Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visiškai naujas MAZ-231.062 Bersto autobusų parke. Šiandien Vilnius-Brestas.






    Urainiečių Sprinteris laukia išvykimo iš Vilniaus į Ivano Frankivską. Beveik tūkstantis kilometrų ir 13h. kelio laukia...
    Daugiau mano nuotraukų >>>

    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

    Comment


      Flixbus ieško darbuotojų Lietuvai -
      https://jobs.flixmobility.com/job/se...-a-friend.aspx

      Comment


        German Flixbus may enter Estonian market
        http://www.baltic-course.com/eng/goo...ss/?doc=136225


        Comment


          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
          Urainiečių Sprinteris laukia išvykimo iš Vilniaus į Ivano Frankivską. Beveik tūkstantis kilometrų ir 13h. kelio laukia...
          Mačiau aš jį tą dieną. Važiavo gal kokie 6 keleiviai. Kam toks maršrutas reikalingas, jei 16.30 važiuoja normalus TOKS'o autobusas į Lvovą. Be to kasdien, o tas mikrobas ne kasdien. Ir kiek jau ten pigiau gaunasi? 5 Eurais? Iš Lvovo į Ivano Frankovską autobusas maždaug tiek kainuoja, o traukinys iš viso apie 2 eurus.

          Comment


            Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
            Urainiečių Sprinteris laukia išvykimo iš Vilniaus į Ivano Frankivską. Beveik tūkstantis kilometrų ir 13h. kelio laukia...
            Atvaizdas
            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Mačiau aš jį tą dieną. Važiavo gal kokie 6 keleiviai. Kam toks maršrutas reikalingas (...)
            Nepaisant to, maršrutas veikia ir net Sprinter'į pakeitė didesnis autobusas – praeitą savaitę jį sutikau net dvi dienas:


            Comment


              Kovo 10 važiavo būtent tas apipuvęs Sprinteris su gal 6 keleiviais... Tikriausiai laikinas pakeitimas. Nemanau, kad būtų daugiau keleivių. Nors šeštadieniais ir TOKS Lvovo maršrute jų būna nedaug, kitomis dienomis užpildymas būna didelis. Tą girdėjau iš vairuotojų. Tai gal kitomis dienomis, kuriomis važiuoja tas į Ivano Frankovską, keleivių irgi prisirenka...

              Comment


                Dabar dar triskart per savaitę yra Z-Time (Kovelio ATP) autobusas į Černovcus bei dukart per savaitę pravažiuojantis latvių "Latlines" Ryga-Černovcai per Šiaulius, Kauną, Marijampolę. Abudu stoja Ivano Frankovske. Įdomu, kaip šitas mikrobinis maršrutas išgyvena, kai į Vakarų Ukrainą tokia konkurencija, ir konkurentai veža normaliais autobusais.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Dar yra Ecolines į Lvovą antradieniais ir šeštadieniais. Per Lenkiją. Taigi, tas šeštadieninis į Ivano Frankovską tikrai perteklinis ir nereikalingas.

                  Comment


                    FOP Savchenko aprnaujamas Klaipėda-Chersonas, Kaune.
                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                    Comment


                      LIKEBUS'o NEOPLAN maršrute Vilnius - Kijevas - Odesa.


                      http://likebus.com.ua

                      Comment


                        Artėjant vasarai, paleidžiami keli nauji tarptautiniai reisai - visi į Ukrainą.

                        1) TOKS nuo gegužės 18 d. važiuos į Kijevą du kartus per dieną - nuo gegužės 18 d. pridedamas antrasis reisas, kuriuo autobusai kasdien išvyks iš Vilniaus 17:30h.

                        2) nuo gegužės 11 d. paleidžiamas nežinomo ukrainiečių vežėjo "Caravan TK" mikroautobusais aptarnaujamas maršrutas Kaunas-Vilnius-Kijevas. Išvykimai penktadieniais, šeštadieniais, sekmadieniais - iš Kauno 16:00h, iš Vilniaus 18:00h

                        3) įdomiausia naujiena - naujas ukrainiečių "FOP Nedev" maršrutas Ryga-Izmailas per Panevėžį, Vilnių, Minską, Gomelį, Kijevą, Odesą. Išvykimai nuo gegužės 17 d, kartą į savaitę - ketvirtadieniais, išvykimas iš Vilniaus 21:00h. maršruto tvarkaraštis čia https://infobus.eu/ru/bus/route/number-8577
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Mikrobais aptarnaujamas maršrutas tai kelionės komforto viršūnė...

                          Comment


                            Kas nors girdėti apie Flixbus atėjimą į Lietuvą ir Baltijos šalis?

