Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Štai tokiais "autobusais" Riga - Siauliai - Klaipėda juokinam pasaulį... Graudžiau nei graudu...

    Comment


      Neaišku kas čia juokingo. Kokie srautai, toks ir "autobusas". Turbūt net neapsimoka varyt kokio nors MB Sprinter su autobuso kėbulu.
      Show must go von!

      Comment


        Kol už oro vežiojimą dotacijų nėra, tai nieko nuostabaus.

        Comment


          Čia Ollexo? O reikia tiek maršrutų, kiek yra, kai ir lėktuvų mažai skraido? Nafig tie 10 reisų iš Klaipėdos į Rygą, jei galima būtų apsieiti su 5, kol dar neatsistatė skrydžiai ir aplamai gyvenimas? Ant vairuotojų algų sutaupytų tiek, kad galėtų bent jau normalų mikrobą leisti...

          Comment


            Taip, Ollexo reisas

            Comment


              Liepos 8 d. Flixbus paskelbs apie veiklos pradžią Baltijos šalyse

              Автобусный перевозчик FlixBus запустит маршруты из Латвии
              https://rus.delfi.lv/biznes/bnews/av....d?id=52270521

              Comment


                Tai Lietuvoje stos Kaune, ar važiuos ir per Vilnių?

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Tai Lietuvoje stos Kaune, ar važiuos ir per Vilnių?
                  Sužinosim liepos 8 d. -
                  https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...ka-637-1341776

                  Comment


                    Kalbės apie plėtrą, tai matyt neapsiribos tais keliais jau paskelbtai maršrutais. Man įdomu, ar pvz. Flixbus pasieks Klaipėdą, Palangą, t.y. ne vien tranzitinį Kauną ar sostinę Vilnių, bet ir kitus pagrindinius Lietuvos miestus. Tam reikalingi Flixbus partneriai Lietuvoje. Tikiuosi tokių atsiras, ir ne vienas. Kaip ir Lenkijoj. Tokia konservatyvi šalis buvo, visi šaukė neįsileisim vokiečių Viskas susitvarkė.

                    Comment


                      Esu įsitikinęs, kad Ollex bus Flixbus partneris, nes ieško vairuotojų ir nurodo "Siūlome darbą reguliariųjų Flixbus reisų vairuotojams Baltijos šalyse"
                      https://www.cvmarket.lt/autobuso-vai...sportas-396750

                      Comment


                        Jau paleistas Flixbus puslapis lietuvių kalba - https://www.flixbus.lt/

                        Comment


                          Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                          Kalbės apie plėtrą, tai matyt neapsiribos tais keliais jau paskelbtai maršrutais. Man įdomu, ar pvz. Flixbus pasieks Klaipėdą, Palangą, t.y. ne vien tranzitinį Kauną ar sostinę Vilnių, bet ir kitus pagrindinius Lietuvos miestus. Tam reikalingi Flixbus partneriai Lietuvoje. Tikiuosi tokių atsiras, ir ne vienas. Kaip ir Lenkijoj. Tokia konservatyvi šalis buvo, visi šaukė neįsileisim vokiečių Viskas susitvarkė.
                          Lenkija - visiškai netinkamas pavyzdys. Lenkijoje VT pervežimai nėra tokioje katastrofiškoje padėtyje kaip Lietuvoje - VT naudojasi gerokai didesnis kiekis procentiškai imant gyventojų. Tai viena. Antra, Lenkijoje tolimasis susisiekimas visą laiką buvo geležinkelio rankose. Deja, geležinkelių nuosmūkis ir aktyvi kokybiškų kelių tinklo plėtra atvėrė galimybes tolimiesiems pervežimams autobusais, ant kurių bangos ir pataikė Flixbus. Jei nebūtų pataikęs, tai dar neaišku, kaip jam ten seksųsi. Ir aplamai Flixbuso plėtra tapo įmanoma, kai dauguma V. Europos šalių liberalizavo autobusų rinką, o tiksliau panaikino geležinkelių monopoliją tolimiesiems pervežimams. Lietuvoje niekada jokios geležinkelių monopolijos nebuvo, autobusų pervežimuose taip pat visada buvo skirtingų parkų konkurencija. Deja, niekam tikusi valstybės politika VT srityje suvarė daugumą keleivių į automobilius ir joks Flixbus čia nieko nepakeis. Vienintelė niša - tarptautiniai pervežimai, bet ir čia yra konkurencija bei ribota rinka.

