Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Esmė ne tame, kas vienas ar kitas atsisakys. Tiesiog Varšuvos valdžia panaikinti gali stotelę ir viskas. Yra AS ir ten važiuokite. O patogumas yra antraeilis dalykas. Kodėl kažkokiems tai maršrutams į tris nedideles šalis turi būti išimtis? Ir iš viso ten stotelė atsirado tada, kai vietoj traukinio LG pradėjo vežti keleivius autobusu. Kadangi autobusas vietoj traukinio, tai sustojimas pateisinamas. Dabar gi tokių autobusų nėra, tiesiog paprasti autobusai.
    Vežėjai dirba dėl keleivių (kurie yra pagrindinis pajamų šaltinis), tad toks, kuriam patogumas yra antraeilis dalykas, ilgai rinkoje neišsilaikys. Keleiviams Centrinė tikrai šimtąkart patogiau už Zachodnę. Jokios išimties niekas netaiko, gal ir kokiam kitam ukrainiečių ar rusų vežėjui niekas nedraudžia paprašyti leidimo sustoti prie centrinės stoties pakeliui į Zachodnę. Bet jie to nedaro. O kurie daro - šaunu

    Prie Centrum metro stoties esančioje Paradų aikštėje (plac Defilad) jau dabar yra tokia "mini autobusų stotis", kurioje stoja daug tarpmiestinių maršrutų, kai kurie PolskiBus maršrutai ir netgi tarptautiniai (LEO Express Varšuva-Viena). Bet ten yra tik aikštelės autobusams, keleiviams jokios infrastruktūros nėra, tik suoliukai. Iš esmės, jei būtų naikinama dabartinė stotelė prie stoties, visi autobusai iš Lietuvos galėtų stoti ten, ir keleiviai nenukentėtų. Bet reikėtų bent jau laukimo salę keleiviams padaryti, nes dabar ten nieko nėra.

    Zachodnia - na, ji nėra patogi daugumai keleivių. Kaip ir Erdberg autobusų stotis Vienoje, Austrijoje (kuri išvis yra mažytė ir įsikūrusi po autostrados tiltu). Dėl to Vienoje daug vežėjų išvyksta iš "mini stoties" prie traukinių stoties.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.05.15, 21:58.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Kas bus, jei visi ims norėti sustoti prie centrinės stoties? Bus spūstys ir bardakas. Todėl ir yra išimtis tik vos keliems vežėjams.
      Taip, apie Defiliadų aikštę ir rašiau. Prie centrinės irgi nėra jokios infrastruktūros. Net stotelės paviljono nėra, todėl lyjant ar sningant yra visiškas š. tuo labiau, kad autobusai kartais ir vėluoja, todėl atėjus iš gel. st. salės, tenka stovėti lauke. Centrinė patogi tik tiems, kurių galutinis tikslas yra Varšuva. Kuriems reikia persėsti ir važiuoti toliau - Zachodnioje stoja ir visi traukiniai, ir autobusų stotis yra.
      Žodžiu, gerai tik tiek, kad pagaliau ir LuxExpress stos Zachodnioje.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Žodžiu, gerai tik tiek, kad pagaliau ir LuxExpress stos Zachodnioje.
        Nuo kada stos? Nemačiau niekur informacijos apie tai.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Taip, aš susipainiojau. Nestos. Nors galėtų. Tuo labiau, kai maršrutus į Vakarus užraukė.

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            (...)

            Bet iš esmės taip, Lux Express vairuotojų bendravimo su klientais kokybė yra ženkliai aukštesniame lygyje nei Ecolines ir Eurolines kartu sudėjus.
            Apie tai neįprasta skaityti žinant, kad "Ecolines" autobuso ekipaže (be dviejų vairuotojų) dar yra "Ecolines" apranga vilkinti dama. Kaip jos pareigybę teisinga būtų vadinti, nežinau. Konduktorė, palydovė, stuardesė?

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Štai tokia mašinytė važiuoja naujuoju tarptautiniu maršrutu Vilnius-Ivano Frankovskas per Kauną, Marijampolę ir Lvovą. Kelionės trukmė - 18 valandų (iki Lvovo 15 valandų) !!

              Išvykimai iš Lietuvos - antradieniais ir šeštadieniais. Vežėjas - Luciv R.R. (Ukraina)

              Atvaizdas


              P.S. už kokybę atleiskit.
              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Jei važinės toks laužas, tai maršrutas tikrai greitai žlugs. Į Lvovą tomis pačiomis savaitės dienomis važiuoja Ecolines, dar yra TOKS, važiuojantis kasdien. Ir normalūs, nauji autobusai.
              Tarp kitko, važiuoti šiuo mikrobu į Lvovą nėra itin pigiau nei konkurentų transportu - kaina 36 eurai, Ecolines ar TOKSu 38 eurai.