                            Comment


                              Kiek pamenu, prieš mėnesį buvo viename naujienų portale interviu su Flixbus plėtros vadybininkais, kuriame jie teigė, kad tolesnė plėtra į rytus yra planuojama, tačiau tik po to, kai bus įsitvirtinta Lenkijos rinkoje. O šiuo metu situacija tokia, kad Lenkijoje, į kurią jie įžengė praėjusių metų gruodžio mėnesį, jiems sekasi labai sunkiai. Dėl biurokratinių procedūrų jie iki šiol nėra susitvarkę leidimų naujiems tarptautiniams maršrutams - buvo planuojama, kad naujasis maršrutų tinklas bus paleistas jau balandžio mėnesį, o šiuo metu realybė tokia, kad net ir didžiausi optimistai kalba apie tai, kad nauji maršrutai bus paleisti ne anksčiau rugsėjo. Kol kas Flixbus susikoncentravę ties tarpmiestine rinka, bet čia jų atėjimas neatnešė jokių teigiamų pokyčių. Netgi priešingai. Nepaleista jokių naujų maršrutų, tik pradėta bilietų priekyba kai kuriems esamiems. O Polskibus (kurį Flixbus) keleiviams naujasis šeimininkas atnešė tik neigiamas pasekmes. Daug piktinamasi, kad bilietai pabrango, o maršrutų pasirinkimas sumažėjo ir autobusai dabar kursuoja rečiau.

                              Tad, manau, Flixbus apie atėjimą į Lietuvą gali galvoti ne anksčiau nei po kokių 2-3 metų. Ir kažkokių stebuklų ar naujų maršrutų iš jų tikėtis neverta. Tarptautinių maršrutų rinka yra per daug persotinta, kad ten būtų galima leisti naujų maršrutų, nes ir esamiems keleivių neužtenka. Greičiausiai Flixbus tik perims kokį TOKSą ar Kautrą ir tiek. O kad jie padarytų kokią revoliuciją tarpmiestinėje rinkoje - tai abejoju, kad juos išvis ten kas įleistų - per daug griežtai pas mus viskas reguliuojama.

                              Tad, apibendrinant, nemanau, kad iš Flixbus Lietuvoje galima tikėtis kažkokių stebuklų. Beje, jų servisas kur kas prastesnis, nei, tarkime, Lux Express.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                As manau, kad Flixbus i Lietuva neateis. Nes tam kad ateitu reikia kanors vel praryti. O nera ka. TOKS ir Kautra yra po Eurolines veliava, o jo jiems niekaip nepraryti. Be to yra Ecolines ir LuxExpress, kurie leidzia cia savo muzika. Ir kaip jau sake Vilnietizz Flixbusui labai yra toli iki LuxExpress serviso kokybes, cia net drisciau pasakyti kaip Ryanair ir Lufthansa lyginti. Siaip labai gaila kad LuxExpress pasitrauke is Vakaru Europos, ju servisas buvo palyginus geriausias is visu kompaniju kuriom teko naudotis, na dar StudentAgency malonus vezejas.

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Kiek pamenu, prieš mėnesį buvo viename naujienų portale interviu su Flixbus plėtros vadybininkais, kuriame jie teigė, kad tolesnė plėtra į rytus yra planuojama, tačiau tik po to, kai bus įsitvirtinta Lenkijos rinkoje. O šiuo metu situacija tokia, kad Lenkijoje, į kurią jie įžengė praėjusių metų gruodžio mėnesį, jiems sekasi labai sunkiai. Dėl biurokratinių procedūrų jie iki šiol nėra susitvarkę leidimų naujiems tarptautiniams maršrutams - buvo planuojama, kad naujasis maršrutų tinklas bus paleistas jau balandžio mėnesį, o šiuo metu realybė tokia, kad net ir didžiausi optimistai kalba apie tai, kad nauji maršrutai bus paleisti ne anksčiau rugsėjo. Kol kas Flixbus susikoncentravę ties tarpmiestine rinka, bet čia jų atėjimas neatnešė jokių teigiamų pokyčių. Netgi priešingai. Nepaleista jokių naujų maršrutų, tik pradėta bilietų priekyba kai kuriems esamiems. O Polskibus (kurį Flixbus) keleiviams naujasis šeimininkas atnešė tik neigiamas pasekmes. Daug piktinamasi, kad bilietai pabrango, o maršrutų pasirinkimas sumažėjo ir autobusai dabar kursuoja rečiau.

                                  Tad, manau, Flixbus apie atėjimą į Lietuvą gali galvoti ne anksčiau nei po kokių 2-3 metų. Ir kažkokių stebuklų ar naujų maršrutų iš jų tikėtis neverta. Tarptautinių maršrutų rinka yra per daug persotinta, kad ten būtų galima leisti naujų maršrutų, nes ir esamiems keleivių neužtenka. Greičiausiai Flixbus tik perims kokį TOKSą ar Kautrą ir tiek. O kad jie padarytų kokią revoliuciją tarpmiestinėje rinkoje - tai abejoju, kad juos išvis ten kas įleistų - per daug griežtai pas mus viskas reguliuojama.