                          Comment


                            Ukrainoj Flixbus netrukus pradės dirbti ir vietinėje rinkoje, kai patys sako, trukdo juridiniai dalykai. Tas pats ir Lietuvoje, kuri, skirtingai nei Ukraina, jau senokai yra ES šalis ir kurioje teisinė situacija turi būti sinchronizuota su ES teise. Taigi, vietiniai reisai - tik laiko klausimas.
                            https://glavnoe.ua/news/n357031431-f...ozki-v-ukraine

                            Comment


                              Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                              Ukrainoj Flixbus netrukus pradės dirbti ir vietinėje rinkoje, kai patys sako, trukdo juridiniai dalykai. Tas pats ir Lietuvoje, kuri, skirtingai nei Ukraina, jau senokai yra ES šalis ir kurioje teisinė situacija turi būti sinchronizuota su ES teise. Taigi, vietiniai reisai - tik laiko klausimas.
                              https://glavnoe.ua/news/n357031431-f...ozki-v-ukraine
                              Prie ko yra ES ir vietiniai pervežimai? Šiuo atveju ES reglamentai gali kyštis į šalies vidaus reikalus?

                              Comment


                                Parašė Petr Rodyti pranešimą

                                Prie ko yra ES ir vietiniai pervežimai? Šiuo atveju ES reglamentai gali kyštis į šalies vidaus reikalus?
                                Gali. 2016 m. cituoju: "Estijos keleivių vežimo autobusais bendrovė „Lux Express“ norėtų vykdyti keleivių vežimą Lietuvos vidaus rinkoje. Tačiau to neleidžia daugelį metų nekeisti teisės aktai. Susisiekimo ministerija problemą žino ir tvarką ruošiasi keisti, juolab to reikalauja ir ES." Dabar jau 2020 m. Ar kas nors pasikeitė? Niekas!

                                Comment


                                  Taigi, koks dabar yra Lietuvos autobusų rinkos liberalizavimo statusas:

                                  "Susisiekimo viceministras V. Kondratovič pristatė 2 alternatyvius tolimojo susisiekimo reformos variantus.

                                  „Su pirmuoju variantu buvome supažindinti šią vasarą, Susisiekimo ministerijoje buvo organizuoti du pasitarimai, keleivių vežėjai teikė savo pasiūlymus ir pastabas. Jo esmė – „konkurencinga rinka“, t.y. visiškas tolimojo susisiekimo liberalizavimas, kai pats vežėjas, atitinkantis nustatytus reikalavimus, sudaro maršrutą ir tvarkaraštį. Keleivių vežėjai neatmetė tokio varianto, tačiau prašė pereinamojo laikotarpio iki dabar galiojančių sutarčių pabaigos – 2023-04-01, kad vežėjai ir valstybinės institucijos spėtų tam pasirengti,“ – primena LKVA prezidentas G.Nakutis.

                                  Susisiekimo ministerijos vadovai patvirtino keleivių vežėjams, kad ministerija pritaria pereinamajam laikotarpiui abiem pertvarkos variantams, bet paminėjo, kad pozicija gali kisti priklausomai nuo Konkurencijos tarybos atliekamo tyrimo.

                                  Pasitarime pristatytą antrąjį tolimojo susisiekimo reguliavimo variantą susisiekimo ministerija apibūdina kaip „liberalizuota rinka“.

                                  Comment


                                    Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                                    Ukrainoj Flixbus netrukus pradės dirbti ir vietinėje rinkoje, kai patys sako, trukdo juridiniai dalykai. Tas pats ir Lietuvoje, kuri, skirtingai nei Ukraina, jau senokai yra ES šalis ir kurioje teisinė situacija turi būti sinchronizuota su ES teise. Taigi, vietiniai reisai - tik laiko klausimas.
                                    https://glavnoe.ua/news/n357031431-f...ozki-v-ukraine
                                    Vėl Ukraina yra netinkamas pavyzdys. Be to ten tikriausiai bus tas pats kas su tarptautiniais reisais. Koks nors vietinis vežėjas taps Flixbus partneriu ir pardavinės 5 bilietus į kiekvieną reisą per Flixbus sistemą...
                                    Lietuvoje nėra jokių perspektyvų jokiuose maršrutuose Flixbusui. Vietinių reisų pakanka. Jie pustuščiai. Apie 40 proc. reisų sudaro mikrobai. Ir tie kartais pustuščiai. O 1 euru pigesniu bilietu keleivių nepriviliosi. Be to ir vilioti tai nėra ką. Pagrindinis kontingentas pensininkai ir studentai, kurių dėl koronaviruso ėmė važinėti gerokai mažiau ir autobusams dabar blogi laikai.

