važiavo autobusai?
                                    O kaip 46M yra 1 reisui neaiškiomis trasomis? Kaip yra 29E?

                                    Comment


                                      Manyčiau šilnainiuose reik, bent poros maršrutų, kurie važiuotu ne rečiau, kaip kas 10min darbo dienom, o savaitgaliais ne rečiau kaip kas 15-20min, vieną reik daryti nuo 2-ligoninės per baltų prospektą į centrą-geležinkelio stotį, o kitą 2-ligoninė per klinikas, urmo bazę, į petrašiūnus. Bei po biški naikinti tokius maršrutus, kurie važiuoja kas pusvalandį ar valandą, į trumpesnius maršrutus, bei dažniau kursuosiančius, kurie privežtų keleivius iki pagrindinių stotelių. O autobusus keisti iš didelių į midbusus ar į mikriukus priklausančius VT ir apmokėjimas su nuolatinių bilietu.
                                      Kita problema miestas auga į rajoną todėl ramučius, neveronis, giraitę, karmėlavą, ringaudus reik jungti į vieną bendrą VT sistemą su tuo pačių nuolatiniu bilietu.

                                      Comment


                                        Į Neveronis važiuoja nemažai 39 reisų. Karmėlavon pro šoną Ramučių eina 29. Į Ringaudus važiuoja dalis 18 (galėtų pratęsti visus: Stotis - Akademija - Ringaudai.

                                        Giraitei VT reikėtų.

                                        Comment


                                          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                          O kaip 46M yra 1 reisui neaiškiomis trasomis? Kaip yra 29E?
                                          Tai specialūs maršrutai. 46M skirtas moksleivių nuvežimui, 29E - greitam nusigavimui iš oro uosto į Kauną.

                                          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                          Giraitei VT reikėtų.
                                          101 Kauno pilis - Užliedžiai / Ledos kapinės visais reisais važiuoja per Giraitę: http://www.marsrutai.lt/kaunoraj/lt/...,16_195,16_363
                                          Kelyje A1 dar stoja galybė tarpmiestinių (Kėdainių kryptimi net po kelis reisus į valandą būna) ir Babtų krypties priemiestinių.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X