Štai tokiais "autobusais" Riga - Siauliai - Klaipėda juokinam pasaulį... Graudžiau nei graudu...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Liepos 8 d. Flixbus paskelbs apie veiklos pradžią Baltijos šalyse
Автобусный перевозчик FlixBus запустит маршруты из Латвии
https://rus.delfi.lv/biznes/bnews/av....d?id=52270521
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai Lietuvoje stos Kaune, ar važiuos ir per Vilnių?
https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...ka-637-1341776
Comment
-
Kalbės apie plėtrą, tai matyt neapsiribos tais keliais jau paskelbtai maršrutais. Man įdomu, ar pvz. Flixbus pasieks Klaipėdą, Palangą, t.y. ne vien tranzitinį Kauną ar sostinę Vilnių, bet ir kitus pagrindinius Lietuvos miestus. Tam reikalingi Flixbus partneriai Lietuvoje. Tikiuosi tokių atsiras, ir ne vienas. Kaip ir Lenkijoj. Tokia konservatyvi šalis buvo, visi šaukė neįsileisim vokiečiųViskas susitvarkė.
Comment
-
Esu įsitikinęs, kad Ollex bus Flixbus partneris, nes ieško vairuotojų ir nurodo "Siūlome darbą reguliariųjų Flixbus reisų vairuotojams Baltijos šalyse"
https://www.cvmarket.lt/autobuso-vai...sportas-396750
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąKalbės apie plėtrą, tai matyt neapsiribos tais keliais jau paskelbtai maršrutais. Man įdomu, ar pvz. Flixbus pasieks Klaipėdą, Palangą, t.y. ne vien tranzitinį Kauną ar sostinę Vilnių, bet ir kitus pagrindinius Lietuvos miestus. Tam reikalingi Flixbus partneriai Lietuvoje. Tikiuosi tokių atsiras, ir ne vienas. Kaip ir Lenkijoj. Tokia konservatyvi šalis buvo, visi šaukė neįsileisim vokiečiųViskas susitvarkė.
Comment
-
Ukrainoj Flixbus netrukus pradės dirbti ir vietinėje rinkoje, kai patys sako, trukdo juridiniai dalykai. Tas pats ir Lietuvoje, kuri, skirtingai nei Ukraina, jau senokai yra ES šalis ir kurioje teisinė situacija turi būti sinchronizuota su ES teise. Taigi, vietiniai reisai - tik laiko klausimas.
https://glavnoe.ua/news/n357031431-f...ozki-v-ukraine
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąUkrainoj Flixbus netrukus pradės dirbti ir vietinėje rinkoje, kai patys sako, trukdo juridiniai dalykai. Tas pats ir Lietuvoje, kuri, skirtingai nei Ukraina, jau senokai yra ES šalis ir kurioje teisinė situacija turi būti sinchronizuota su ES teise. Taigi, vietiniai reisai - tik laiko klausimas.
https://glavnoe.ua/news/n357031431-f...ozki-v-ukraine
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Prie ko yra ES ir vietiniai pervežimai? Šiuo atveju ES reglamentai gali kyštis į šalies vidaus reikalus?
Comment
-
Taigi, koks dabar yra Lietuvos autobusų rinkos liberalizavimo statusas:
"Susisiekimo viceministras V. Kondratovič pristatė 2 alternatyvius tolimojo susisiekimo reformos variantus.
„Su pirmuoju variantu buvome supažindinti šią vasarą, Susisiekimo ministerijoje buvo organizuoti du pasitarimai, keleivių vežėjai teikė savo pasiūlymus ir pastabas. Jo esmė – „konkurencinga rinka“, t.y. visiškas tolimojo susisiekimo liberalizavimas, kai pats vežėjas, atitinkantis nustatytus reikalavimus, sudaro maršrutą ir tvarkaraštį. Keleivių vežėjai neatmetė tokio varianto, tačiau prašė pereinamojo laikotarpio iki dabar galiojančių sutarčių pabaigos – 2023-04-01, kad vežėjai ir valstybinės institucijos spėtų tam pasirengti,“ – primena LKVA prezidentas G.Nakutis.
Susisiekimo ministerijos vadovai patvirtino keleivių vežėjams, kad ministerija pritaria pereinamajam laikotarpiui abiem pertvarkos variantams, bet paminėjo, kad pozicija gali kisti priklausomai nuo Konkurencijos tarybos atliekamo tyrimo.
Pasitarime pristatytą antrąjį tolimojo susisiekimo reguliavimo variantą susisiekimo ministerija apibūdina kaip „liberalizuota rinka“.