              Kas liečia važiuojančius į Ivano Frankovską, tai irgi manau, kad normalus žmogus nuvažiuos komfortiškai į Lvovą ir toliau jau važiuos vietiniu autobusu. Juk tarp Lvovo ir Ivano Frankovsko vos 120 km, autobusai turėtų važiuoti tikrai dažnai ir pigiai.
              (...)
              Panašus priemiestiniams maršrutams skirtas "traktorius", priklausantis "Kionig Avto", pavažinėjo maršrutu Kaliningradas-Sovietskas-Jurbarkas-Kaunas. Pavažinėjo, kol paaiškėjo, kad "Kionig Avto" į Vilnių geriau nevažinėti išvis, maršrutą paliekant vienam TOKS-ui ir važinėti kas antra diena. Kažkada anksčiau "Kionig Avto" mikrius pavažinėjo maršrutu Kaliningradas-Marijampolė-Kaunas. Maršrutas irgi "užsilenkė". Ivano-Frankovskas už Kaliningradą toliau...

              Comment


                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                Apie tai neįprasta skaityti žinant, kad "Ecolines" autobuso ekipaže (be dviejų vairuotojų) dar yra "Ecolines" apranga vilkinti dama. Kaip jos pareigybę teisinga būtų vadinti, nežinau. Konduktorė, palydovė, stuardesė?
                Stiuardesė, ji yra ne visuose reisuose, o tik tolimiausiuose (iš Latvijos/Lietuvos į Vakarų Europą). Visgi Lux Express ir be stiuardesių vairuotojai sugeba kokybiškai aptarnauti keleivius.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Nebūtinai. Prieš 2 metus važiavau Ecolines Ryga - Vilnius, stiuardesė buvo.

                  Comment


                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                    Panašus priemiestiniams maršrutams skirtas "traktorius", priklausantis "Kionig Avto", pavažinėjo maršrutu Kaliningradas-Sovietskas-Jurbarkas-Kaunas. Pavažinėjo, kol paaiškėjo, kad "Kionig Avto" į Vilnių geriau nevažinėti išvis, maršrutą paliekant vienam TOKS-ui ir važinėti kas antra diena. Kažkada anksčiau "Kionig Avto" mikrius pavažinėjo maršrutu Kaliningradas-Marijampolė-Kaunas. Maršrutas irgi "užsilenkė". Ivano-Frankovskas už Kaliningradą toliau...
                    Sumažėjo srautai į Kaliningradą, dėl to Kionig Avto iš Vilniaus ten ir nebevažinėja. Be to, tomis dienomis, kai nevažiuoja TOKS, važiuoja Baranovičių AP (jis taip pat naktinis).
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Dar viena pavasario tarptautinė naujiena, dar vienas naujas maršrutas į Ukrainą. Nuo gegužės 26 d. ukrainiečių vežėjas LikeBus paleidžia maršrutą Vilnius-Kijevas, važiuos kasdien, išvykimas iš Vilniaus 17 val. Tai jau trečias vežėjas šioje linijoje.

                      http://likebus.com.ua/itinerary/is_inter/
                      -----------------------------------------------------------
                      Taip pat kelios Eurolines naujienos:

                      *Nuo birželio 1 d. keičiamas TOKS maršruto Vilnius-Ryga tvarkaraštis. Vietoje 18:00 val. autobusas iš Vilniaus išvyks 6:00 val. Iš Rygos tvarkaraštis nesikeičia. Taigi nebelieka Rygoje nakvojančio TOKS autobuso, dabar jis ryte išvyks iš Vilniaus, o vakare grįš.
                      *Nuo birželio 1 d.maršrutų Vilnius-Talinas ir Varšuva-Talinas autobusai papildomai sustos Bauskėje.
                      * Nuo gegužės 31 d., kaip ir kasmet, autobusai į Gdanską važiuos kasdien.

                      Ecolines naujienos:

                      *nuo birželio 16 d. vasaros sezonui įvedamas papildomas išvykimas Vilnius-Ryga, iš Vilniaus 12:00 val.
                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.05.21, 14:25.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Kaip ir maniau - nuo birželio 1 dienos Eurolines siūlo naują kryptį - Prahą. Tiesa, jokio naujo maršruto nebus, nuo Varšuvos iki Prahos keleiviai važiuos PolskiBus autobusais, tik TOKS autobusai, važiuojantys iš Vilniaus į Varšuvą, sustos Mlocinių sustojime, kad keleiviai galėtų patogiai persėsti.

