Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Plius pridėsiu, jog buvo važiuojančių maršrutu Talinas - Varšuva, tai ekipažas patarė persėsti Panoramoje į autobusą, važiuojantį į Varšuvą. Va čia tai suprantu tikrą aptarnavimo kokybę.
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
      Plius pridėsiu, jog buvo važiuojančių maršrutu Talinas - Varšuva, tai ekipažas patarė persėsti Panoramoje į autobusą, važiuojantį į Varšuvą. Va čia tai suprantu tikrą aptarnavimo kokybę.
      Na, kadangi maršrutas Talinas-Vilnius yra suderintas su maršrutu Vilnius-Varšuva, ir persėdimas galimas tik Panoramoje (jei važiuos iki stoties - nespės persėsti), tai logiška, kad vairuotojai primena apie persėdimą.

      Bet iš esmės taip, Lux Express vairuotojų bendravimo su klientais kokybė yra ženkliai aukštesniame lygyje nei Ecolines ir Eurolines kartu sudėjus.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Štai tokia mašinytė važiuoja naujuoju tarptautiniu maršrutu Vilnius-Ivano Frankovskas per Kauną, Marijampolę ir Lvovą. Kelionės trukmė - 18 valandų (iki Lvovo 15 valandų) !!

        Išvykimai iš Lietuvos - antradieniais ir šeštadieniais. Vežėjas - Luciv R.R. (Ukraina)



        P.S. už kokybę atleiskit.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Marazmatikai... Ir kiek ilgai toks maršrutas gyvuos? Ukrainiečiai, kurie dirba ES, tikrai nepagailės keliais eurais daugiau sumokėti ir važiuoti normaliai...

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Marazmatikai... Ir kiek ilgai toks maršrutas gyvuos? Ukrainiečiai, kurie dirba ES, tikrai nepagailės keliais eurais daugiau sumokėti ir važiuoti normaliai...
            Jei važinės toks laužas, tai maršrutas tikrai greitai žlugs. Į Lvovą tomis pačiomis savaitės dienomis važiuoja Ecolines, dar yra TOKS, važiuojantis kasdien. Ir normalūs, nauji autobusai.
            Tarp kitko, važiuoti šiuo mikrobu į Lvovą nėra itin pigiau nei konkurentų transportu - kaina 36 eurai, Ecolines ar TOKSu 38 eurai.

            Kas liečia važiuojančius į Ivano Frankovską, tai irgi manau, kad normalus žmogus nuvažiuos komfortiškai į Lvovą ir toliau jau važiuos vietiniu autobusu. Juk tarp Lvovo ir Ivano Frankovsko vos 120 km, autobusai turėtų važiuoti tikrai dažnai ir pigiai.

            Tarp kitko, abu keleiviai buvo vairuotojų draugeliai. Tiek jie, tiek vairuotojai ne itin reprezentatyvios išvaizdos, švelniai tariant Į autobusą lipo turėdami daug alaus butelių
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Naujasis Lux Express Irizar i8 jau Lietuvoje! Šiandien, maršrutas Vilnius-Talinas, išvykimas iš Vilniaus AS 10:00 ir nuo Panoramos 10:15. P.S. kaip suprantu, šiuo reisu važiuoja nuolat.


              Praeitą sekmadienį Druskininkuose, Kionig Avto autobusas, maršrutas Druskininkai-Kaliningradas (suderintas su baltarusių autobuso atvykimu iš Gardino).
              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.05.13, 10:59.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Kionigavto kartais šiuo maršrutu leidžia ir mikrobus. Prieš metus teko Druskininkuose matyti.

                Comment


                  Nuo birželio 1 dienos TOKS autobusai, kursuojantys maršrutas Vilnius-Varšuva ir Talinas-Varšuva, Varšuvoje turės dar vieną sustojimą - Mlocinių metro stotį. Kol kas neaišku dėl ko, bet greičiausiai bus toliau plečiamas bendradarbiavimas su PolskiBus ir atsiras jungiamieji maršrutai.

