Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taigi aš čia ir žiūrėjau. Ir nėra niekur parašyta, kad būtinas poilsis (ir viskas!) po 4,5 val važiavimo. Po nepertraukiamo - sutinku. Bet jei važiuojama, tarkim, valandą, ilsimasis 10 min, tai taip galima iki 9 val. be jokios ilgosios pertraukos. O nuvažiavus į Rygą, aišku, atgal grįžtų kitas vairuotojas. Kame problema?
    Grįžti atgal viruotojas turėtų nebūtinai tuo pačiu maršrutu.
    Į Rygą nuvažiavęs aplinkinių keliu grįžtų ekspresu tiesiai, aplinkinio kelio maršrutą imtų nuvažiavęs tiesiai.

    Comment


      Kaip jis grįš, tai jau nesvarbu. Problema yra su važiavimu į vieną pusę ir darbo-poilsio režimu, jei vairuotojas tik vienas.

      Comment


        Norint išvengti pernelyg ilgo vairavimo laiko, maršrutą galima pradėti ne Vilniuje (Iš Vilniaus ir taip vakare išvyksta trys autobusai į Rygą), o Panevėžyje. Išvykimas iš Panevėžio AS apie 1val. nakties.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Toks maršrutas neturės keleivių. Pagrindiniai keleiviai būtų iš Vilniaus, kuriems reikia atvykti į Rygą ryte, o ne viduryje nakties, kaip kad dabar yra.

          Comment


            Yra naktiniai Lux Express ir Ecolines išvykimai iš Vilniaus į Rygą apie 2 val. nakties, į Rygą atvykimas 6-7val. Čia yra maršrutai Minskas-Ryga, bilietai šiuose išvykimuose yra kiek brangesni, negu įprastuose reisuose Vilnius-Ryga.

            Žinoma, toks išvykimo iš Vilniaus laikas nėra labai patogus vilniečiams, bet, kita vertus, ar daug jų sutiktų važiuoti į Rygą 6 val., kad išvažiuoti vakare, o atvykti ryte.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              O ką veikti Rygoje 3 val. nakties? Išvykti iš Vilniaus 2 nakties irgi daug kas nenori. Stotis uždaryta, laukti, ypač žiemą, tektų lauke. Į stotį atvažiuoti tektų taksi. Dar ir bilietai brangesni... Autobusas gali vėluoti, jei užsilaikytų ant sienos su Baltarusija.

              Comment


                Na dėl vieno galiu sutikti - nesąmonė yra naktį uždarinėti stočių patalpas, jeigu iš tos stoties yra naktinių išvykimų/atvykimų. Iš Vilniaus gal tokių išvykimų ir nedaug, bet iš Rygos - nemažai. Baiminamasi, kad stotis taps nakvynės namais benamiams? Na tam ir yra apsauga, kad juos kontroliuoti. Elementarus taupymas- nenoras darbuotojams mokėti naktinio tarifo.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Beje, tarptautinių vežėjų kainos tam pačiam maršrutui, perkant skirtingos šalies lokalizuotame interneto puslapyje, gali skirtis keliais eurais. Be to būna akcijų, kurios rengiamos tik vienos kurios šalies interneto puslapyje. Kas nori sutaupyti, tegul nepatingi pasižiūrėti skirtingų šalių interneto puslapių versijas.

                  Comment


                    Ar yra koks nors geras ar bendras Europos autobusų tarptautinių maršrutų bilietų paieškos tinklas?
                    Reikalingas bilietas Bratislava-Varšuva rugpjūčio 31d.
                    Luxexpress būtų super (kaina 8eur ale akcijinė, be akcijos 16 eur irgi gera kaina), bet jie rugpjūčio 30d. parduoda paskutinį bilietą šia kryptimi. Kažin ar uždaro iki kitos vasaros, ar tas Viena-Varšuva maršrutas vyks ir rudenį tik dar nepaskelbta prekyba?
                    Alternatyviai žiūriu ecolines, tai tam laikotarpiui bilietų neturi, bet apskritai kaina standartinė net 50 eur, kas palygnus su Lux tai daug.

                    Comment


                      Bendro nėra. Laikas labai tolimas, todėl dauguma vežėjų neparduoda taip anksti bilietų. Lenkijoje yra ir daugiau vežėjų, tas pats PolskiBus veža tarp Bratislavos ir Varšuvos už 30-60+1 zlotų, ~7-14 Eur. Bet rugpjūtis labai toli, todėl pardavimų dar nėra. Lenkų www.sindbad.pl dar yra. Tai vežėjas, bet iš Bratislavos pas juos maršrutų nėra.
                      Kiti lenkų autobusų maršrutų paieškos ir bilietų puslapiai:
                      https://www.voyager.pl/portal/a_bus_en.html deja, iš Bratislavos ir į ją nieko nėra.
                      https://www.euroticket.pl/en/ - gal pas juos. Šiuo metu kažkodėl tai puslapis normaliai neveikia.
                      Paskutinis taisė Al1; 2016.03.04, 07:01.