                        http://www.eurolines.lt/lt/kryptis/i-praha/
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Autobusų atvykstančių iš Lietuvos (ir atgal) stotelė prie Varšuvos Centrinės GS. Dar yra Marymonte.





                          Comment


                            Viena svarbiausių šio pavasario tarptautinių naujienų - naujas ukrainiečių vežėjo OOO "Turist" maršrutas Vilnius-Kijevas-Umanė-Odesa (taip, pasirodo, maršrutas ne iki Kijevo, o iki Odesos). Išvykimai kasdien, kelionės trukmė apie 20 val., tvarkaraštis yra čia.


                            Jau žinomas ukrainiečių vežėjo Luciv R.R. mikrobas Vilnius-Ivano Frankovskas


                            Minsko 2-asis autobusų parkas (Minsktrans), Vilnius-Minskas


                            Pora Ecolines autobusų nuotraukų:

                            Vilnius-Ryga


                            Kaunas-Maskva
                            Paskutinis taisė digital; 2025.05.20, 00:54. Priežastis: atkurtos foto
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Viena svarbiausių šio pavasario tarptautinių naujienų - naujas ukrainiečių vežėjo OOO "Turist" maršrutas Vilnius-Kijevas-Umanė-Odesa (taip, pasirodo, maršrutas ne iki Kijevo, o iki Odesos). Išvykimai kasdien, kelionės trukmė apie 20 val., tvarkaraštis yra čia.
                              O Baltarusijos viza reikalinga?
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                O Baltarusijos viza reikalinga?
                                Lietuvos piliečiams - reikalinga.

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  O Baltarusijos viza reikalinga?
                                  Reikalinga tranzitinė viza. Į abi puses, kiek žinau, ji kainuoja 15 eurų.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    15 eurų jei konsulate. O jei per firmą, tai apie 25 eurus.
                                    Bet kokiu atveju reikia nuotraukos. Ne senesnės nei 6 mėn. Kadangi nuotraukas jie turi skaitmeniniame formate (atspausdinama ant vizos), tai neapgausi - gali patikrinti ir atmesti, jei bus pakišta senesnė (kuri jau buvo pateikta, jei prašoma vizos ne pirmą kartą). Nuotraukos dabar kainuoja 4-5 eurus ir tik popierinės. Nuskenuoja jau patys baltarusiai, darydami vizas.
                                    Be to reikia draudimo jau net ir vykstant tranzitu. Draudimas kainuoja apie 1 eurą parai. Tranzito laikas į vieną pusę - 2 paros. Taigi, draudimas dvipusei tranzitinei vizai - apie 4 eurai. Nors tranzitinė (vienkartinė ar dvikartinė) viza galioja mėnesį, tačiau juk niekas nenori mokėti daugiau nei reikia. Todėl gaunasi prisirišimas prie išpirkto draudimo - jis išperkamas konkrečioms dienoms, kuriomis bus vykstama. Nors pagal faktą, kiek teko važiuoti, draudimo nei karto nereikalavo. Bet be jo nebus vizos. O nusipirkus minimalų draudimą, bet vykstant kitomis dienomis vizos galiojimo metu, kas ten, žino, gali ir prisikabinti, nes neaišku, ar pasieniečiai neturi elektroninės informacijos apie draudimą kompuose, kuriais jie tikrina pasus.

                                    Iš tikrųjų vykstant į Ukrainą per Lenkiją galima sutaupyti pinigų vizai (~25-35 eurus, priklausomai nuo to, kur bus daroma viza) ir netgi bilietui. Jei autobusu Vilnius - Lvovas, tai apie 4 eurus. Jei su persėdimu Varšuvoje į Lvovą, tai apie 10 eurų, jei į Kijevą, tai beveik nieko. Čia aš neskaičiuoju išlaidų persėdimo metu pačioje Varšuvoje (kaip kad pervažiavimas iš Centrinės stoties į Zachodnią, tualetai stotyse ir pan.). Laiko požiūriu, aišku, prarandama apie 12-16 val. Jei į Lvovą, tai nieko neprarandama net ir su persėdimu Varšuvoje. Nes per Kijevą toliau. + dar pervažiavimas viduje Ukrainos, kuris užtrunka iki pusės paros ir kainuoja nuo 5 iki 14 eurų (10-14 eurų, jei važiuojama IC traukiniais). Apie vidinius autobusus net nerašau, nes tai irgi virš 10 eurų ir dar kankynė, nes gali būti koks Bogdan ar Etalon... Kelias tarp Lvovo ir Kijevo neblogas.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2017.05.28, 10:39.

