Vietos kojoms užtektinai, sėdynės patogios, reguliuojamos, ant sėdynių yra televizoriukas, iš kurio galima klausytis muzikos, žiūrėti filmus bei kelionės judėjimą. Man, kaip normalaus ūgio, pats tas autobusas
Autobusai puikūs, tik gaila kad per paskutinį pusmetį-metus nebuvo praktiškai jokių akcijų iš Vilniaus. O ir vidutinė kaina perkant iš anksto šiek tiek išaugo.
Bet patys autobusai tikrai patogūs, prie @ssnaiperio žodžių dar pridėsiu tai, kad yra kavos aparatas, kuriuo kai kurie keleiviai mėgsta naudotis vos ne nakties vidury
Vietos kojoms užtektinai, sėdynės patogios, reguliuojamos, ant sėdynių yra televizoriukas, iš kurio galima klausytis muzikos, žiūrėti filmus bei kelionės judėjimą. Man, kaip normalaus ūgio, pats tas autobusas
O koks ūgis laikomas "normaliu", o koks "nenormaliu", kai žmonėms jau nebūtų labai patogu?
Mano ūgis 2m, tai suprantu, kad daug kur gali būti per maža. Be to, dauguma šiuolaikinių lengvųjų, neskaitant limuzino klasės auto, vietos bent ant galinės sėdynės nedaugiau nei tarkim "Kautros" Crafteriuose.
O koks ūgis laikomas "normaliu", o koks "nenormaliu", kai žmonėms jau nebūtų labai patogu?
Kadangi esu pats 1.75 ūgio, tai tiek Toks'o/Kautros Setrose, Lux'o Scaniose, bei Ecolines Neoplan'uose tilpdavau ir likdavo vietos.
Kaip minėjo kolega Garbanius, jam gali būti kiek kėbloka su tarpu tarp sėdynių dėl didelio ūgio
Keletas tarptautinio susisiekimo autobusų nuotraukų
TOKS Klaipėda-Vilnius, Talinas-Varšuva, Vilnius-Talinas
Vilnius-Kijevas, Vilnius-Lvovas maršrutais dabar važinėja tik nauji Temsa autobusai. Abiejuose maršrutuose dirba po du autobusus, važiuojama kasdien.
Vilnius-Kijevas
Vilnius-Lvovas
Kautros Temsa Vilnius-Roma maršrute
Naujas Minsko AP maršrutas Kaunas-Minskas, užsukant į oro uostus.
Lux Express Varšuva-Vilnius, vietoj buvusio Berlynas-Vilnius.
KenigAuto Vilnius-Kaliningradas
Dautrans naujas mikroautobusas Vilnius-Daugpilis maršrute.
Nuo liepos 7 d. Minsktrans atidarė naują maršrutą Minskas-Vilnius-Kaunas. Pagrindinis maršruto akcentas yra tas, kad užsukama į Vilniaus ir Kauno oro uostus (tiesa, autobusų stotyse irgi stojama). Išvykstama iš Minsko 4 kartus per savaitę - ketvirtadienį, penktadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais (iš Kauno atitinkamai sekančią dieną). Daugiau informacijos čia (rusų k.).
Taip pat nuo liepos 1 d. Minsktrans atidarė naują maršrutą Minskas-Kaliningradas (išvykimai kartą per savaitę - penktadieniais iš Minsko ir sekmadieniais iš Kaliningrado). Lietuvą pravažiuoja naktį, sustoja Vilniuje, Vievyje, Kaune ir Marijampolėje. P.S. šis maršrutas neturi nieko bendro su kitu maršrutu Minskas-Kaliningradas per Marijampolėje, kurį Minsktrans aptarnauja kartu su Amron po Ecolines vėliava.
(...)
Ankstų šeštadienio (liepos 9 d.) rytą apie 5:30-6:00h (tiksliau laiką nurodyti galimybės neturiu) mačiau, kaip į kauno laikinosios autobusų stoties tarptautinę aikštelę (prie karmelitų bažnyčios) atvažiavo autobusas su BY numeriais, trafaretas rodė maršrutą Minskas-vilnius-Kaunas ir išleido dvi keleives.....
Gal būt dalį keleivių "desantavo" Karmėlavos oro uoste... Stotyje esančiuose tvarkašaščiuose šio maršruto, taip pat kito nurodyto (Minskas-Kaliningradas) nėra. Pastarojo nėra ir Marijampoės AS tvarkaraštyje, ir stoties informatyorė apie tokį nieko nežino... Šie abu autobusai būtų patogūs naktį iš penktadienio į šeštadienį grįžti į Kauną ir Marijampolę ilgiau užsibuvusiems Vilniuje. Taip pat naktį iš sekmadienio į pirmadienį patogu iš Suvalkijos grįžti į Vilnių. Tiesa, naktį dar važinėja Baranovičių autobusas, bet tik kas antrą naktį, tai sunku paskaičiuoti, kurią naktį kuria kryptimi jis važiuos. Aišku, išlieka abejonių ar šie BY autobusai veš iš Vilniaus į Kauną ar Marijampolė, bet galima pasiguosti, kad autobusas Baranovičiai-Kaliningradas veža.
Keletas tarptautinių autobusų nuotraukų iš Vilniaus AS:
Ecolines, Vilnius-Kijevas. Maršrutas jau pastebimai išpopuliarėjo.
(kiek nevykusi nuotrauka). Pirmoji naujojo Ecolines maršruto Ryga-Lvovas-Truskavecė su sustojimais Lietuvoje darbo diena. Išvykimai organizuojami tris kartus per savaitę. Važiavo Neoplan Nr. 264 su lietuviškais numeriais.