                      Comment


                        LuxExpress parduoda bilietus 180d. į priekį, tad kasdien 0:00 atsiranda naujos dienos bilietai.

                        Comment


                          „Novaturas“ atsinaujina: keis visus autobusus http://vz.lt/sektoriai/paslaugos/201...ujus-autobusus

                          Comment


                            Lux Express paskelbė Tallinn-Viena, na o Kautra skelbia Tallinn-Cologne ir Tallinn-Stuttgart maršrutus:

                            The Lithuanian bus company UAB Kautra has obtained an international route license that will enable it to operate regular bus services between Tallinn and Cologne and Tallinn and Stuttgart, informs LETA/BNS.
                            http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=117878

                            Comment


                              Įdomu, ką tai reikštų. Kautra jau dabar aptarnauja maršrutus Ryga-Kiolnas ir Ryga-Štutgartas. Negi planuojama juos iki Talino pratęsti? Visgi man čia labiau kvepia kokio privežamojo maršruto atsiradimu (t.y., maršrutas, kuriuo keleiviai iš Talino būtų privežami iki Rygos, kad toliau jau tęstų kelionę į Vokietiją.

                              Beje, Lux express Talinas-Viena maršrutas yra toli gražu ne tiesioginis
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Arba savo maršruto Kaunas - Ryga gelbėjimą, darant jį maršrutu Kaunas - Vilnius - Ryga - Talinas. Persėdimą tikriausiai visgi Vilniuje geriau daryti, nei Kaune, nes labai jau į Vilnių važiuojantiems iš Europos nepatiktų...

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Arba savo maršruto Kaunas - Ryga gelbėjimą, darant jį maršrutu Kaunas - Vilnius - Ryga - Talinas.
                                  Kaip tai gelbėtų maršrutą? Jis yra bene brangiausias maršrutas į Rygą, iš Villniaus niekas juo nenorėtų važiuoti, nes yra daug alternatyvų ir bene visos jos pigesnės. Iš Kauno su tokiu persėdimu tuo labiau nenorėtų niekas važiuoti.

                                  Comment


                                    Kaina sumažės, jei bus padarytas normalus maršrutas. Nes ir dabar yra į (iš) Kauno važiuojantiems į Rygą alternatyva. Maršrutas kažkaip gyvuoja, bet neypatingai gerai, kiek teko matyti.
                                    O kaip dabar iš Kauno važiuoja? Daug alternatyvų? Ne. Visi per Vilnių, išskyrus tą "Kautros" maršrutą. Dėl persėdimo - jis būtinas, nes nemanau, kad "Kautra" važiuos iš pat Talino iki Vokietijos vienu autobusu. Persėdimą galima organizuoti tik Vilniuje ar Kaune, o jei Rygoje, tai turės būti partneris. Arba Varšuvoje, analogiškai.
                                    Lietuvoje gi visų keleivių turi būti daromas Vilniuje. Dar vienas variantas: maršrutu Kaunas - Talinas tarp Kauno ir Vilniaus važiuoja kitas autobusas, kuris Vilniuje paima keleivius iš Vokietijos, Lenkijos į Rygą ir Taliną. Priešinga kryptimi, irgi autobuso keitimas Vilniuje, į Kauną važiuoja autobusas iš Talino, iš Vilniaus - į Lenkiją, Vokietiją.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Kaina sumažės, jei bus padarytas normalus maršrutas. Nes ir dabar yra į (iš) Kauno važiuojantiems į Rygą alternatyva. Maršrutas kažkaip gyvuoja, bet neypatingai gerai, kiek teko matyti.
                                      O kaip dabar iš Kauno važiuoja? Daug alternatyvų? Ne. Visi per Vilnių, išskyrus tą "Kautros" maršrutą. Dėl persėdimo - jis būtinas, nes nemanau, kad "Kautra" važiuos iš pat Talino iki Vokietijos vienu autobusu. Persėdimą galima organizuoti tik Vilniuje ar Kaune, o jei Rygoje, tai turės būti partneris. Arba Varšuvoje, analogiškai.
                                      Lietuvoje gi visų keleivių turi būti daromas Vilniuje. Dar vienas variantas: maršrutu Kaunas - Talinas tarp Kauno ir Vilniaus važiuoja kitas autobusas, kuris Vilniuje paima keleivius iš Vokietijos, Lenkijos į Rygą ir Taliną. Priešinga kryptimi, irgi autobuso keitimas Vilniuje, į Kauną važiuoja autobusas iš Talino, iš Vilniaus - į Lenkiją, Vokietiją.
                                      Ir vėl mastymas, kad Vilnius, tai visa Lietuva. Žinokit ir kitoj Lietuvos dalyje būna keleivių, ne tik Vilniuje. Šiaip gali važiuot ir tas pats autobusas, kaip ir vyksta dabar. Vairuotojai grįžę iš Lenkijos baigia darbą, autobusą perima kitas ekipažas ir važiuoja iki Talino, ten pastovi 9 val. aptvarko autobusą, užpila degalų ir važiuoja iki Kauno, Kaune vėl keičiasi ekipažas. Tiesiog vietoj 1 vairuotojo kuris dabar važiuoja iki Rygos ir atgal važiuotų 2. Į Vilnių, taip ar taip važiuoja privežamasis autobusas.

