Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Etransport Rodyti pranešimą
    Greičiausiai į Budapeštą . Šiuo metų keli tiesioginiai autobusai per diena
    važiuoja iš Varšuvos . Taip pat gali būti į Amsterdamą
    Manau, jog tarp naujų maršrutų tikrai bus maršrutai į tokius miestus kaip Budapeštas, Miunchenas (vienas pagrindinių Flixbus persėdimo mazgų, kaip ir Berlynas), Amsterdamas.
    Taip pat Flixbus pardavimų sistemos paieškų langelyje galima rasti Liepojos ir Ventspilio miestus (tiesa, kol kas jokių maršrutų į šiuos metus nėra) .Tai tik mano spėjimas, bet galimai bus maršrutas į Lenkiją iš Liepojos arba Ventspilio, kartu aprėpiant ir Palangą bei Klaipėdą. Taip tiesioginis susisiekimas su Lenkija atsirastų ir iš vakarinės Lietuvos dalies.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Važiuodamas praeitą mėnesį "Via Baltika" ties Marijampole mačiau kelis nutriušusius Moldovos ir Pridnestrovijos (Yransnistrijos) autobuus kurie važiavo maršrutais Kišiniovas - Maskva ir Tiraspolis -Sankt Peterburgas. Paskui pagalvojau, kad prasidėjus karui Ukrainoje geresnio sausumos kelio iš Moldavijos į Rusiją ir neliko.

      Tačiau nelabai jauku, kai tokie drandalietai su migrantais vis dažniau važiuoja per Lietuvą.
      Ar kas nors tikrina jų tachografus, kaip išsimiegoję važiuoja jų vairuotojai.
      Mūsų gamtosaugininkai galėtų tikrinti ne tik lengvuosius o ir tuos dūmijančius moldavų drandalietus kur nors ties Zarasais ar Kalvarija.
      Dar būtų neblogai riboti tokių trečiųjų šalių vežėjams riboti įvežamų degalų kiekius - kad jie ne tik terštų Lietuvoje, bet ir sumokėtų vieną kitą Eurą su akcizais.
      Paskutinis taisė Romas; 2024.02.16, 09:24.

      Comment


        15min.lt 2024.02.15
        Keisti autobusų maršrutai: iš Moldovos keliauja į Lietuvą, bet stoja lietuvos deglainėse

        https://www.15min.lt/verslas/naujien...ti-663-2192336

        TV3.lt 2024.02.15
        „Autobusai vaiduokliai“: kilo įtarimų, ką veža autobusai iš Moldovos į Rusiją per Lietuvą
        Iš Moldovos į Rusiją per Lietuvą masiškai vyksta „autobusai vaiduokliai“. Lietuviai dažnai susiduria su paslaptingais šių autobusų dingimais ir vėlavimais, todėl nepasiekia kelionės tikslo. „Facebook“ bendruomenės „Mokėk keliauti“ įkūrėjo Roberto Pogorelio atliktas tyrimas sukėlė rimtų abejonių. Galbūt šiuose autobusuose greta lietuvių sėdi užsimaskavę rusų kariai?
        (...)

        „Kadangi Padnestrėje [Moldovos dalyje prie Ukrainos sienos] dislokuotos Rusijos kariuomenės nėra kaip papildyti, nes sausumos keliai uždaryti, oro keliai uždaryti, tai rusai turi ieškoti kitų kelių“, – kodėl rusams būtų palanku važiuoti šiais maršrutais, paaiškino R. Pogorelis.
        Pagal jo atliktą tyrimą, akivaizdu, jog dauguma autobusų pravažiuoja pro Lietuvą ir Latviją tranzitu, tačiau yra ir tokių, kurie stoja Lietuvoje paimti keleivių. Šie autobusai paprastai nestoja Vilniaus ar Kauno stotyse. Stoja stočių prieigose arba priemiesčių degalinėse, pasak R. Pogorelio, dėl to, jog greičiausiai neturi leidimo vežti keleivių į Lietuvos stotis ar iš jų.
        „Tai autobusas vaiduoklis. Niekas nežino, kada jis atvažiuos, ir kur sustos“, – išgirdo viena porelė Daugpilio stoties informacijoje. (...)

        Valstybės sienos apsaugos tarnybos prie Vidaus reikalų ministerijos patarėjas Giedrius Mišutis tvirtino, kad šie autobusai būtų tikrinami Lietuvos pasienyje tik tokiu atveju, jei Lietuvą pasiektų per Baltarusiją. (...)