                  Beje, nei vienas iš esamų Eurolines sustojimų nenaikinamas ir dabar Varšuvoje bus stojama net keturiose vietose - Mlociniai, Centrinė, Zachodnė ir Šopeno oro uostas. Kaip miesto VT
                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.05.15, 10:45.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Kiek ilgai Varšuvos valdžia leis stotis centrinėje stotyje, neaišku. Jokie kiti vežėjai, išskyrus iš Pabaltijo, ten nestoja. Yra AS ir ten reikia stoti. Šalia metro stočių irgi galima, bet jos toli, o centrinė nuo AS netoli.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Kiek ilgai Varšuvos valdžia leis stotis centrinėje stotyje, neaišku. Jokie kiti vežėjai, išskyrus iš Pabaltijo, ten nestoja. Yra AS ir ten reikia stoti. Šalia metro stočių irgi galima, bet jos toli, o centrinė nuo AS netoli.
                      O kas blogo, kad ten stoja? Miesto autobusams jie nemaišo - jų stotelė tolėliau. Daugeliui keleivių Centrinės sustojimas yra kone patogiausias iš visų - centras pasiekiamas ranka, šalia Centrinė traukinių stotis + priemiestinių traukinių stotis, traukiniai ir autobusai į oro uostą, netoli metro. Beje, ten stoja ne tik Baltijos šalių vežėjai, bet ir kai kurie pravažiuojantys tarpmiestiniai autobusai (pvz: Suvalkų PKS), taip pat čekų Regiojet (buv. Student Agency) Prahą.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Visoms kitoms tarptautinėms kryptimis ten jokios stotelės nėra. Autobusai važiuoja iš Zachodnios ar kai kurių metro stočių (pagrinde PolskiBus). Pravažiuojantys tarpmiestiniai ten nestoja. Tarpmiestiniai stoja netoli metro stoties Centrum, ten tarp Marszałkowska ir stalininio dangoraižio yra aikštelė. Ten yra galinė kai kurių pigių vežėjų stotelė, pavyzdžiui, Suvalkų, Augustavo, Bialystoko krypties.
                        Dėl RegioJet nežinau.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Visoms kitoms tarptautinėms kryptimis ten jokios stotelės nėra. Autobusai važiuoja iš Zachodnios ar kai kurių metro stočių (pagrinde PolskiBus). Pravažiuojantys tarpmiestiniai ten nestoja. Tarpmiestiniai stoja netoli metro stoties Centrum, ten tarp Marszałkowska ir stalininio dangoraižio yra aikštelė. Ten yra galinė kai kurių pigių vežėjų stotelė, pavyzdžiui, Suvalkų, Augustavo, Bialystoko krypties.
                          Dėl RegioJet nežinau.
                          Regiojet stoja ten pat, kur ir Eurolines/Ecolines/Lux Express
                          https://www.regiojet.com/en/timetabl...738555001.html

                          Suvalkų PKS dar ir kaip stoja prie Centrinės, tiesa galinė stotelė vis dėl to yra Zachodnia. http://www.pkssuwalki.pl/komunikacja...ystankowe.html

                          Beje, o kas, kad ten nedaug kas stoja? Centrinės sustojimas yra kone patogiausias atvykusiems į Varšuvą. Kur kas patogesnis nei Zachodnė. Kaip tarpinė stotelė jis gali egzistuoti. Turint omeny, kokia konkurencija vyksta linijoje Vilnius-Varšuva, svarbus kiekvienas koziris. Jei koks vienas vežėjas atsisakys Centrinės, tai bent dalis keleivių pereis pas konkurentus.
                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.05.15, 20:27.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Esmė ne tame, kad vienas ar kitas atsisakys. Tiesiog Varšuvos valdžia panaikinti gali stotelę ir viskas. Yra AS ir ten važiuokite. O patogumas yra antraeilis dalykas. Kodėl kažkokiems tai maršrutams į tris nedideles šalis turi būti išimtis? Ir iš viso ten stotelė atsirado tada, kai vietoj traukinio LG pradėjo vežti keleivius autobusu. Kadangi autobusas vietoj traukinio, tai sustojimas pateisinamas. Dabar gi tokių autobusų nėra, tiesiog paprasti autobusai.
                            Paskutinis taisė Al1; 2017.05.16, 06:52.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Esmė ne tame, kas vienas ar kitas atsisakys. Tiesiog Varšuvos valdžia panaikinti gali stotelę ir viskas. Yra AS ir ten važiuokite. O patogumas yra antraeilis dalykas. Kodėl kažkokiems tai maršrutams į tris nedideles šalis turi būti išimtis? Ir iš viso ten stotelė atsirado tada, kai vietoj traukinio LG pradėjo vežti keleivius autobusu. Kadangi autobusas vietoj traukinio, tai sustojimas pateisinamas. Dabar gi tokių autobusų nėra, tiesiog paprasti autobusai.
                              Vežėjai dirba dėl keleivių (kurie yra pagrindinis pajamų šaltinis), tad toks, kuriam patogumas yra antraeilis dalykas, ilgai rinkoje neišsilaikys. Keleiviams Centrinė tikrai šimtąkart patogiau už Zachodnę. Jokios išimties niekas netaiko, gal ir kokiam kitam ukrainiečių ar rusų vežėjui niekas nedraudžia paprašyti leidimo sustoti prie centrinės stoties pakeliui į Zachodnę. Bet jie to nedaro. O kurie daro - šaunu

                              Prie Centrum metro stoties esančioje Paradų aikštėje (plac Defilad) jau dabar yra tokia "mini autobusų stotis", kurioje stoja daug tarpmiestinių maršrutų, kai kurie PolskiBus maršrutai ir netgi tarptautiniai (LEO Express Varšuva-Viena). Bet ten yra tik aikštelės autobusams, keleiviams jokios infrastruktūros nėra, tik suoliukai. Iš esmės, jei būtų naikinama dabartinė stotelė prie stoties, visi autobusai iš Lietuvos galėtų stoti ten, ir keleiviai nenukentėtų. Bet reikėtų bent jau laukimo salę keleiviams padaryti, nes dabar ten nieko nėra.

