Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    teko važiuoti Lux epress maršrutu Kaunas- Budapeštas- Kaunas



    vietoms kojoms išties nemažai, pakankamai patogus autobusas.

    Comment


      Nuo birželio 3 d. Ecolines atnaujina Vilnius-Varšuva maršrutą (kur iš Vilniaus išvyksta 6.45 val.).
      Tiesa, dėl to naikinamas vienas reisas Vilnius-Ryga maršrutu (14:45 iš Vilniaus ir 7:30 iš Rygos).

      Taip pat, nuo birželio 9 d. atnaujinamas tiesioginis maršrutas Kaunas-Vilnius-Maskva (žiemos sezonu jis buvo trumpinamas iki Rezeknės, kur keleiviams reikia persėsti į Ryga-Maskva autobusą).
      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.05.02, 15:20.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Atidaromi du nauji tarptautiniai maršrutai, tiesa, nesidriekiantys per Lietuvą, bet pakankamai aktualūs ir keliautojams iš Lietuvos:

        Varšuva-Praha (RegioJet, buv. Student Agency), nuo liepos 1 d.
        Ryga-Talinas (Superbus.com), nuo gegužės 23 d.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Dar vienas Klaipedos AP Crafteris laukia grįžimo Ryga-Klaipėda, šalia Lux Express Talinas-Ryga.
          [/url]
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            Saugumas pagal „Ecolines“: iš Varšuvos į Lietuvą – avarinės būklės autobusu
            http://s1.15cdn.lt/static/cache/ODgw...9cdf602256.jpg

            Su sudaužytu priekiniu stiklu, be dešinės pusės veidrodėlio ir lempos. Tokiu avarinės būklės autobusu keleivius iš Varšuvos į Rygą per Vilnių ir Kauną nusprendė gabenti tarptautinių pervežimų bendrovė „Ecolines“. Tačiau tai pastebėjusi lenkų policija autobusui važiuoti neleido.
            Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

            Comment


              Panašu kad A. Bielskio įmonė visiškai užsilenkė. Prieš metus atsisakę maršruto Vilnius-Vištytis, dabar jau nebeveža ir Vilnius-Girios maršrutu. Į Girias dabar veža Šalčininkų AP, ypač rytiniame reise keleivių netrūksta.


              TOKS apklijavo vieną iš savo dviaukščių Setrų Eurolines atributika, panašu kad pastoviai važinės Ukrainos ar Baltarusijos kryptimis.
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                Didėjant keleivių srautams Ukrainos kryptimi, nuo birželio 3 dienos Ecolines paleidžia naują tiesioginį maršrutą Vilnius-Kijevas (ekspresas, be tarpinių sustojimų). Išvykimai kasdien, iš Vilniaus 19:30 val., iš Kijevo 17:40 val. Priminsime, jog analogišką maršrutą Vilnius-Kijevas turi ir TOKS (iki šiol jie šį maršrutą aptarnavo keisdamiesi su Ukrainos linijomis, dabar kiekvieną dieną važiuos TOKS Business klasės autobusai). Ecolines į abi puses išvyks kelios valandos prieš TOKS.

                Kiek stebina tokie dideli keleivių srautai autobusais į Ukrainą, kai pakankamai nebrangiai į Kijevą skraidina Ukrainos avialinijos ir Wizzair. Be to, važiuojant autobusu reikalinga Baltarusijos tranzitinė viza.

                Taip pat Lux Express pradėjo teikti naują paslaugą važiuojantiems iš Talino ir Rygos į Vilnių - galimybę kartu su autobusų bilietu įsigyti ir pavežimą taksi į Vilniaus oro uostą. Įsigijus jungtinį autobuso ir taksi bilietą (perkant bilietą, kaip kelionės tikslą reikia įrašyti "Vilnius Airport"), atvykus į Vilnių šalia autobuso stoties jau lauks "Smart Taxi" automobilis, kuris ir nuveš į oro uostą. Tokios paslaugos kaina - 5,8 eur.

                Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                Panašu kad A. Bielskio įmonė visiškai užsilenkė. Prieš metus atsisakę maršruto Vilnius-Vištytis, dabar jau nebeveža ir Vilnius-Girios maršrutu. Į Girias dabar veža Šalčininkų AP, ypač rytiniame reise keleivių netrūksta.
                Atvaizdas
                Šalčininkų AP į Girias važinėja 4 dienas per savaitę (penktadieniais, šeštadieniais, sekmadieniais). Bielskio įmonė, berods, bent visai neseniai kasdien važinėjo.
                Beje, o Šalčininkų AP maršrutas į Gardiną, berods, jau panaikintas? (autobusubilietai.lt jo nebėra).
                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.05.23, 16:25.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Ne, į Girias Bielskio įmonė važinėjo tomis pačiomis savaitės dienomis kaip ir Šalčininkų AP. Taigi Ukrainskije liniji ir yra Ecolines Ukrainos padalinys. Vadinasi, tikriausiai TOKS vienas aptarnaus savo maršrutą, o Ecolines atidaro savo naują.
                  Ecolines kaina perkant eurais - 40 Eur. Perkant grivnom 42 Eurai (1200 gr.), jei paverčiame į eurus. Bet grivnom siūloma 50 proc. nuolaida.
                  Paskutinis taisė Al1; 2016.05.23, 16:45.

                  Comment


                    Taip, nuo birželio TOKS savo maršrutą kasdien aptarnaus patys (22.00 iš Vilniaus), o Ecolines atidaro savo maršrutą (19.30 iš Vilniaus). Taigi, buvę partneriai tampa konkurentais.
                    Beje, nuo birželio mėnesio visi TOKS reisai į Baltarusiją ir Ukrainą (išskyrus Lydą) tvarkaraštyje pažymėti "Business Class ženklu). Tai reiškia, kad ten kaip ir neturėtų važiuoti trečiosios ar tuo labiau antrosios Setros (tik 4-os).

                    Kyla klausimas, ar užteks jiems autobusų? Papildomai po autobusą reikės Kijevo ir Gdansko reisams (pastaruoju maršrutu taip pat vasarą važinės kasdien).
                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.05.24, 10:39.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Nežinau, kam ta biznio klasė į Ukrainą ar Baltarusiją. Ne tas kontingentas.

                      Comment


                        Na VIP klasės vietų tais reisais nenumatyta (jos yra tik į Rygą, Taliną ir Varšuvą, 10 sėdynių priekinėje dalyje triašėse 5-ose Setrose). Business Class reiškia, kad bus visos bazinės paslaugos, siūlomos šiai klasei - WC, buteliukas vandens, media centras, elektros lizdai, Wi-Fi. Aišku, visa tai galima įrengti ir apysenėje antroje Setroje, bet kažkaip nekaip atrodo senas autobusas Business Class maršrutu.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Kyla klausimas, ar užteks jiems autobusų? Papildomai po autobusą reikės Kijevo ir Gdansko reisams (pastaruoju maršrutu taip pat vasarą važinės kasdien).
                          Gali būti, kad paims iš Kautros kelis autobusus.

                          Nežinau, kam ta biznio klasė į Ukrainą ar Baltarusiją. Ne tas kontingentas.
                          Kas per nesamonė? Kažkoks feodalinis mąstymas.

                          Comment


                            Autobusų netrūksta.
                            Pirmiau reikia pasidomėti, koks kontingentas važiuoja, o tada kalbėti apie mąstymą. Ukrainoje iš viso neįprasta naudotis WC autobuse, todėl kiek man teko važinėti iš Lenkijos ir Lietuvos, jokiame autobuse tualetas neveikė, būtų tai Ecolines (Ukrainos), ar lenkų Polonus, ar TOKS, ar tuo labiau vietinis ukrainos vežėjas. Įprasta yra sustoti kas kelias valandas. Kontingentas toks: 80-90 proc. keleivių su Ukrainos pasais, darbo migrantai, studentai. Kai kurie pas gimines važiuoja. Į Lydą irgi ne tas kontingentas važiuoja. Kontingentas iš tiesų visai kitoks nei į Lenkiją, Vakarus ar Rygą, Taliną.

                            Comment


                              Tai pagal tave, jeigu važiuoja koks verslininkas, reikia leisti komfortišką 4 žvaigždučių autobusą, na o jeigu studentas, tai galima ir kokį nors šūdą paleisti, svarbu kad važiuotų. Jeigu Ukrainos autobusuose neveikia tualetas, tai nereiškia, kad kituose autobusuose jis turi neveikti. Kažkoks jaučiasi žmonių skirstymas į klases. Su Ukrainos pasais gaunasi žmonės nenusipelnė naiudotis komfortišku autobusu.
                              Ir čia aišku yra TOKS'o didėlis pliusas - jie nori siūlyti komfortiškas paslaugas, kuomet Ecolines dabar irgi turės pasitempti, jeigu nori tinkamai konkuruoti.