                                    Comment


                                      Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                                      Taigi, koks dabar yra Lietuvos autobusų rinkos liberalizavimo statusas:

                                      "Susisiekimo viceministras V. Kondratovič pristatė 2 alternatyvius tolimojo susisiekimo reformos variantus.

                                      „Su pirmuoju variantu buvome supažindinti šią vasarą, Susisiekimo ministerijoje buvo organizuoti du pasitarimai, keleivių vežėjai teikė savo pasiūlymus ir pastabas. Jo esmė – „konkurencinga rinka“, t.y. visiškas tolimojo susisiekimo liberalizavimas, kai pats vežėjas, atitinkantis nustatytus reikalavimus, sudaro maršrutą ir tvarkaraštį. Keleivių vežėjai neatmetė tokio varianto, tačiau prašė pereinamojo laikotarpio iki dabar galiojančių sutarčių pabaigos – 2023-04-01, kad vežėjai ir valstybinės institucijos spėtų tam pasirengti,“ – primena LKVA prezidentas G.Nakutis.

                                      Susisiekimo ministerijos vadovai patvirtino keleivių vežėjams, kad ministerija pritaria pereinamajam laikotarpiui abiem pertvarkos variantams, bet paminėjo, kad pozicija gali kisti priklausomai nuo Konkurencijos tarybos atliekamo tyrimo.

                                      Pasitarime pristatytą antrąjį tolimojo susisiekimo reguliavimo variantą susisiekimo ministerija apibūdina kaip „liberalizuota rinka“.
                                      Tai yra visiški kliedesiai. Rinka yra visiškai laisva. Kas nori, tas gali vežti. Svarbu, kad vežėjas būtų registruotas Lietuvoje ir atitiktų tam tikrus kriterijus. O kas dabar tvarkaraštį ir maršrutą sudaro? Gal ministerija ar kokia VKTI? Ne. Jie tik tvirtina, tai ką pasiūlo vežėjas. Ir tas turi būti. Nes tvarka turi būti.
                                      Tai kas trukdo dabar atsirast naujiems maršrutams? Niekas. Nes jų nereikia, nes nėra poreikio, nes keleiviai tapo vairuotojais ir važiuoja patys kur nori ir kada nori. Deja, bet taip.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2020.07.02, 19:36.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                        Tai yra visiški kliedesiai. Rinka yra visiškai laisva. Kas nori, tas gali vežti. Svarbu, kad vežėjas būtų registruotas Lietuvoje ir atitiktų tam tikrus kriterijus. O kas dabar tvarkaraštį ir maršrutą sudaro? Gal ministerija ar kokia VKTI? Ne. Jie tik tvirtina, tai ką pasiūlo vežėjas. Ir tas turi būti. Nes tvarka turi būti.
                                        Tai kas trukdo dabar atsirast naujiems maršrutams? Niekas. Nes jų nereikia, nes nėra poreikio, nes keleiviai tapo vairuotojais ir važiuoja patys kur nori ir kada nori. Deja, bet taip.
                                        Tai tamsta visiškai kliedi. Gi anksčiau jau minėjau LuxExpress gudrų reisą Riga - Daugavpils per Biržus, taip gudriai apeinant ribojimus. Ar LuxExpress buvo duotas leidimas veikti Lietuvos rinkoje? Kaip minėjau prašo nuo 2016 m. Ar LuxExpress veža Vilnius-Kaunas ar Vilnius-Klaipėda reisais?

                                        Comment


                                          Tai reikia atskirti tarptautinius reisus nuo galimybės jais vežti keleivius vidaus susisiekime. Tas Ryga - Biržai - Daugpilis tai nesusipratimas. Ką jie čia norėjo Lietuvoje vežti? Iš kokių Saločių į Biržus? Tai labai daug keleivių bus ir labai laukia tokio maršruto stotelės keleiviai iš Saločių?
                                          Niekas nedraudžia LuxExpress vežti tarp Vilniaus ir Kauno, jei tai būtų tik vidaus reisas. LuxExpress pačiam nenaudinga vežti keleivius tarp Vilniaus ir Kauno, nes būtų užimamos vietos keleiviams, vykstantiems tarptautiniu maršrutu, iš kurio uždirbama daugiau, nei vežant vietiniame susisiekime. Tik įmonė ir autobusai turi būti registruoti Lietuvoje. Nes mokesčius reikia mokėti Lietuvoje ir Lietuva turi kontroliuoti autobusus, kurie kursuoja vidaus maršrutais, o ne Latvijos ar Estijos institucijos.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2020.07.02, 20:31.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X