TOKS, Vilnius-Lvovas (nuo birželio 18 d. kursuojama kasdien)
Kautros Temsa, atvežusi keleivius iš Kauno privežamuoju prie Štutgartas-Ryga maršrutu, atstovoje prieš reisą į Romą.
Iš Prahos grįžęs perdažytas Simple Express autobusas
Lux Express maršrutu Vilnius-Ryga pastaruoju metu neretai pasirodo autobusai su lenkiškais numeriais. Šis grįžo iš Rygos.
TOKS, Vilnius-Ryga. Šis reisas yra unikalus tuo, kad autobusas visada nakvoja Latvijoje, Vilniuje yra tik trumpa vienos valandos atstova.
Baranovičių AP, Baranovičiai-Vilnius
Minsktrans, Vilnius-Minskas
Borisovo AP, laukia išvykimo į Borisovą.
Paskutinis taisė digital; 2025.05.20, 00:36.
Priežastis: atkurtos nuotraukos
Citing administrative decisions, Superbus announced on Friday that it has to suspend all operational activities in Estonia, including the operation of the Riga-Tallinn bus route, after July 31, 2016, reports LETA/BNS.
Kažkaip sunku patikėti, kad oficialiai gali vežti keleivius Lietuvos viduje. Įtariu, kad patyliukais uždarbiauja.
Panašiai, kaip Ašmenos AP perveža nemažai keleivių atkarpoje Vilnius-Medininkai.
Parašė Petr
Jeigu įvesti i autobusubilietai.lt i paiešką Vilnius - Druskininkai, tai pasiūlo Bresto AP ir Transagenstvo "Favorit" reisus. Tai galima daryti išvada, kad šitie pervežimai oficialūs. Tai gal Baranovičiai-Kaliningradas irgi yra oficialus, nes irgi išmeta grafiką.
Nustebau www.autobusubilietai.lt Kaunas-Vilnius maršrutą surinkęs ir radęs iš Kauno 5:00h išvykstantį "Eurolines" autobusą...
Tokiu ankstyvu laiku transporto į Vilnių neperdaugiausia: 4:05"Toks" iš Palangos, 5:02h traukinys(greitasis), 5:28 traukinys paprastasis, 5:30 Šilutės AP autobusas... P.S.: Autobusą Kaliningradas-Minskas naktį iš rugpjūčio 21 į 22 d.(iš sekmadienio į pirmadienį) mačiau Kauno AS tarptautinėje aikštelėje (prie pat "Akropolio"). Daugiau juo pasidomėti sutrukdė smarkus lietus...
Kol kas tai ilgiausias realiai mano matytas tarptautinis maršrutas. Vinica (Ukraina) - Sevilija (Ispanija) per Vengriją, Slovėniją, Italiją, Prancūziją. Kelionė trunka tris paras, maždaug keturi tūkstančiai kilometrų ir apie tris šimtus eurų už bilietą iki galutinio taško. Aptarnauja Ukrainos vežėjas Odri, vykstama kartą per savaitę.
Nuotrauka daryta Lvove, autobusas išvažiavo pilnas, beje sustojimai yra tik Ukrainoje ir Ispanijoje. [/url]
Fantastika kažkokia, gi pas juos lėktuvai skraido, arba galiausiiai į Lenkiją ar Lietuvą iš Lvovo atleki ir pigiom linijom skrendi be 3 parų kankynės. Šokiruotas esu tokiu populiarumu šio maršruto už tokią kainą
Dažniausiai tokiais maršrutais keliauja ne turistai, o emigrantai, vežantys daug bagažo. Pastaruoju metu vis daugiau aviakompanijų atsisako nemokamo bagažo vežimo perkant pigiausios (ekonominės) klasės bilietus ir už galimybę vežti daugiau bagažo ima nemažą mokestį, kuris kartais yra ne ką mažesnis nei paties aviabilieto kaina. Dėl to ir paplitę tokie tolimi maršrutai autobusais, nes jais įprastai vežamas bagažas jo papildomai neapmokestinant.
Teko matyti tikrai nemažai tokių "mega tolimų maršrutų" - Maskva-Neapolis, Kijevas-Madridas, Varna-Londonas, Skopjė-Hamburgas. Be to, lygtais dar neseniai buvo maršrutas Miunchenas-Stambulas.
Kad ermigrantai tai supratau iškart. Lėktuvo bilietas koks 50-100 eur, papildomas lagaminas koks 20 eur. Net ir kelis lagaminus vežant pigiau gausis. Ir ką jau kalbėti apie tai, kad ne 3 dienų košmras...
Be to, lygtais dar neseniai buvo maršrutas Miunchenas-Stambulas.
Prieš pora metų teko šį maršrutą matyti Miunchene, keleivių nebuvo baisiai daug, bet bagažo tai buvo tiek, kad sunkiai sudėjo į bagažo skyrių buvo įdomu stebėti, kai jau į prikištą bagažo autobusą, atneša dar tiek pat bagažo
Prieš pora metų teko šį maršrutą matyti Miunchene, keleivių nebuvo baisiai daug, bet bagažo tai buvo tiek, kad sunkiai sudėjo į bagažo skyrių buvo įdomu stebėti, kai jau į prikištą bagažo autobusą, atneša dar tiek pat bagažo
Aš taip pat šią vasarą Vienoje mačiau daug autobusų iš Serbijos, Makedonijos, Bosnijos (Austrijoje gyvena daug imigrantų iš Balkanų šalių), ir visi jie važinėdavo netgi su didelėmis priekabomis. Akivaizdu, bagažo ir daiktų emigrantai vežioja daug ir lėktuvu tokio kiekio daiktų nelabai parskraidintum.
Be to, ne visur tiesiogiai ir nebrangiai skraido lėktuvai, tai tokiomis kryptimis nenuostabu, kad pervežimai autobusais paplitę.
Comment