        R. Pogorelio surinko autobusų bendrovių sąrašą, kurių autobusų bilietai parduodami ir keliautojams iš Lietuvos: „Galiz“, „Cişmitrans“ ir keletas nežinomų pavežėjų.
        Pagorelio akimis, dar keistesnė situacija yra autobusų maršrutų per Lietuvą į Ukrainą. „GloBus Travel“ ne tik stoja Lietuvoje, bet važiuoja ir per Ukrainą, ir per Rusiją. „Avtokombinat-1“ važiuoja nuo Maskvos iki Charkivo, stoja ir Lietuvoje, tačiau oficialiai registruojamas maršrutas yra Utena–Charkivas.

        https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...439?priority=4

        Comment


          Šitą reiktų dėti į Ar Rusija dar kelia grėsmę Lietuvai arba į Nusikalstamumas ir šlykštus elgesys Lietuvoje.
          ПТН ПНХ
          «Русский военный корабль, иди нахуй!»

          Comment


            Nauji Flix'o maršrutai.

            Nuo gegužės 23 jau pardavinėjami bilietai į tiesioginį Vilnius - Paryžius. (N1387).
            Bei nuo liepos 11 Daugavpils - Liubljana, važiuos pro Vilnių (N1228). Manau taps puiki alternatyva traukiniui į Krokuvą, nes išvažiavus po 22val iš Vilniaus, o 9 ryto jau galima but Krokuvoje.

            Comment


              Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
              Nuo gegužės 23 jau pardavinėjami bilietai į tiesioginį Vilnius - Paryžius. (N1387).
              Įspūdinga kelionė: iš Vilniaus išvažiuoji 9 ryto, Paryžiuje būni kitos dienos 9-tą vakaro. Galbūt labiau besidomintys tarptautiniais pervežimais galėtų paaiškinti, ar kompanija tikrai tikisi, kad kažkas ryšis tokiai kelionei? Ar tai, nors ir tiesioginis maršrutas, skirtas labiau pervežimui tarp stotelių? Ir kaip tokiose kelionėse dirba vairuotojai - ar važiuoja keli ir kankinasi miegodami autobuse, kol kitas vairuoja, ar tarpinėse stotelėse įlipa nauji?

              Comment


                Parašė eigh Rodyti pranešimą

                Įspūdinga kelionė: iš Vilniaus išvažiuoji 9 ryto, Paryžiuje būni kitos dienos 9-tą vakaro. Galbūt labiau besidomintys tarptautiniais pervežimais galėtų paaiškinti, ar kompanija tikrai tikisi, kad kažkas ryšis tokiai kelionei? Ar tai, nors ir tiesioginis maršrutas, skirtas labiau pervežimui tarp stotelių? Ir kaip tokiose kelionėse dirba vairuotojai - ar važiuoja keli ir kankinasi miegodami autobuse, kol kitas vairuoja, ar tarpinėse stotelėse įlipa nauji?

                Na, 37 val kelionėi vargu ar atsiras daug norinčių, ypač kai su Ryanair'ų yra net pigiau dasigaut ten... Tai labiau yra skirta naujoms kryptims (pvz nuvažiuot iš Vilniaus į Gdanską pigiau nei siūlo Eurolines, arba nauja kryptis iš Gdansko) bei aišku didint tiesioginių maršrutų pasiūlą (pvz Suwalki - Gdanskas).
                Kiek man teko keliaut, tai ilgesniuose maršrutuose vairuotojai rotuojasi (tam tikroje vietoje viena brigada išlipa, kita ilipa ir tęsia kelionę). Kas yra logiška, nes vieno vairuotojo vairavimo laikas gali but max 9 val (2 x 4,5 val), vėliau t.b. minimum 11 val pertrauka.


                Comment


                  Parašė eigh Rodyti pranešimą

                  Įspūdinga kelionė: iš Vilniaus išvažiuoji 9 ryto, Paryžiuje būni kitos dienos 9-tą vakaro. Galbūt labiau besidomintys tarptautiniais pervežimais galėtų paaiškinti, ar kompanija tikrai tikisi, kad kažkas ryšis tokiai kelionei? Ar tai, nors ir tiesioginis maršrutas, skirtas labiau pervežimui tarp stotelių? Ir kaip tokiose kelionėse dirba vairuotojai - ar važiuoja keli ir kankinasi miegodami autobuse, kol kitas vairuoja, ar tarpinėse stotelėse įlipa nauji?
                  Na vis dar sočiai keistuolių į UK, NL ar kitom emigracinėm kryptim važiuojančių mikriukais susispaude tarsi tai būtų paskutinis transportas į tas valstybes
                  - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                  - Rusija su Amerika kariauja.
                  - Ir ką, kaip ten reikalai?
                  - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                  - O amerikiečiai?
                  - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                  Comment

                  Working...
                  X