                              Comment


                                Skaityk dar kartą - Ukrainon važiuojančiuose autobusuose neveikė visų vežėjų tualetai, kuriais tik teko važiuoti, nepriklausomai nuo autobuso savininko šalies. Gal Ukrainos keleiviai labai mokūs? Iš viso esi važiavęs Ukrainos vietiniais autobusais? Ne. Taigi, net ir lenkiškas ar lietuviškas laužas jiems yra kaip mums 4 žvaigždučių autobusas. Ecolines net nesiruošia konkuruoti, jie dempinguos TOKS - Ukrainoje internetu jie pardavinės bilietus su 50 proc. nuolaida, t.y. už 20 eurų (nes daugiau Ukrainiečiai mokėti negali ir neturi iš ko; kurie turi, tie nevažinėja autobusais), gal tik likus kelioms dienoms iki išvykimo ir esant paklausai pakels kainas iki 40 eur. Ecolines taip daro, pavyzdžiui, maršrutui Kijevas - Varšuva. Nes ne tie atstumai ir ukrainiečiai nenori mokėti daugiau. TOKS ima 40 eurų be jokių nuolaidų. Ir kas laimės? Kol buvo tik vienas tiesioginis autobusas, tol dar galėjo kažkaip suktis su 40 eurų tiems, kas nori važiuoti be persėdimų. Nes su persėdimais galima nuvažiuoti už 30 eurų, iš kurių apie 15-17 eurų sudaro ruožas Minskas - Vilnius. O dabar Ecolines siūlys 20 eurų.

                                Comment


                                  Dabar TOKS jau kuri laiką Minsko, Lvovo ir Kijevo kryptimis leidžia 4-ąsias Setras. Nuo birželio visi šie reisai bus pažymėti Business Class ženklu, kas reiškia, kad keleiviams garantuojamos visos bazinės Eurolines paslaugos, o pastoviai veikiantis tualetas - viena pagrindinių iš jų. Apskritai, aptarnaujant Eurolines tinklui priklausantį maršrutą, tualetas privalo būti atrakintas visada, kitaip po keleivių skundų vežėjas gali ir sankcijų sulaukti. Ecolines irgi dažniausiai nerakina tualetų, gal tik Ukrainos ir Baltarusijos filialai taip savivaliauja. Bet dabar, kai maršrutą Vilnius-Kijevas jie aptarnaus ne kaip TOKS partneris, o pilnavertiškai, po Ecolines vėliava, tai turbūt jau nebegalės taip savivaliauti ir privalės atrakinti tualetus.

                                  Beje, iš Vilniaus į Kijevą kasdien (o kai kuriomis savaitės dienomis ir kelis kartus per dieną) ir labai nebrangiai skraido Ukrainos avialinijos, pasistengus ir perkant prieš kelis mėnesius galima rasti bilietų už 70-80 eur į abi puses. Be to, porą kartų per savaitę yra Wizzair, kurių bilietų kainos prasideda nuo 20 eurų į vieną pusę. Dėl to ir keista, kodėl tiek daug žmonių važiuoja autobusais, kai dar ir Baltarusijos vizos reikia. Nebent visi vežasi daug bagažo.
                                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.05.26, 10:01.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Į Lenkiją, aišku, važinėja dirbti. Lietuvon irgi, manau, yra nemažas kontingentas tokių. Kiek pernai važiavau Vilnius - Lvovas (3 kartus), tai apie 80 proc. keleivių buvo su Ukrainos pasais, keli su lietuviškais ir su lenkiškais. Nemanau, kad labai skirsis proporcijos ir maršrute į Kijevą, bet čia jau ES šalių piliečiams reikia Baltarusijos vizų, o Ukrainos piliečiams nereikia. Dar manau, kad dalis keleivių iš Ukrainos kažkaip bando prasmukti į Vakarus, o konkrečiai į Lenkiją per Lietuvą, jei apsifeilina Lenkijoje su leidimais dirbti. Tai bando per Lietuvą patekti į Šengeną kaip turistai ar pan., bet po to važiuoja toliau dirbti į Lenkiją, nes ant Lenkijos sienos juos pasiųs atgal.

                                    Comment


                                      Gal Ukrainos keleiviai labai mokūs? Iš viso esi važiavęs Ukrainos vietiniais autobusais? Ne.
                                      ? Kodėl taip tamsta nusprendetė?

                                      Comment


                                        Aš tik klausiu.

                                        Comment


                                          Ne, klausi, o paskui atsakai "Ne".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X