                              Zachodnia - na, ji nėra patogi daugumai keleivių. Kaip ir Erdberg autobusų stotis Vienoje, Austrijoje (kuri išvis yra mažytė ir įsikūrusi po autostrados tiltu). Dėl to Vienoje daug vežėjų išvyksta iš "mini stoties" prie traukinių stoties.
                              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.05.15, 22:58.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Kas bus, jei visi ims norėti sustoti prie centrinės stoties? Bus spūstys ir bardakas. Todėl ir yra išimtis tik vos keliems vežėjams.
                                Taip, apie Defiliadų aikštę ir rašiau. Prie centrinės irgi nėra jokios infrastruktūros. Net stotelės paviljono nėra, todėl lyjant ar sningant yra visiškas š. tuo labiau, kad autobusai kartais ir vėluoja, todėl atėjus iš gel. st. salės, tenka stovėti lauke. Centrinė patogi tik tiems, kurių galutinis tikslas yra Varšuva. Kuriems reikia persėsti ir važiuoti toliau - Zachodnioje stoja ir visi traukiniai, ir autobusų stotis yra.
                                Žodžiu, gerai tik tiek, kad pagaliau ir LuxExpress stos Zachodnioje.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Žodžiu, gerai tik tiek, kad pagaliau ir LuxExpress stos Zachodnioje.
                                  Nuo kada stos? Nemačiau niekur informacijos apie tai.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Taip, aš susipainiojau. Nestos. Nors galėtų. Tuo labiau, kai maršrutus į Vakarus užraukė.

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      (...)

                                      Bet iš esmės taip, Lux Express vairuotojų bendravimo su klientais kokybė yra ženkliai aukštesniame lygyje nei Ecolines ir Eurolines kartu sudėjus.
                                      Apie tai neįprasta skaityti žinant, kad "Ecolines" autobuso ekipaže (be dviejų vairuotojų) dar yra "Ecolines" apranga vilkinti dama. Kaip jos pareigybę teisinga būtų vadinti, nežinau. Konduktorė, palydovė, stuardesė?

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Štai tokia mašinytė važiuoja naujuoju tarptautiniu maršrutu Vilnius-Ivano Frankovskas per Kauną, Marijampolę ir Lvovą. Kelionės trukmė - 18 valandų (iki Lvovo 15 valandų) !!

                                        Išvykimai iš Lietuvos - antradieniais ir šeštadieniais. Vežėjas - Luciv R.R. (Ukraina)

                                        Atvaizdas


                                        P.S. už kokybę atleiskit.
                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Jei važinės toks laužas, tai maršrutas tikrai greitai žlugs. Į Lvovą tomis pačiomis savaitės dienomis važiuoja Ecolines, dar yra TOKS, važiuojantis kasdien. Ir normalūs, nauji autobusai.
                                        Tarp kitko, važiuoti šiuo mikrobu į Lvovą nėra itin pigiau nei konkurentų transportu - kaina 36 eurai, Ecolines ar TOKSu 38 eurai.

                                        Kas liečia važiuojančius į Ivano Frankovską, tai irgi manau, kad normalus žmogus nuvažiuos komfortiškai į Lvovą ir toliau jau važiuos vietiniu autobusu. Juk tarp Lvovo ir Ivano Frankovsko vos 120 km, autobusai turėtų važiuoti tikrai dažnai ir pigiai.
                                        (...)
                                        Panašus priemiestiniams maršrutams skirtas "traktorius", priklausantis "Kionig Avto", pavažinėjo maršrutu Kaliningradas-Sovietskas-Jurbarkas-Kaunas. Pavažinėjo, kol paaiškėjo, kad "Kionig Avto" į Vilnių geriau nevažinėti išvis, maršrutą paliekant vienam TOKS-ui ir važinėti kas antra diena. Kažkada anksčiau "Kionig Avto" mikrius pavažinėjo maršrutu Kaliningradas-Marijampolė-Kaunas. Maršrutas irgi "užsilenkė". Ivano-Frankovskas už Kaliningradą toliau...

                                        Comment


                                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                          Apie tai neįprasta skaityti žinant, kad "Ecolines" autobuso ekipaže (be dviejų vairuotojų) dar yra "Ecolines" apranga vilkinti dama. Kaip jos pareigybę teisinga būtų vadinti, nežinau. Konduktorė, palydovė, stuardesė?
                                          Stiuardesė, ji yra ne visuose reisuose, o tik tolimiausiuose (iš Latvijos/Lietuvos į Vakarų Europą). Visgi Lux Express ir be stiuardesių vairuotojai sugeba kokybiškai aptarnauti keleivius.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X