                                      Comment


                                        Autobuso keitimas būtinas, nes vežėjas bazuojasi maždaug viduryje maršruto. Kiek kartų taip autobusas gali pravažiuoti tūkstančius kilometrų iš vieno maršruto galo į kitą be priežiūros, remonto ir t.t.? O ką, tuščią autobusą varys iš Talino ar Vokietijos į Kauną? Kauno keleiviai nei kiek nenukenčia. Vis tiek tas dabartinis maršrutas dirba ant rentabilumo ribos, o gal ir jau nuostolingai. Todėl ir kaina didelė. Bet iš kitos pusės, matyt keleivių potencialo nėra, todėl kainos mažinti neišeina, vis tiek daugiau keleivių neatsiras. Taigi, nors kelionės laikas ir pailgės, kaina sumažės.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Autobuso keitimas būtinas, nes vežėjas bazuojasi maždaug viduryje maršruto. Kiek kartų taip autobusas gali pravažiuoti tūkstančius kilometrų iš vieno maršruto galo į kitą be priežiūros, remonto ir t.t.? O ką, tuščią autobusą varys iš Talino ar Vokietijos į Kauną? Kauno keleiviai nei kiek nenukenčia. Vis tiek tas dabartinis maršrutas dirba ant rentabilumo ribos, o gal ir jau nuostolingai. Todėl ir kaina didelė. Bet iš kitos pusės, matyt keleivių potencialo nėra, todėl kainos mažinti neišeina, vis tiek daugiau keleivių neatsiras. Taigi, nors kelionės laikas ir pailgės, kaina sumažės.
                                          Kokios problemos yra autobusą bazuoti ne vežėjo parke? Partnerį, kuris teiktų autobusų priežiūros ir remonto paslaugas, rasti ne problema. Tiek TOKS, tiek Kautra turi tiesioginių maršrutų, kurie prasideda ir baigiasi ne Lietuvoje, ir pravažiuojant pro Lietuvą, autobusai nekeičiami. TOKS atveju tai Talinas-Varšuva, Kautros- Ryga-Štutgartas/Kelnas. Vilniuje ir Kaune tik ekipažai keičiasi. Kautros autobusai, kursuojantys į Vokietiją, nakvoja Rygoje. TOKS irgi turi vieną autobusą, kuris pastoviai nakvoja Rygoje, aptarnauja vieną iš Vilnius-Ryga reisų. Taip kad problemų čia nematau.

                                          Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimą
                                          Ir vėl mastymas, kad Vilnius, tai visa Lietuva. Žinokit ir kitoj Lietuvos dalyje būna keleivių, ne tik Vilniuje. Šiaip gali važiuot ir tas pats autobusas, kaip ir vyksta dabar. Vairuotojai grįžę iš Lenkijos baigia darbą, autobusą perima kitas ekipažas ir važiuoja iki Talino, ten pastovi 9 val. aptvarko autobusą, užpila degalų ir važiuoja iki Kauno, Kaune vėl keičiasi ekipažas. Tiesiog vietoj 1 vairuotojo kuris dabar važiuoja iki Rygos ir atgal važiuotų 2. Į Vilnių, taip ar taip važiuoja privežamasis autobusas.
                                          Ar tikrai tik 9 val. stovi? Man atrodo, kad iš Vokietijos grįžęs autobusas nakvoja Rygoje.
                                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.03.10, 18:49.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X