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąUkrainoj Flixbus netrukus pradės dirbti ir vietinėje rinkoje, kai patys sako, trukdo juridiniai dalykai. Tas pats ir Lietuvoje, kuri, skirtingai nei Ukraina, jau senokai yra ES šalis ir kurioje teisinė situacija turi būti sinchronizuota su ES teise. Taigi, vietiniai reisai - tik laiko klausimas.
https://glavnoe.ua/news/n357031431-f...ozki-v-ukraine
Lietuvoje nėra jokių perspektyvų jokiuose maršrutuose Flixbusui. Vietinių reisų pakanka. Jie pustuščiai. Apie 40 proc. reisų sudaro mikrobai. Ir tie kartais pustuščiai. O 1 euru pigesniu bilietu keleivių nepriviliosi. Be to ir vilioti tai nėra ką. Pagrindinis kontingentas pensininkai ir studentai, kurių dėl koronaviruso ėmė važinėti gerokai mažiau ir autobusams dabar blogi laikai.
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąTaigi, koks dabar yra Lietuvos autobusų rinkos liberalizavimo statusas:
"Susisiekimo viceministras V. Kondratovič pristatė 2 alternatyvius tolimojo susisiekimo reformos variantus.
„Su pirmuoju variantu buvome supažindinti šią vasarą, Susisiekimo ministerijoje buvo organizuoti du pasitarimai, keleivių vežėjai teikė savo pasiūlymus ir pastabas. Jo esmė – „konkurencinga rinka“, t.y. visiškas tolimojo susisiekimo liberalizavimas, kai pats vežėjas, atitinkantis nustatytus reikalavimus, sudaro maršrutą ir tvarkaraštį. Keleivių vežėjai neatmetė tokio varianto, tačiau prašė pereinamojo laikotarpio iki dabar galiojančių sutarčių pabaigos – 2023-04-01, kad vežėjai ir valstybinės institucijos spėtų tam pasirengti,“ – primena LKVA prezidentas G.Nakutis.
Susisiekimo ministerijos vadovai patvirtino keleivių vežėjams, kad ministerija pritaria pereinamajam laikotarpiui abiem pertvarkos variantams, bet paminėjo, kad pozicija gali kisti priklausomai nuo Konkurencijos tarybos atliekamo tyrimo.
Pasitarime pristatytą antrąjį tolimojo susisiekimo reguliavimo variantą susisiekimo ministerija apibūdina kaip „liberalizuota rinka“.
Tai kas trukdo dabar atsirast naujiems maršrutams? Niekas. Nes jų nereikia, nes nėra poreikio, nes keleiviai tapo vairuotojais ir važiuoja patys kur nori ir kada nori. Deja, bet taip.Paskutinis taisė Al1; 2020.07.02, 19:36.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Tai yra visiški kliedesiai. Rinka yra visiškai laisva. Kas nori, tas gali vežti. Svarbu, kad vežėjas būtų registruotas Lietuvoje ir atitiktų tam tikrus kriterijus. O kas dabar tvarkaraštį ir maršrutą sudaro? Gal ministerija ar kokia VKTI? Ne. Jie tik tvirtina, tai ką pasiūlo vežėjas. Ir tas turi būti. Nes tvarka turi būti.
Tai kas trukdo dabar atsirast naujiems maršrutams? Niekas. Nes jų nereikia, nes nėra poreikio, nes keleiviai tapo vairuotojais ir važiuoja patys kur nori ir kada nori. Deja, bet taip.
Comment
-
Tai reikia atskirti tarptautinius reisus nuo galimybės jais vežti keleivius vidaus susisiekime. Tas Ryga - Biržai - Daugpilis tai nesusipratimas. Ką jie čia norėjo Lietuvoje vežti? Iš kokių Saločių į Biržus? Tai labai daug keleivių bus ir labai laukia tokio maršruto stotelės keleiviai iš Saločių?
Niekas nedraudžia LuxExpress vežti tarp Vilniaus ir Kauno, jei tai būtų tik vidaus reisas. LuxExpress pačiam nenaudinga vežti keleivius tarp Vilniaus ir Kauno, nes būtų užimamos vietos keleiviams, vykstantiems tarptautiniu maršrutu, iš kurio uždirbama daugiau, nei vežant vietiniame susisiekime. Tik įmonė ir autobusai turi būti registruoti Lietuvoje. Nes mokesčius reikia mokėti Lietuvoje ir Lietuva turi kontroliuoti autobusus, kurie kursuoja vidaus maršrutais, o ne Latvijos ar Estijos institucijos.Paskutinis taisė Al1; 2020.07.02, 20:31.
Comment
Comment