                                  Tad, apibendrinant, nemanau, kad iš Flixbus Lietuvoje galima tikėtis kažkokių stebuklų. Beje, jų servisas kur kas prastesnis, nei, tarkime, Lux Express.
                                  Nieko FlixBus neperims, jokio Tokso ir Kautros. Pastarieji gerai jaučiasi ir jiems tikrai nereikia stogo virš galvos, kuris diktuotų. Tuo labiau, kad tarpmiestiniai pervežimai pas mus ir tas formatas, kurį naudoja FlixBus iš esmės skiriasi. FlixBus ir kiti panašūs vežėjai Europoje veža tik tarp didžiųjų miestų vos su keliais tarpiniais sustojimais irgi dideliuose miestuose. Pas mus gi 90 ir daugiau proc. tarpmiestinių maršrutų stoja ir tarpinėse stotelėse. Automobilizacija ir taip didelė, keleivių mažai, pervežimų rinka užpildyta ir įsiterpti nėra kur.
                                  Vienintelė niša tai tik pervilioti Kautrą ir TOKS iš Eurolines į Flixbus tarptautiniuose pervežimuose. Visgi manau, kad kažin ar ką apčiuopiamo galės pasiūlyti FlixBus tiek vežėjui, tiek ir keleiviams. Ir visų pirma vežėjams.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2018.05.13, 20:23.

                                  Comment


                                    Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                    As manau, kad Flixbus i Lietuva neateis. Nes tam kad ateitu reikia kanors vel praryti. O nera ka. TOKS ir Kautra yra po Eurolines veliava, o jo jiems niekaip nepraryti. Be to yra Ecolines ir LuxExpress, kurie leidzia cia savo muzika. Ir kaip jau sake Vilnietizz Flixbusui labai yra toli iki LuxExpress serviso kokybes, cia net drisciau pasakyti kaip Ryanair ir Lufthansa lyginti. Siaip labai gaila kad LuxExpress pasitrauke is Vakaru Europos, ju servisas buvo palyginus geriausias is visu kompaniju kuriom teko naudotis, na dar StudentAgency malonus vezejas.
                                    Deja, kaip tik Vakaruose buvo daug pavyzdžių, kai vežėjai migravo iš Eurolines į Flixbus, matyt, jiems buvo pasiūlytos geresnės sąlygos. Ypatingai daug tokių atvejų Vokietijoje, Prancūzijoje, Beneliukse. Dėl to Eurolines Europoje dabar yra stipriai praradęs pozicijas. Tad visai įmanoma, kad sugalvos pervilioti kokį TOKSą ir Kautrą.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                      As manau, kad Flixbus i Lietuva neateis. Nes tam kad ateitu reikia kanors vel praryti. O nera ka. TOKS ir Kautra yra po Eurolines veliava, o jo jiems niekaip nepraryti. Be to yra Ecolines ir LuxExpress, kurie leidzia cia savo muzika. Ir kaip jau sake Vilnietizz Flixbusui labai yra toli iki LuxExpress serviso kokybes, cia net drisciau pasakyti kaip Ryanair ir Lufthansa lyginti. Siaip labai gaila kad LuxExpress pasitrauke is Vakaru Europos, ju servisas buvo palyginus geriausias is visu kompaniju kuriom teko naudotis, na dar StudentAgency malonus vezejas.
                                      Kas sudaro tą serviso kokybę?


                                      Aš kaip kelevis tiesiog nesuprantu skirtumų tarp servisų, nes atenu, atsisėdu, išlipu. Tai visas servisas man kuo patogesnė sėdynė. Dar rozetė, wifi, tv ekranėlis puiku, kad būtų.

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                                        Deja, kaip tik Vakaruose buvo daug pavyzdžių, kai vežėjai migravo iš Eurolines į Flixbus, matyt, jiems buvo pasiūlytos geresnės sąlygos. Ypatingai daug tokių atvejų Vokietijoje, Prancūzijoje, Beneliukse. Dėl to Eurolines Europoje dabar yra stipriai praradęs pozicijas. Tad visai įmanoma, kad sugalvos pervilioti kokį TOKSą ir Kautrą.
                                        O kas emigravo? Ir kur apie tai galima paskaityti?

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                          Kas sudaro tą serviso kokybę?


                                          Aš kaip kelevis tiesiog nesuprantu skirtumų tarp servisų, nes atenu, atsisėdu, išlipu. Tai visas servisas man kuo patogesnė sėdynė. Dar rozetė, wifi, tv ekranėlis puiku, kad būtų.
                                          Tai ir yra serviso kokybė. Sėdynės, tarpai, wifi, rozetės, tv, ir visa kita.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X