                                    Comment


                                      Į Lvovą greičiausias kelias taip ar taip yra per Lenkiją, o ne pe Baltarusiją. Kas liečia Kijevą, tai važiuojant su persėdimu Varšuvoje bus sugaišta tiek daug laiko, kad tikrai paprasčiau pasirūpinti tranzitine viza. Turint omeny, kad Varšuva-Kijevas autobusų bilietai yra pakankamai brangūs, sutaupyti nieko nepavyks. Ukrainiečiams (o jie ir sudaro didžiąją dalį tokių maršrutų keleivių) tai apskritai dzin - jiems į Baltarusiją vizos nereikia.

                                      O ir Vilnius-Kijevas linijoje, didėjant konkurencijai (dar prieš metus buvo tik vienas vežėjas, dabar jau trys), vežėjai bus priversti skelbti akcijas siekiant neprarasti keleivių, tad ateityje bus galima ten keliauti pigiau. Kad ir dabar "Busfor" svetainėje naujojo Odesos maršruto Vilnius-Kijevas atkarpai galima įsigyti bilietus po 29,5 eur į vieną pusę (kelionėms iki birželio 30 d.).

                                      P.S.taip ar taip, į Kijevą galima nebrangiai nuskristi lėktuvu.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Į Lvovą greičiausias kelias taip ar taip yra per Lenkiją, o ne pe Baltarusiją. Kas liečia Kijevą, tai važiuojant su persėdimu Varšuvoje bus sugaišta tiek daug laiko, kad tikrai paprasčiau pasirūpinti tranzitine viza. Turint omeny, kad Varšuva-Kijevas autobusų bilietai yra pakankamai brangūs, sutaupyti nieko nepavyks. Ukrainiečiams (o jie ir sudaro didžiąją dalį tokių maršrutų keleivių) tai apskritai dzin - jiems į Baltarusiją vizos nereikia.

                                        O ir Vilnius-Kijevas linijoje, didėjant konkurencijai (dar prieš metus buvo tik vienas vežėjas, dabar jau trys), vežėjai bus priversti skelbti akcijas siekiant neprarasti keleivių, tad ateityje bus galima ten keliauti pigiau. Kad ir dabar "Busfor" svetainėje naujojo Odesos maršruto Vilnius-Kijevas atkarpai galima įsigyti bilietus po 29,5 eur į vieną pusę (kelionėms iki birželio 30 d.).

                                        P.S.taip ar taip, į Kijevą galima nebrangiai nuskristi lėktuvu.
                                        Per Varšuvą į Kijevą sutaupymas - pilna vizos su draudimu kaina. Aišku, jei pusės paros negaila.
                                        Nemanau, kad kainos kris. Pagrindinį srautą sudaro ukrainiečiai, o jų tik daugės, nes Ukrainos ekonomika žlunga. Iš esmės džiaugtis didėjančiais keleivių srautais nėra kuo, nes ukrainiečiai atima darbo vietas iš lietuvių, kas savo ruožtu dar labiau skatins ir pačių Lietuvos piliečių emigraciją.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2017.05.28, 12:50.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Per Varšuvą į Kijevą sutaupymas - pilna vizos su draudimu kaina. Aišku, jei pusės paros negaila.
                                          Nemanau, kad kainos kris. Pagrindinį srautą sudaro ukrainiečiai, o jų tik daugės, nes Ukrainos ekonomika žlunga. Iš esmės džiaugtis didėjančiais keleivių srautais nėra kuo, nes ukrainiečiai atima darbo vietas iš lietuvių.
                                          Na, paskaičiuokime - į vieną pusę Varšuva-Kijevas autobusu 35-40 eur, Vilnius-Varšuva 14-18 eur (dabar vasara - pigesnių bilietų nebus). Į abi puses su persėdimu gaunasi apie 110 EUR. Vilnius-Kijevas autobusu į abi puses apie 80 eur, dar vizos išlaidos, draudimas, nuotraukos, tarkime, apie 30 eur (įsigijant konsulate). Nė kiek nesutaupoma.

                                          Anksčiau nė karto nemačiau jokių akcijų į Kijevą, o per pastaruosius metus, kai šioje linijoje pradėjo konkuruoti TOKS su Ecolines, bent po kelis kartus gaudavau į el.paštą pasiūlymus važiuoti į Kijevą už 9-12 eurų į vieną pusę (tiek TOKS tiek Ecolines akcijas). Dabar, kai atsirado dar ir trečias vežėjas, akcijų turėtų būti daugiau.

                                          Beje, įdomu, kiek bus važiuojančių iš Odesos į Vilnių? Spėjų, nemažai - visgi Odesoje daugiau nei milijonas gyventojų, o lėktuvai į Vilnių skraido tik vasarą ir tik dukart per savaitę.
                                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.05.28, 13:00.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X